Probleme rezolvate pe garantie

Inclusiv campaniile de rechemări
User avatar
iulian2007
PFR
Posts: 1153
Joined: 29 Jan 2008, 23:59
Auto:
Location: Braila

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by iulian2007 »

eu cred ca nu............. [-X

bine ca ai rezolvat poroblema, alta data sti ce e de facut :lol:
forumul pasionatilor de detailing click AICI si AICI

facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila

http://polishbraila.blogspot.com/

User avatar
ionutcc
Posts: 279
Joined: 31 Oct 2007, 15:39
Auto:

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by ionutcc »

da, s-a rezolvat, cu bieletele, acum urmeaza amortizoarele spate ... dupa un test, au zis ca le vor schimba. Din punct de vedere al lucrarii in service, nici o obiectiune !!!
4. Kia Sorento 2.2 D, 7 locuri (2021...)
3. Kia Carens 1.7 D, 7 locuri (2017-2021)
2. Kia cee'd 2 1.6 GDI City+ (2013-2016)
1. Kia cee'd 1.4 LX Best (2008-2012)

razvanick
Posts: 66
Joined: 21 Aug 2007, 14:50
Auto: B-655-NRM
Location: BUCURESTI
Contact:

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by razvanick »

Salut, am citit toate posturile voastre, problemele mele se refera la:
1
Parbriz, care mi-a fost schimbat acum apropae un an, si cum iarna trecuta a fost blanda, nu am avut probleme, insa pe ploi torentiale parbrizul meu arata ca un geam mat, si pot vedea soseaua doar printro fanta de 2cm orizontala, gen urma de stergator, am incercat tot felul de produse dar problema a ramas, alta buba e ca pe gerurile din aceata iarna, parbrizul meu asuda, si curgea apa de pe el ca la dacie, am incercat cu si fara reciclare, aerul conditionat, si inca ceva care mi se pare incredibil, geamurile mele aveau flori de gheata pe interior,
VA ROG sa imi spuneti dc ati intampinat aceasta problema, si daca aveti vreun sfat.
2
geamul dreapta fata care nu se mai ridica dintr-o singura comanada, pe acesta l-am schimbat tot la IMG, dupa un eveniment nefericit, cand un drogat mi-a spart masina, pt cateva chilipiruri...banuiesc ca motrorasul e de vina, si ca se paote schimba/repara pe garantie.
3
Boxele mele bazaie toate, acum nu ca as fi vreun inrait ascultator, basul e mereu la 3 treable la 5 si volumul, rar depaseste 15, si de fiecare data cand am mentionat problema mi-au reasezat bureteii si au zis ca s-a rezolvat, dar nu e asa, si ce e cel mai aiurea e ca problema se reproduce greu in service, adika deloc, cum ajung acolo cum boxele mele nu vor sa faca altfel de "galagie"
4
claxonul meu pare sa nu mai aibe vlaga, claxoneaza foarte incet fata de primele dati cand am cumparat masina, recunosca ca nu il prea folosesc, dar oricine isi poate da seama ca nu e sunetul scos de claxonul unui cee'd.
5
ambreiajul scartaie, mi l-au mai gresat o data, dar scartaitul a revenit...
6
telescoapele de la haion, nu mi-l mai ridica pana sus, trebuie sa intervin sa il ridic manual, sper sa mi le schimbe, caci gresarea lor am citit pe forum ca nu rezolva problema
7
am observat si eu o mica opintire in demaraj, in momentul schimbarii vitezei a treia sau cand schimbi a 4-tra, si as vrea sa ii fac o verificare, si mai multe detalii de la cei care au intampinat aceasta problema
8
Si era sa uit si eu am problema cu trosnitul volanului cand virez pe loc, mi-au zis ca e normal ca ajunge cremaliera la capat, si deasta se aude, dar la mine se aude si fara sa ajung la capatul cursei:(
9
Greierasi la bord, banuiesc ca oglinda retrovizoare e de vina.

Imi cer sczue pt un post asa mare, si pt eventualele greseli, si ii rog pe cei care vad postul meu sa imi raspunda la intrebari:)
astept sfaturile si posibilele solutii .
Multumesc anticipat.
KIA Sportage 2l crdi 184cp Planet Blue
B655NRM
Since 11.09.2015
ODO:111413

Image
--------------------------------------
KIA CEE'D 1.4 gsl LX BEST - Piston Gray
Between 21.11.2007-3.07.2019

frantic
Posts: 522
Joined: 27 Jul 2008, 12:10
Auto:
Location: Campia Turzii
Contact:

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by frantic »

1. In afara de vechea dacie eu n-am patit cu nicio masina asa ceva.
2. Incearca sa tii apasat 10 sec. butonul. Se reseteaza astfel sistemul si ar trebui sa functioneze normal dupa aceea.
5. Eu nu am aceasta problema, dar sunt multi posesori care s-au confruntat cu ea. Se pare ca nu exista o solutie permanenta.
6. Cand e rece afara telescoapele de la haion nu functioneaza la parametrii normali. Isi revin odata cu incalzirea vremii.
9. Greierasii din habitaclu provin in mare parte de la oglinda retrovizoare, insa mai sunt si altii, sezonieri. Cel de la oglinda se poate rezolva in service sau, cu putina indemanare, in regie proprie. Ceilalti sunt trecatori. :)

La celelalte puncte nu stiu ce ce sa-ti spun. Sunt probleme despre care nu stiu foarte multe.
Pro_cee'd 1.4 GSL (Piston Grey): CJ-77-EGO
Galerie foto
Jurnal de bord

User avatar
alimos
Posts: 1383
Joined: 19 Apr 2008, 22:15
Auto: cee'd 1.4 SW;sportage 1.6 GDI
Location: Bacau
Contact:

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by alimos »

In toamna scriam urmatoarele:
"Astazi am ridicat masina pe un elevator ,oferidu-mi-se aceasta ocazie pur intamplator.
Aveam de mult de gand acest lucru,mai ales avand in vedere o parere proprie cum ca suspensia pe fata a devenit ceva mai galagioasa.
Am tras putin de roti punand mana pe fiecare articulatie in parte. Pe fata am intalnit urmatoarele simptome:Pe dreapta,bieleta de directie are un mic joc la miscarea in plan orizontal(stanga-dreapta) a rotii.Pe stanga insa,se aude un zgomot destul de pronuntat metalic in zona bieletei de directie,si chiar mai inspre caseta de directie.In volan nu se simte nici un fel de vibratie sau zgomot,indiferent de viteza,in plaja 1-170 km/h.
Din habitaclu poti constata ca este un zgomot ceva mai pronuntat la trecera rotilor peste denivelari,dar nu sa sara in ochi.
Sa fie bieletele,sa fie caseta? Astea ca pareri optionale! Oricum,cert este ca voi vedea in service.
Intrebarea adevarata este :avand in vedere ca masina are 1.5 ani si 22000 km,aceste probleme se vor rezolva pe garantie,sau ma pune lumea la plata???"???In caz de caseta,e clar ca e pe garantie,insa in caz de bielete?!?!?!?!Vad c unii colegi de forum au rezolvat-o pe garantie.Cum au procedat?La ei ce simptome au fost la bielete?
Indiferent de raspunsul la "intrebarea adevarata",sa astept oare revizia a doua, de peste 2-3000 km sau sa ma duc acum la Vaslui (de la Bacau)?"

Rezolvarea a fost in 2 pasi:
PASUL 1:
"Am fost la Vaslui sa rezolv problema.Nu au fost bieletele,ci o seaca bataie metalica in caseta de directie.Au umblat la un element de reglaj din partea din spate a casetei de directie,l-au scos,l-au gresat,au bagat ceva vaselina in caseta si apoi au bagat acel cilindru la loc si l-au reglat prin infiletare.Drept rezultat,nu se mai simte nici un fel de bataie pe nici o roata,motiv pentru care ii felicit pe cei de la Rodav pentru intuitie si pricepere,insa efectul secundar imediat a fost o usoara ingreunare a cursei volanului, precum si partea cea mai enervanta,schimbarea cu un grad sau doua spre stanga a pozitiei volanului.
Astazi,dupa vreo250-300 de km facuti,nu se mai simte absolut deloc ingreunarea cursei volanului,revine extrem de usor la punctul "0',dar asta numai la nivelul rotilor,pe sosea,caci in masina,volanul a ramas neschimbat ca optiune,si anume cu un grad sau doua pe stanga.Si ma deranjeaza.
Cred ca in momentul in care au scos acea piesa pentru a o gresa,au miscat din greseala rotile si axul volanului a sarit cu un dinte peste cremaliera casetei.

Desi nu afecteaza cu nimic dinamica masinii,desi problema pentru care ma dusesem la Vaslui s-a rezolvat facil,prin strangerea unui reglaj,nu pot sa s[un ca sunt multumit.Ma indispune teribil faptul ca volanul nu mai e perfect drept.Desi deviatia e de cativa milimetri fata de orizontala,nu pot sa nu observ asimetria butoanelor de pe volan,si imi sta pe creier.
Cei mai tehnici dintre voi,ce parere aveti? Sa ma dus sa le solicit sa il puna inapoi tot din caseta,sau mai usor din axul volanului?"

PASUL 2:
"Am fost din nou la Vaslui!!!
Pana acum nimic nou.Cred ca daca aud cuvantul Vaslui,in curand ma urc pe pereti!!!
Noutatea totusi este ca am rezolvat problema.
Etape:
1.Initial au incercat sa regleze volanul din acel element de imbinare din spatele pedalei de acceleratie,de sub mocheta.Am miscat o singura canelura inspre dreapta axul,moment in care volanul s-a dus in pozitia simetrica celei de pe stanga,dar pe dreapta de data aceasta.Am revenit la poz.initiala si am renuntat la proiect.
2.Mecanicul a gandit astfel:"din moment ce nu am facut nici un fel de interventie in caseta (se referea la modificari de pozitie a axului pe cremaliera),singura diferenta fiind faptul ca i-am luat din jocuri prin reglaj,inseamna ca volanul,care acum asculta mai indeaproape de roti decat inainte(cand caseta permitea mai mult)ramane stramb pe stanga din cauza unor probabile PROBLEME DE GEOMETRIE A ROTILOR!!!!"
3.Au procedat la efectuarea unei geometrii a rotilor,plecand de la pozitia perfect orizontala a volanului,si a iesit DIN PRIMA,o treaba de nota 10.Roata din stanga era pe 0.0 iar cea din dreapta pe minus ceva,nu stiu exact cat.
Concluzia trasa in comun a fost ca ultimul drum facut de mine acum 2 saptamani Bacau-Roman-Pascani,prin Mircesti a fost letal pentru geometria rotilor masinii.Drept este, ca si tancul se inclina cu respect craterelor de pe acel drum.Asta e!Ma grabeam si m-a costat cat nu a facut!"

Dupa 3 luni:
Volanul este ceva mai rigid decat a venit din fabrica,iar acum este mult mai putin,dar totusi este pe dreapta cu 1,2 mm fata de normal.Se pare ca ce scriam eu atunci (subliniat cu rosu) nu era decat un semi-efect placebo.Revenirea la punctul "0" se face bine pana la un punct,foarte aproape de pozitia "0",de unde trebuie adus cu mana.
Am sunat la Rodav si am vorbit chiar cu mecanicul care a facut operatiunea.Si-a amintit de problema masinii,si a spus ca peste o luna ,doua,cand vin la revizie cu masina,va mai slabi putin acea rozeta(surub,element de reglaj) de la caseta,astfel incat sa se usureze cursa volanului,si sa nu mai stea pe dreapta,insa pana in punctul in care se aud jocuri cand misca roata,ca sa nu ajungem de unde am plecat.

Acum ,dupa toata telenovela asta,am 2 intrebari sa va pun:
1.Daca dupa strangerea surubului,volanul s-a dus pe stanga de a trebuit adus la loc prin geometria rotilor,acum ,daca mai slabeste surubul,va veni perfect in punctul "0" fara probleme?Teoretic,sper asta gandindu-ma ca mecanicul, a luat atunci toate jocurile din acel loc,strangand rozeta,iar acum ii ma ida putina larghetze!

2.Merita sa stept inca 2 luni sa slabesc reglajul? Se poate strica ceva? Faptul ca nu exista jocuri in caseta,sau exista dar sunt sub un anumit standard,poate crea ceva tensiuni pe acolo care sa produca vreun defect?Nu m-as duce mai repede la Vaslui de pomana, inca odata ,daca nu e neaparat nevoie!
Ceed 1.4 109 hp SW BEST,2008,Pewter Beige,ODO 190000
SportageIII 1.6GDI 135 hp ,2014,Space Blue,ODO 105500
Ceed 1.6 crdi 115hp ,2009, Piston Grey,odo 250000

andrei_pga85
Posts: 29
Joined: 16 Jun 2008, 22:38
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by andrei_pga85 »

Salutare tuturor!
am mai postat in trecut referitor la probleme rezolvate sau mai degraba nerezolvate pe garantie!
pana acum in 29000 km am fost cu masina in service de 3 ori! prima oara garantie pt niste batai acute pe partea din spate! atunci m-au convins ca nu e nimic! a doua oara pt acceasi problema + revizie, i-am convins sa-mi schimbe amortizoarele (nu le aveau pe stoc in aceeasi zi, deci a urmat si a 3-a vizita). prin urmare dupa inlocuirea amortizoarelor s-a simtit o schimbare in bine a suspensiei insa nu a durat mult si troncaniturile au devenit mai puternice si mai acute!
acum dupa ce am trecut prin iarna troncaniturile sunt si mai puternice si au intervenit si pe fata (inainte erau numai in spate). nu sunt paranoic sincer dar chiar sunt suparatore/frustrante/ce mai vreti voi si chiar am senzatia de nesiguranta in suspensie. peste cea mai mica denivelare troncane in mare fel, plus ca se simte suspensia slabita, plus ca am impresia ca imi cam trage stanga!
am citit discutiile despre bielete si casete de directii, arcuri si etc! saptamana aceasta ma programez la revizie si am de gand sa trec pe lista de verificare toata suspensia(articulatii arcuri si amortizoare), directia, sistem franare (de asta am uitat sa mentionez, ca abs-ul intra mult prea devreme, si frana de mana reglata de 3-ori pana acum tot nu tine). avand in vedere ca deja am o pereche de amortizoare schimbate, ma astept la orice fel de comentarii si refuzuri, insa chiar sunt hotarat sa le las masina in service/curte daca nu se rezolva!
si o intrebare, datorita faptului ca profesionalismul celor de la MIT Baneasa nu prea l-am simtit din plin, sa ma duc la alt service? (in BUcuresti)
ziua buna tuturor!
Kia Pro Cee'd 1.6 GSL BLACK Pearl
<<B-49-NIG>>

User avatar
iulian2007
PFR
Posts: 1153
Joined: 29 Jan 2008, 23:59
Auto:
Location: Braila

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by iulian2007 »

ai grija cum soliciti aceste operatii de verificare, sa nu te trezesti la urma cu factura umflata (gen test amortizoare, test bielete, s.a.m.d.)

de exemplu, am citit pe undeva ca unora le-a fost facturat testul de amortizoare, cu toate ca nu e normal
si mie mi-au facut un asemenea test, la R2, insa nu au facturat nimic, deoarece a survenit in urma reclamatiei mele ca si problema pe garantie
forumul pasionatilor de detailing click AICI si AICI

facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila

http://polishbraila.blogspot.com/

andrei_pga85
Posts: 29
Joined: 16 Jun 2008, 22:38
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by andrei_pga85 »

iti dai seama!
la fel am facut si data trecuta! ,ai intai am cerut testul estimativ al reviziei si dupa ce am vazut devizul desfasurat am facut plata!
ideea e macar sa-si dea ei seama ce si cum se intampla ca sa scap de toate troncaniturile alea!
o sa mai postez in functie de timp si rezultate,
cele bune!
Kia Pro Cee'd 1.6 GSL BLACK Pearl
<<B-49-NIG>>

User avatar
alimos
Posts: 1383
Joined: 19 Apr 2008, 22:15
Auto: cee'd 1.4 SW;sportage 1.6 GDI
Location: Bacau
Contact:

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by alimos »

Nu stiu daca sa imi vina inca sa cred minunea,dar astazi,dupa 4 drumuri la Vaslui pentru a rezolva problema mea de directie(din octombrie si pana azi),in sfarsit am rezolvat-o.Am facut sa transpire 3 oameni,care pana cand nu au adus masina in parametrii pe care i-am dorit eu nu i-am lasat sa repire.Dupa o modificare a pozitiei elementului de reglaj al casetei,si 3 (*trei) geometrii urmate de probe (daca urma a 4-a cred ca imi dadeam foc si eu ,...dar si ei),am adus masina in situatia de a sta volanul perfect pe mijloc,iar cursele dreapta/stanga sa se faca cu aceeasi greutate/usurinta in ambele sensuri,si nu doar intr-unul ,cum era pana acum. Sunt extenuat atat fizic cat si psihic.Dupa o zi de ieri,14 ianuarie ,in care mi-am serbat ziua de nastere schimband o teava din casa ,care tocmai atunci s-a gandit sa infloreasca in perete, iata-ma astazi,zambind tampeste ca mi-am rezolvat problema la masina,dupa care am semnat cele doua procese verbale intocmite de un domn politist ,care m-a prins cu radarul in localitate,in timp ce eu faceam probe peste probe in multpreaminunata citadela Vaslui. Am cumulat in 4 ore de sedere la Vaslui 9 puncte penalizare,un avertisment pentru prima abatere (74 km/h) si 270 ron pentru a doua (93 km/h). Macar daca ma opreau naibii din prima,o dadeam la pace cu 74 de km/h.Ghinionul a fost ca era o razie incrucisata cu 3 masini de politie,radarul in mijloc,si celelalte doua opreau gascanii,iar eu m-am plimbat cu nonsalanta printre ele,dar fara sa ajung la cea care oprea masinile. M-au vazut de Bacau si m-au asteptat pe sensul de mers spre Bacau la intrarea in oras si m-au incaltat cu ambele.Sper sa nu mor in noaptea asta si sa ma bucur maine de o zi normala,cu masina in stare de functionare!
Va saluta Alex!
Ceed 1.4 109 hp SW BEST,2008,Pewter Beige,ODO 190000
SportageIII 1.6GDI 135 hp ,2014,Space Blue,ODO 105500
Ceed 1.6 crdi 115hp ,2009, Piston Grey,odo 250000

cmihai
Posts: 1144
Joined: 06 Jul 2007, 21:20
Auto:
Location: braila
Contact:

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by cmihai »

la naiba...asta da ghinion....pt o problema ....ai mai avut altele 3 ....
zafira b 1,6 ODO: 100 000 km....BR-12-CUB
KITURI XENON...OFERTE PT MEMBRI viewtopic.php?f=139&t=9254

http://www.xenonparavanturi.ro/

djniki4
Posts: 639
Joined: 10 Jun 2008, 15:28
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by djniki4 »

@ alimos , probabil nu stiai sau iti readuc aminte. Agentul constatator(cel care te-a prins cu radaru) tre sa intocmeasca procesul verbal. Daca te-a luat radaru si te opreste alt agent la 2 km si completeaza ala procesul e ca si anulata amenda.Intereseaza-te pe google sa vezi

User avatar
iulian2007
PFR
Posts: 1153
Joined: 29 Jan 2008, 23:59
Auto:
Location: Braila

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by iulian2007 »

confirm

googaleste un pic si ai sa gasesti tot ce-ti trbuie, modele de plangeri, nu o lasa asa, cauta in OUG 195 / 2002 si vezi daca incadrarea a fost facuta corespunzator, ma rog....
forumul pasionatilor de detailing click AICI si AICI

facebook - Polish Braila & PolishFaruri Braila

http://polishbraila.blogspot.com/

mrs
JUCATORUL
Posts: 524
Joined: 25 Oct 2008, 15:53
Auto: kia ceed 1.4 benzina+gpl(brc)
Location: bucuresti

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by mrs »

http://www.stopradar.ro/....... poate te ajuta.
kia ceed 1.4 best pewter beige 14oct.2008 GPLodo 230000km +kia ceed gt line 1.6crdi 2017 97000km

Boby

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by Boby »

Sau mai bine: www.amenda.ro.
Pe mine m-a ajutat si am castigat in instanta.

rody
Posts: 33
Joined: 06 Mar 2009, 17:24
Auto:

Re: Probleme rezolvate pe garantie

Post by rody »

Eu am aproape aceleasi probleme ca si razvanick:
1.parbrizul asuda si curge apa de pe el,nu se dezabureste partea dreapta
2.ambele geamuri fata care nu se mai ridica dintr-o singura comanada,
3.telescoapele de la haion nu-l mai ridica pana sus iar la inchidere hayonul efectiv se tranteste.
4.zgomot in planseul hayonului-varianta SW,
5.opintire in demarajdar si greoaie in depasiri,
6.zgomot in bord, aproape de parbriz,
7.zgomot si terpidatii la directii cand trec pe piatra cubica sau drumuri cu denivelari,
8.daca pun 3 pers a cate 80-90 Kg. in spate se lasa foarte mult,
9.radioul reactioneza tarziu cand schimb posturile.
10. motor zgomotos dimineata-1.4 cu ulei OMV pus de service Ena Galati.
Cred ca sunt de ajuns.

Post Reply

Return to “Garanţie, revizii”