Kia Sportage 1.6 DSL Mild Hybrid 4x4 - Defecțiune la 4900km
Posted: 03 Aug 2021, 00:01
Salutare tuturor!
M-am decis într-un final sa intru pe acest forum și sa împărtășesc cu voi experienta mea nefericita, dar și în același timp sa va cer o părere, un sfat etc.
Din Februarie 2021 sunt "fericitul?" posesor al unui Kia Sportage 1.6 DSL Hybrid 4x4 GT Line. Mașinuța are aproape tot ce se putea pune pe ea, mai puțin panoramic, scaune de piele și opțiunea de parcare automata. Din motive personale am optat sa nu o dotez și cu cele menționate anterior.
Totul frumos și nimic de reproșat pana acum 2 luni, când la aproximativ 4900 km, într-o dimineață am auzit din zona motorului niște sunete ciudate. Am crezut inițial ca am agățat ceva pe dedesubt, dar nu se vedea nimic. După mai multe verificări pe dedesubt, la roti etc., m-am hotărât sa merg direct la reprezentanța care mi-a vândut autoturismul. Am aflat cu stupoare ca este necesar sa las mașina acolo deoarece a intervenit o problema cu întinzătorul care acționează sistemul de regenerare al bateriei, implicit cel care aduce putere suplimentară motorului atunci când este necesar.
Nu am lăsat mașina în momentul respectiv, deoarece în drumul spre reprezentanță, sunetul s-a oprit. Am discutat cu cei de la service și a rămas sa revin cu mașina dacă sunetul o sa apara. Bine-nteles ca sunetul a revenit a doua zi, drept urmare am sunat persoana de contact care s-a ocupat de cazul meu și am stabilit ca voi duce mașina la ei și o voi lăsa acolo.
Ce m-a deranjat cel mai mult, pe lângă faptul ca o mașină nouă pentru care am dat o căruță de bani, s-a stricat atât de rapid, a fost și termenul de livrare a piesei defecte, care nu se afla pe stoc la momentul respectiv, 2 săptămâni...
După ce am lăsat mașina, la aproximativ 2 săptămâni, a sosit și întinzătorul. Cei de la service m-au anunțat ca vor baga mașina la o constatare și vor verifica ce alte probleme s-au mai produs. Veștile nu au fost deloc bune. Pe lângă acel întinzător, am fost anunțat ca va fi necesar sa se înlocuiască vibrochenul și cuzineții.
Ce as vrea sa știu de la voi, ar fi, dacă mai exista și alți membrii, posesori de Sportage tehnologie Hybrid, care s-au lovit de aceasta problema...
De asemenea, as vrea sa știu dacă vi se pare OK, sa aștept de aproape de 2 luni de zile sa sosească toate piesele necesare reparației, ba mai mult decât atât, considerați ca era normal, ca pentru un autoturism cu probleme la motor, la numai 4900 km sa fie reparat, sau mai degrabă sa i se înlocuiască complet motorul?? Am vreo șansă să obțin de la Kia înlocuirea motorului? Cu toate ca deja am așteptat atât timp sa mi se aducă piesele... Timpul de așteptare mi se pare o mare bătaie de joc.
După numeroase emailuri și apeluri către Kia Romauto și către Kia Europa, am fost sunat si anunțat ca mi se va da o mașină la schimb, deoarece inițial, mi s-a spus ca nu exista mașini disponibile și voi primi una când se ca elibera.
Scuze ca am postat o poveste atât de lunga, însă am încercat sa fac tot posibilul sa descriu cât pot de scurt întâmplarea mea nefericită.
M-am decis într-un final sa intru pe acest forum și sa împărtășesc cu voi experienta mea nefericita, dar și în același timp sa va cer o părere, un sfat etc.
Din Februarie 2021 sunt "fericitul?" posesor al unui Kia Sportage 1.6 DSL Hybrid 4x4 GT Line. Mașinuța are aproape tot ce se putea pune pe ea, mai puțin panoramic, scaune de piele și opțiunea de parcare automata. Din motive personale am optat sa nu o dotez și cu cele menționate anterior.
Totul frumos și nimic de reproșat pana acum 2 luni, când la aproximativ 4900 km, într-o dimineață am auzit din zona motorului niște sunete ciudate. Am crezut inițial ca am agățat ceva pe dedesubt, dar nu se vedea nimic. După mai multe verificări pe dedesubt, la roti etc., m-am hotărât sa merg direct la reprezentanța care mi-a vândut autoturismul. Am aflat cu stupoare ca este necesar sa las mașina acolo deoarece a intervenit o problema cu întinzătorul care acționează sistemul de regenerare al bateriei, implicit cel care aduce putere suplimentară motorului atunci când este necesar.
Nu am lăsat mașina în momentul respectiv, deoarece în drumul spre reprezentanță, sunetul s-a oprit. Am discutat cu cei de la service și a rămas sa revin cu mașina dacă sunetul o sa apara. Bine-nteles ca sunetul a revenit a doua zi, drept urmare am sunat persoana de contact care s-a ocupat de cazul meu și am stabilit ca voi duce mașina la ei și o voi lăsa acolo.
Ce m-a deranjat cel mai mult, pe lângă faptul ca o mașină nouă pentru care am dat o căruță de bani, s-a stricat atât de rapid, a fost și termenul de livrare a piesei defecte, care nu se afla pe stoc la momentul respectiv, 2 săptămâni...
După ce am lăsat mașina, la aproximativ 2 săptămâni, a sosit și întinzătorul. Cei de la service m-au anunțat ca vor baga mașina la o constatare și vor verifica ce alte probleme s-au mai produs. Veștile nu au fost deloc bune. Pe lângă acel întinzător, am fost anunțat ca va fi necesar sa se înlocuiască vibrochenul și cuzineții.
Ce as vrea sa știu de la voi, ar fi, dacă mai exista și alți membrii, posesori de Sportage tehnologie Hybrid, care s-au lovit de aceasta problema...
De asemenea, as vrea sa știu dacă vi se pare OK, sa aștept de aproape de 2 luni de zile sa sosească toate piesele necesare reparației, ba mai mult decât atât, considerați ca era normal, ca pentru un autoturism cu probleme la motor, la numai 4900 km sa fie reparat, sau mai degrabă sa i se înlocuiască complet motorul?? Am vreo șansă să obțin de la Kia înlocuirea motorului? Cu toate ca deja am așteptat atât timp sa mi se aducă piesele... Timpul de așteptare mi se pare o mare bătaie de joc.
După numeroase emailuri și apeluri către Kia Romauto și către Kia Europa, am fost sunat si anunțat ca mi se va da o mașină la schimb, deoarece inițial, mi s-a spus ca nu exista mașini disponibile și voi primi una când se ca elibera.
Scuze ca am postat o poveste atât de lunga, însă am încercat sa fac tot posibilul sa descriu cât pot de scurt întâmplarea mea nefericită.