2018 Kia Sportage 1.7 DCT, style
Posted: 18 Sep 2018, 17:53
Salutare,
Din iunie sunt posesorul unui Kia Sportage 1.7 DCT, cu care am facut 3200 km. Masina a fost luata de pe stoc si a durat 7-9 zile cu tot cu REMAT.
Apreciez la masina
- comfortul,
- stabilitatea,
- eficienta transmisiei, si rapiditatea cu care schimba treptele, precum si modul adptiv in functie de cat de mult apesi aceleratia.
- antifonarea,
- scaunul si pozitia la volan.
- consumul redus pentru clasa din care face parte.
- designul interior, si exterior mai putin fata.
- rularea in modul comfort e foarte silentioasa, in schimb in modul sport se simte un harait constant, la 2000 de ture si peste, iar in modul manual - haraitul motorului e chiar enervant, pare ca se tureaza in gol.
LKS
- frnele+directia+suspensia
- stabilitatea in curbe si prin balti, si faptul ca masina se conduce foarte usor
- ANDROID auto si folosirea lui cu comenzile vocale activate prin butonul de pe volan.
Ce nu apreciez sunt:
-pozitia pedalei de frana, care e prea sus
-gurile de ventilatie sofer care nu au destul unghi sa fie reglate suficient de in lateral, oricum le reglezi tot pe tine sufla.
- senzorul de ploaie care e implementat prost si nu e autonom trebuie sa ii tot schimbi viteza manual.
- zgomotul provenit din puntea spate la rulare si din portbagaj, care e acoperit incomplet si lasa sa patrunda mult zgomot in habitaclu.
- ergonomia comenzilor de pe volan e o aiureala. idem meniul din ecranul cu touch screen. e cu 10 ani in urma.
- farurile sunt slabe
- ventilatia are un singur mod, nu 3 cum au alte masini
- protectiile de plastic din fata rotilor fata, cu care atingi multe borduri cand parchezi cu fata la trotuar.
acestea reduc garda la sol la una similara cu un logan nou :D
-vopseaua foarte subtire, orice atingere se transforma in vopsea lipsa (ma refer daca deschizi usa si atingi orice, cu muchia usii, oricat de incet.
Din iunie sunt posesorul unui Kia Sportage 1.7 DCT, cu care am facut 3200 km. Masina a fost luata de pe stoc si a durat 7-9 zile cu tot cu REMAT.
Apreciez la masina
- comfortul,
- stabilitatea,
- eficienta transmisiei, si rapiditatea cu care schimba treptele, precum si modul adptiv in functie de cat de mult apesi aceleratia.
- antifonarea,
- scaunul si pozitia la volan.
- consumul redus pentru clasa din care face parte.
- designul interior, si exterior mai putin fata.
- rularea in modul comfort e foarte silentioasa, in schimb in modul sport se simte un harait constant, la 2000 de ture si peste, iar in modul manual - haraitul motorului e chiar enervant, pare ca se tureaza in gol.
LKS
- frnele+directia+suspensia
- stabilitatea in curbe si prin balti, si faptul ca masina se conduce foarte usor
- ANDROID auto si folosirea lui cu comenzile vocale activate prin butonul de pe volan.
Ce nu apreciez sunt:
-pozitia pedalei de frana, care e prea sus
-gurile de ventilatie sofer care nu au destul unghi sa fie reglate suficient de in lateral, oricum le reglezi tot pe tine sufla.
- senzorul de ploaie care e implementat prost si nu e autonom trebuie sa ii tot schimbi viteza manual.
- zgomotul provenit din puntea spate la rulare si din portbagaj, care e acoperit incomplet si lasa sa patrunda mult zgomot in habitaclu.
- ergonomia comenzilor de pe volan e o aiureala. idem meniul din ecranul cu touch screen. e cu 10 ani in urma.
- farurile sunt slabe
- ventilatia are un singur mod, nu 3 cum au alte masini
- protectiile de plastic din fata rotilor fata, cu care atingi multe borduri cand parchezi cu fata la trotuar.
acestea reduc garda la sol la una similara cu un logan nou :D
-vopseaua foarte subtire, orice atingere se transforma in vopsea lipsa (ma refer daca deschizi usa si atingi orice, cu muchia usii, oricat de incet.