KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
Re: KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
Te contrazic. Pls incearca si revino.
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Re: KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
Ce spui tu ar insemna ca motorul depune acelasi efort in a urca panta, a cobora panta sau mers pe drum fara inclinatie.
Kia sportage 1.6T-GDI GT LINE 4X2 MT infrared
Re: KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
Nu are ce sa varieze, pentru ca rotile dintate din cutie sunt fixe, deci rapoartele sunt fixe, iar legatura dintre cutie si arborele cotit este facuta prin ambreiaj si volanta, care sunt fixe si ele, cand ambreiajul e cuplat.
@surfer, nici in practica nu variaza.
@BarbQ, nu asta inseamna. Motorul e clar ca nu depune acelasi efort, dar viteza masinii va fi aceeasi, in aceeasi treapta de viteza si aceeasi rotatie a motorului(rpm).
Daca voi, cu acelasi model de masina, acelasi motor si cutie de viteze, aceleasi jante si cauciucuri, aveti viteze diferite in aceeasi treapta si rpm, ati putea avea erori diferite ale vitezometrului, cauzate, poate, de o umflare diferita a anvelopelor.
@surfer, nici in practica nu variaza.
@BarbQ, nu asta inseamna. Motorul e clar ca nu depune acelasi efort, dar viteza masinii va fi aceeasi, in aceeasi treapta de viteza si aceeasi rotatie a motorului(rpm).
Daca voi, cu acelasi model de masina, acelasi motor si cutie de viteze, aceleasi jante si cauciucuri, aveti viteze diferite in aceeasi treapta si rpm, ati putea avea erori diferite ale vitezometrului, cauzate, poate, de o umflare diferita a anvelopelor.
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
GabiA are dreptat. nu variaza ca nu are ce sa varieze
3000 rpm in viteza a 6-a (sau orice viteza) are aceeasi viteza in orice situatie - cobori urci etc.
e ca la bicicleta. o pedala la deal in aceeasi viteza (aceeasi foaie si pinion) misca bicicleta tot la fel de mult (dupa pedala nu o lasi sa mai mearga logic)
3000 rpm in viteza a 6-a (sau orice viteza) are aceeasi viteza in orice situatie - cobori urci etc.
e ca la bicicleta. o pedala la deal in aceeasi viteza (aceeasi foaie si pinion) misca bicicleta tot la fel de mult (dupa pedala nu o lasi sa mai mearga logic)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
De unde atunci vine diferenta? Ce echipare ai ales si ce optionale BarbQ? Eu nu am decat senzori de parcare pe langa ce venea in GT Linequelloo wrote:GabiA are dreptat. nu variaza ca nu are ce sa varieze
3000 rpm in viteza a 6-a (sau orice viteza) are aceeasi viteza in orice situatie - cobori urci etc.
e ca la bicicleta. o pedala la deal in aceeasi viteza (aceeasi foaie si pinion) misca bicicleta tot la fel de mult (dupa pedala nu o lasi sa mai mearga logic)
Отправлено с моего SM-G930F через Tapatalk
Re: KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
Dap, mea culpa.
Doar la CVT ar putea varia deoarece are un infinit nr de rapoarte si ar putea varia raportul pe 2 masini identice cu aceeasi viteza.
Am ceva echipari, poti vedea la mn pe jurnal:(desi nu stiu cum ar putea influenta)
http://clubkia.ro/viewtopic.php?f=74&t=24439
Am anvelope de 17, presiune 2.8 (asa au venit din fabrica desi e mare).
Ambreiajul ma indoiesc ca aluneca, aveam putin peste o mie de km cu masina.
Avem aici un adevarat mister
Doar la CVT ar putea varia deoarece are un infinit nr de rapoarte si ar putea varia raportul pe 2 masini identice cu aceeasi viteza.
Am ceva echipari, poti vedea la mn pe jurnal:(desi nu stiu cum ar putea influenta)
http://clubkia.ro/viewtopic.php?f=74&t=24439
Am anvelope de 17, presiune 2.8 (asa au venit din fabrica desi e mare).
Ambreiajul ma indoiesc ca aluneca, aveam putin peste o mie de km cu masina.
Avem aici un adevarat mister

Kia sportage 1.6T-GDI GT LINE 4X2 MT infrared
Re: KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
GabiA, poate nu s-a inteles din primul post, dar eu am facut mentiunea "pilot automat". Doar in cazul asta poate varia turatia la viteza constanta din cauza vantului si/sau drumului. Indiferent de transmisie, marca masinii sau orice altceva.
Incercat si observat de mine pe Kia, Skoda si VW.
Stiu ce spuneti de teorie, dar pilotul automat stie ca trebuie sa mentina viteza X. Daca esti in panta, masina se tureaza (pastrand treapta). Daca nu e suficient, retrogradeaza treapta. Viteza X ramane constanta.
Restul e cancan.
Incercat si observat de mine pe Kia, Skoda si VW.
Stiu ce spuneti de teorie, dar pilotul automat stie ca trebuie sa mentina viteza X. Daca esti in panta, masina se tureaza (pastrand treapta). Daca nu e suficient, retrogradeaza treapta. Viteza X ramane constanta.
Restul e cancan.
Kiutza - Cee'd City, 2008, 1.6 GSL, Kompass Blue - 200000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
Grasuna - Sportage GT Line (+), 2016, 2.0 DSL AWD AT HP, Canyon Silver - 125000KM+
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
atata timp cat trasmisia nu e CVT, orice alta transmisie manuala sau automata odata cu turatia creste si viteza indiferent ca bate sau nu vantul.
daca masina nu are destul cuplu si nu trage de la panta sau de la vant, atunci turatia va scadea si va scadea si viteza si pilotul nu are ce sa faca.
testat si de mine cu o cutie de chibrituri 1.2 pe autostrada in spania: de la 110 coborase la 80 intr-a 5-a si a trebuit sa dau a 3-a ca deja era prea subturata.
daca masina nu are destul cuplu si nu trage de la panta sau de la vant, atunci turatia va scadea si va scadea si viteza si pilotul nu are ce sa faca.
testat si de mine cu o cutie de chibrituri 1.2 pe autostrada in spania: de la 110 coborase la 80 intr-a 5-a si a trebuit sa dau a 3-a ca deja era prea subturata.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
Eu am vazut astazi pe autostrada. Am facut 20000. Poate de la km este diferentaBarbQ wrote:Dap, mea culpa.
Doar la CVT ar putea varia deoarece are un infinit nr de rapoarte si ar putea varia raportul pe 2 masini identice cu aceeasi viteza.
Am ceva echipari, poti vedea la mn pe jurnal:(desi nu stiu cum ar putea influenta)
http://clubkia.ro/viewtopic.php?f=74&t=24439
Am anvelope de 17, presiune 2.8 (asa au venit din fabrica desi e mare).
Ambreiajul ma indoiesc ca aluneca, aveam putin peste o mie de km cu masina.
Avem aici un adevarat mister
Отправлено с моего SM-G930F через Tapatalk
Re: KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
Akira, tu ai jante pe 19, nu?
@surfer, cu pilotul automat, turatia poate varia, iar viteza sa se pastreze, doar daca ai cutie automata si schimba ea vitezele. Altfel, nu.
@surfer, cu pilotul automat, turatia poate varia, iar viteza sa se pastreze, doar daca ai cutie automata si schimba ea vitezele. Altfel, nu.
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG
Re: KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
Da. Cele standard la GT Line.GabiA wrote:Akira, tu ai jante pe 19, nu?
@surfer, cu pilotul automat, turatia poate varia, iar viteza sa se pastreze, doar daca ai cutie automata si schimba ea vitezele. Altfel, nu.
Отправлено с моего SM-G930F через Tapatalk
Re: KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
Atunci s-ar putea asta sa elucideze misterul.
Eu am de 17 si ar rezulta ca au diametrul putintel mai mic.
Eu am de 17 si ar rezulta ca au diametrul putintel mai mic.
Kia sportage 1.6T-GDI GT LINE 4X2 MT infrared
Re: KIA Sportage 1.6 T-GDI FWD GT-LINE
Jantele pe 17 au diametru mai mic, dar si balonul anvelopei este mai mare, pentru a rezulta un diametru total al rotii apropiat de cel al rotilor pe 19. Nu stiu care roata e mai mare 

Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG