
2 dsl awd mt
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: 2 dsl awd mt
nu reduce costul la jumate ca ii creste si consumul intre timp... anyway..
masina mare are nevoie de cuplu

Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: 2 dsl awd mt
Am facut iar aproape 900 de km cu masinuta. Consum mediu 7%, consum mediu total pe 3150 de km 7.3%. De la toplita la brasov 2 ore si 15 minute sunt aproximativ 170 de km). Urcarea din timisul se sus spre predeal o placere ca de obicei. Aproape de comarnic ne-am blocat ca de obicei, desi era trecut de orele 20.00 (adica acum 2 ore). Dupa aproape 30 de minute in care mai mult am stat, coloana s-a deblocat "inexplicabil" (a plecat politia de la trecerile de pietoni) si s-a mers omeneste pana in bucuresti.
In continuare incantat de masina si inca surprins de motor. Combinatia cu tractiunea integrala e criminala la plecarile in forta, aproape ca nici nu apuca sa patineze fata. Asta desi cauciucurile originale lasa de dorit.
In continuare incantat de masina si inca surprins de motor. Combinatia cu tractiunea integrala e criminala la plecarile in forta, aproape ca nici nu apuca sa patineze fata. Asta desi cauciucurile originale lasa de dorit.
Re: 2 dsl awd mt
Ceasul forumului a ramas pe ora veche, acum e 22.02!
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: 2 dsl awd mt
Duster ul are motorul ala antic de 105 cai si e 4x4. Nu vad de ce nu ar merge si pe GDI ul de 135 cai.quelloo wrote:pe 4x4 si maisina mare ai nevoie de cuplu asa omori 1.6le si GPL-ul cand tragi de el...
si la 184 de cai altfel sta treaba... pai tu vrei si caii si consumul
SAAB 9-5
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: 2 dsl awd mt
e mai usoara si nici nu e un etalon de sportivitate 

Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
-
- Posts: 21
- Joined: 21 Jun 2012, 18:56
- Auto:
Re: 2 dsl awd mt
Cu respect domnilor! Sunt posesorul unei kia sportage 2.0 dsl 184 a/t cu ceva optionale;navi,trapa,parkingsistem,jenti18,optitronic si incunele.Dar nu asta este cel mai important.Se vorbeste de consum din cate am inteles. Mie i-mi consuma in buc.11.5-12.5.Fantastic de mult pentru o masina 2012.Eu vin de pe octavia tour sport 1.9 tdi alh unde in oras lua 6 candera revolutie in oras.Dar acum vorbim de altceva.Afara pe un traseu de genul buc-bacau-carlibaba-borsa-viseu-vatra-dornei-tg.neamt-buc.,adica 1700km,consum8.La mare,pe autostrada140km/h,consum10.Ca masina este extraordinara,frumoasa si stai bine in ea.Daca veti configura un alt suv cu ce am eu pe ea sar de 32000.Si ce sa iei? Q3 este scump,x3 scump si urat,ix35 nu arata ca sportage,cx5 are un impozit mare,koleos hidos.Singurul suv daca poti spune ar fi yeti cu2.0 170cp dar sare bine de 30000.Asa ca... mai comentam pana cand motorina v-a fi 7lei,dupa aceea...? Despre navi numai bune.Te duce la fix dar imi spune ca stau pe stanga iar eu stau pe partea dreapta a strazii.
-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: 2 dsl awd mt
pai hai sa le luam pe rand...
ai automata si 184 de cai... 4x4 si e bucuresti
am avut si eu un tractoras prin bucuresti si lua intradevar cam 8% dar.... avea 80 de cai mai putin, era cu tractiune doar fata, era si mai usor si Bucurestiu era mai liber (putin dar era)
ai automata si 184 de cai... 4x4 si e bucuresti
am avut si eu un tractoras prin bucuresti si lua intradevar cam 8% dar.... avea 80 de cai mai putin, era cu tractiune doar fata, era si mai usor si Bucurestiu era mai liber (putin dar era)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: 2 dsl awd mt
11,5-12,5% in Bucuresti cu un sportage 2.0 dsl automat ti se pare mult? Mie unu mi se pare chiar putin. ( desigur, daca se circula la ore de varf). Daca mergi doar in weekend sau noaptea,da, este mult.
Cat despre 1.9 tdi-ul ala, mai da-l incolo cu 6 in oras cand e revolutie. Daca ia 6 in oras cand mergi din semafor in semafor, in afara cat ia? 2%?
Cat despre 1.9 tdi-ul ala, mai da-l incolo cu 6 in oras cand e revolutie. Daca ia 6 in oras cand mergi din semafor in semafor, in afara cat ia? 2%?
Re: 2 dsl awd mt
Domnul Cornea cand si-a configurat masina a facut-o parca inadins pentru un consum maxim de combustibil. Are cea mai nefericita combinatie posibila: roti pe 18, trapa (are in jur de 80 de kg) si bomboana de pe tort, automata. De la o masina de 1.7 tone, inalta, cu roti si late si inalte, ce sa-i ceri? Iar consumul la viteze de autostrada (130-140) este mare pentru orice suv (9-10%) din cauza aerodinamicii deficitare, precum si a garzii la sol. Sa nu uitam si integrala, alta consumatoare de combustibil.
Iar in trafic aglomerat, un diesel dasta minune dci care a scos extraurban un neverosimil 3.8!!! in bucuresti in traficul de zi a ajuns lejer la 7.5. Avea, si are si acum, un consum mediu de 6.4, dar asta nu e doar urban. Consumul este similar cu 1.9tdi. Masina are doar 1.3 tone, roti pe 15, garda mult mai mica si este evident 4×2. Nu se pot compara deci consumurile.
Nu are rost sa vb despre cutia automata de pe sportage. Nu e foarte eficienta, intradevar, de aici si consumurile mari, dar schimba lin si silentios, chiar daca nu foarte rapid. Varful tehnologiei, cutia dsg a grupului vag, e rapida, eficienta, dar e zgomotoasa, iar dupa 120.000-130.000 de km incepe sa dea semne de oboseala. De cele mai multe ori, la rulajul asta nici nu mai e masina in garantie..Astea sunt masinile, n-ai ce-i face! Macar la kia nu te simti ca la reprezenta tele germane unde pentru fiecare surub in plus trebuie sa mai dai 1000 de euro! Ba chiar mi-aduc aminte prin 2008 ca mi-au cerut cei de la midocar taxa pentru transportul in tara al unui gti 6 (o configuratie de vreo 25.000 euro). Nu mai tin minte cat, dar vreo 300-400 de euro tot era. Si cand te gandesti ca la kia nu platesti nici macar culoarea metalizata!
Iar in trafic aglomerat, un diesel dasta minune dci care a scos extraurban un neverosimil 3.8!!! in bucuresti in traficul de zi a ajuns lejer la 7.5. Avea, si are si acum, un consum mediu de 6.4, dar asta nu e doar urban. Consumul este similar cu 1.9tdi. Masina are doar 1.3 tone, roti pe 15, garda mult mai mica si este evident 4×2. Nu se pot compara deci consumurile.
Nu are rost sa vb despre cutia automata de pe sportage. Nu e foarte eficienta, intradevar, de aici si consumurile mari, dar schimba lin si silentios, chiar daca nu foarte rapid. Varful tehnologiei, cutia dsg a grupului vag, e rapida, eficienta, dar e zgomotoasa, iar dupa 120.000-130.000 de km incepe sa dea semne de oboseala. De cele mai multe ori, la rulajul asta nici nu mai e masina in garantie..Astea sunt masinile, n-ai ce-i face! Macar la kia nu te simti ca la reprezenta tele germane unde pentru fiecare surub in plus trebuie sa mai dai 1000 de euro! Ba chiar mi-aduc aminte prin 2008 ca mi-au cerut cei de la midocar taxa pentru transportul in tara al unui gti 6 (o configuratie de vreo 25.000 euro). Nu mai tin minte cat, dar vreo 300-400 de euro tot era. Si cand te gandesti ca la kia nu platesti nici macar culoarea metalizata!
-
- Posts: 21
- Joined: 21 Jun 2012, 18:56
- Auto:
Re: 2 dsl awd mt
In legatura cu motorul alh spune ca ar fi fost cel mai bun de la vag.Ca idee sa stii ca pe traseul buc-novaci -transalpina-sebeş-hunedoara-haţeg-sibiu-transfagarasan-muscel-târgoviste-ploiesti-buc,consumat4,78 si in urcare nu am stat dupa toti.Te rog sa crezi! Dar aici vorbim despre kia .Asa este ,poate am fost luat de val când am configurat-o,dar nu imi pare râu decât ca am luat cutia automata .Nu este pentru cei care vor sa conduca,at-ul este pentru cei care merg din punctul A in punctul B si când ajung se mira cât de talentati sunt.
Re: 2 dsl awd mt
Asa este, alh a fost cel mai reusit motor de la vag. Consumul dat de dvs este corect, ba chiar as indrazni sa spun ca o talpa mai usoara ar fi putut scoate si mai bine. Revenind la Kia, nu motorul e problema. Ba as indrazni sa spun ca este peste cel de 2 litri si 170 de cai de la vag. Desi am insistat pe manuala, si as face-o din nou, sunt momemente in bucuresti cand parca simti nevoia unei automate, macar ca sa nu mai zapacesti biata masina cu 1-a, a 2-a, 1-a, a2-a si tot asa. Daca se merge foarte mult in bucuresti si nu deranjeaza un consum mai mare cu ~2 litri in plus cred ca o automata e mai indicata. In afara nu vad rostul, ba dimpotriva.
Tot pt domnul Cornea: nu stiu daca asta va consoleaza cu ceva, dar garantat, atunci cand o sa va vindeti masina, o sa o dati mai repede si la un pret mai bun decat a mea. Cutia manuala isi traieste din pacate "ultimile zile", pentru ca asta vrea piata: confort. Diesel + automata se va da muuult mai repede decat diesel + manuala. Deja multi cunoscuti ma intreaba mirati de ce n-am luat automata. Nu e pentru mine. Atat. Cat mai am posibilitatea, o sa-mi cumpar numai manuala, chiar daca acest lucru devine din ce in ce mai greu. Bmw x5 se fabrica exclusiv cu automata. Si nu e singurul exemplu.
Tot pt domnul Cornea: nu stiu daca asta va consoleaza cu ceva, dar garantat, atunci cand o sa va vindeti masina, o sa o dati mai repede si la un pret mai bun decat a mea. Cutia manuala isi traieste din pacate "ultimile zile", pentru ca asta vrea piata: confort. Diesel + automata se va da muuult mai repede decat diesel + manuala. Deja multi cunoscuti ma intreaba mirati de ce n-am luat automata. Nu e pentru mine. Atat. Cat mai am posibilitatea, o sa-mi cumpar numai manuala, chiar daca acest lucru devine din ce in ce mai greu. Bmw x5 se fabrica exclusiv cu automata. Si nu e singurul exemplu.
Re: 2 dsl awd mt
Am si o Skoda 2 facelift 2.0 TDI 4x4 combi...uit sa ii pun motorina si se infige excelent, e o masina foarte buna, chiar canibaliza passat-ul la un moment dat, de-aia modelul asta au incetat sa il mai faca si au lasat 4X4 numai pe superb. Intr-adevar la consum sta excelent, insa nu e clasa lui Sportage, nu e la fel de frumoasa si vorba lui Mongol, cand incepi sa vrei si volan de piele si o alta culoare decat in standard, si poate niste comenzi audio pe volan sau niste jante mai smechere incepi sa scoti din buzunar. Inapoi la Sportage, Dl. Cornel, nu putem sa comparam cele doua masini, trebuie comparat cu ceva din clasa ei si facand aceasta analiza, eu zic ca sta bine. Acuma mongol are un pic de dreptate, in sensul ca ati pus unele chestii pe ea care ii mai taie din aerodinamica, a explicat el foarte bine acolo ce si cum. Cu alegerea AT/ MT e o chestie de preferinte. Eu am luat AT pentru nevasta-mea...incercati voi sa conduceti manuala prin Bucuresti pe tocuri de 10
. Pentru mine femeile astea sunt eroine
. In rest nu am nicio problema AT/ MT, eu am stat prin America o perioada, aia habar nu au sa conduca MT si nici nu vor invata prea curand. Oricum mai confortabil in Bucuresti un AT, intr-adevar la drum lung nu e nicio diferenta (cu toate ca si eu pot sa o pun intr-un fel de MT
) La depasiri la motorul asta nu mi-a lipsit niciodata MT-ul pentru ca are un cuplu excelent.




Re: 2 dsl awd mt
O Skoda Octavia am vrut sa zic...uit de cele mai multe ori sa pun Octavia, pentru ca atunci cand zici Skoda, nu stiu de ce te duce automat cu gandul la Octavia; poate pentru ca e singura masina care chiar merita sa o ai ca masina personala de la Skoda? 

-
- Posts: 4418
- Joined: 22 Oct 2008, 21:51
- Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
- Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan
Re: 2 dsl awd mt
Cornel Cornea wrote:In legatura cu motorul alh spune ca ar fi fost cel mai bun de la vag.Ca idee sa stii ca pe traseul buc-novaci -transalpina-sebeş-hunedoara-haţeg-sibiu-transfagarasan-muscel-târgoviste-ploiesti-buc,consumat4,78 si in urcare nu am stat dupa toti.Te rog sa crezi! Dar aici vorbim despre kia .Asa este ,poate am fost luat de val când am configurat-o,dar nu imi pare râu decât ca am luat cutia automata .Nu este pentru cei care vor sa conduca,at-ul este pentru cei care merg din punctul A in punctul B si când ajung se mira cât de talentati sunt.


si in plus conteaza cel mai mult stilul de condus... daca ai rabdarea sa cauti prin topicul de consum o sa vezi ca am scos pe transalpina consum de 5.5-6 si la alta trecere mai cu talpa am scos 10.
Ontopic: concluzia ar fi ca AT e de vina...
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink
Re: 2 dsl awd mt
Divagam putin, dar asta-i farmecul. In SUA aproape ca nu mai exista cutii manuale. Oricum tot ce se vinde acolo de o buna perioada are exclusiv automata. In europa, in tarile mai civilizate se pare ca cine face scoala pe automata nu are voie sa conduca manuala!
Cu privire la relatia octavia-passat nu trebuie sa spunem lucrurile la trecut. A fost un comparativ anul acesta intre octavia 2013 si passat 2013 si iar a luat bataie neamtu rau. Practic pentru o antifonare o idee mai buna plateai cateva mii de euro in plus. Plus ca pana anul trecut puteai sa-ti iei 4×4 dsg si tdi 170 cai, configuratie care nu exista la golf!!!
Cu privire la relatia octavia-passat nu trebuie sa spunem lucrurile la trecut. A fost un comparativ anul acesta intre octavia 2013 si passat 2013 si iar a luat bataie neamtu rau. Practic pentru o antifonare o idee mai buna plateai cateva mii de euro in plus. Plus ca pana anul trecut puteai sa-ti iei 4×4 dsg si tdi 170 cai, configuratie care nu exista la golf!!!