INCOMPETENTA SAU NESIMTIRE DEALER KIA !!!
Posted: 03 Oct 2007, 13:50
Deocamdata nu dau nume si nici locatie, dar problema este foarte grava si va avea repercusiuni de amploare daca nu se rezolva aceasta problema.
Am facut comanda la un Cee'd 1.4 GSL MT LX BEST intr-un lot productie Septembrie comandat prin Romstal Leasing pe 20.08.2007 si ieri 02.10.2007 ma suna respectivul care se ocupa de dosarul meu si-mi spune ca din "greseala" mi s-a comandat 1.6 DSL. Am simtit ca innebunesc !!!! Mi-a oferit alternativa sa aleg alta culoare. Am vazut culorile pe care mi le-a propus si nu am fost de acord sa renunt la culoarea mea (Pewter Beige). I-am spus sa-si respecte conditiile contractuale si sa-mi livreze masina pe care am cerut-o. I-am dat termen de o zi sa remedieze problema sau incurcatura daca a fost vorba de incurcatura. Sunt de parere ca masina mea a fost vanduta altuia si mi-au aruncat in fata o scuza lamentabila. Ca sa pot achizitiona masina trebuie sa platesc taxa de renuntare contract leasing 2% (taxa cu care am fost de acord si este stipulata in precontract). Prima data mi s-a spus ca e 280 EUR la o valoare de 11.854 EUR DDP/masina, ieri mi s-a spus ca e 320 EUR. Le-am facut calculul si 2% reprezinta 237 EUR. Le-am cerut sa-mi justifice diferentele comunicate si mi-au zis ca trebuie sa platesc aditional 70 EUR. Acesti 70 EUR nu sunt inclusi in precontract !!!
Mi-au propus sa renunt la avansul pe care l-am dat !!! Va vine sa credeti asa ceva ???!!!
Daca azi 03.10.2007 dealerul nu-mi ofera o varianta de bun simt, o sa fac plangere la OPC, KIA Bucuresti si merg pana la KIA Koreea si mai vin si cu televiziunea dupa mine. Mi se pare bataie de joc !!!!
Agentii de vanzari din show-roomuri nu cunosc produsele pe care le vand. Nici pana la ora asta nu am aflat concret ce pret are o componenta consumabila. Nu stiu ce sa raspunda daca va vine sa credeti asa ceva !!!
La capitolul atitudine fata de client KIA sta jalnic in comparatie cu alti dealeri. Daca serviciul de vanzari directe este de proasta calitate, oare cum sunt serviciile post-vanzare ??!!
Daca acest forum este autorizat sa raspunda in numele KIA, as dori sa-mi explicati cum de va permiteti sa va bateti joc de clienti pe bani grei !!!
Nu cred ca vreti sa riscati un scandal de imagine avand in vedere competitia acerba de pe piata !
Multumesc
Am facut comanda la un Cee'd 1.4 GSL MT LX BEST intr-un lot productie Septembrie comandat prin Romstal Leasing pe 20.08.2007 si ieri 02.10.2007 ma suna respectivul care se ocupa de dosarul meu si-mi spune ca din "greseala" mi s-a comandat 1.6 DSL. Am simtit ca innebunesc !!!! Mi-a oferit alternativa sa aleg alta culoare. Am vazut culorile pe care mi le-a propus si nu am fost de acord sa renunt la culoarea mea (Pewter Beige). I-am spus sa-si respecte conditiile contractuale si sa-mi livreze masina pe care am cerut-o. I-am dat termen de o zi sa remedieze problema sau incurcatura daca a fost vorba de incurcatura. Sunt de parere ca masina mea a fost vanduta altuia si mi-au aruncat in fata o scuza lamentabila. Ca sa pot achizitiona masina trebuie sa platesc taxa de renuntare contract leasing 2% (taxa cu care am fost de acord si este stipulata in precontract). Prima data mi s-a spus ca e 280 EUR la o valoare de 11.854 EUR DDP/masina, ieri mi s-a spus ca e 320 EUR. Le-am facut calculul si 2% reprezinta 237 EUR. Le-am cerut sa-mi justifice diferentele comunicate si mi-au zis ca trebuie sa platesc aditional 70 EUR. Acesti 70 EUR nu sunt inclusi in precontract !!!
Mi-au propus sa renunt la avansul pe care l-am dat !!! Va vine sa credeti asa ceva ???!!!
Daca azi 03.10.2007 dealerul nu-mi ofera o varianta de bun simt, o sa fac plangere la OPC, KIA Bucuresti si merg pana la KIA Koreea si mai vin si cu televiziunea dupa mine. Mi se pare bataie de joc !!!!
Agentii de vanzari din show-roomuri nu cunosc produsele pe care le vand. Nici pana la ora asta nu am aflat concret ce pret are o componenta consumabila. Nu stiu ce sa raspunda daca va vine sa credeti asa ceva !!!
La capitolul atitudine fata de client KIA sta jalnic in comparatie cu alti dealeri. Daca serviciul de vanzari directe este de proasta calitate, oare cum sunt serviciile post-vanzare ??!!
Daca acest forum este autorizat sa raspunda in numele KIA, as dori sa-mi explicati cum de va permiteti sa va bateti joc de clienti pe bani grei !!!
Nu cred ca vreti sa riscati un scandal de imagine avand in vedere competitia acerba de pe piata !
Multumesc