Presiune pneuri Kia cee'd

Cum se rezolvă diverse probleme
synoby
Posts: 20
Joined: 25 Nov 2007, 14:32
Auto:

Presiune pneuri Kia cee'd

Post by synoby »

salutare!
am si eu o intrebare. stie cineva care trebuie sa fie presiunea in rotile masinii? azi am fost la vulcanizare sa fac presiunea in roti si avea 3,2 bar (dupa ceasul omului de acolo) si omul de acolo a redus-o la 2,2 bar. mentionez ca am cauciucuri de 185 si nu am facut pana acum presiunea de cand am luat masina. pe eticheta de pe usa nu prea inteleg cat trebuie sa fie presiunea.

don_vaxx
Posts: 21
Joined: 28 Dec 2007, 19:01
Auto:
Location: galati
Contact:

e bine

Post by don_vaxx »

e bine

L P
Posts: 156
Joined: 22 Sep 2007, 19:05
Auto:
Location: Bucuresti

Presiune

Post by L P »

Mai verifica presiunea cu alt manometru .
Greu de crezut ca ai putut merge cu niste anvelope cu presiunea de 3 bar (aprox .3 atm .)
Ar fi trebuit ca masina sa se comporte ca o caruta. (anvelopele mult prea dure )
Nu cumva acum ai mai putin de 2,2 ?
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, ESP, CLIMATRONIC, 225/45 R17W, Piston Gray, 15.000 km

alcatraz

Post by alcatraz »

verifica si cu alt manometru!
presiunile in roti sunt: 185/65R15 - 2.2 bar atit pe fata cit si pe spate. roata de rezerva compacta: T125/80D15 - 4.2 bar

User avatar
mykep
On Air
Posts: 824
Joined: 15 May 2007, 11:26
Auto:
Location: Brasov
Contact:

Post by mykep »

ai un sticker lipit pe partea soferului pe stalpul din mijoc unde se inchide portiera cu presiunile exacte .
Kia Cee'd 1.4 GSL Abyss Blue, Best + Opt
BV 77 MKP
ODO 71.000 KM

manucu01
Posts: 722
Joined: 02 Aug 2007, 20:33
Auto:
Location: Iasi

Post by manucu01 »

cand sunt urcate pe trailer pentru livrare, masinilor li se umfla rotile la peste 3 bar, pentru a diminua balansul. in mod normal, insa, la livrare, ar trebui sa se reduca presiunea la valoarea normala (2-2.2 bar), insa acest lucru nu se intampla mereu. si la mine a fost la fel, dealerul insa m-a anuntat ca s-ar putea sa am presiunea mare in roti si sa trec pe la o vulcanizare, insa din comoditate abia dupa 800 de km rulati m-am dus sa fac presiunea in roti. nu e nici o tragedie daca rulezi cu presiune de 3, atat doar ca in timp se uzeaza mai repede pneurile
Cee'd 1,4 LX BEST black pearl IS-&9-MFM - 250000km
Opel Mokka 4x4, 1.4l 140CP
jurnal de bord: viewtopic.php?t=1126

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM »

pneurile, caseta de directie, suspensiile si tot ce are legatura cu trenul de rulare.

Memo
Posts: 33
Joined: 30 Nov 2007, 10:38
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Memo »

Pe mine ma nedumereste faptul ca manualul Kia recomanda aceiasi presiune atat pentru rotile fata cat si pentru cele spate.
La alte masini se recomanda (tot in manual) presiune mai mare pe fata decat pe spate. (Pentru ca in fata este si motorul care este destul de greu.)

Pana la urma cum e mai bine?
...
www.Memorabil.ro - colectia mea de linkuri.

Kia cee'd 1.6 DSL

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

Cum scrie in manual :P
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

par
Posts: 62
Joined: 25 Feb 2008, 18:33
Auto:
Location: Cluj

Post by par »

Marti am ridicat masina si mi s-a parut ca prea tare simt toate denivelarile. Citisem ca se plinge lumea ca-s cam sportive, dar nici chiar asa! Si cum in cele 2 luni de asteptare am tot cetit forumul am dat si de subiectul presiunii mari in pneuri si mi-am amintit de postul lui manucu01.
Azi mi-am amintit de treaba asta si am fost la o benzinarie si ... presiuneeeeee .... cacalau!
3.4 - 3.5 atmosfere in toate pneurile. Asa ca m-am pus pe scos aerul din ele sa ajung la 2.2, cum scrie la carte.
Dupa asta am luat niste canale si gropi ( 'noroc' ca nu mi-o trebuit mult sa le caut ca sa pot testa) si se simte diferenta!
Era un fecior taximetrist pe un logan linga mine la benzinarie si mi-o zis ca asa i-o venit si lui loganul cu 2.5 in loc de 1.8. Oricum el baga 4 ca nu are servodirectie si ... :roll:
Radu
Cee'd SW 1.4 BEST (2008), 220.000 km

mariusant
Posts: 104
Joined: 12 Dec 2007, 19:18
Auto:

Post by mariusant »

Memo wrote:Pe mine ma nedumereste faptul ca manualul Kia recomanda aceiasi presiune atat pentru rotile fata cat si pentru cele spate.
La alte masini se recomanda (tot in manual) presiune mai mare pe fata decat pe spate. (Pentru ca in fata este si motorul care este destul de greu.)

Pana la urma cum e mai bine?
Presiunea egala pe rotile fata - spate, arata cat de bine este echilibrata masina, cat de bine este distribuita greutatea fata/spate
Cee`d SW 1.4 Classic Pewter Beige + ESP, geamuri fumurii, scaun sofer si pasager cu incalzire, oglida electrocromica+senzor de ploaie, plasa bagaje, presuri interioare tip carpeta, oglinzi ext. cu pliere, dispozitiv tip escorta, cheie de contact pliabila, sistem de control automat al luminilor, geamuri electrice spate si climatronic.

bathgate
Posts: 12
Joined: 15 Jan 2008, 19:57
Auto:
Location: Bucharest

Post by bathgate »

pe sticker-ul de la usa scrie ceva de "COLD weather....".

nu cumva vara ar trebui presiune sa fie un pic mai mare ca 2.2?

bathgate
Posts: 12
Joined: 15 Jan 2008, 19:57
Auto:
Location: Bucharest

Post by bathgate »

dupa cautare pe net revin cu info:
http://www.kia-forums.com/kia-ceed-foru ... gures.html

----------------
Finnish car magazine almost flipped over the Ceed SW in a slalom test. They concluded that the pressure recommendations are too low for fully loaded car. ESP could not keep the car on track. Under normal load the car behaved well with recommended pressure 2.2 in all tires.

In response KIA has acknowledged the problem and now the recommended inflation for fully loaded car is 2.4 for front and 2.9 for rear tires.

They are saying that KMC's R&D has done the tests during the summer of 2006 and came up with the rectified numbers, but, for some reason the Zilina factory was not informed and all the technical papers were not updated.
------------------------

bobilu
Posts: 90
Joined: 28 Jan 2008, 11:39
Auto:

Post by bobilu »

:lol: PV = nRT

Daca presupui V si n practic invariabile(ipotetic), poti sa afli ce se intampla cu presiunea in pneuri :D vara.

Cipp
Posts: 40
Joined: 19 Nov 2007, 12:47
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Cipp »

Valorile din manual se refera la presiunea "la rece". Dupa ce anvelopa a rulat pe sosea ca 1-2km se modifica presiunea, in lunile calde ajungand sa creasca si cu 0.5-1bar! Asa ca, 2.2 la cald inseamna 1.8 la rece. Verificati va rog daca am dreptate!
FIAT Albea 2006
Grigio Underground

Post Reply

Return to “Tips & Tricks”