Presiune pneuri Kia cee'd
Presiune pneuri Kia cee'd
salutare!
am si eu o intrebare. stie cineva care trebuie sa fie presiunea in rotile masinii? azi am fost la vulcanizare sa fac presiunea in roti si avea 3,2 bar (dupa ceasul omului de acolo) si omul de acolo a redus-o la 2,2 bar. mentionez ca am cauciucuri de 185 si nu am facut pana acum presiunea de cand am luat masina. pe eticheta de pe usa nu prea inteleg cat trebuie sa fie presiunea.
am si eu o intrebare. stie cineva care trebuie sa fie presiunea in rotile masinii? azi am fost la vulcanizare sa fac presiunea in roti si avea 3,2 bar (dupa ceasul omului de acolo) si omul de acolo a redus-o la 2,2 bar. mentionez ca am cauciucuri de 185 si nu am facut pana acum presiunea de cand am luat masina. pe eticheta de pe usa nu prea inteleg cat trebuie sa fie presiunea.
e bine
e bine
Presiune
Mai verifica presiunea cu alt manometru .
Greu de crezut ca ai putut merge cu niste anvelope cu presiunea de 3 bar (aprox .3 atm .)
Ar fi trebuit ca masina sa se comporte ca o caruta. (anvelopele mult prea dure )
Nu cumva acum ai mai putin de 2,2 ?
Greu de crezut ca ai putut merge cu niste anvelope cu presiunea de 3 bar (aprox .3 atm .)
Ar fi trebuit ca masina sa se comporte ca o caruta. (anvelopele mult prea dure )
Nu cumva acum ai mai putin de 2,2 ?
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, ESP, CLIMATRONIC, 225/45 R17W, Piston Gray, 15.000 km
cand sunt urcate pe trailer pentru livrare, masinilor li se umfla rotile la peste 3 bar, pentru a diminua balansul. in mod normal, insa, la livrare, ar trebui sa se reduca presiunea la valoarea normala (2-2.2 bar), insa acest lucru nu se intampla mereu. si la mine a fost la fel, dealerul insa m-a anuntat ca s-ar putea sa am presiunea mare in roti si sa trec pe la o vulcanizare, insa din comoditate abia dupa 800 de km rulati m-am dus sa fac presiunea in roti. nu e nici o tragedie daca rulezi cu presiune de 3, atat doar ca in timp se uzeaza mai repede pneurile
Cee'd 1,4 LX BEST black pearl IS-&9-MFM - 250000km
Opel Mokka 4x4, 1.4l 140CP
jurnal de bord: viewtopic.php?t=1126
Opel Mokka 4x4, 1.4l 140CP
jurnal de bord: viewtopic.php?t=1126
Cum scrie in manual
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Marti am ridicat masina si mi s-a parut ca prea tare simt toate denivelarile. Citisem ca se plinge lumea ca-s cam sportive, dar nici chiar asa! Si cum in cele 2 luni de asteptare am tot cetit forumul am dat si de subiectul presiunii mari in pneuri si mi-am amintit de postul lui manucu01.
Azi mi-am amintit de treaba asta si am fost la o benzinarie si ... presiuneeeeee .... cacalau!
3.4 - 3.5 atmosfere in toate pneurile. Asa ca m-am pus pe scos aerul din ele sa ajung la 2.2, cum scrie la carte.
Dupa asta am luat niste canale si gropi ( 'noroc' ca nu mi-o trebuit mult sa le caut ca sa pot testa) si se simte diferenta!
Era un fecior taximetrist pe un logan linga mine la benzinarie si mi-o zis ca asa i-o venit si lui loganul cu 2.5 in loc de 1.8. Oricum el baga 4 ca nu are servodirectie si ...
Azi mi-am amintit de treaba asta si am fost la o benzinarie si ... presiuneeeeee .... cacalau!
3.4 - 3.5 atmosfere in toate pneurile. Asa ca m-am pus pe scos aerul din ele sa ajung la 2.2, cum scrie la carte.
Dupa asta am luat niste canale si gropi ( 'noroc' ca nu mi-o trebuit mult sa le caut ca sa pot testa) si se simte diferenta!
Era un fecior taximetrist pe un logan linga mine la benzinarie si mi-o zis ca asa i-o venit si lui loganul cu 2.5 in loc de 1.8. Oricum el baga 4 ca nu are servodirectie si ...
Radu
Cee'd SW 1.4 BEST (2008), 220.000 km
Cee'd SW 1.4 BEST (2008), 220.000 km
Presiunea egala pe rotile fata - spate, arata cat de bine este echilibrata masina, cat de bine este distribuita greutatea fata/spateMemo wrote:Pe mine ma nedumereste faptul ca manualul Kia recomanda aceiasi presiune atat pentru rotile fata cat si pentru cele spate.
La alte masini se recomanda (tot in manual) presiune mai mare pe fata decat pe spate. (Pentru ca in fata este si motorul care este destul de greu.)
Pana la urma cum e mai bine?
Cee`d SW 1.4 Classic Pewter Beige + ESP, geamuri fumurii, scaun sofer si pasager cu incalzire, oglida electrocromica+senzor de ploaie, plasa bagaje, presuri interioare tip carpeta, oglinzi ext. cu pliere, dispozitiv tip escorta, cheie de contact pliabila, sistem de control automat al luminilor, geamuri electrice spate si climatronic.
dupa cautare pe net revin cu info:
http://www.kia-forums.com/kia-ceed-foru ... gures.html
----------------
Finnish car magazine almost flipped over the Ceed SW in a slalom test. They concluded that the pressure recommendations are too low for fully loaded car. ESP could not keep the car on track. Under normal load the car behaved well with recommended pressure 2.2 in all tires.
In response KIA has acknowledged the problem and now the recommended inflation for fully loaded car is 2.4 for front and 2.9 for rear tires.
They are saying that KMC's R&D has done the tests during the summer of 2006 and came up with the rectified numbers, but, for some reason the Zilina factory was not informed and all the technical papers were not updated.
------------------------
http://www.kia-forums.com/kia-ceed-foru ... gures.html
----------------
Finnish car magazine almost flipped over the Ceed SW in a slalom test. They concluded that the pressure recommendations are too low for fully loaded car. ESP could not keep the car on track. Under normal load the car behaved well with recommended pressure 2.2 in all tires.
In response KIA has acknowledged the problem and now the recommended inflation for fully loaded car is 2.4 for front and 2.9 for rear tires.
They are saying that KMC's R&D has done the tests during the summer of 2006 and came up with the rectified numbers, but, for some reason the Zilina factory was not informed and all the technical papers were not updated.
------------------------