Baterie
Re: Baterie moarta
Se incarca cu redresor, dar cam odata la 6 luni trebuie sa il pui din nou. Oricum este recomandat un ciclu complet de incarcare pe an chit ca nu da semne de oboseala. De pe forum am luat aceasta afirmatie deci nu ma blamati.
Eu am avut probleme odata asta iarna, am incarcat-o, si de atunci nici o problema. Probabil insa a 6-a iarna n-o sa mai duca mai ales ca am si amplificatorul care consuma ceva. Intre timp m-am invatat sa inchid farurile si ventilatia cand ma dau jos din masina a.i. sa nu mai consume in cele 5-10 secunde cat se amorseaza pompa de benzina la pornire. Nefericirea este ca atunci cand pun contactul se aude un mic pacanit in boxe semn ca amplif-ul si filtrele boxelor se "umplu" cu curent.
Eu am avut probleme odata asta iarna, am incarcat-o, si de atunci nici o problema. Probabil insa a 6-a iarna n-o sa mai duca mai ales ca am si amplificatorul care consuma ceva. Intre timp m-am invatat sa inchid farurile si ventilatia cand ma dau jos din masina a.i. sa nu mai consume in cele 5-10 secunde cat se amorseaza pompa de benzina la pornire. Nefericirea este ca atunci cand pun contactul se aude un mic pacanit in boxe semn ca amplif-ul si filtrele boxelor se "umplu" cu curent.
Re: Baterie moarta
Am eu C14 si in aproape 1 an de cand o am nu am avut probleme. Recomand.
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5235
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Baterie moarta
Sa se lase de meserie si eventual sa inchida magazinul...In schimb ti-a recomandat ce e mai scump(si nu se vinde eventual)...proc74 wrote:Dupa 5 ani a "obosit" si bateria mea.
Acum sunt in cautarea unei baterii noi. Vroiam sa stiu cum se comporta Varta Black c14 (am vazut ca majoritatea a preferat`o) dupa o perioada mai mare de timp. Sa va spun si de ce: astazi am sunat la firma care se ocupa vanzarea bateriilor Varta in Constanta si m`am interesat de Black c14. Raspunsul domnului cu care am vb. a fost ca ei nu comercializeaza gama "Black" deoarece este cea mai slaba de la Varta si prefera sa nu ofere garantie ptr. ele, dar ca o pot achizitiona din Hipermarketuri la pretul de 200 lei. In schimb, imi recomanda Varta Blue D24 la 350 lei.
Alternativa ar mai fi Bosch S4 (60 Ah) la 250 lei.
Astept reactii e la posesorii mai vechi de Black C14, dar si sugestii/alternative la variantele mele.
Am C14 de 2 ani si ceva cred, nu am avut nici o problema,mai ales ca am si un sistem audio de 600w RMS,fara condensator, care "papa" ca toti dracii.Si de cele mai multe ori,muzica merge fara motor pornit.O sa se duca pana la urma,dar daca ma tine inca 2 ani,deja nu ma mai intereseaza ca am dat 180 lei pe ea...
Sfatul meu ar fi sa mergi pe Bosch s4,dar doar datorita faptului ca are curent de pornire mai mare : 540 fata de 480 cat are C14...Plus ca are si un pret bun,pret care poate fi mai mic cu 20-30 lei daca dai bateria veche la schimb.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Baterie moarta
Tocmai pentru ca nu am luat de bun tot ce mi s`a spus am vrut sa vad si parerea celor ce o folosesc de ceva vreme.
Pretul la Bosch este cu bateria veche la schimb. Iar diferenta de la 480 la 540 a curentului de pornire nu stiu cata relevanta are la motorul meu 1.4 benzina. Ceea ce ma face sa nu scot din calcul Varta.
Pretul la Bosch este cu bateria veche la schimb. Iar diferenta de la 480 la 540 a curentului de pornire nu stiu cata relevanta are la motorul meu 1.4 benzina. Ceea ce ma face sa nu scot din calcul Varta.
Sportage 1.6GDI Style+
Ex.Ceed best - kompass blue
CT 12 BNK
Ex.Ceed best - kompass blue
CT 12 BNK
Re: baterie moarta
multam BAU. bujiile au fost schimbate acum un an asa ca le scot din calcul. dar bateria e cam veche asa ca o schimb.BAU wrote:@tictac: Incearca verificarea supapei de descarcare a combustibilului. Se gaseste in ansamblul pompei de benzina din rezervor . Daca nu mai inchide bine , nu mai pastreaza presiune in injectoare . Este o varianta, dar nu este obligatoriu sa fie de aici. Mai poate fi din aprindere ( bujii)si de ce nu ( vad ca se poarta la Ceed) sa fie sarita de la punc distributia ( dar ceva putin , eventual doar un dinte).Dar ar trebui o verificare mai amanuntita in service ( eventual tester de eroare)
si daca inca mai face figuri o duc la service.
Cee'd 1.4 GSL, Machine Silver
Re: baterie moarta
am schimbat bateria originala cu varta silver dynamic c30 (54Ah, CCA 530), fabricata in noiembrie 2012.
s-a potrivit de minune in tavita bateriei si a incaput inclusiv in invelisul de protectie al bateriei originale.
m-a costat 280 cu tot cu montat, verificat, bacsis, cu bateria veche la schimb.
s-a potrivit de minune in tavita bateriei si a incaput inclusiv in invelisul de protectie al bateriei originale.
m-a costat 280 cu tot cu montat, verificat, bacsis, cu bateria veche la schimb.
Cee'd 1.4 GSL, Machine Silver
Re: baterie moarta
In dimineata aceasta si al meu acumulator si-a dat sfarsitul dupa 5 ani. Sa vad ce variante voi gasi.
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
Re: Baterie moarta
Astazi nu a mai vrut si-a dat sfarsitul. Sa vad ce variante gasesc.xp wrote:A trecut aproape un an si inca acumulatorul isi face treaba.xp wrote:
Pana sa cumpar un nou acumulator l-am incarcat cu redresorul , cam trei zile la rand in reprize , pe cel original .L-am pus pe masina si..............a pornit , la sfert de cheie .Masina o am acum in garaj sa vad daca maine mai porneste daca nu ...........altul.Sunt constient chiar daca v-a porni, odata cu venirea urmatorului sezon rece, imi v-a trebui 100% acumulator nou .
Cu toate ca aveam de gand sa cumpar alt acumulator si pe gerurile acestea a pornit In ultima saptamana am pornit-o la doua zile cate 5 min.
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
Re: Baterie moarta
Varaianta a fost aceasta
http://magazinulmeuauto.ro/acumulator-c ... 55-ah.html
219 lei +acumulatorul vechi la schimb
http://magazinulmeuauto.ro/acumulator-c ... 55-ah.html
219 lei +acumulatorul vechi la schimb
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
Re: Baterie moarta
Nu merge link`ul. Da`ne detalii.
Sportage 1.6GDI Style+
Ex.Ceed best - kompass blue
CT 12 BNK
Ex.Ceed best - kompass blue
CT 12 BNK
Re: Baterie moarta
Acumulator Caranda Fortza 55 AH
Bateriile auto Caranda din gama FORTZA sunt realizate cu aliaje Plumb/Calciu/Calciu si sunt sigilate.
- Sistem cu capac dublu care asigura etansarea completa a bateriei capabil sa indeplineasca cerintele prevazute de "Automotive Specification" pentru testele antiscurgere a electrolitului (bateria poate sa fie intoarsa cu capacul in jos pentru o scurta perioada de timp)
- Ochi magic pentru a facilita vizualizarea gradului de incarcare
- Absolut fara intretinere. Nu necesita adaugarea de apa pe toata durata de viata a bateriei
Utilizare:
Autoturisme pe benzina pana la 1800 cm
Caracteristici constructive
- Bacuri din polipropilena-copolimer (PPCo) de culoare rosie.
- Maner pentru manipulare usoara
- Indicator stare de incarcare "ochi magic"
- Gabarit redus si densitate de energie marita cu pana la 16%
- Gratare pentru placile negative si pozitive din aliaj plumb-calciu, metal expandat
Greutate: 13,1kg
Dimensiuni(W x D x H mm): 207 X 175 X 190
Garantie: 24 luni
Durata de viata: 4-5 ani
Curent de demaraj la -18C: 510A
Bateriile auto Caranda din gama FORTZA sunt realizate cu aliaje Plumb/Calciu/Calciu si sunt sigilate.
- Sistem cu capac dublu care asigura etansarea completa a bateriei capabil sa indeplineasca cerintele prevazute de "Automotive Specification" pentru testele antiscurgere a electrolitului (bateria poate sa fie intoarsa cu capacul in jos pentru o scurta perioada de timp)
- Ochi magic pentru a facilita vizualizarea gradului de incarcare
- Absolut fara intretinere. Nu necesita adaugarea de apa pe toata durata de viata a bateriei
Utilizare:
Autoturisme pe benzina pana la 1800 cm
Caracteristici constructive
- Bacuri din polipropilena-copolimer (PPCo) de culoare rosie.
- Maner pentru manipulare usoara
- Indicator stare de incarcare "ochi magic"
- Gabarit redus si densitate de energie marita cu pana la 16%
- Gratare pentru placile negative si pozitive din aliaj plumb-calciu, metal expandat
Greutate: 13,1kg
Dimensiuni(W x D x H mm): 207 X 175 X 190
Garantie: 24 luni
Durata de viata: 4-5 ani
Curent de demaraj la -18C: 510A
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Pare baterie buna. Trebuie sa afli si dispozitia bornelor (+ in stanga sau dreapta).
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.
Re: Baterie moarta
Am montat-o deja. Bornele sunt invers fata de cea originala, dar merge montata .Dimensiunile sunt identice cu a celei originale .
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Ai rezolvat o problema dezbatuta pe alte topicuri. Deci poate fi montata orice baterie, cu conditia sa aiba gabaritul necesar. Multumesc pentru feedback.
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.
Re: Baterie moarta
Spune-ne cum invirte motorul la cei 510 A.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 137.500 km