Baterie
Re: Baterie moarta
Azi mi-a "murit" bateria.
Imi pare rau, ca era lucru original, si trebuie sa o schimb cu altceva care nu o sa ma tina 4 ani jumate.
Cum unii au inca liber, nu am gasit magazin de piese in zona deschise.
Am apelat la un prieten care m-a pornit si m-am dus la DDman, dar si aici inchis.
Am ajuns la vecinii Selgros, care aveau in oferta Varta (Blue si Black) de la 270 lei cu 52A.
Mai gaseai Rombat si Foton start.
Am ales Rombat Champion (Tornada) la 50A.
Sper sa ma tina macar 2 ani..... si ca maine plec in concediu.
Imi pare rau, ca era lucru original, si trebuie sa o schimb cu altceva care nu o sa ma tina 4 ani jumate.
Cum unii au inca liber, nu am gasit magazin de piese in zona deschise.
Am apelat la un prieten care m-a pornit si m-am dus la DDman, dar si aici inchis.
Am ajuns la vecinii Selgros, care aveau in oferta Varta (Blue si Black) de la 270 lei cu 52A.
Mai gaseai Rombat si Foton start.
Am ales Rombat Champion (Tornada) la 50A.
Sper sa ma tina macar 2 ani..... si ca maine plec in concediu.
Kia Cee'd HB - 1.4 Best - Machine Silver - 2008 ~ 200000 km
Ford Ecosport - 1.5 Titanium - Blazer Blue - 2019 ~ 71000 km
Ford Ecosport - 1.5 Titanium - Blazer Blue - 2019 ~ 71000 km
Re: Baterie moarta
Sunt nou in club dar cititind acest topic m-am gandit sa va impartasesc si eu ceva din experienta mea de 4 ani (aproape) de utilizator de Cee'd Best GSL 1.4, 109 cp, 2009 - peronala
1. Precum stiti, cand opriti motorul, rama aprinse numai pozitiile. Dar daca, din intamplare, scoateti cheia din contact si coborati prin dreapta (n-aveti loc prin stanga) pozitiile raman aprinse (acestea se sting numai daca deschideti usa soferului). Deci e posibil, de la cateva zile de stat cu pozitiile aprinse, sa ramaneti fara baterie (norocul meu a fost c-am vazut seara si le-am vazut aprinse). Mentionez ca tot timpul merg cu faza scurta aprinsa si last sistemul kia sa mi le opresca cand cobor din masina.
2. Legat de Kia Asistenta - in August anul acesta, conducand Cee'd Best GSL 1.4 FL, 109 cp, 2010, (aprox 80.000km) - de servici - sa mi se opreasca motorul in intersectie. Dupa enenumarate incercari la automat am sunat la kia asistenta. Evident ca mi-a raspuns o tipa in limba engleza care mi-a cerut date de indentificare ale masinii si m-a intrebat daca am benzina, etc. Dupa 15 minute mi-a zis ca-mi trimite platforma. A venit c-am in 40 minute si ma transportat pana la Baneasa (mentionez c-am rama pe Iuliu Maniu dupa ce-am iesit dupa A1) fara nici un cost.
A doua zi am fost sunat ca masina este gata, in garantie si ca a fost de vina pompa de benzina.
Concluzie - totul a fost OK cu kia asistenata.
3. Legat de varianta FL - am avut si inca am probleme cu ambreiajul in marasarier. Am un zgomot/scartiit cand merg in marasarier. Dupa schimbarea ambreiajului in garantie, cam dupa doi ani de functionare (la care cei de la Kia Romania nu au fost surprinsi de defect), la 2-3 luni zgomotul a revenit. M-am dus inapoi la garantie si mi-au zis ca daca alet probleme n-am (gen patinare de ambreiaj sau zgomot in alte viteze) sa merg cu ea pana se va intampla. Am deja apoape un an in care cutia si ambreiajul merg OK in afara de acel zgomot.
Concluzie - cei care doriti sa va cumparati Cee'd FL SH sa evitati pentru ca aveti probleme cu amreiajul. Modelul anterior este mult mai fiabil - am ca masina personala de aproape 4 ani (aprox 55.000 km ODO) si n-am schimbat in garantie decat o deschiztoare us spate si bucsi bielete antiroliu - evident - in garantie.
1. Precum stiti, cand opriti motorul, rama aprinse numai pozitiile. Dar daca, din intamplare, scoateti cheia din contact si coborati prin dreapta (n-aveti loc prin stanga) pozitiile raman aprinse (acestea se sting numai daca deschideti usa soferului). Deci e posibil, de la cateva zile de stat cu pozitiile aprinse, sa ramaneti fara baterie (norocul meu a fost c-am vazut seara si le-am vazut aprinse). Mentionez ca tot timpul merg cu faza scurta aprinsa si last sistemul kia sa mi le opresca cand cobor din masina.
2. Legat de Kia Asistenta - in August anul acesta, conducand Cee'd Best GSL 1.4 FL, 109 cp, 2010, (aprox 80.000km) - de servici - sa mi se opreasca motorul in intersectie. Dupa enenumarate incercari la automat am sunat la kia asistenta. Evident ca mi-a raspuns o tipa in limba engleza care mi-a cerut date de indentificare ale masinii si m-a intrebat daca am benzina, etc. Dupa 15 minute mi-a zis ca-mi trimite platforma. A venit c-am in 40 minute si ma transportat pana la Baneasa (mentionez c-am rama pe Iuliu Maniu dupa ce-am iesit dupa A1) fara nici un cost.
A doua zi am fost sunat ca masina este gata, in garantie si ca a fost de vina pompa de benzina.
Concluzie - totul a fost OK cu kia asistenata.
3. Legat de varianta FL - am avut si inca am probleme cu ambreiajul in marasarier. Am un zgomot/scartiit cand merg in marasarier. Dupa schimbarea ambreiajului in garantie, cam dupa doi ani de functionare (la care cei de la Kia Romania nu au fost surprinsi de defect), la 2-3 luni zgomotul a revenit. M-am dus inapoi la garantie si mi-au zis ca daca alet probleme n-am (gen patinare de ambreiaj sau zgomot in alte viteze) sa merg cu ea pana se va intampla. Am deja apoape un an in care cutia si ambreiajul merg OK in afara de acel zgomot.
Concluzie - cei care doriti sa va cumparati Cee'd FL SH sa evitati pentru ca aveti probleme cu amreiajul. Modelul anterior este mult mai fiabil - am ca masina personala de aproape 4 ani (aprox 55.000 km ODO) si n-am schimbat in garantie decat o deschiztoare us spate si bucsi bielete antiroliu - evident - in garantie.
Re: Baterie moarta
scuze mancatul literelor din postul anterior dar este din cauza ... vitezei
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Interesanta expunere. Dar tot nu inteleg unde e bateria moarta. Spre ajutorul tau te anunt ca exista un topic cu Jurnale de bord, unde poti sa expui tot ce doresti despre masina dumitale. Postarea de mai sus s-ar incadra perfect.
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.
Re: Baterie moarta
Billy wrote:Azi mi-a "murit" bateria.
Imi pare rau, ca era lucru original, si trebuie sa o schimb cu altceva care nu o sa ma tina 4 ani jumate.
Cum unii au inca liber, nu am gasit magazin de piese in zona deschise.
Am apelat la un prieten care m-a pornit si m-am dus la DDman, dar si aici inchis.
Am ajuns la vecinii Selgros, care aveau in oferta Varta (Blue si Black) de la 270 lei cu 52A.
Mai gaseai Rombat si Foton start.
Am ales Rombat Champion (Tornada) la 50A.
Sper sa ma tina macar 2 ani..... si ca maine plec in concediu.
Am revenit, ........ din concediu......., dar...
A 2-a zi cand sa plec, dupa ce am incarcat masina cu tot ce trebuia, inclusiv nevasta si copil, dau cheie siiiii, NIMIC.
Se stingeau toate luminile din bord si atat. Dai la vale cu a 2-a ......NIMIC.
Ia repede un cablu de pornit la baterie, adu masina nevestei...... cupleaza la baterie, las-o un pic sa se incarce (cu toate ca era noua), ......NIMIC. Cand dadeam cheie, se stingeau toate prin bord, parca se scurgea curentu' undeva....in pamant!!!!
Ce sa fie, ce sa fie. Poate am un consumator mare, poate o fi alternatorul........
M-am dus la mecanicu' de cartier, la care apelasem odata cu masina sotiei si l-am adus la locul faptei, ca nici frana nu mai mergea, de am oprit-o cu aia de mana.
S-a uitat ce s-a uitat, am schimbat bateria cu cea de pe Fiesta sotiei, ca tot de 50A era, nimic.
A verificat plusul, a verificat minusul, ..... nu face masa pe minus zice omu'.
Shunt-eaza minusul cu cheia de 12 si cand dau, MERGE. Domnle e cablul intrerupt pe minus.
Eu zic ca n-am umblat, ca masina e "noua", plus a cablul era cam gros si parea izolat ca lumea.
Mergem la service sa o rezolvam. Scoate cablul cu probleme, il verifica. Nu e intrerupt.
Cablul e prins de masa (caroserie) cu un fel "papuc". Il curata cu smirghel, da si pe locul de contact pe caroserie, monteaza si cheie. MERGE. Domnle' era contact imperfect, nu facea masa decat prin surub, nu prin papuc.
Dupa opriri/porniri repetate, e totul in regula.
Am luat nevasta si copilu' si am plecat ca m-a apucat noaptea pana la munte.
M-am rugat tot drumu sa nu ma lase pe undeva bateria, dar n-au mai fost probleme cu toate ca noaptea au fost si -15'C.
Am mai zis io undeva pe un topic, ca urmatoarea masina va fi japoneza, ca si coreeni m-au cam dezamagit.
Kia Cee'd HB - 1.4 Best - Machine Silver - 2008 ~ 200000 km
Ford Ecosport - 1.5 Titanium - Blazer Blue - 2019 ~ 71000 km
Ford Ecosport - 1.5 Titanium - Blazer Blue - 2019 ~ 71000 km
- ruse_lau24
- Posts: 55
- Joined: 17 Nov 2008, 21:20
- Auto:
- Location: BUCURESTI
Re: Baterie moarta
Am probleme cu bateria stie cineva daca merge incarcata pe redresor (bateria fiind originala , adica uscata fara acid cum erau cele vechi la care se putea completa acidul si incarca...) pana una alta mi-a dat cineva o CARANDA de 55amperi, vreau sa stiu pt ca o are de 1 an si mi-a spus ca daca o vreau mi-o vinde (nu dealta dar sa nu o cumpar degeaba atata timp cat asta originala ar mai merge incarcata)
Fac o mica paranteza sa va spun ca am sunat la reprezentanta la KIA de frica sa nu se intample ceva daca pun bateria de 55Ah in locul celei de 45Ah , mi-am revenit cand mi-au spus ca nu au baterie de 45 Ah dar pot sa-mi ofere de 63Ah care sunt pe CEE'D ul diesel ....
Multumesc anticipat si astept un raspus
Fac o mica paranteza sa va spun ca am sunat la reprezentanta la KIA de frica sa nu se intample ceva daca pun bateria de 55Ah in locul celei de 45Ah , mi-am revenit cand mi-au spus ca nu au baterie de 45 Ah dar pot sa-mi ofere de 63Ah care sunt pe CEE'D ul diesel ....
Multumesc anticipat si astept un raspus
KIA CEE' D SW BEST 1.4 109 CP Pewter beige
ODO: 76000 km
ODO: 76000 km
Re: Baterie moarta
e 190 de lei o baterie pentru ceed. un plin e 270 de lei....
sa schimbi bateria odata la 4 ani nu cred ca mori... daca da, vinde masina asta, ca nu ti-o permiti.
sa schimbi bateria odata la 4 ani nu cred ca mori... daca da, vinde masina asta, ca nu ti-o permiti.
Re: Baterie moarta
victor77 wrote:e 190 de lei o baterie pentru ceed. un plin e 270 de lei....
sa schimbi bateria odata la 4 ani nu cred ca mori... daca da, vinde masina asta, ca nu ti-o permiti.
Hei, lasa omu' ca a facut o intrebare.......

Poti sa incerci sa o mai incarci, dar nu te va mai tine mult.
Eu am schimbat-o dupa 4 ani juma' pe cea originala, am luat o Rombat Champion (Tornada) la 50A la 220 ron.
Cand m-am dus sa mi-o verifice pentru garantie, omu' care vindea Rombat imi recomanda un amperaj mai mare de 55/60A si modele mai noi de baterii fara capetele alea de surub pe carcasa.
Sa vedem cat o tine.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Kia Cee'd HB - 1.4 Best - Machine Silver - 2008 ~ 200000 km
Ford Ecosport - 1.5 Titanium - Blazer Blue - 2019 ~ 71000 km
Ford Ecosport - 1.5 Titanium - Blazer Blue - 2019 ~ 71000 km
- ruse_lau24
- Posts: 55
- Joined: 17 Nov 2008, 21:20
- Auto:
- Location: BUCURESTI
Re: Baterie moarta
1. pt cunostinta ta daca erai atent la ce am scris ....am pus doua problemevictor77 wrote:e 190 de lei o baterie pentru ceed. un plin e 270 de lei....
sa schimbi bateria odata la 4 ani nu cred ca mori... daca da, vinde masina asta, ca nu ti-o permiti.
siruse_lau24 wrote:Am probleme cu bateria stie cineva daca merge incarcata pe redresor
(nu se punea problema de bani eu deja luasem bateria de 55Ah ,baterie care are 1an fiind luata de pe o masina cu dauna totala ....bla blaruse_lau24 wrote:se intample ceva daca pun bateria de 55Ah in locul celei de 45Ah
2. nu cred ca esti in masura sa-mi spui ce imi permit eu (sau altul ) sau nu, mai mult de atat din cate stiu este un forum unde se pot purta discutii normale intre useri fara a li se aduce acestora injurii sau insulte ....
3. acest topic se numeste BATERIE MOARTA si nu ce isi permite userul X sau Y
KIA CEE' D SW BEST 1.4 109 CP Pewter beige
ODO: 76000 km
ODO: 76000 km
Re: Baterie moarta
am schimbat bateria dupa 5 ani (a murit o data in 2010, de doua ori in 2011, si o data in 2013)
varta d47 blue - depozit varta - 370 ron montaj si masuratori incluse
bafta
varta d47 blue - depozit varta - 370 ron montaj si masuratori incluse
bafta
KIA Cee'd 1,6l EX
Re: Tip baterie
A mea e din 2008 si a cam inceput sa-si dea duhul. As avea si eu nevoie de o recomandare in legatura cu o baterie pentru 1,6 DSL de min. 80 Ah care sa se potriveasca in spatiul ala. Am gasit Varta dar care din pacate e prea lunga si nu intra in spatiul pe care il ocupa vechea baterie.
Cee'd 1.6 DSL 115 Cai
Re: Baterie moarta
Poate ar fi bine sa se faca si un Sondaj: Cati ani v-a tinut bateria? 1,2,3,4,5 ani.etc. Poate obtinem o statistica de uzaj mediu.
Mie mi-a murit bateria anul trecut in toamna, dupa ce am uitat in priza de 12V incarcatorul de la telefon. Pentru ca avea un led, si pentru ca am avut un wknd intreg fara sa o misc din loc, luni dimineata urmatoare nu a mai pornit.
Atunci am observat un lucru interesant cand am scos bateria sa o pun la incarcat in casa: Am inchis-o cu cheia pe partea soferului, dar pe partea pasagerului...surpriza...nu are buson de cheie, deci usa nu se inchide. M-am tot gandit cum sa fac sa o inchid, dar nu mi-a venit nici o idee.
Luna trecuta, desi nu a fost foarte frig, si folosisem masina cu o zi inainte, am avut iar surpriza ca masina sa nu porneasca, desi, nu era descarcata bateria(cel putin asa parea). A pornit eventual dupa 15 minute de incercare. Am mers cu ea 40 minute, si apoi am asteptat in zilele urmatoare sa vad daca se repeta ce s-a mai intamplat. Nu s-a intamplat nimic. Totul a fost ok.
As vrea sa stiu, cam care e durata medie de viata a bateriei, in mod practic.
Si off-topic: Ati patit vreodata sa nu puteti deschide masina din telecomanda, atunci cand ati parcat sub un stalp de tensiune?
Pentru ca am patit asta de cateva ori, si e foarte frustrant.
Toate cele bune!
Mie mi-a murit bateria anul trecut in toamna, dupa ce am uitat in priza de 12V incarcatorul de la telefon. Pentru ca avea un led, si pentru ca am avut un wknd intreg fara sa o misc din loc, luni dimineata urmatoare nu a mai pornit.
Atunci am observat un lucru interesant cand am scos bateria sa o pun la incarcat in casa: Am inchis-o cu cheia pe partea soferului, dar pe partea pasagerului...surpriza...nu are buson de cheie, deci usa nu se inchide. M-am tot gandit cum sa fac sa o inchid, dar nu mi-a venit nici o idee.
Luna trecuta, desi nu a fost foarte frig, si folosisem masina cu o zi inainte, am avut iar surpriza ca masina sa nu porneasca, desi, nu era descarcata bateria(cel putin asa parea). A pornit eventual dupa 15 minute de incercare. Am mers cu ea 40 minute, si apoi am asteptat in zilele urmatoare sa vad daca se repeta ce s-a mai intamplat. Nu s-a intamplat nimic. Totul a fost ok.
As vrea sa stiu, cam care e durata medie de viata a bateriei, in mod practic.
Si off-topic: Ati patit vreodata sa nu puteti deschide masina din telecomanda, atunci cand ati parcat sub un stalp de tensiune?
Pentru ca am patit asta de cateva ori, si e foarte frustrant.
Toate cele bune!
Proceed 1.4 Start+ (optionale Best + ESP, scaune fata reglabile vertical si tetiere active, proiectoare, cheie cu 3b ... etc)
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Vezi ca si portierele spate raman deschise cand incui cu cheia... Rezolvarea o gasesti pe forum sau in manual. Uita-te in locasul fiecarei portiere ai un loc unde invarti cu cheia masinii si se blocheaza clanta pe inchis. Eu asa am inchis-o cand am fost plecat in iarna vreo 2 saptamani si I-am scos siguranta "principala" putin in afara. Cand m-am intors a pornit ca intr-o zi de primavara. 
Nu am patit. Vezi sa nu fie bateria din telecomanda pe consumate.
Ce ai patit luna trecuta posibil sa fie de la imobilizator+ cheie. Daca era de la baterie doar un contact imperfect la borne sau nu-ti pornea nici dupa 5 zile (daca era descarcata bateria).
O baterie buna de fabrica (cand vine cu masina) tine daca o exploatezi corespunzator intre 7-10ani.

Nu am patit. Vezi sa nu fie bateria din telecomanda pe consumate.
Ce ai patit luna trecuta posibil sa fie de la imobilizator+ cheie. Daca era de la baterie doar un contact imperfect la borne sau nu-ti pornea nici dupa 5 zile (daca era descarcata bateria).
O baterie buna de fabrica (cand vine cu masina) tine daca o exploatezi corespunzator intre 7-10ani.
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Cand ramai fara curent blochezi usile pasagerilor din interior, dupa care inchizi usa soferului cu cheita.
Atunci cand ai zis ca nu ti s-a inchis din telecomanda, in afara faptului ca erai in apropierea unui stlp de tensiune, nu cumva in apropiere mai era si vreun obiectiv protejat cu ceva camere de supraveghere gen banci, institutii militare, vile mai smechere? Subiectul a fost abordat prin alte topicuri.
Atunci cand ai zis ca nu ti s-a inchis din telecomanda, in afara faptului ca erai in apropierea unui stlp de tensiune, nu cumva in apropiere mai era si vreun obiectiv protejat cu ceva camere de supraveghere gen banci, institutii militare, vile mai smechere? Subiectul a fost abordat prin alte topicuri.
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Pt colegu de mai sus ...
vis-a-vis de Cora Lujerului nu am putut sa inchid masina cu telecomanda chiar acum. Nu m-am uitat sa vad daca s-a blocat si usa dreapta fata dar cea spate si portbagaj s-au inchis cu cheia bagata in portiera soferului.
vis-a-vis de Cora Lujerului nu am putut sa inchid masina cu telecomanda chiar acum. Nu m-am uitat sa vad daca s-a blocat si usa dreapta fata dar cea spate si portbagaj s-au inchis cu cheia bagata in portiera soferului.