[Problema rezolvata] Motor 1.6 diesel -rezolvat prin resoftare!
Sfinxul are dreptate insa cea am vrut sa subliniez eu este: daca are vre-o problema mergeti cu ea la service nu mai pierdeti timpul.
Mariusc "cand o sa ma duc la service (in Craiova) sigur o sa mearga bine masina iar ei o sa se uite urat la mine ca le-am rapit timpul pretios pentru niste false probleme" cred ca mai bine te duci si vezi ce-or sa zica nu face presupuneri, esti un client nemultumit care a dat peste 14 000 de euro pe o masina care nu merge perfect
Mariusc "cand o sa ma duc la service (in Craiova) sigur o sa mearga bine masina iar ei o sa se uite urat la mine ca le-am rapit timpul pretios pentru niste false probleme" cred ca mai bine te duci si vezi ce-or sa zica nu face presupuneri, esti un client nemultumit care a dat peste 14 000 de euro pe o masina care nu merge perfect
Kawasaki zx9r 150 hp
kia Cee'd 1.6 crdi hp
kia Cee'd 1.6 crdi hp
-
- Posts: 34
- Joined: 07 Jan 2008, 17:59
- Auto:
Oricat ar fi de lunga garantia, e tare neplacut sa stii ca ai luat o masina noua defecta, mai ales ca masinuta tine mortis sa-ti reaminteasca la aproape fiecare schimbare de viteza (3,4,5). Citisem inainte pe forum de probleme, dar credeam ca se refera la una , hai doua probleme pe mashina, insa in cazul lui ceed, soferii pretentiosi or sa constate ca le are pe aproape toate si ca doar una sau doua le-a ratat.
Eu sunt aproape convins ca toate 1,6 dsl au probleme in plaja de turatii 1400- 2200, dar se simt mai mult sau mai putin, si asta depinde de sofer , de stilul de condus (eu personal pot merge in mai multe feluri, in unele se simte intreruperea , in altele nu), si chiar daca nu intrerupe, cine e obisnuit cu dieselurile, chiar si de ultima generatie, isi da seama ca nu functioneaza normal.
Sa nu mai vorbim de troncanelile si galagia din masina pe drumurile cu criblura sarita, nu vorbesc de gropi.
Mai sunt si altele , dar nu vreau sa fiu asa rautacios de la inceput.
Eu sunt aproape convins ca toate 1,6 dsl au probleme in plaja de turatii 1400- 2200, dar se simt mai mult sau mai putin, si asta depinde de sofer , de stilul de condus (eu personal pot merge in mai multe feluri, in unele se simte intreruperea , in altele nu), si chiar daca nu intrerupe, cine e obisnuit cu dieselurile, chiar si de ultima generatie, isi da seama ca nu functioneaza normal.
Sa nu mai vorbim de troncanelile si galagia din masina pe drumurile cu criblura sarita, nu vorbesc de gropi.
Mai sunt si altele , dar nu vreau sa fiu asa rautacios de la inceput.
Cee`d 1,6 dsl hp base
Ai stiut inainte sa cumperi masina ca motorul 1,6 DSL este generatie noua?
Astea sunt bolile copilariei si se rezolva prin resoftare.
Eu am luat de 2.0 DSL de generatie mai veche tocmai ca sa nu am surprize.
Astea sunt bolile copilariei si se rezolva prin resoftare.
Eu am luat de 2.0 DSL de generatie mai veche tocmai ca sa nu am surprize.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Da, e tare naspa masina... Un diesel care nu prea se aude, cu un consum uimitor, cuplu de camion, interior bestial, tren de rulare reglat de Porsche, sound criminal, spatiu de spatiu, detalii de detalii. Da, tare nasoala. Mai bine imi luam un GOlf V TDI, cu juma de litru de ulei consum la 1000 de km, cu tractor sound included, turbina made in Romania si fite de numa numa, la doar 3-4000 de euroi in plus fata de Ceed. Uff, chiar regret! Da ca sa imi treaca, o sa imi pun emblema de VW pe Kia, sa vezi atunci ce o sa moara toti sa o cumpere...
KIA C'eed 1,6 CRDI XR 115 CP Dakar Yellow - http://www.turatii.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
ISUZU D-Max 2,5l DSL 136 CP Imperial Blond - http://www.4balls.ro
Haideti sa nu transformam topicul in unul de versus Cee'd vs VW , eventual bascalie .
kenwood28y a asteptat 3 luni o masina , a platit cat s-a cerut , si pentru pretul platit trebuie sa primeasca o masina functionala , nu bug-uri de soft . In plus a avut parte de cele mai neplacute surprize : zgomote directie , probleme caldura , treaba cu softul a fost cireasa de pe tort....Nu cred ca asta
trebuie sa fie rezultatul asteptarii....Voi in locul lui ati accepta situatia ?
Ca se intampla sa fie nevoie de un upgrade de soft , perfect adevarat . Era de inteles sa fim anuntati de dealer nu sa-i bombardam noi cu probleme .
kenwood28y a asteptat 3 luni o masina , a platit cat s-a cerut , si pentru pretul platit trebuie sa primeasca o masina functionala , nu bug-uri de soft . In plus a avut parte de cele mai neplacute surprize : zgomote directie , probleme caldura , treaba cu softul a fost cireasa de pe tort....Nu cred ca asta
trebuie sa fie rezultatul asteptarii....Voi in locul lui ati accepta situatia ?
Ca se intampla sa fie nevoie de un upgrade de soft , perfect adevarat . Era de inteles sa fim anuntati de dealer nu sa-i bombardam noi cu probleme .
Posibil posesor de Cee'd
@alc2
My friend, eu si cu masinile ne cunoastem destul de bine - nu sari sa spui ca e o problema de soft, ca nu e chiar asa simplu - repet, poate fi pur si simplu lag-ul turbinei, si la mine se simte dar niciodata nu am avut impresia ca masina nu ar merge sau ar merge prost. Doar ca asa face, la unele motoare se simte mai putin la altele mai mult. Daca am fi asa de destepti am da diagnosticari direct de pe forum - motorul e nou, dar nu chiar atat de nou. Daca la toata lumea face doar in jur de 2000 de turatii, nu e un bug ci asa face pur si simplu.
My friend, eu si cu masinile ne cunoastem destul de bine - nu sari sa spui ca e o problema de soft, ca nu e chiar asa simplu - repet, poate fi pur si simplu lag-ul turbinei, si la mine se simte dar niciodata nu am avut impresia ca masina nu ar merge sau ar merge prost. Doar ca asa face, la unele motoare se simte mai putin la altele mai mult. Daca am fi asa de destepti am da diagnosticari direct de pe forum - motorul e nou, dar nu chiar atat de nou. Daca la toata lumea face doar in jur de 2000 de turatii, nu e un bug ci asa face pur si simplu.
-
- Zuza
- Posts: 995
- Joined: 24 Oct 2007, 21:53
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Greu de spus, Doio, dar dintre cei care avem diesel si si activam pe forum, am putea sa facem un poll ceva, sa votam si atunci vezi cati au probleme si cati nu.doio77 wrote:mai pana la urma sunt mai multi cu problema asta la diesel de 90 sau 115 sau un caz doua?
Daca intr-adevar ai de condus mai mult de 20k km/an, iti recomand cu caldura dieselul de oricare, la 115 CP am inteles ca sunt mai rare cazurile. Eu tot diesel mi-as lua daca ar fi sa-mi mai iau o masina si tot Kia. Pt ca per ansamblu sunt multumita de ea, trage bine, consumul inca nu s-a reglat dar sper ca se va regla in curand, este confortabila la drum lung,si multe altele dar intr-un cuvant imi place. problema asta se va rezolva, nu-mi explic d c dureaza atat sa ma cheme la service, dar astept. Intre timp, atentie maxima si sa ne ferim de alte incidente.
-
- Posts: 34
- Joined: 07 Jan 2008, 17:59
- Auto:
Arnold12 nu stiam ca motoarele de generatie noua sunt cu "surprize", ar fi trebuit sa ii cer parerea lui turatii, el se pricepe la camioane, apropo turatii, daca tot ii pui o sigla de vw cauta una de prin mileniul trecut, sa te creada lumea.
Pogo , am trecut de pe Matiz (mashina cu care am mers cat am asteptat ceedul) pe ceed si tot mi se pare nashpa (Matizul nu a avut probleme cu caldura si cu motorul)
Turatii unde ai gasit "tren de rulare reglat de Porsche"? Chiar mi-ar parea bine sa mai aud si lucruri bune despre mashinutza. O tii una si buna cu lag-ul turbinei, de ce la mashinile din grupul VAG, Peugeot Citroen, GM etc nu se intrerupe motorul ? Am auzit ca astfel de figuri ar face si motoarele Renault
Generalizez pentru ca foarte multi se plang de aceleasi probleme la mashini noi.
Pogo , am trecut de pe Matiz (mashina cu care am mers cat am asteptat ceedul) pe ceed si tot mi se pare nashpa (Matizul nu a avut probleme cu caldura si cu motorul)
Turatii unde ai gasit "tren de rulare reglat de Porsche"? Chiar mi-ar parea bine sa mai aud si lucruri bune despre mashinutza. O tii una si buna cu lag-ul turbinei, de ce la mashinile din grupul VAG, Peugeot Citroen, GM etc nu se intrerupe motorul ? Am auzit ca astfel de figuri ar face si motoarele Renault
Generalizez pentru ca foarte multi se plang de aceleasi probleme la mashini noi.
Cee`d 1,6 dsl hp base
Se zice in folclor ca orice motor nou sufera de bolile copilariei iar daca ai fi citit mai cu atentie pe forum ai fi vazut ca exista un link cu o carte despre cee'd in care scrie exact ce ti-a spus @Turatii despre trenul de rulare.
P.S. Daca esti nemultumit scapa de ia si gata.
P.S. Daca esti nemultumit scapa de ia si gata.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
-
- Posts: 34
- Joined: 07 Jan 2008, 17:59
- Auto:
Din pacate @Arnold12 are dreptate cu privire la bolile copilariei , si motoarele 2.0 TDI au ceva probleme cu pompa de joase si consumul de ulei iar 1.3 CDTI de la Fiat&Opel - un motor foarte apreciat de presa de specialitate - se opresc cand vor ele .... Nu obisnuiesc sa dau linkuri de pe alte forumuiri dar se pare ca e tot o problema nerezolvata :
http://www.clubcorsa.ro/index.php/topic,234.0.html
@ Turatii , e posibil sa fie ceva hardware , de acord , ma gandesc la actuatorul turbinei , care intra in functiune exact in zona 1900-2000 rpm .A verificat cineva asta ?
Eu cand vreau sa aflu cum stau cu presiunea turbinei - debitul prin MAF si altele - fac un test in mers , expertul cu laptop si programul de diagnoza pe scaunul din drepata , asa se citesc parametrii mult mai corect decat in regim static .
Nu vreu sa spun ca cei de la KIA nu stiu sa faca o diagnoza corecta , dar de multe ori din comoditate se evita testul dinamic .
http://www.clubcorsa.ro/index.php/topic,234.0.html
@ Turatii , e posibil sa fie ceva hardware , de acord , ma gandesc la actuatorul turbinei , care intra in functiune exact in zona 1900-2000 rpm .A verificat cineva asta ?
Eu cand vreau sa aflu cum stau cu presiunea turbinei - debitul prin MAF si altele - fac un test in mers , expertul cu laptop si programul de diagnoza pe scaunul din drepata , asa se citesc parametrii mult mai corect decat in regim static .
Nu vreu sa spun ca cei de la KIA nu stiu sa faca o diagnoza corecta , dar de multe ori din comoditate se evita testul dinamic .
Posibil posesor de Cee'd
Salut,
Primul meu post pe acest forum. In primul rand am cee'd'ul 1.6 DSL HP. Il am de 10 zile si 800km. Sincer m-am speriat un pic de cate persoane au zis ca au problema cu intreruperea alimentarii. Da, ati ghicit! Mi s-a intamplat si mine, de vreo 4-5ori. Totul a fost cand aveam motorul turat si am luat piciorul de pe acceleratie (fara sa franez). Pe la 2000 rpm se intrerupe usor. Eu nu m-am panicat asa de rau de aceasta problema deoarece am intalnit-o si la masina lui tata. Avea 5.000km cu Skoda Octavia II, 2.0TDI, 140Cp cand am plecat cu ea in Austria. Aceleasi simptom si la el. Totusi acum cand are 20.000km am mers iarasi cu ea destul de mult si nu am mai observat aceasta problema. Am intrebat si a zis ca nici el si cei din service nu i-au facut nimic deoarece nu le-a zis nimic. Sincer nu stiu ce sa cred. O sa citesc cu atentie acest topic, o sa observ masina si daca doamne fereste mai face asa ma duc in service (nervos).
Primul meu post pe acest forum. In primul rand am cee'd'ul 1.6 DSL HP. Il am de 10 zile si 800km. Sincer m-am speriat un pic de cate persoane au zis ca au problema cu intreruperea alimentarii. Da, ati ghicit! Mi s-a intamplat si mine, de vreo 4-5ori. Totul a fost cand aveam motorul turat si am luat piciorul de pe acceleratie (fara sa franez). Pe la 2000 rpm se intrerupe usor. Eu nu m-am panicat asa de rau de aceasta problema deoarece am intalnit-o si la masina lui tata. Avea 5.000km cu Skoda Octavia II, 2.0TDI, 140Cp cand am plecat cu ea in Austria. Aceleasi simptom si la el. Totusi acum cand are 20.000km am mers iarasi cu ea destul de mult si nu am mai observat aceasta problema. Am intrebat si a zis ca nici el si cei din service nu i-au facut nimic deoarece nu le-a zis nimic. Sincer nu stiu ce sa cred. O sa citesc cu atentie acest topic, o sa observ masina si daca doamne fereste mai face asa ma duc in service (nervos).
BzZ
Cee'd 1.6 115CP
Cee'd 1.6 115CP