Baterie
- Vincze Szilard
- Posts: 1641
- Joined: 23 Sep 2008, 13:43
- Auto:
- Location: Cluj
- Contact:
Re: Baterie moarta
si eu am patit in prima saptamana cand am cumparat masina, umblu cu pozitiile aprinse si nu le sting niciudata, nici macar cand opresc masina, pt ca atunci cand scoti cheia si deschizi usa moare tot, dar daca tepuci si butonezi iar maneta aia din stanga volanului se aprind iar si raman aprinse, si asta n-am stiut dar dupa aia am aflat pe pielea mea, pana dimineata n-am avut curent nici macar sa deschid usile, doar usa mea s-a deschis, am facut rost de cablu si am luat curent de la un batranel amabil, si deatunci nimic cu acumulatoru, merge ca si nou, e drept ca acum nu mai umblu la maneta dupa ce am scos cheia.
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva
ODO: 110 000 + ceva
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Baterie moarta
Dupa 3 ani a obosit si bateria mea(sau asa cred).E a 3-a oara in ultimele zile cand am probleme cu pornirea.E adevarat ca am un subwoofer, dar care functioneaza doar in mers.Problemele la pornire au aparut in ultimul timp dupa cum urmeaza:
-intr-o dimineata, am mutat masina mai aproape de blocul in care stau.a pornit normal.dupa vreo 2 ore, am vrut sa plec in oras-a durat cam 5-6 secunde pentru a putea porni masina.
-acum 2 zile, cand eram la tara, nu a vrut sa porneasca.nici macar nu se mai auzea "ca incearca " sa porneasca.
Primul gand a fost cel cu inlocuirea bateriei, dar din ce am mai citit pe aici , am cateva intrebari:
-sa merg in service pentru o verificare atat a bateriei cat si a alternatorului
-sa folosesc un redresor
-sa cumpar alta- ce imi recomandati ?si pentru cei care au pus Rombat, imi puteti spune exact ce model ?
multumesc anticipat
-intr-o dimineata, am mutat masina mai aproape de blocul in care stau.a pornit normal.dupa vreo 2 ore, am vrut sa plec in oras-a durat cam 5-6 secunde pentru a putea porni masina.
-acum 2 zile, cand eram la tara, nu a vrut sa porneasca.nici macar nu se mai auzea "ca incearca " sa porneasca.
Primul gand a fost cel cu inlocuirea bateriei, dar din ce am mai citit pe aici , am cateva intrebari:
-sa merg in service pentru o verificare atat a bateriei cat si a alternatorului
-sa folosesc un redresor
-sa cumpar alta- ce imi recomandati ?si pentru cei care au pus Rombat, imi puteti spune exact ce model ?
multumesc anticipat
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
- Vincze Szilard
- Posts: 1641
- Joined: 23 Sep 2008, 13:43
- Auto:
- Location: Cluj
- Contact:
Re: Baterie moarta
am si eu o intrebare,
inainte masina pornea la prima cheie indiferent daca o lasam sau nu sa steie cateva zile (pornea la un sfert de cheie) acuma dupa 3 ani si ceva deja dimineata trebuie sa invarte de cateva ori ca sa porneasca, adica dupa ce l-a invartit de vre-o 2 ori numa porneste, dar dupa ce a pornit deja nu mai am probleme cu el pe toata ziua respectiva, poate sa fie bateria de vina?
inainte masina pornea la prima cheie indiferent daca o lasam sau nu sa steie cateva zile (pornea la un sfert de cheie) acuma dupa 3 ani si ceva deja dimineata trebuie sa invarte de cateva ori ca sa porneasca, adica dupa ce l-a invartit de vre-o 2 ori numa porneste, dar dupa ce a pornit deja nu mai am probleme cu el pe toata ziua respectiva, poate sa fie bateria de vina?
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva
ODO: 110 000 + ceva
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Presupunerea mea e ca ar fi problema ori din alimentare (vreo pierdere de presiune in timp a combustibilului) ori de la bujii. Exclud bateria.
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.
- Vincze Szilard
- Posts: 1641
- Joined: 23 Sep 2008, 13:43
- Auto:
- Location: Cluj
- Contact:
Re: Baterie moarta
bujiile au fost schimbate anul trecut
legat de pierdere de combustibil, e drept ca se mai evapora din motor din zona de alimentare al motorului, dar cand pui contactu pompa de benzina n-ar trebuii sa umple acel gol ramas??
legat de pierdere de combustibil, e drept ca se mai evapora din motor din zona de alimentare al motorului, dar cand pui contactu pompa de benzina n-ar trebuii sa umple acel gol ramas??
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva
ODO: 110 000 + ceva
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
M-am gandit ca poate presiunea de lucru nu se mai realizeaza atat de rapid cum ar fi normal, sau poate pompa de combustibil nu mai baga cu aceeasi presiune.
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.
- Vincze Szilard
- Posts: 1641
- Joined: 23 Sep 2008, 13:43
- Auto:
- Location: Cluj
- Contact:
Re: Baterie moarta
e posibil sa fie atunci si de la filtru de combustibil de la pompa, ca la revizie nu mi l-au schimbat ca inca nu avveam 45K km, doar 40, si au zis ca la urmatoarea o sa mi-l schimbe. oricum is curios la iarna cum a pornii, si daca va trebuii sa invarta mai mult de 3-4 secunde atnci ma si duc la ei.
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva
ODO: 110 000 + ceva
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Baterie moarta
Fratilor, azi am umblat prin tot targul Vitan dupa baterie.am gasit doar la cativa baterie cu borna inversa, dar ori aveau amperaj prea mare( >60ah) sau curent de pornire la rece prea mic(<400)....iar la restul de baterii, cu borna normala, am primit raspuns ca nu se potriveste, chiar daca intorc bateria.Am gasit totusi o Varta, dedicata kia ceed (varta d47), existenta si in configuratorul varta.com....dar din pacate, nu stiu de ce nu are baza de prindere.Nesta3 wrote:Dupa 3 ani a obosit si bateria mea(sau asa cred).E a 3-a oara in ultimele zile cand am probleme cu pornirea.E adevarat ca am un subwoofer, dar care functioneaza doar in mers.Problemele la pornire au aparut in ultimul timp dupa cum urmeaza:
-intr-o dimineata, am mutat masina mai aproape de blocul in care stau.a pornit normal.dupa vreo 2 ore, am vrut sa plec in oras-a durat cam 5-6 secunde pentru a putea porni masina.
-acum 2 zile, cand eram la tara, nu a vrut sa porneasca.nici macar nu se mai auzea "ca incearca " sa porneasca.
Primul gand a fost cel cu inlocuirea bateriei, dar din ce am mai citit pe aici , am cateva intrebari:
-sa merg in service pentru o verificare atat a bateriei cat si a alternatorului
-sa folosesc un redresor
-sa cumpar alta- ce imi recomandati ?si pentru cei care au pus Rombat, imi puteti spune exact ce model ?
multumesc anticipat
Deci repet pentru cei care au inlocuit bateriile:
-Ce marca si model?
-Ce amperaj?
-Cum le-ati montat?si aici ma refer la cele cu borna normala
Multumesc, din nou, anticipat!!!
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Daca ai vreun drum mai lung de 150-200 km. lunar nu e nici o problema sa iei baterie cu amperaj mai mare. De ce lunar? Pentru ca la drumuri mai lungi acumulatorul se poate incarca la capacitate nominala. Alta problema nu vei avea.
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.
Re: Baterie moarta
Nu vad de ce ar fi o problema o baterie cu capacitatea mai mare, chiar daca la drum lung se incarca la capacitatea nominala. In sistem curentul va fi potrivit consumului. O problema poate ar apare cand pui consumatori care vor consuma un curent mare si suprasolicita conductorii.
Fratia Ceed-ului
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Pentru a preveni consumul exagerat exista sigurante. Daca pui un consumator de 40 A (exagerat vorbind) in priza de 12V vei constata ca siguranta (care este de 10-20A ) se va arde. Am spus ca e nevoie de un drum mai lung deoarece in regim urban consumul de curent e mai mare, alternatorul neavand posibilitatea sa incarce asemenea capacitate. Si ca sa-ti faci un obicei din a baga pe redresor bateria odata la 2-3 luni...
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.
- Vincze Szilard
- Posts: 1641
- Joined: 23 Sep 2008, 13:43
- Auto:
- Location: Cluj
- Contact:
Re: Baterie moarta
dar daca bateria nu se incarca la capacitatea lui normala asta e o problema?
si oricum masina consuma curent pana in momentul pornirii ca deacolo curentul consumat este produs de alternator, care e mai mare decat cel consumat de masina si surplusul ajunge in acumulator, eu asa ma gandesc ca functioneaza sistemul.
si oricum masina consuma curent pana in momentul pornirii ca deacolo curentul consumat este produs de alternator, care e mai mare decat cel consumat de masina si surplusul ajunge in acumulator, eu asa ma gandesc ca functioneaza sistemul.
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva
ODO: 110 000 + ceva
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Foarte corect ceea ce spui. Numai ca incepe perioada de iarna cand foloesti dezaburiri, AC-uri, ziua e scurta si dimineata-seara folosesti lumini, deci consumul de curent creste, cum am zis mai sus. O pornire consuma destul de mult, si, corelat cu ceilalti consumatori, vei constata ca acumulatorul nu va fi incarcat optim. Daca nimeresti acest echilibru intre consum si incarcare ai posibilitatea sa te numeri printre acei „laudarosi” care au folosit baterii „originale” (adica cele cu care au fost livrate masinile) chiar si 6 ani. Cativa colegi de pe acest forum stiu ca eu mai am un Matiz a carui baterie (Rocket 35A) a decedat dupa 8 ani, insa in ultimul an vedea redresorul odata la 2 luni altfel era PA.
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.
Re: Baterie moarta
Eu nu sunt laudaros, dar sunt multumit ca bateria e ok dupa aproape 4 ani. Si circul mai mult in oras (in general 5km pana la serviciu-si inapoi binenteles). Foarte multe drumuri lungi nu fac, in schimb nu conectez consumatori inutili. GPS-ul il mai pun cand chiar am nevoie. Probabil se mai incarca in concediu dupa 1200-1700km. Poate am avut noroc.
Fratia Ceed-ului
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Mi-a placut chestia cu GPS-ul. Un aparat oarecare are un acumulator de 1200-1500 mA. Daca functioneaza 2 ore inseamna un consum de vreo 700 mA pe ora. Intereseaza-te cat consuma unitatea ta audio, si aici ar fi bine sa tii cont si de faptul ca pe undeva pe aripa dreapta spate ai si amplificatorul.
Nu, nu ai avut noroc, pur si simplu ai folosit consumatorii in limite rezonabile. Si mai trebuie sa stim si ca fiabilitatea acumulatorilor a crescut destul de mult in ultima perioada, dat fiind concurenta.
Nu, nu ai avut noroc, pur si simplu ai folosit consumatorii in limite rezonabile. Si mai trebuie sa stim si ca fiabilitatea acumulatorilor a crescut destul de mult in ultima perioada, dat fiind concurenta.
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.