Sfaturi pentru incepatori si nu numai.... (cum sa conduci)
Este scris in garantie?
Eu stiam ca avem 7 ani garantie la cutie+motor. Nu sunt mecanic dar ma gandesc ca ambreajul face parte din cutie, nu?
Bafta
Eu stiam ca avem 7 ani garantie la cutie+motor. Nu sunt mecanic dar ma gandesc ca ambreajul face parte din cutie, nu?
Bafta
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
Din cate stiu eu, ambreiajul se schimba daca nu e problema de uzura, ca se vede pe disc daca este supra-uzat. Daca in schmb sunt alte probleme la mecanism, se face pe garantie.
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
Sfaturi pentru incepatori si nu numai.... (cum sa conduci)
Sunt la prima masina.
Kia Cee'd bineinteles.
Ieri am facut o plimbare putin mai lunga (am taiat Bucurestiul in doua aprox 40-50 minute a durat
) am simtit un miros de incins. Am ridicat capota si parea ca motoru e cam incins.
Cred ca am turat mult motoru, dar nu sunt sigur (nu m-am uitat pe turometru).
Am cam tinut-o in a 2-a cu 30-40km/h. Am schimbat si in a 3-a dar nu foarte des ptr ca aveam impresia ca nu am unde sa ma duc.
Oricum ieri a fost si foarte cald, dar totusi nu prea mi se pare normal sa se fi incins chiar asa motoru.
Kia Cee'd bineinteles.
Ieri am facut o plimbare putin mai lunga (am taiat Bucurestiul in doua aprox 40-50 minute a durat

Cred ca am turat mult motoru, dar nu sunt sigur (nu m-am uitat pe turometru).
Am cam tinut-o in a 2-a cu 30-40km/h. Am schimbat si in a 3-a dar nu foarte des ptr ca aveam impresia ca nu am unde sa ma duc.
Oricum ieri a fost si foarte cald, dar totusi nu prea mi se pare normal sa se fi incins chiar asa motoru.
Kia C'eed BEST Kompass Blue B-56-CDM
Iunie 2008
Iunie 2008
Nu e prea turat, a ||-a la 40/h are cred 3000 rpm, ceea ce e ok. Indicatorul de temperatura ce arata?.. Sigur nu mirosea a ambreiaj? Motorul e incins oricum, mai ales pe caldura asta.. important e ce iti arata indicatorul de temperatura. Daca totusi miroase a incins si se repeta, mergi cu ea la service.
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
clic aici sa vezi ce-am mai pozat
la masinile noi apare mirosul de la ceara/solutia de protectie cu care este unsa masina. este aplicata pe motor si pe exteriorul caroserie, asa ca nu te speria prin asta am trecut si noi.
Kia cee'd 1,4 GSL Best - Abyss Blue superba
DJ >47k. km - 8 % _ 80% trafic de Bucuresti
Jurnal de bord
Un ingeras - si poze cu ea

DJ >47k. km - 8 % _ 80% trafic de Bucuresti
Jurnal de bord
Un ingeras - si poze cu ea
Cati km ai cu masina pana acum in primul rand ?
Daca e noua miroase a ars si de la evacuare.
A doua posibilitate ar fi sa miroasa de pe la ambreiaj daca il tii prea mult patinat sau turezi motorul tare cand pleci de pe loc.
Sa mergi cu 45 km/h ora in treapta a 2-a nui nici o problema pentru motor, doar pentru buzunarul tau din cauza consumului.
Eu am atins 90 km/h in treapta a 2-a intr-un demaraj, deci ca sa mergi cu 45 constant nui nici o problema iar sanse ca mirosul de ars sa fie din acest motiv sunt foarte mici.
Daca e noua miroase a ars si de la evacuare.
A doua posibilitate ar fi sa miroasa de pe la ambreiaj daca il tii prea mult patinat sau turezi motorul tare cand pleci de pe loc.
Sa mergi cu 45 km/h ora in treapta a 2-a nui nici o problema pentru motor, doar pentru buzunarul tau din cauza consumului.
Eu am atins 90 km/h in treapta a 2-a intr-un demaraj, deci ca sa mergi cu 45 constant nui nici o problema iar sanse ca mirosul de ars sa fie din acest motiv sunt foarte mici.
Cati km ai cu masina pana acum in primul rand ?
Daca e noua miroase a ars si de la evacuare.
A doua posibilitate ar fi sa miroasa de pe la ambreiaj daca il tii prea mult patinat sau turezi motorul tare cand pleci de pe loc.
Sa mergi cu 45 km/h ora in treapta a 2-a nui nici o problema pentru motor, doar pentru buzunarul tau din cauza consumului.
Eu am atins 90 km/h in treapta a 2-a intr-un demaraj, deci ca sa mergi cu 45 constant nui nici o problema iar sanse ca mirosul de ars sa fie din acest motiv sunt foarte mici.
Daca e noua miroase a ars si de la evacuare.
A doua posibilitate ar fi sa miroasa de pe la ambreiaj daca il tii prea mult patinat sau turezi motorul tare cand pleci de pe loc.
Sa mergi cu 45 km/h ora in treapta a 2-a nui nici o problema pentru motor, doar pentru buzunarul tau din cauza consumului.
Eu am atins 90 km/h in treapta a 2-a intr-un demaraj, deci ca sa mergi cu 45 constant nui nici o problema iar sanse ca mirosul de ars sa fie din acest motiv sunt foarte mici.
Cati km ai cu masina pana acum in primul rand ?
Daca e noua miroase a ars si de la evacuare.
A doua posibilitate ar fi sa miroasa de pe la ambreiaj daca il tii prea mult patinat sau turezi motorul tare cand pleci de pe loc.
Sa mergi cu 45 km/h ora in treapta a 2-a nui nici o problema pentru motor, doar pentru buzunarul tau din cauza consumului.
Eu am atins 90 km/h in treapta a 2-a intr-un demaraj, deci ca sa mergi cu 45 constant nui nici o problema iar sanse ca mirosul de ars sa fie din acest motiv sunt foarte mici.
Daca e noua miroase a ars si de la evacuare.
A doua posibilitate ar fi sa miroasa de pe la ambreiaj daca il tii prea mult patinat sau turezi motorul tare cand pleci de pe loc.
Sa mergi cu 45 km/h ora in treapta a 2-a nui nici o problema pentru motor, doar pentru buzunarul tau din cauza consumului.
Eu am atins 90 km/h in treapta a 2-a intr-un demaraj, deci ca sa mergi cu 45 constant nui nici o problema iar sanse ca mirosul de ars sa fie din acest motiv sunt foarte mici.
Eu zic ca trebuie sa observi daca fenomenul se repeta. In felul asta poti fi mai atent fi poti identifica eventuala problema. Altfel nu facem altceva decat sa speculam. Si pentru o observatie mai buna urmareste atent indicatoarele din bord, nu numai acum ci in general, cand te afli la volan, pentru siguranta ta si a celorlalti!
Totusi, este de retinut:
1. blocul motorul se incalzeste, mai ales pe caldurile astea. Important este ce arata indicatorul de bord...daca temperatura martorului din bord nu urca mai mult decat este normal nimic nu este in neregula, oricat de incins ar fi aerul emanat de sub capota la ridicarea acesteia
2. poate fi si de la ambreiaj, mai ales in situatia in care motorul este supraturat si ambreiajul nu este decuplat total (adica patineaza). situatia asta este de evitat deoarece duce la uzura prematura a ambreiajului.
Totusi, este de retinut:
1. blocul motorul se incalzeste, mai ales pe caldurile astea. Important este ce arata indicatorul de bord...daca temperatura martorului din bord nu urca mai mult decat este normal nimic nu este in neregula, oricat de incins ar fi aerul emanat de sub capota la ridicarea acesteia
2. poate fi si de la ambreiaj, mai ales in situatia in care motorul este supraturat si ambreiajul nu este decuplat total (adica patineaza). situatia asta este de evitat deoarece duce la uzura prematura a ambreiajului.
Dacia Berlina 1310 Li 2003 ODO - 70.000 km (14 ianuarie 2009); 75.000 km (24 septembrie 2009); 80.000 km (aprilie 2010)
Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km
JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti
Kia Pro Cee'd Black Pearl 1.4 GSL Best 2008
ODO:
- 13.06.2008 - 6 km (la livrare)
- 23.10.2008 - 10.000 km
- 21.02.2009 - 15.000 km
- 22.08.2009 - 20.000 km
- 12.02.2010 - 30.000 km
JURNAL DE BORD
cel mai indepartat punct atins - Saint Tropez (Franta, 2008), 2.302 km fata de Bucuresti