

scubli wrote:Orice ai spune, eu tot sunt de parere ca BMW-ul e net superior cee'd-ului din orice pct de vedere.
Uite un exemplu, tata a lovit un caine cu BMW la vreo 160km/h si tot ce s-a intamplat a fost: un ornament crapat si suportul de la proiectorul ceata rupt, in rest nicio urma.
Un prieten cu un renault megane, care are 5 stele ncap, a patit acelasi lucru dar la 140km/h si si-a spart radiatorul, farul, si si-a crapat bara si si-a indoit putin capatul de aripa.
Amandoi au lovit cainele cu aceeasi parte a masinii.
Acum inteleg ca cee'd-ul e foarte ok la rezistenta si multe altele, dar NU se poate compara cu un BMW, sa fim putin mai realisti.
bogdan241 wrote:acu depinde si cum a lovit cainele, cate kg avea cainele....etc....etc. nu poti sa te iei doar de stelele de la ncap sau doar de viteza.
Eu sunt inca de parerea de mai sus... de fapt fiecare cu parerile lui.scubli wrote:Orice ai spune, eu tot sunt de parere ca BMW-ul e net superior cee'd-ului din orice pct de vedere.
In acest caz, vorba colegului: baga pozeJoco wrote:Buretele are rolul de izolare fonic? nu termic? ?n acets caz. Eu am folosit varianta cu folie doar pentru a proteja buretele ?mpotriva ?mbib?rii cu ap?.
C?t despre r?cire ...motorul are r?cire pe ap?.
De altfe toate ma?inile mai scumpe au acoperite aceste suprafe?e pentru o bun? izolare fonic?, dar au rol ?i de aerodinamic?.
scubli wrote:...Au montat unul deja pe un Opirus, din tabla de 5 si mi-au spus ca pe cee'd cred ca vine tabla de 2 sau 3.