[Problema rezolvata] Motor 1.6 diesel -rezolvat prin resoftare!
Salutare , cand ridici masina merita sa vorbesti cu cei de la service despre aceasta problema si chiar sa incerci sa faci atunci resoftarea, nu mai pierzi timpul cu programarea si nu te mai enervezi daca o sa-ti faca . Daca ai softul nou il atentioneaza ca resoftarea nu poate fi facuta si nu porneste programul de resoftare dacat pentru softurile vechi. Asa ca nu ai nimic de pierdut ba dimpotriva !
-
- Posts: 29
- Joined: 09 May 2008, 12:48
- Auto:
- Location: Bucuresti
Salut,nelu_bass wrote:Salutare tuturor !
Sper ca azi 16 Mai sa imi iau masina (1.6 CRDI 115CP).
Ca o coincidenta eu am luat pe 13 mai acelasi lucru: proceed 1.6 crdi 115.
Eu in vasta mea experienta de 3 zile nu pot sa spun ca am vazut chestia asta si am ajuns si pe la 1300 de ture. Presupun ca masinile mai noi decat data la care au rezolvat problema vin deja aranjate. Ar fi aiurea altfel.
Acum nu pot sa stiu pentru ca cei care se plang se pare ca au facut peste 1000km pana a aparut problema. Eu am doar 200.
Si eu am oscilat intre i30 si cee'd si in cazul meu imi placea un piiic mai mult designul de la i30, dar iesea semnificativ mai scump cu aceleasi dotari.
Singura problema pe care am vazut-o pana acum e cea cu schimbat din a 2-a in 1-a cand esti in viteza (mica, asa mai de Bucuresti). Si deja mi s-a intamplat de mai multe ori. In general daca dau incet si atent intra pana la urma dar de doua ori a fost chiar nasol ca nu voia sa intre si desi am oprit complet masina tot se opunea. Probabil am facut chestia cu apasat ambreiajul de doua ori cum se recomanda, fara sa imi dau seama, si a plecat. Oricum foarte neplacut. Cred ca nu o sa mai schimb in I-a in mers si gata. Merg un pic subturat pana pleaca traficul mai tare.
Success cu masina, eu sunt foarte multumit de primele impresii.
ceed
Dar de ce tii neaparat sa schimbi din a 2-a in 1-a ?
Vit. 1-a se zice ca este pentru plecarea de pe loc .
Oricit de incet ai merge cu a 2-a ,motorul mege f bine ,chiar daca este subturat.
Nu cred ca este vre-o cutie de viteza care sa-ti permita sa schimbi din 2 in 1 fara sa se opuna .
Vit. 1-a se zice ca este pentru plecarea de pe loc .
Oricit de incet ai merge cu a 2-a ,motorul mege f bine ,chiar daca este subturat.
Nu cred ca este vre-o cutie de viteza care sa-ti permita sa schimbi din 2 in 1 fara sa se opuna .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, ESP, CLIMATRONIC, 225/45 R17W, Piston Gray, 15.000 km
-
- Posts: 29
- Joined: 09 May 2008, 12:48
- Auto:
- Location: Bucuresti
Dupa ce te obisnuiesti cu masina o sa vezi ca intra si din 2 in 1.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
-
- Zuza
- Posts: 995
- Joined: 24 Oct 2007, 21:53
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
-
- Posts: 29
- Joined: 09 May 2008, 12:48
- Auto:
- Location: Bucuresti
Ba da, daca te muti in ungaria ca tot zic straini ca Bucurestiul este in ungaria 

Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Si am fost la resoftare motor 1,6 CRDI-115 CP.La Klado Mot.Iasi.Cu programare, cu asigurarea ca au primit noul soft...cum m-am dus asa am plecat.Amabilitate inclusiv din partea directorului, doar ca NU am facut nimic.Adica am/au facut ceva: tester la motor=functioneaza totul perfect.Desfacut pmpa de combustibil, sorbul + sita lui f.curate.A ramas clar scrierea noului program peste ...dar la un alt service!
Naspa rau de baieti!

Naspa rau de baieti!
kia ceed sw 1.6 crdi hp + optionale,Pewter Beige.Merge!
http://picasaweb.google.com/ghe2ghe2000/Dolly
B-80-ABW
http://picasaweb.google.com/ghe2ghe2000/Dolly
B-80-ABW
-
- Posts: 29
- Joined: 09 May 2008, 12:48
- Auto:
- Location: Bucuresti
Schimbare tip de motorina
Am avut o mica surpriza aseara cand am pus motorina pentru a doua oara de cand am luat masina.
Acum o saptamana am pus vreo 20 de litri de Diesel Sprint de la PetromV si a mers normal (in rezervor mai aveam cam 1/4 motorina dinainte). Aseara rezervorul era aproape gol (computeru indica ca mai am 60km de mers parca) asa ca am pus tot de la PetromV 30 de litri de Diesel Premium. Am zis sa incerc si varianta mai scumpa.
Dupa ce m-am oprit la Cora si am facut cumparaturi la plecare dupa vreo 15 minute de mers motorul a inceput sa se comporte bizar. Cand ajungeam aproape de 2900-3000 de ture se comporta de parca ar muri. De fapt nu ca si cum ar muri motorul ci ca si cum as fi bagat brusc in viteza urmatoare si nu ar avea cuplu. Nu stiu cum sa explic exact. Zgomotul motorului se micsora de parca as fi franat, desi eu acceleram, si se simtea ca nu mai trage.
Dupa 5 min m-am oprit, am stat un pic si am plecat iar si chestia a disparut complet. In mers dupa asta am simtit motorul parca ceva mai linistit si mai puternic. Nu stiu ce sa zic. M-am gandit ca o fi de la schimbat tipul de motorina. In rezervor mai era un pic din cealalta, poate s-au amestecat si nu s-a simtit bine.
E posibila chestia asta?
Acum o saptamana am pus vreo 20 de litri de Diesel Sprint de la PetromV si a mers normal (in rezervor mai aveam cam 1/4 motorina dinainte). Aseara rezervorul era aproape gol (computeru indica ca mai am 60km de mers parca) asa ca am pus tot de la PetromV 30 de litri de Diesel Premium. Am zis sa incerc si varianta mai scumpa.
Dupa ce m-am oprit la Cora si am facut cumparaturi la plecare dupa vreo 15 minute de mers motorul a inceput sa se comporte bizar. Cand ajungeam aproape de 2900-3000 de ture se comporta de parca ar muri. De fapt nu ca si cum ar muri motorul ci ca si cum as fi bagat brusc in viteza urmatoare si nu ar avea cuplu. Nu stiu cum sa explic exact. Zgomotul motorului se micsora de parca as fi franat, desi eu acceleram, si se simtea ca nu mai trage.
Dupa 5 min m-am oprit, am stat un pic si am plecat iar si chestia a disparut complet. In mers dupa asta am simtit motorul parca ceva mai linistit si mai puternic. Nu stiu ce sa zic. M-am gandit ca o fi de la schimbat tipul de motorina. In rezervor mai era un pic din cealalta, poate s-au amestecat si nu s-a simtit bine.
E posibila chestia asta?
Pro_cee'd 1.6 DSL HP TX, Pewter Beige
-
- Posts: 29
- Joined: 09 May 2008, 12:48
- Auto:
- Location: Bucuresti
@cristi_m
Hmm, nu stiu ce sa zic. Nu prea cred ca e aceeasi problema. Acolo oamenii zic ca le moare cand e putin subturat, undeva sub 2000 de ture, si cand merg linistit si nu accelereaza. La mine a fost exact invers, acceleram si urcam spre 3000 ca sa schimb viteza in sus, si cand ajungeam la 3000 deodata scadea zgomotul de la motor si mergea de parca nu mai avea cuplu desi eu tineam in continuare apasat pe acceleratie.
Avand in vedere ca azi am mers din Bucuresti in Busteni si inapoi cu toate turatiile si vitezele posibile si nu a mai facut nimic ciudat cred ca era totusi de la motorina. Sa vedem daca se mai repeta. Cu ocazia asta am trecut de 1000 de km si nu am fost pe faza sa pozez. Acum am 1200.
Oricum ceva diferenta parca vad de la motorina mai scumpa. Motorul e clar mai linistit, ajung undeva pe la 3300 de ture si face zgomot cum facea inainte la 3000.
Hmm, nu stiu ce sa zic. Nu prea cred ca e aceeasi problema. Acolo oamenii zic ca le moare cand e putin subturat, undeva sub 2000 de ture, si cand merg linistit si nu accelereaza. La mine a fost exact invers, acceleram si urcam spre 3000 ca sa schimb viteza in sus, si cand ajungeam la 3000 deodata scadea zgomotul de la motor si mergea de parca nu mai avea cuplu desi eu tineam in continuare apasat pe acceleratie.
Avand in vedere ca azi am mers din Bucuresti in Busteni si inapoi cu toate turatiile si vitezele posibile si nu a mai facut nimic ciudat cred ca era totusi de la motorina. Sa vedem daca se mai repeta. Cu ocazia asta am trecut de 1000 de km si nu am fost pe faza sa pozez. Acum am 1200.
Oricum ceva diferenta parca vad de la motorina mai scumpa. Motorul e clar mai linistit, ajung undeva pe la 3300 de ture si face zgomot cum facea inainte la 3000.
-
- Posts: 18
- Joined: 11 May 2008, 08:37
- Auto:
- Location: Galati
Vreau sa iau si eu o Cee'd diesel de 115CP si am o nelamurire. Din moment ce motorul este identic, la variantele diesel de 90CP si 115CP, cum se poate verifica daca motorul cu care vine masina este cel de 115CP si nu cel de 90CP. Adica, mi se pare ca e loterie, in sensul ca platesc pentru 115CP Style si primesc de fapt 90CP Style.
Se poate verifica dupa seria de motor.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria