Sa vad acum cum iese si operatiunea de schimbare la cele 3 filtre
31090 07000 filtru pompa de la rezervor
31910 2H000 fitru benzina
31453 2H500 fitrul de vapori de la rezervor
31090 de ce sa-l schimbi ? Nu are de ce sa se infunde .Este primul filtru situat la intrerea in pompa de benzina . Este o sita de plastic pentru impuritati mari ( nu cred ca ai frunze prin rezervor ) si care eventual se sufla cu aer comprimat .
31453 nu l-am schimbat niciodata si am 107.000 km , sunt colegi care au ajuns la 200-300.000 km si am auzit ca nu l-au schimbat nici ei.
31910 este intr-adevar filtrul ce se poate infunda , este filtrul de pe stutul de refulare al pompei de benzina care filtreaza ceea ce trece de filtrul 31090. Este de hartie , cu grad de retinere foarte mare . Daca mai ai si mormoloci prin rezervor , da trebuie schimbat mai des.
Daca ar fi sa schimbi dupa recomandarea fabricantului , filtrul de benzina 31910 ar trebui schimbat cam pe la 60.000 km iar filtrul de aer al rezervorului de combustibil pe la 45-50.000 km
De garnitura nu stiu ce sa zic . Daca schimbi numai filtrul , fara pompa de benzina , se poate refolosi fara probleme .
Am scris si eu mai sus de el (31453 2H500 fitrul de vapori de la rezervor).
Era in lista mea pentru ca am vazut ca e recomandarea producatorului sa fie schimbat.
Am intrebat pentru ca, din recomandarea ta, am inteles ca ar fi ok de schimbat doar 31910, fara 31453 si 31090.
Am inteles bine?
Eu asa ziceam . Filtrul de vapori nu are de ce sa se infunde decat daca tii cu tot dinadinsul sa umpli rezervorul pana la refuz caz in care ajunge benzina in acest filtru si in timp il colmateaza .
Poti sa-l schimbi pentru linistea ta dar eu nu l-am schimbat pana acum , in service au spus si ei ca il schimba doar in caz de nevoie iar pe forum am vazut ca foarte putini l-au schimbat iar filtrul sita din rezervor chiar daca prin absurd s-ar infunda , caz in care ai avea numai mizerii in rezervor, se poate curata si sufla cu aer si este ca nou .
Ieri am fost si am luat de pe un Ceed dauna totala ansamblul de pompa cu 150 lei. Masina avea putini km, deci am iesit super bine. L-am dat jos cu mana mea, i-am schimbat filtrul, si l-am pus pe masina.
Acum porneste mai repede, dar tot din a doua cheie. Am eliminat supapa aceea de suprapresiune, deci nu-i de acolo.
Mai raman bujiile (cu toate ca le-am schimbat de curand) si filtrul de PE rezervor, care e 600 lei original (aftermarket nu-s).
Pentru cei ce vor sa schimbe filtrul din rezervor, evitati-le pe cele Nipparts, cumva nu se aseaza corect in clemele pompei.
Pana acum am dat 150 de lei pe ansamblu si 80 de lei pe o pompa noua. Si tot n-a mrezolvat-o.
Bine, la mine nu e chiar pierdere "noul" ansamblu, pentru ca pe vechiul ansamblu flotorul a fost avariat de un mester, si nu mai indica in bord corect nivelul de benzina.
Am atasat si o poza cu garnitura originala Hiunday, cea care vine montata pe pompa.
Mare grija pentru cei ce schimba filtrul, sa nu-l aruncati fara sa recuperati aceasta garnitura. Daca nu va uitati bine, o pierdeti. Trebuie scoasa cu grija din filtru, ramane blocata in el cand scoateti filtru din pompa.
Saga continua, dumnezei si cristosi.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Kia Cee'd 2008 1.4 GSL MT BEST Piston Gray
Kia Sportage 2012 1.6 GDI
Salut, am si eu o problema mi-a plesnit conducta de tur....(imi tasneste benzina, are un por)
Care sa fie problema?
De unde pot sa cumpăr capacul de la pompa de benzina?
Am 200000 km si masina este pe gpl, nu am schimbat niciodată filtrele....
Astept sfaturi, multumesc!