Baterie
Re: baterie moarta
La mine nu a mai facut nici o fita. Deja a trecut o luna de la incident si bateria functioneaza la temperaturile astea de -5 grade fara problema. Tot nu inteleg care a fost problema de s-a blocat atunci
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
- Ogy
- Cel mai ghinionist!
- Posts: 5213
- Joined: 29 Feb 2008, 16:06
- Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: baterie moarta
@cahoots, in ritmul asta o sa o schimbi si pe cea varta
Data viitoare cand mai pornesti masina special pentru baterie, mergi cu ea, nu sta pe loc!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Data viitoare cand mai pornesti masina special pentru baterie, mergi cu ea, nu sta pe loc!
Re: baterie moarta
Si la mine e praf bateria,dar praf nu asa.Recunosc ca in ultima vreme mai mult a stat masina,iar cand am incercat sa o pornesc nu a vrut,decat daca pun robotul pe ea,merg 15km,stau si la bariera la tren cu motorul pornit,astept si 2 prieteni tot cu motorul pornit,si parchez la discoteca.Cand sa plec din parcare nu a mai vrut,tot cu robotul am pornit-o.Cred ca ma duc si eu cu ea la garantie,ca alta varianta nu vad. ![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23
***Yamaha Tracer 9GT MY23
- alexandruu
- Posts: 210
- Joined: 18 Oct 2008, 17:34
- Auto:
- Location: Iasi
- Contact:
Re: baterie moarta
Eu am schimbat bateria pe garantie acum cateva zile. pur si simplu nu mai tinea curent in ea, daca o lasam pe avarii 10 minute, pornea ff greu, abia la a 5-6 cheie ( si ca sa porneasca trebuia sa fie totul oprit (lumini, muzica, ac ) . in service au pus o pe aparat, si in 10 min pe avarii a scazut curentu de la 12v la 9.6v.
POZE Pro`CEED 2.0 GLS 143 HP + Dayline : http://img153.imageshack.us/gal.php?g=p1050384.jpg
Re: Baterie moarta
Salutare.
Nu stiu daca s-a mai discutat, insa doream sa stiu ce baterie este recomandat sa pun in locul celei originale? Din cate am citit, cea originala are 45Ah. Ma gandesc sa nu pun nici una foarte mare. Ceva pe la 50 -55Ah ma gandeam.
Bateria originala o am din iulie 2007, aproape 4 ani si e pe duca. Nu m-a lasat niciodata din vina ei, insa o data, dupa ce am lasat pozitiile aprinse 3 ore, nu a mai pornit. Consider ca e cazul sa o schimb pana sa ma lase cand mi-e lumea mai draga.
Bafta
Nu stiu daca s-a mai discutat, insa doream sa stiu ce baterie este recomandat sa pun in locul celei originale? Din cate am citit, cea originala are 45Ah. Ma gandesc sa nu pun nici una foarte mare. Ceva pe la 50 -55Ah ma gandeam.
Bateria originala o am din iulie 2007, aproape 4 ani si e pe duca. Nu m-a lasat niciodata din vina ei, insa o data, dupa ce am lasat pozitiile aprinse 3 ore, nu a mai pornit. Consider ca e cazul sa o schimb pana sa ma lase cand mi-e lumea mai draga.
Bafta
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
Re: Baterie moarta
eu am intrebat la mit motors si recomandarea lor a fost sa nu depaseasca 60mah. eu mi-am pus una de 52.cum cea originala era de 45 si nu am avut problema cu ea (am schimbat-o degeaba pt ca am avut probleme la bujii) timp de 3 ani, consider ca cea noua trebuie sa ma tina cel putin cat cea din fabrica.
2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109
Re: Baterie moarta
Ok. Am inteles. Merci
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
Re: Baterie moarta
Salut! Am patit si eu acelasi lucru: m-a lasat bateria complet complet, niciun led/bec nu se aprindea in luna aprilie 2011, dupa fix 3 ani de utilizare. Masina era in garaj, neutilata de 5 zile. Nu era nici macar incuiata. Portbagajul nu era bine inchis, aceasta sa fi fost cauza? Posibilzombie_ro wrote:O intrebare s avea si eu la cunoscatori:
Caz: Ceed FL Oct.2009. Folosit mai mult ca masina de weekend si ocazional la drumuri la munte (ODO:4k).
Problema: Iarna mai inteleg ca, daca nu este miscata scade nivelul acidului din baterie etc etc. Dar VARA? Tocmai azi m-am trezit dupa vreo 2 sapt de stationare a masinii, chiar daca odata pe sapt. mai "vizitam" masina si ii dadeam o cheie, 10 min de turatii ca sa se incarce bateria, pur si simplu a cedat bateria la nivelul ca nu afisa nici macar pe consola nimic, alarma zero, in conditiile in care singurul consumator este alrama aceea standard Pirahna (nu las folow me home-ul, lampile din habitaclu pt. inchiderea usilor pornite, fara ascultat muzica sau AC pornit doar de dragul de a fi rece in masina).
Intrebare: A mai patit-o cineva cu Ceed FL/ Ceed aceasta probleme? Este "normal"?
Oricum masina ajunge in curand la service si pt. alte motive. Precizez ca este a doua oara anul acesta cand patesc la fel, prima data mi-au dat "galeata de curent" cei de a KAR, acum un prieten.
Prima baterie pe care am gasit-o sambata la ora 8 dimineata a fost un Rombat Premier de 55 Ah, pret 240 lei. Se poate utiliza si husa de protectie baterie dc se taie putin pt a intra bornele
Concluzie: se pare k e ceva normal sa pice complet si dintr-o data bateriile originale de pe Cee'd-uri
Kia Cee'd 1,4 Kompas Blue
Re: Baterie moarta
am si eu o problema ....!! am facut un drum alaltaieri de vreo 600 km ... am lasat masina .. ..noaptea in parcare iar cand sa plec a 2-a zi ..surpriza...!!! moarta bateria ...
..am luat de la cineva ... curent ..am pornit-o am mers cu ea ....si cand sa o ..pornesc iar .... ..again ..moarta ...
.. ma poate ajuta cineva cu un sfatttt plssss
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
- Posts: 974
- Joined: 07 Feb 2009, 16:03
- Auto: Hyundai i30 1,6 CRDI
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Baterie moarta
Sfatul meu e sa iei un aparat de masura. Pornesti masina si masori curentul la borna + si la o masa (de preferat undeva pe motor). Tensiunea masurata trebuie sa fie in plaja 13,8-14,2. Daca gasesti o valoare mai mare problema e la regulatorul de tensiune, daca e sub 13V beleaua e alternatorul, mai precis grupul de diode sau carbunii colectori. Se mai face o masuratoare la fisele de alimentare dar cu bateria demontata. Problema e ca nu stiu ce valoare a rezistentei trebuie sa arate. Pe masina ai niste consumatori permanenti (alarma, calculator, mai stiu eu ce...) care insumati, dau o anumita valoare.
Viața e ca un tren. Cel mai bine e la vagonul-restaurant.
Re: baterie moarta
Mie cei de la IMG nu au vrut sa mi-o schimbe! Faceau pe prostii ca se le las masina acolo ca ei nu cred ca imi moare bateria dupa doua saptamani de stat ca testele lor arata bateria ok. Astia sunt romanii, indiferent ce pozitie ocupa trebuie sa se dea smecheri.
Re: Baterie moarta
Salut
Am patit-o si eu cu bateria. Am vazut ca in luna mai 2011 a facut 4 ani de la fabricatie(exclus garantie la ea). Nu am mai folosit masina de ceva vreme si cand am bagat cheia in contact(vineri 13 mai 2011) si am rasucit nu s-a mai aprins absolut nimic la bord. Atentie, in cazul lipsei tensiunii, usile din spate raman blocate, daca le deblochezi manual prin interior, nu se mai blocheaza la inchiderea de la cheie si masina ramane deschisa pana ce se incarca bateria(eu am patit-o si am stat cu gandul la ea in parcare toata noaptea). Am dedus ca probabil din cauza bateriei nu mai porneste, am desfacut-o(iti trebuie o cheie de 12 si una de 10) si am imprumutat de la un vecin un incarcator si am pus-o la incarcat. Am tinut-o cam 12 ore, am montat-o iar pe masina. Cand am dat contact, s-a aprins bordul, dar cand sa porneasca, a marait putin si a inceput in bord un releu sa clantane. Am incercat de mai multe ori, pana ce lumina de la bord s-a slabit si masina nu mai reactiona in nici un fel la pornire. Cred ca se descarcase iar bateria. Mentionez ca nu am avut un aparat de masura sa vad ce tensiune are la borne, am incercat cu un bec de 12 V care s-a aprins bine. Imi treceau prin minte tot felul de situatii, ca poate s-a ars ceva pe parte electrica, sau poate ca daca am lasat-o fara baterie, s-a resetat computerul de bord si nu o sa mai porneasca decat daca o tractez la service. Service Kia care era la 120 Km. Ma gandeam la costurile ce urmau sa apara. Am verificat si toate sigurantele fuzibile si toate au fost bune. In fine, pana a doua zi m-am gandit sa chem un prieten cu masina sa-mi dea curent de la bateria lui. A doua zi am pregatit cablurile si am demarat operatiunea. Incerc cu bateriile puse in paralel si nu vrea. Desfac borna la bateria mea incerc iar si nu merge. Incep sa desfac cablurile crezand ca sigur masina are si alta problema. Prietenul imi spune ca parca a auzit ca trebuie ca masina care-ti da curent sa fie pornita. O porneste, refac legaturile si stupoare, PORNESTE
)). Bucuros de situatie, mai las motorul pornit si plec la benzinarie sa alimentez si sa fac o tura sa se incarce bateria. Lucru facut si temporar rezolvata problema. Azi am pornit-o iar si am mers la iarba verde cam la 15 km in afara orasului. Acum masina porneste normal si nu a patit nimic calculatorul de bord, a trebuit sa setez iar ora ,data si sa-l resetez de la buton deoarece arata un consum foarte mare de benzina iar acum indica ca inainte. Ma gandesc sa imprumut un incarcator si sa las bateria la incarcat 24 ore si ca o ultima solutie daca mai am probleme sa inlocuiesc bateria. Daca este cineva care a inlocuit bateria sa-mi vanda si mie un pont cu o alta mai buna(nu chiar cea mai scumpa). Deci problema mediatizata cu resetatul si cu refuzul la pornire din cauza resetarii este o vrajeala bagata de unele serviceuri. Poate o sa va fie de folos experienta mea. Numai bine si cat mai putine costuri la Ceed-urile voastre.
Am patit-o si eu cu bateria. Am vazut ca in luna mai 2011 a facut 4 ani de la fabricatie(exclus garantie la ea). Nu am mai folosit masina de ceva vreme si cand am bagat cheia in contact(vineri 13 mai 2011) si am rasucit nu s-a mai aprins absolut nimic la bord. Atentie, in cazul lipsei tensiunii, usile din spate raman blocate, daca le deblochezi manual prin interior, nu se mai blocheaza la inchiderea de la cheie si masina ramane deschisa pana ce se incarca bateria(eu am patit-o si am stat cu gandul la ea in parcare toata noaptea). Am dedus ca probabil din cauza bateriei nu mai porneste, am desfacut-o(iti trebuie o cheie de 12 si una de 10) si am imprumutat de la un vecin un incarcator si am pus-o la incarcat. Am tinut-o cam 12 ore, am montat-o iar pe masina. Cand am dat contact, s-a aprins bordul, dar cand sa porneasca, a marait putin si a inceput in bord un releu sa clantane. Am incercat de mai multe ori, pana ce lumina de la bord s-a slabit si masina nu mai reactiona in nici un fel la pornire. Cred ca se descarcase iar bateria. Mentionez ca nu am avut un aparat de masura sa vad ce tensiune are la borne, am incercat cu un bec de 12 V care s-a aprins bine. Imi treceau prin minte tot felul de situatii, ca poate s-a ars ceva pe parte electrica, sau poate ca daca am lasat-o fara baterie, s-a resetat computerul de bord si nu o sa mai porneasca decat daca o tractez la service. Service Kia care era la 120 Km. Ma gandeam la costurile ce urmau sa apara. Am verificat si toate sigurantele fuzibile si toate au fost bune. In fine, pana a doua zi m-am gandit sa chem un prieten cu masina sa-mi dea curent de la bateria lui. A doua zi am pregatit cablurile si am demarat operatiunea. Incerc cu bateriile puse in paralel si nu vrea. Desfac borna la bateria mea incerc iar si nu merge. Incep sa desfac cablurile crezand ca sigur masina are si alta problema. Prietenul imi spune ca parca a auzit ca trebuie ca masina care-ti da curent sa fie pornita. O porneste, refac legaturile si stupoare, PORNESTE
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Image](http://img37.picoodle.com/img/img37/9/9/7/tipitip/f_untitledm_ad02b9c.png)
Re: Baterie moarta
Ultimul test care l-am facut la iarba verde de 1 Mai m-a cam speriat un pic.
Am fost "nevoit" sa las boxele la volum maxim deoarece la 10 metri erau niste tanci cu boxe de 100 W (n-am idee la ce le-or fi alimentat).
Ei cu manele, eu cu Armin
Am plecat dupa amiaza tarziu asa ca vreo 5 ore cat am stat acolo au mers boxele la maxim non-stop, fara oprire (mix-uri de 120 min
)
La plecare, a durat un pic mai mult pornirea motorului ca de obicei, bine, la prima cheie, cei drept o fractiune de secunda mi-a cam sarit inima.
Promit sa nu mai fac![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Am fost "nevoit" sa las boxele la volum maxim deoarece la 10 metri erau niste tanci cu boxe de 100 W (n-am idee la ce le-or fi alimentat).
Ei cu manele, eu cu Armin
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Am plecat dupa amiaza tarziu asa ca vreo 5 ore cat am stat acolo au mers boxele la maxim non-stop, fara oprire (mix-uri de 120 min
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
La plecare, a durat un pic mai mult pornirea motorului ca de obicei, bine, la prima cheie, cei drept o fractiune de secunda mi-a cam sarit inima.
Promit sa nu mai fac
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
- Razvan_G
- sultan of swing
- Posts: 664
- Joined: 01 Oct 2008, 20:14
- Auto: KIA Cee'd City 1.4 GSL
- Location: Oradea
Re: Baterie moarta
Eu de cand am patit-o ca mi-a murit bateria in mijlocul noptii mi-am luat un set de cabluri pentru incarcat ce le port mereu in portbagaj. Recomand cat mai groase conductoarele, am incercat cu alea subtiri si nici "pas" nu facea. In alta ordine de idei, am scris pe undeva ca merge si pornirea de urgenta bagata in viteza a 2-a si impinsa (testat pe propria masina
). Chiar si la un diesel am patit (Golf 4) azi-vara la iarba verde. Am impins-o si a pornit fara niciun bai.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
KIA Cee'd City 1.4 GSL, Oil Blue + senzori de parcare, scut motor
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Baterie moarta
Dacă le ţii în portbagaj, iei ţeapă, fiindcă nu poţi deschide decât cele două uşi din faţă în caz că rămâi fără baterie ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.