Diesel 115 cai Ceed sau Focus benzina la oferta?

Oferta Focus benzină sau Ceed diesel 115?

Focus - e ofertă!
10
15%
Ceed - e diesel!
57
85%
 
Total votes: 67

Sylver
Posts: 127
Joined: 20 May 2007, 01:43
Auto:

Post by Sylver »

90% din franare are loc pe fata la un automobil. Tamburi pe spate nu reprezinta un dezavantaj. Garantia de 7 ani e doar marketing, pt revanzare in orice colt al lumii Focus-ul se va vinde mai bine SH decat Ceed. Una e o masina noua, cealalta e referinta tinutei de drum din clasa compacta in toate revistele de specialitate, are vreo 70 de premii internationale acordate suspensiilor, si e singura masina de clasa compacta cu scor maxim la impact frontal la testul euro ncap. Impreuna cu Golful. Astea 2 modele din clasa compacta vor avea mereu un avantaj la revanzare datorita renumelui. In cativa ani, depinzand de cum se comporta Ceed, i-ar putea creste valoarea. Insa nu uitati ca dureaza zeci de ani sa iti faci o imagine de marca, capitol la care KIA sufera, si implicit va suferi si pretul de revanzare.
Nu stiu cine a scos-o pe asta cu Focusul are consum mare: am la firma 3 focus-uri de 1.6 benzina si consuma 10 in bucuresti in conditii de trafic ingreunat. La trafic mai lejer in oras iau 9. Ceea ce pt un benzinar e f bine.
Apropo tu vrei sa zici ca ai da 19-20 mii pe un Ceed? Sau pe un focus? E mult prea mult. La banii aia ai alte alternative, cum ar fi Civic, Mazda 3, sau TSI-ul nou de pe Golf si Leon. Masini cu spirit sportiv.

ildiavolo
Posts: 23
Joined: 26 Sep 2007, 10:57
Auto:
Location: Bucuresti

Post by ildiavolo »

As da 19 mii pe un Ceed cu motor de 140 de cai, da. Si nu cred ca sunt singurul care ar face lucrul acesta.
Dar, dupa cum spuneam la pretul asta astept sa vad cum se comporta si Lancerul 2008 pt ca l-as prefera clar unui golf sau opel sau ford focus.
Tot de marketing tine si "singura masina din clasa compacta cu scor maxim la impact frontal" Eu spun sa fereasca Dumnezeu pe cineva sa testeze in conditii reale scorul maxim la impact frontal. Asta in orice masina, nu doar in Focus.
Nu sunt specialist auto, dar inclin sa cred ca daca Cee'dul avea pe el sigla VW sau Ford laudau f multi calitatile masinii. Nu neg ca la revanzare VW sau Ford au un pret mai bun, dar asta tot din cauza mentalitatii generale. Cee'd-ul e o masina de conceptie mai noua, lucru care se vede si in design, materiale si chiar succes de piata.
Repet, nu sunt fan infocat KIA, dar daca cineva isi doreste sa stea la volanul unei masini ( si nu al unui nume ), nu vad cu ce Cee'd-ul ar fi mai prejos fata de alte compacte.
La 19 mii, Civicul e in partea de jos a dotarilor, la fel cum ar fi si Leonul care cu dotari mai bune ( Stylence ) si ceva optionale ajunge pe la 18 mii fara tva.
La Cee'd prima revizie am inteles ca e undeva in jurul sumei de 400 de RON, la Golf 1.9 tdi ajunge la 700 de RON. Se tine cont si de pretul de intretinere in momentul in care decizi sa optezi pt o masina.
Si cum ii spuneam si in postul anterior, o masina trebuie aleasa si cu inima si inainte de inima....cu bugetul. Micile detalii care conteaza si te fac sa te simti bine intr-o masina sunt importante si ele....si la Cee'd exista aceste mici detalii.
Nu mai intru in detalii....dar la dotari relativ similare, Cee'd-ul este pe podium in privinta pretului. Dupa ce am citit postul tau de pe softpedia, m-am uitat la VW Golf. Costa 500 de euro ESP (ca dotare suplimentara).
Scuze pt off-topic, dar sper ca Shumilica sa poata sa beneficieze de parerile tuturor si apoi sa ia o decizie cat mai buna. Indiferent ce nume va purta ea :)

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

"si e singura masina de clasa compacta cu scor maxim la impact frontal la testul euro ncap. Impreuna cu Golful." Ori e singurul, ori nu :D
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

DaDiRo
Moderator General
Posts: 435
Joined: 13 Jun 2007, 17:27
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by DaDiRo »

Asa cum am mai scris, nu cred ca in viitorul apropiat cineva o sa vina cu o oferta mai buna. Nici la versiunile suerioare nu se poate face comparatie intre pretul Ceed-ului si al concurentelor. Incercand sa configurezi o alta masina cu aceleasi dotari ale unui Ceed, diferenta minima va fi de 1000 E. Asa ca nu vad de ce ar pierde cineva la revanzare, daca de noua a fost mai ieftina!? La varinata asta nu s-a gandit inca nimeni, nu?
Sincer, nu vreau sa zic ca Ceedu' e cel mai bun, dar din punctul meu de vedere, raportul dotari/pret (si aici putem spune si calitate, cel putin a finisajelor interioare) este cel mai bun la momentul asta pe piata.
Si la final, trebuie sa spun ca citind unele posturi din acest topic, dar si pe alte forumuri, ma bucur din ce in ce mai mult ca nu sunt suficient de snobincat sa nu imi iau Ceed, doar pentru ca e KIA si nu o marca de "renume mondial" ( remember Ceasca :roll: ).

Hai bahtalo!!!
Cee'd 1.6 GSL EX Classic+, KB/ RB - B 73 SXM
Album
Carduri de membru

Sylver
Posts: 127
Joined: 20 May 2007, 01:43
Auto:

Post by Sylver »

andrei0241 wrote:"si e singura masina de clasa compacta cu scor maxim la impact frontal la testul euro ncap. Impreuna cu Golful." Ori e singurul, ori nu :D
e singurul. Am editat postul pe care l-am pus initial si nu stiu cum a ramas partea aia cu golf. "Impreuna cu golful" ma refeream la valoarea de revanzare datorita reputatiei deja formate in clasa compacta.
Si da, in 19 mii, ca Leon cu dotari f bune poti lua pe benzina doar, echipare stylance.
Dadiro, e corect ce zici, dar de obicei cumparatorul se cam uita intai la sigla apoi la starea masinii. Nu zic de toti ca fac asa, dar mare parte din piata SH, care prefera chiar sa dea cate 7-8 mii pe masini prafuite prin Germania cu 2-300 mii la bord.
E important ce imagine isi face kia in viitorul apropiat, pe urmatorii vreo 4-5 ani...dealerii o cam dau in bara. Sper ca service-ul sa se comporte mediu (mai mult de atat nu poti cere in Romania decat f rar, indiferent de marca). Oricum eu inca raman la parerea mea ca daca LX-ul avea pretul din Occident (nu umflat cu 600 euro) si se puteau pune orice optionale pe el, era clar best seller. Lumea e sensibila la dotari gen clima automata, care da ar fi costat ceva...totusi cred ca si foarte multi si-ar fi vopsit in argintiu consola. E o chestie de marketing, cat ar fi costat...5 euro pt optiunea asta? Asa consola aduce aminte de golf la lx. Kia e la inceput oricum, dar pe drumul cel bun. Daca masina se dovedeste fiabila, e o solutie..mai ales ca marea majoritate a masinilor din clasa compacta sunt la granita dintre generatii: in 2008 vine noul golf, noua mazda 3, in 2009 noua astra. 308 e deja, bravo la fel, auris...si am observat ca noile modele au o tendinta de crestere chiar semnificativa la pret fata de generatia trecuta. Aici KIA poate avea un avantaj pe o piata sensibila la pret.


Pe verdict on cars se tine bine, la pareri. Cei de la Whatcar o plaseaza bine si ei, chiar in spatele celor 5 modele care domina clasa compacta: focus, golf, leon, mazda 3 si astra, fiind situat undeva foarte aproape de Astra. Ceed depaseste multe modele cu pretentii mai mari gen Auris, Bravo, 308, C4, Megane, Chrysler PT Cruiser. E si peste cei 2 rivali de pret I30 si Lacetti. Un lucru interesant ca Ceed e si peste sedan-ul provenit din Golf, si anume Jetta.

Am tinut sa postez, pt ca e facuta o analogie in multe momente cu Focus si Golf pe ambele site-uri :

http://www.verdictoncars.com/jsp/vocmai ... Kia%20Ceed


http://www.whatcar.co.uk/car-review-ful ... =2688#Road


oricum parerile sunt pozitive, e primul model KIA care trece de 2 stele, pe verdict on cars a luat chiar 4. Un mare pas inainte. cu cat drumurile din tara devin mai bune, cu atat se va micsora si dif de tinuta de drum la suspensii. Un lucru important e calitatea materialelor din interior, care a fost remarcata, Ceed fiind in topul clasei compacte la categ asta.

ildiavolo
Posts: 23
Joined: 26 Sep 2007, 10:57
Auto:
Location: Bucuresti

Post by ildiavolo »

Sylver wrote: Si da, in 19 mii, ca Leon cu dotari f bune poti lua pe benzina doar, echipare stylance.
Nu spun ca nu este asa, dar eu ma refeream la varianta pe motorina, motor de 140 de cai. Unde Stylence depaseste 20 de mii de euro, am configurat masina pt ca si mie imi placea.
Dar pe benzina cu dotari si motor similar, Cee'd-ul e 18 mii.
Dupa cum spuneam, daca de pe Cee'd se scoata sigla KIA ( pentru oamenii care nu privesc dincolo de sigla unei masini ), nu cred ca e cu ceva mai prejos decat masini din clasa compacta.
Alegerea unei masini depinde f f mult de subiectivism. Nu neg ca sunt si motive pentru cineva sa aleaga un Golf, un Focus, un Leon, Peugeot....dar se ajunge tot la lucruri subiective ( masina asta e cea mai rezistenta, asta se vinde cel mai bine, pe asta o mai are si cutarescu etc )
Eu m-am referit la pretul platit pt o masina care ofera calitate, dotari bune, o stabilitate f buna si care a obtinut 5 stele la testele euroncap. Asa cum ai spus si tu, ramane de vazut evolutia in timp a acestui model.
Dar eu unul nu m-as rusina sa dau pe un Cee'd pe benzina cu o mie de euro mai putin decat pe Leon.
Insa nu vreau sa transformam topicul asta intr-un Kia versus alte compacte, asa ca nu continui ideea asta :)

scosmin
Killed In Action
Posts: 371
Joined: 20 Jul 2007, 22:04
Auto:
Location: Focsani/Iasi
Contact:

Post by scosmin »

ildiavolo wrote:
Sylver wrote: Si da, in 19 mii, ca Leon cu dotari f bune poti lua pe benzina doar, echipare stylance.
Nu spun ca nu este asa, dar eu ma refeream la varianta pe motorina, motor de 140 de cai. Unde Stylence depaseste 20 de mii de euro, am configurat masina pt ca si mie imi placea.
Dar pe benzina cu dotari si motor similar, Cee'd-ul e 18 mii.
Dupa cum spuneam, daca de pe Cee'd se scoata sigla KIA ( pentru oamenii care nu privesc dincolo de sigla unei masini ), nu cred ca e cu ceva mai prejos decat masini din clasa compacta.
Alegerea unei masini depinde f f mult de subiectivism. Nu neg ca sunt si motive pentru cineva sa aleaga un Golf, un Focus, un Leon, Peugeot....dar se ajunge tot la lucruri subiective ( masina asta e cea mai rezistenta, asta se vinde cel mai bine, pe asta o mai are si cutarescu etc )
Eu m-am referit la pretul platit pt o masina care ofera calitate, dotari bune, o stabilitate f buna si care a obtinut 5 stele la testele euroncap. Asa cum ai spus si tu, ramane de vazut evolutia in timp a acestui model.
Dar eu unul nu m-as rusina sa dau pe un Cee'd pe benzina cu o mie de euro mai putin decat pe Leon.
Insa nu vreau sa transformam topicul asta intr-un Kia versus alte compacte, asa ca nu continui ideea asta :)
Numele topicului spune de 1.6DSL 115cai. Deci sa lasam off-topic-ul si sa lasam oameni sa-si ia Focus, pentru ca vad ca tot incerca unii sa se si sa te convinga de faptul ca ca Cee'd ul e prea scump. :lol:

@sylver: la faza cu sigla ai dreptate si nu prea. Daca iese Cee'd-ul masina anului, sau depaseste vreun record la vanzari sau demonstreaza o buna fiabilitate in timp, KIA ar putea fi vazuta pe acelasi plan cu WV, asa cum si Toyota si-a creeat o reputatie mai buna decat multe alte marci consacrate si pe unele le-a depasit chiar (vezi Ford), nu crezi?
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017

Sylver
Posts: 127
Joined: 20 May 2007, 01:43
Auto:

Post by Sylver »

ce record sa depaseasca lol. Trezeste-te la realitate. Ceed nu e nici macar top50 la modelele cel mai bine vandute in Germania sau Franta. Iar KIA e in ultimele 5 marci ca volum de vanzari dintre marcile non-exclusiviste, doar chinezariile si rover sunt dupa.
In Romania vezi Apia..KIA vinde 200 masini pe luna, marea majoritate probabil Ceed, in timp ce ford, vw, opel vind de 10-15 ori mai mult.
Cum sunt vanzarile acum in Europa centrala si de vest (unde Ceed are deja 1 an de cand a fost lansat), KIA o sa isi faca imagine de marca peste 100 ani. Probabil o sa fiu blamat de fanatici, dar asta e adevarul, uitati-va pe statistici si nu mai vorbiti din auzite sau dintr-un fanaticism peste limita doar ca aveti voi Ceed. Desi nici unul din voi nu recunoaste, fac pariu ca daca Focus si Golf sau Leon de 1.6 costau tot 11800, unu nu isi mai lua Ceed. Dar ma rog...keep up the flaming pe mesaje private:)

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Normal ca daca erau la acelasi pret nu ne'am fi uitat la KIA ... d'aia au si venit coreenii cu oferta asta de pret, pentru ca au vazut ca altfel nu pot atrage clientela. Insa masina nu mi se pare deloc mai prejos decat concurenta, iar pretul mai mic e doar un bonus pana la urma
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

ildiavolo
Posts: 23
Joined: 26 Sep 2007, 10:57
Auto:
Location: Bucuresti

Post by ildiavolo »

Nu trebuie sa ajungem la flame-uri. Mi se pare absolut de bun simt si f logica afirmatia ta. Orice om normal la cap ar cauta sa isi ia o masina buna cu un pret cat mai scazut. Trebuie sa fii cel putin tampit ca din doua masini cu dotari similare si fiabilitate sensibil identica sa dai cu 3000 de euro mai mult pe cea mai scumpa doar pt ca "asa isi cumpara turma". Nu cred ca o sa fii blamat de fanatici. Poti fi eventual contrazis de oameni care stiu ce spun si s-au documentat inainte sa isi ia o masina.
Afirmatia urmatoare e pur personala ( si nu sunt posesor de Cee'd ) : La preturi similare, intre Leon si Cee'd as inclina sa aleg Cee'd-ul. Si pot enumera motive destul de obiective. Dar cum topicul a plecat de la Cee'd diesel 115 cai sau Focus 80 de cai.....cred ca pana si tu cred ca ai avea dubii in privinta alegerii finale :)
Shumilica, mai spune-ne si tu. In urma informatiilor culese, ce ai mai aflat ? Ce masini au mai aparut ca posibile achizitii in bugetul pe care il ai la dispozitie ? :?:

hepea
Posts: 3
Joined: 07 Oct 2007, 15:30
Auto:

Post by hepea »

ildiavolo a zis bine: alegeti cu inima.

Suie-te in amandoua si care-ti place aia e. Scurt. Pt. ca masina o iei pt tine nu pt. "ei" ;)

Voi va luati masini (noi si vechi) si va ganditi la valoarea de revanzare? Deja, inainte de a le cumpara? Ma scuzati dar eu o sa-mi iau masina care-mi place, nu masina care se vinde mai bine mai tarziu... Ma intreb cu ce va incalzeste faptul ca veti lua 1000-2000-15000E in plus peste 3-4-5 ani... Sincer... Dar deviem, scuze.

Sylver
Posts: 127
Joined: 20 May 2007, 01:43
Auto:

Post by Sylver »

ildiavolo, ce zici tu e corect. Deci e focus peste restul la tinuta de drum, dar motorul ala de 1.4 e prea mic, e doar pt oras, in rest oricant de bine ar fi etajata cutia, motorul e prea mic. Si apropo, consuma in oras mai mult decat 1.6. Intre cele 2, si eu as lua tot Ceed. Eu ma gandeam ca totusi initiatorul topicului vroia sa ia motorul de 1.6..pt ca nu motorizarea e la oferta, ci niv de echipare. Si orice motorizare ii pui, ai acel discount.
Scuze daca postul meu anterior a parut mai subiectiv sau ceva, dar de cand am pus primul post pe topicul asta despre comparatii si etc, am primit cateva pm-uri in care am fost numit in diverse moduri. Nu are sens sa zic cine a dat, dar oricum nu erau oamenii care sunt de baza pe forum.
Strict intre Ceed si leon, la acelasi pret, si eu personal as merge pe Ceed. Dar asta doar pt ca interiorul la leon mi se pare extrem de anost si cu materiale proaste. Asta era o.t.

scosmin
Killed In Action
Posts: 371
Joined: 20 Jul 2007, 22:04
Auto:
Location: Focsani/Iasi
Contact:

Post by scosmin »

de la ultimul post al meu pe topicul asta citind reply-urile deduc ca a iesit ceva de genul: "Uite-te in jur... Nu, nu te injur... Uite, te injur" :lol:

Ce am vrut sa spun era ca: Multi evita Cee'd ul doar pentru ca e KIA si nu WV(de exemplu). Asta se cheama snobism si e rezultatul unor idei fixe. Unii au capurile blocate... si in al lor creier s-au rodat anumite circuite asa de puternic incat nici realitatea nu le mai poate schimba vreo parere.
Adevaru e ca atunci cand te kci pe 20k euro putin iti pasa ca e cee'd-ul bun si ieftin.. asa ca de ce sa risti... baga la golf 5 acolo. eh.

M-a mancat si am postat iar aici.. cred ca-mi plac clinch-urile :D.


HAI SA VA DAU EU RASPUNSUL:

IN NICI UN CAZ RAHATUL DE FOCUS DE 80CP CAPISH ???!!!

ps: daca aveti oroare de cee'd, va rog, renuntati la el pentru o masina mai potenta (nu ma refer doar la motorizare aici).
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

ildiavolo wrote: Dar cum topicul a plecat de la Cee'd diesel 115 cai sau Focus 80 de cai.....cred ca pana si tu cred ca ai avea dubii in privinta alegerii finale :)
Ce dubii? Nu vad ce om obiectiv ar alege Focus'ul :D
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

SeKAh
Posts: 815
Joined: 03 Jun 2007, 16:37
Auto:
Location: Bucuresti

Post by SeKAh »

Shumilica a aruncat fitilele si a fugit...
Cred ca i-am dat de gandit si se uita si la alte marci.

Daca numele Kia nu-i inspira incredere, ii recomand Auris 1.4 (97CP ,15000E plasticele bord sunt ordinare), Golf 5 1.4 (80CP , peste 15000E) sau Astra 1.4 (90CP, peste 14700E)- nume consacrate, Toyota fiind si cea mai fiabila marca in primii 3 ani de viata.
Evident cea mai buna alegere e Focus 80CP, fiind si cel mai ieftin fata de cei enumerati mai sus.

Locked

Return to “Versus”