cee'd-ul lui donae
cee'd-ul lui donae
?n sf?r?it!
Am ridicat ma?inu?a azi, 11 iulie, de la B?neasa.
Mul?umiri agen?ilor de v?nzare care au colaborat cu mine. I-am terminat cu telefoanele dar trebuie s? recunosc c? sunt mul?umit. ?ns? nu 100% ?i nu din cauza lor. Vechea problem? cu jen?ile de Al de 16". Mi-au venit tip A ?n loc de tip C. ?n urma tuturor discu?iilor evazive pe tema asta am tras concluzia c? altfel nu se poate pentru Rom?nia. Deocamdat?.
S? recapitul?m:
Comand? dat? pe 02.05: 1,6 crdi LP CLASSIC, Pewter Beige, interior Rainbow Blush, cu op?ionalele:
- ESP;
- Clim?+AQS;
- Gemuri electrice spate cu impuls;
- Senzori de parcare;
- Gemuri fumurii spate+lunet?;
- Cotier? spate;
- Plas? bagaje;
- Cheie breloc;
- Jen?i aliaj de 16" tip C.
Am primit totul mai pu?in jen?ile dorite. Asta e! Nu sunt ur?te nici astea (era dezastru dac? veneau cele tip B, conform codului gre?it din precomand?).
?n plus, ma?inu?a era prev?zut? cu pre?uri de cauciuc pe fa?? ?i pe spate, destul de OK. Mul?umesc!
Impresii:
- am primit dou? chei breloc (super!), ?ns? butonul din mijloc (deschidere portbagaj) nu func?ioneaz?! Probabil c? nu are motora? la portbagaj!
- Luneta este prev?zut? cu jet de lichid de sp?lare, ?n stopul de pe haion!
- Interiorul pe Rainbow Blush e super! Pragurile acoperite cu plastic negru, fascia central? vopsit? cu un bej (spre metalizat) odihnitor ?i care se asorteaz? cu Pewter Beige. Nu mi-a pl?cut ?ns? calitatea plasticului de la portiere, sub cotiere. E destul de ieftin. P?cat. La fel e ?i plasticul cotierei centrale, mai ales la spate. Cotiera ca atare, la partea superioar?, e OK ?i crede?i-m? c? e la ?n?l?imea potrivit?!
- Aerul condi?ionat func?ioneaz? perfect! Eu sunt la primul aer cond. dar fa?? de ce am v?zut la alte m?rci, autohtone sau nu, la cee'd este mult mai silen?ios ;
- Sistemul audio e tare! Am b?gat stick-ul cu 2 Gb de muzic? ?i a intrat imediat pe melodii cu toate c? se aflau ?ntr-un folder separat, l?ng? alte foldere cu diverse. Se aude excelent de pe stick. Pe radio nu am avut prea mult timp s? butonez. Comenzile pe volan fac to?i banii! Nu am avut timp s? probez cd-playerul;
- Motorul e bun. Trage! Eu nu-mi permit s?-l for?ez p?n? nu m? obi?nuiesc cu el ?i nici nu sunt Speedy-Gonzales (ArrrrrriiiibbbbbAAAAAA!!!!) dar am sim?it la un moment dat c? la a III- a, peste 2000 rpm, m-a b?gat ?n scaun! Zgomotul ?n inerior e ?n limite maimult dec?t suportabile. Cu sistemul audio pornit, nu auzi motorul!
- La computerul de bord nu am dat importan??! Nu am observat ce consum mediu am. M? voi juca cu toate butoanele, s? m? l?muresc.
Nu-mi place c? nu tic?e semnalul. Pe st?nga nu se stinge la revenirea u?oar? a volanului ! Revine dac? trag mai brusc de volan. Pe dreapta e OK. M-am trezit ?n trafic c? semnalul pe stg. era ?n func?iune ?i eu mergeam drept de 2-300 m.
Am pus motorin? EURO 4 de la OMV (3,2 lei/litru) - plinul.
Cam at?t! La parcare m-am bazat pe oglinzile laterale (pe care le pot plia chiar dac? nu este cheia ?n contact).
Poze am f?cut, dar nu multe. Voi pune c?nd voi putea ?i c?nd ?mi voi da seama cum! R?bdare!
Pot spune (cu o doz? mare de obiectivitate) c? arat? super!
Am ridicat ma?inu?a azi, 11 iulie, de la B?neasa.
Mul?umiri agen?ilor de v?nzare care au colaborat cu mine. I-am terminat cu telefoanele dar trebuie s? recunosc c? sunt mul?umit. ?ns? nu 100% ?i nu din cauza lor. Vechea problem? cu jen?ile de Al de 16". Mi-au venit tip A ?n loc de tip C. ?n urma tuturor discu?iilor evazive pe tema asta am tras concluzia c? altfel nu se poate pentru Rom?nia. Deocamdat?.
S? recapitul?m:
Comand? dat? pe 02.05: 1,6 crdi LP CLASSIC, Pewter Beige, interior Rainbow Blush, cu op?ionalele:
- ESP;
- Clim?+AQS;
- Gemuri electrice spate cu impuls;
- Senzori de parcare;
- Gemuri fumurii spate+lunet?;
- Cotier? spate;
- Plas? bagaje;
- Cheie breloc;
- Jen?i aliaj de 16" tip C.
Am primit totul mai pu?in jen?ile dorite. Asta e! Nu sunt ur?te nici astea (era dezastru dac? veneau cele tip B, conform codului gre?it din precomand?).
?n plus, ma?inu?a era prev?zut? cu pre?uri de cauciuc pe fa?? ?i pe spate, destul de OK. Mul?umesc!
Impresii:
- am primit dou? chei breloc (super!), ?ns? butonul din mijloc (deschidere portbagaj) nu func?ioneaz?! Probabil c? nu are motora? la portbagaj!
- Luneta este prev?zut? cu jet de lichid de sp?lare, ?n stopul de pe haion!
- Interiorul pe Rainbow Blush e super! Pragurile acoperite cu plastic negru, fascia central? vopsit? cu un bej (spre metalizat) odihnitor ?i care se asorteaz? cu Pewter Beige. Nu mi-a pl?cut ?ns? calitatea plasticului de la portiere, sub cotiere. E destul de ieftin. P?cat. La fel e ?i plasticul cotierei centrale, mai ales la spate. Cotiera ca atare, la partea superioar?, e OK ?i crede?i-m? c? e la ?n?l?imea potrivit?!
- Aerul condi?ionat func?ioneaz? perfect! Eu sunt la primul aer cond. dar fa?? de ce am v?zut la alte m?rci, autohtone sau nu, la cee'd este mult mai silen?ios ;
- Sistemul audio e tare! Am b?gat stick-ul cu 2 Gb de muzic? ?i a intrat imediat pe melodii cu toate c? se aflau ?ntr-un folder separat, l?ng? alte foldere cu diverse. Se aude excelent de pe stick. Pe radio nu am avut prea mult timp s? butonez. Comenzile pe volan fac to?i banii! Nu am avut timp s? probez cd-playerul;
- Motorul e bun. Trage! Eu nu-mi permit s?-l for?ez p?n? nu m? obi?nuiesc cu el ?i nici nu sunt Speedy-Gonzales (ArrrrrriiiibbbbbAAAAAA!!!!) dar am sim?it la un moment dat c? la a III- a, peste 2000 rpm, m-a b?gat ?n scaun! Zgomotul ?n inerior e ?n limite maimult dec?t suportabile. Cu sistemul audio pornit, nu auzi motorul!
- La computerul de bord nu am dat importan??! Nu am observat ce consum mediu am. M? voi juca cu toate butoanele, s? m? l?muresc.
Nu-mi place c? nu tic?e semnalul. Pe st?nga nu se stinge la revenirea u?oar? a volanului ! Revine dac? trag mai brusc de volan. Pe dreapta e OK. M-am trezit ?n trafic c? semnalul pe stg. era ?n func?iune ?i eu mergeam drept de 2-300 m.
Am pus motorin? EURO 4 de la OMV (3,2 lei/litru) - plinul.
Cam at?t! La parcare m-am bazat pe oglinzile laterale (pe care le pot plia chiar dac? nu este cheia ?n contact).
Poze am f?cut, dar nu multe. Voi pune c?nd voi putea ?i c?nd ?mi voi da seama cum! R?bdare!
Pot spune (cu o doz? mare de obiectivitate) c? arat? super!
KIA cee'd 1,6 crdi LP
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Inc'un fericit 
Ai idee ce presupune de fapt AQS(sistemul de control al calitatii)?
Aici gasesti explicatii despre atasarea pozelor pe forum. Spor la atasat !

Ai idee ce presupune de fapt AQS(sistemul de control al calitatii)?
Aici gasesti explicatii despre atasarea pozelor pe forum. Spor la atasat !
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
Nu ?tiu ce presupune AQS. Nu am citit manualul. L-am v?zut ?n torpedou dar nu l-am deschis.
Cum aflu, scriu despre el.
Presupun c? are ?i func?ie de dezumidificare ?i poate un sistem mai bun de filtrare alaerului din habitaclu c?nd recircul aerul. Feciorul meu e alergic la polen ?i alte alea ?i de aceea am optat pentru AQS. Am g?ndit c? nu stric
Cum aflu, scriu despre el.
Presupun c? are ?i func?ie de dezumidificare ?i poate un sistem mai bun de filtrare alaerului din habitaclu c?nd recircul aerul. Feciorul meu e alergic la polen ?i alte alea ?i de aceea am optat pentru AQS. Am g?ndit c? nu stric
KIA cee'd 1,6 crdi LP
Felicitari dom'ne, sa va purtati sanatosi unul pe altul (mai ales ea pe tine si pe familia ta
)
Detalii nu-ti cer dar astept cu nerabdare pozele ca de cand ma uit dupa ceed-uri pe strada mi s-a lungit gatul (sunt din Ploiesti si n-am vazut decat unul in PL si altul in Mamaia - ambele in trafic).

Detalii nu-ti cer dar astept cu nerabdare pozele ca de cand ma uit dupa ceed-uri pe strada mi s-a lungit gatul (sunt din Ploiesti si n-am vazut decat unul in PL si altul in Mamaia - ambele in trafic).
Black Beauty 1,4 Base cu ESP, cheie briceag, cotiera, scaune reglabile pe h si incalzite, PH 60 BGD
MihaiM,
Ai avut dreptate. Butonul din mijloc de la cheia breloc (tasta pt. portbagaj) func?ioneaz?: cu toate portierele asigurate, se descuie doar portbagajul! Nu sare singur (nu are motora?) dar poate fi deschis normal, f?r? a descuia toate celelalte portiere.
Alte impresii:
- E SUPER!!!
- p?n? acum nu am avut timp s-o butonez cum trebuie;
- m-a prins ?i furtuna de miercuri seara (?n ziua c?nd am ridicat-o de la dealer!!) ?i am tremurat de fric? pe ?tefan Furtun?
c?nd a ?nceput s? plou? din toate direc?iile cu grindin?, crengi ?i alte alea! Mai mult, am fost nevoit s? trec prin ni?te b?l?i imense, ad?nci!
- comenzile la volan sunt anapoda fa?? de ce se afla pe SuperNova (ma?inu?a mea precedent? condus? zi de zi timp de 6 ani ?i 3 luni) dar m? voi obi?nui, nu disper;
- Ave?i grij? la oglinzile exterioare: sunt mari r?u, cred c? am ?ters deja o alt? oglind? (nu au r?mas urme). Ma?ina e destul de lat?, cred c? nu m-am obi?nuit cu gabaritul;
- noaptea se vede super bordul! Intensitatea se poate regla din poten?iometru dar nu e musai pt. c? lumina nu e deranjant?, cel pu?in pentru mine. Singurele taste neiluminate sunt cele de pe portiera ?oferului corespunz?toare plierii oglinzilor laterale ?i bloc?rii geamurilor electrice;
- trebuie s? m? obi?nuiesc cu tasta de ?nchidere centralizat? din bord. De dou?-trei ori colegi de-ai mei nu puteau cobor? din ma?inu?? c? nu se deblocau din prima portierele. Asta e, am limuzin? acum. La Supernova era mai simplu!
- ceva la volan vibreaz? discret. Nu mi-am dat seama p?n? ?n prezent ce ar putea fi. Nu e permanent ?i e abia sesizabil. Am reglat volanul pt. o pozi?ie comod?, cred c? de aici mi se trage!
Sper ca la sf?r?itul s?pt?m?nii s? decolez din Bucure?ti. Atunci voi avea mai multe de comentat.
Ai avut dreptate. Butonul din mijloc de la cheia breloc (tasta pt. portbagaj) func?ioneaz?: cu toate portierele asigurate, se descuie doar portbagajul! Nu sare singur (nu are motora?) dar poate fi deschis normal, f?r? a descuia toate celelalte portiere.
Alte impresii:
- E SUPER!!!
- p?n? acum nu am avut timp s-o butonez cum trebuie;
- m-a prins ?i furtuna de miercuri seara (?n ziua c?nd am ridicat-o de la dealer!!) ?i am tremurat de fric? pe ?tefan Furtun?

- comenzile la volan sunt anapoda fa?? de ce se afla pe SuperNova (ma?inu?a mea precedent? condus? zi de zi timp de 6 ani ?i 3 luni) dar m? voi obi?nui, nu disper;
- Ave?i grij? la oglinzile exterioare: sunt mari r?u, cred c? am ?ters deja o alt? oglind? (nu au r?mas urme). Ma?ina e destul de lat?, cred c? nu m-am obi?nuit cu gabaritul;
- noaptea se vede super bordul! Intensitatea se poate regla din poten?iometru dar nu e musai pt. c? lumina nu e deranjant?, cel pu?in pentru mine. Singurele taste neiluminate sunt cele de pe portiera ?oferului corespunz?toare plierii oglinzilor laterale ?i bloc?rii geamurilor electrice;
- trebuie s? m? obi?nuiesc cu tasta de ?nchidere centralizat? din bord. De dou?-trei ori colegi de-ai mei nu puteau cobor? din ma?inu?? c? nu se deblocau din prima portierele. Asta e, am limuzin? acum. La Supernova era mai simplu!
- ceva la volan vibreaz? discret. Nu mi-am dat seama p?n? ?n prezent ce ar putea fi. Nu e permanent ?i e abia sesizabil. Am reglat volanul pt. o pozi?ie comod?, cred c? de aici mi se trage!
Sper ca la sf?r?itul s?pt?m?nii s? decolez din Bucure?ti. Atunci voi avea mai multe de comentat.
KIA cee'd 1,6 crdi LP
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Am inteles ca daca usile se inchid automat in mers, mai intai actionezi o data manerul de deschidere pentru deblocarea usilor si inca o data ca sa si deschizi. Daca deschizi tu sau pasagerul din dreapta usa cand opresti, se deblocheaza automat si cele din spate. Eu asa m'am obisnuit sa fac cand am pasageri in spate in Symbol si trebuie sa coboare doar ei. Mi'e mai usor decat sa stau sa apas pe butonul inchiderii centralizate 
Senzatia de latime a masinii am avut'o si eu la drive'test. Daca cu SLZ sau cu Symbol as fi trecut milimetric, dar cu viteza prin anumite locuri, cu Cee'd, desi aveam inca destul loc in lateral, mi se parea ca nu incap prea bine p'acolo

Senzatia de latime a masinii am avut'o si eu la drive'test. Daca cu SLZ sau cu Symbol as fi trecut milimetric, dar cu viteza prin anumite locuri, cu Cee'd, desi aveam inca destul loc in lateral, mi se parea ca nu incap prea bine p'acolo

Ford - Fiesta - 1.4 tdci
Am dat o tur? pe la munte!
Cu nevasta, copilul, soacra ?i soacra soacrei!
Traseu de 550 km : Bucure?ti-Urziceni-Buz?u-Nehoiu-Lacul Siriu-Bra?ov-Valea Prahovei-Bucure?ti.
Nu ?n?eleg de ce am avut la plecarea din Bucure?ti consumul mediu de 11,9 %, asta de la resetare, imediat dup? alimentarea la plin a rezervorului. Cred c? am turat-o la plecarea din benzin?rie, nu ?tiu...
Cert este c? pe traseul de 55o km, cu aer condi?ionat ?n permanen??, mers ?i cu 120 km/h (pe unele por?iuni, p?n? la Buz?u, chiar cu 130 km/h), mers ?n zone cu pietri? cu viteza a-I-a ?i a II-a, am scos, la final, un consum mediu de 5,8 %.
Nu sunt mul?umit dar e abia la ?nceput, se mai las?!
La 100 km/h aveam fix 2000 rpm. Am ?ncercat s? v?d limita inferioar? a tura?iei pentru fiecare vitez? ?i am tras concluzia c? pe drum drept merge cu 1500 rpm dar nu mai pu?in. Ideal este 1700 rpm. Bine?n?eles c? dac? vrei s? sim?i c? motorul merge frumos ?i zice mersi, trebuie s?-l ?ii la 1900 rpm.
Garda la sol mi s-a p?rut destul de mic?. Aten?ie mare, la drum accidentat nu risca?i! Eu am luat vreo doi bolovani (ca mine
) pe sub ma?inu??. Nu e nimic grav dar trebuie s? dau probabil cu pensonul pu?in grund peste r?c?iala de pe podea. Am constatat c? garda la sol a podelei e mai mic? dec?t a pragului ma?inii cu vreo 3 cm. ?i c?nd ma?ina e ?nc?rcat?, chiar dac? e?ti atent, te po?i ?n?ela asupra ?anselor de a trece peste obstacole sau peste diferen?ele de nivel ?n ramp?.
E pu?in deranjant st?lpul st?nga de la parbriz! ?n curbele pe st?nga trebuie s? te mi?ti ?n scaun ca s? vezi bine ce-?i vine din sens opus.
Am constatat ?i eu c? un led ro?u se aprinde pe bord, la parbriz, ?n dreptul ?oferului, c?nd ?ncui ma?ina. St? 30 sec aprins, apoi clipe?te. Cred c? e alarma aceea simpl?.
?nc? ceva: am pus vreo c?teva fr?ne mai ?apene ?i cred c? mi-a intrat deja ABS-ul. Eram pe pietri?, ?n pant?. Interesant!
Altceva...Nu m? mai satur s? o privesc!
Cu nevasta, copilul, soacra ?i soacra soacrei!
Traseu de 550 km : Bucure?ti-Urziceni-Buz?u-Nehoiu-Lacul Siriu-Bra?ov-Valea Prahovei-Bucure?ti.
Nu ?n?eleg de ce am avut la plecarea din Bucure?ti consumul mediu de 11,9 %, asta de la resetare, imediat dup? alimentarea la plin a rezervorului. Cred c? am turat-o la plecarea din benzin?rie, nu ?tiu...
Cert este c? pe traseul de 55o km, cu aer condi?ionat ?n permanen??, mers ?i cu 120 km/h (pe unele por?iuni, p?n? la Buz?u, chiar cu 130 km/h), mers ?n zone cu pietri? cu viteza a-I-a ?i a II-a, am scos, la final, un consum mediu de 5,8 %.
Nu sunt mul?umit dar e abia la ?nceput, se mai las?!
La 100 km/h aveam fix 2000 rpm. Am ?ncercat s? v?d limita inferioar? a tura?iei pentru fiecare vitez? ?i am tras concluzia c? pe drum drept merge cu 1500 rpm dar nu mai pu?in. Ideal este 1700 rpm. Bine?n?eles c? dac? vrei s? sim?i c? motorul merge frumos ?i zice mersi, trebuie s?-l ?ii la 1900 rpm.
Garda la sol mi s-a p?rut destul de mic?. Aten?ie mare, la drum accidentat nu risca?i! Eu am luat vreo doi bolovani (ca mine

E pu?in deranjant st?lpul st?nga de la parbriz! ?n curbele pe st?nga trebuie s? te mi?ti ?n scaun ca s? vezi bine ce-?i vine din sens opus.
Am constatat ?i eu c? un led ro?u se aprinde pe bord, la parbriz, ?n dreptul ?oferului, c?nd ?ncui ma?ina. St? 30 sec aprins, apoi clipe?te. Cred c? e alarma aceea simpl?.
?nc? ceva: am pus vreo c?teva fr?ne mai ?apene ?i cred c? mi-a intrat deja ABS-ul. Eram pe pietri?, ?n pant?. Interesant!
Altceva...Nu m? mai satur s? o privesc!
KIA cee'd 1,6 crdi LP
OO-HHOO-HHOO!!!
Credeam c? mi se pare dar acum sunt convins c? dac? schimb din vit. I ?n vit. a II-a ?i iau piciorul de pe accelera?ie, ?n loc s? ob?in ?n timpul rulajului o ?ncetinire (reducere a vitezei) datorit? fr?nei de motor (a?a mi se ?nt?mpla la SuperNova), ma?ina ruleaz? singur? ?i chiar se accelereaz?!
?i ?nc? ceva: la Supernova (cutie+motor de Clio), puteam b?ga ?n viteza I c?nd reduceam la STOP sau la Cedeaz? Trecerea. Acum nu mai pot. Opresc ma?ina din rulaj ?i abia apoi pot b?ga ?ntr'a I-a. Dac? ma?ina ?nc? curge, nu intr? ?n viteza I.
?nc? ceva: cine m? ajut? cu o informa?ie referitoare la pre?ul ?i locul de unde pot cump?ra un parasolar de l??imea parbrizului de la cee'd?
E cald r?u ?n ma?in? c?nd plec de la serviciu. Munce?te instala?ia de aer cond. la greu.
Credeam c? mi se pare dar acum sunt convins c? dac? schimb din vit. I ?n vit. a II-a ?i iau piciorul de pe accelera?ie, ?n loc s? ob?in ?n timpul rulajului o ?ncetinire (reducere a vitezei) datorit? fr?nei de motor (a?a mi se ?nt?mpla la SuperNova), ma?ina ruleaz? singur? ?i chiar se accelereaz?!
?i ?nc? ceva: la Supernova (cutie+motor de Clio), puteam b?ga ?n viteza I c?nd reduceam la STOP sau la Cedeaz? Trecerea. Acum nu mai pot. Opresc ma?ina din rulaj ?i abia apoi pot b?ga ?ntr'a I-a. Dac? ma?ina ?nc? curge, nu intr? ?n viteza I.
?nc? ceva: cine m? ajut? cu o informa?ie referitoare la pre?ul ?i locul de unde pot cump?ra un parasolar de l??imea parbrizului de la cee'd?
E cald r?u ?n ma?in? c?nd plec de la serviciu. Munce?te instala?ia de aer cond. la greu.
KIA cee'd 1,6 crdi LP
hehe, cu parasolarul nu faci nimic... poti sa pui si mama parasolarelor tot degeaba daca tii masina in soare. cel mai bine e sa pui masina undeva la umbra, dar asta e o utopie in bucuresti ...
daca tii masina la soare, se incinge tabla de pe ea si radiaza in interior. chiar daca pui parasolar si ai geamuri fumurii, in masina tot or sa fie peste 50 de grade
singurul lucru la care ajuta parasolarul e sa nu se strice plasticele de pe bord.
la ce temperaturi sunt in bucuresti zilele astea, bucura-te ca ai A/C ....
daca tii masina la soare, se incinge tabla de pe ea si radiaza in interior. chiar daca pui parasolar si ai geamuri fumurii, in masina tot or sa fie peste 50 de grade

la ce temperaturi sunt in bucuresti zilele astea, bucura-te ca ai A/C ....
shi-a luat un coleg din nu'sh' ce super-market un parasolar care se intinde inclusiv pe geamurile de la portierele din fatza. se pune foarte ushor shi e chiar eficient, macar nu mai frig scaunele ca naiba. il intreb miine de unde, ce shi cum shi revin cu amanunte.
Kia Cee'd base LX 1.4 GSL plus citeva optzionale - piston grey