Perla Neagra
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Nea Mixere, ne vazuram cumva aseara pe la 12 (noaptea) la shawormaria de la foisor bre? Ca eu ti-am vazut masina abia cand am plecat. Banuiesc ca tu erai ala care se uita lung dupa Sid-ul meu (veveritoiu' din Ice Age)...
Vin si eu la jurnal de bord zilele astea, numa' ca nu prea am avut timp!!!
Bahtalo!
PS: Sper sa prind si o zi frumoasa ca sa ii pun poze gigea.
Vin si eu la jurnal de bord zilele astea, numa' ca nu prea am avut timp!!!
Bahtalo!
PS: Sper sa prind si o zi frumoasa ca sa ii pun poze gigea.
Ieri am bagat un drum pana la Medgidia si cu aceasta ocazie am reusit sa depasesc mia de kilometri. Evident ca am ceva poze dar sunt in aparat, le voi scoate zilele astea.
Pentru a sarbatori momentul azi am cumparat un set de becuri pentru masinuta. Vorbesc despre H1 Vision Plus pt faza lunga, H7 X-Treme Power pt faza scurta, W5W Blue Vision pt pozitii si PY21W Silver Vision pentru semnale.
Inca nu m-am incumetat sa le si instalez pe masina dar in cel mai scurt timp vor da o noua iluminare. Nu pot spune ca ma plangeam de vechile becuri dar ma cam ardea palma gandindu-ma ca exista acele X-Treme Power pe piata si eu nu le aveam.
Voi reveni cu poze.
Pentru a sarbatori momentul azi am cumparat un set de becuri pentru masinuta. Vorbesc despre H1 Vision Plus pt faza lunga, H7 X-Treme Power pt faza scurta, W5W Blue Vision pt pozitii si PY21W Silver Vision pentru semnale.
Inca nu m-am incumetat sa le si instalez pe masina dar in cel mai scurt timp vor da o noua iluminare. Nu pot spune ca ma plangeam de vechile becuri dar ma cam ardea palma gandindu-ma ca exista acele X-Treme Power pe piata si eu nu le aveam.
Voi reveni cu poze.
Cee'd 1.4 BEST Neagra - B 98 RMX
1. Ma voi uita daca pot sa le montez eu, daca nu... ma duc la service desi as prefera sa nu.
2. Ce am cumparat eu costa cam 250 RON. Montajul nu stiu.
3. Diferentele de iluminare sunt dupa cum urmeaza:
Vision Plus - cu pana la 50% mai luminoase decat becurile standard
X-Treme Power - cu pana la 80% mai luminoase decat becurile standard
Blue Vision - lumina mult mai alba decat becurile standard
Silver Vision - iluminare identica, corpul becului argintiu
Sper sa-ti fi raspuns la intrebari, pentru comparatii cauta si tu pe net ca e plin de poze exemplificative.
2. Ce am cumparat eu costa cam 250 RON. Montajul nu stiu.
3. Diferentele de iluminare sunt dupa cum urmeaza:
Vision Plus - cu pana la 50% mai luminoase decat becurile standard
X-Treme Power - cu pana la 80% mai luminoase decat becurile standard
Blue Vision - lumina mult mai alba decat becurile standard
Silver Vision - iluminare identica, corpul becului argintiu
Sper sa-ti fi raspuns la intrebari, pentru comparatii cauta si tu pe net ca e plin de poze exemplificative.
Cee'd 1.4 BEST Neagra - B 98 RMX
Abia astazi le-am montat. Voi vedea diseara daca observ vreo diferenta. Cel mai bine ar fi sa fac o diferenta cu o alta masina la o intalnire.
Din pacate SilverVision nu m-au ajutat. Becurile de semnal pe fata sunt niste chestiute mici albe iar in fata lor este un plastic portocaliu, deci nici o sansa de imbunatatire estetica.
Cat priveste semnalul din spate, acela este un bec simplu, alb, P21W si oglinda este portocalie... deci nici aici sanse de imbunatatire estetica cu SilverVision... care nici nu se potrivesc.
Ca atare am instalat urmatoarele:
Faza scurta - H7 X-treme Power
Faza lunga - H1 Vision Plus
Pozitii - W5W Blue Vision
Procedura este relativ simpla dar anevoioasa pentru un incepator. Se scoate masca superioara de deasupra grilei de radiator. Sunt cateva cleme la care se apasa usor centrul pana la primul click. Se extrag, se repozitioneaza centrul inafara lor si la remontare se apasa centrul la loc pana la nivel. Cand le veti vedea sper sa va prindeti despre ce e vorba. Odata scoasa masca respectiva veti avea 2 suruburi care prind niste urechi ale corpului farului. In plus, pe interior, este o piulita. Aceste 3 repere fiind scoase puteti acum scoate corpul farului. Eu recomand sa scoateti si surubul din colt al barii fata pentru a putea manevra farul pe acolo cu o mai mare lejeritate. Farul are 2 mufe, recomand deconectarea lor. Cel din stanga, de la sofer, are o mostra de ingeniozitate mioritica transferata la slovaci... desi firele se prind cu niste mufe in far... ele sunt prinse cu un soricel de insusi corpul farului. Deconectarea mufelor este oarecum inutila pt ca e aproape imposibil sa desprindeti firele de corpul farului. Becurile acestui far le-am schimbat mai inghesuit, dislocand farul din caroserie dar lasandu-l prins in firele respective. A fost mai greu. Cel din partea dreapta, pe partea pasagerului, poate fi scos cu totul si se poate lucra linistit la becuri. O alta mentiune ar fi becul de pozitie pe care l-am gadilat fara nici un fel de succes in stanga si-n dreapta, abia intr-un final tragand efectiv de el si observand ca asa se scotea. Deci becul de pozitie se trage efectiv, nu se roteste nimic. Celelalte becuri sunt prinse in cleme metalice clasice. Verificati functionarea becurilor inainte de reasamblare.
Dupa acest schimb am purces la fixarea farurilor la loc in caroserie, replasarea tuturor suruburilor si a piulitei, fixarea mastii si gata.
Acum am becuri fitzoase pe masina, inca nu ma pot pronunta dar in principiu si din experienta sigur se va vedea diferenta.
In alta ordine de idei B 98 RMX sade atat pe bara din fata cat si pe cea din spate a masinii. Deci... am inmatriculat-o.
Multa bafta tuturor, astept invitatii la comparatii de becuri in Bucuresti pe seara.
Din pacate SilverVision nu m-au ajutat. Becurile de semnal pe fata sunt niste chestiute mici albe iar in fata lor este un plastic portocaliu, deci nici o sansa de imbunatatire estetica.
Cat priveste semnalul din spate, acela este un bec simplu, alb, P21W si oglinda este portocalie... deci nici aici sanse de imbunatatire estetica cu SilverVision... care nici nu se potrivesc.
Ca atare am instalat urmatoarele:
Faza scurta - H7 X-treme Power
Faza lunga - H1 Vision Plus
Pozitii - W5W Blue Vision
Procedura este relativ simpla dar anevoioasa pentru un incepator. Se scoate masca superioara de deasupra grilei de radiator. Sunt cateva cleme la care se apasa usor centrul pana la primul click. Se extrag, se repozitioneaza centrul inafara lor si la remontare se apasa centrul la loc pana la nivel. Cand le veti vedea sper sa va prindeti despre ce e vorba. Odata scoasa masca respectiva veti avea 2 suruburi care prind niste urechi ale corpului farului. In plus, pe interior, este o piulita. Aceste 3 repere fiind scoase puteti acum scoate corpul farului. Eu recomand sa scoateti si surubul din colt al barii fata pentru a putea manevra farul pe acolo cu o mai mare lejeritate. Farul are 2 mufe, recomand deconectarea lor. Cel din stanga, de la sofer, are o mostra de ingeniozitate mioritica transferata la slovaci... desi firele se prind cu niste mufe in far... ele sunt prinse cu un soricel de insusi corpul farului. Deconectarea mufelor este oarecum inutila pt ca e aproape imposibil sa desprindeti firele de corpul farului. Becurile acestui far le-am schimbat mai inghesuit, dislocand farul din caroserie dar lasandu-l prins in firele respective. A fost mai greu. Cel din partea dreapta, pe partea pasagerului, poate fi scos cu totul si se poate lucra linistit la becuri. O alta mentiune ar fi becul de pozitie pe care l-am gadilat fara nici un fel de succes in stanga si-n dreapta, abia intr-un final tragand efectiv de el si observand ca asa se scotea. Deci becul de pozitie se trage efectiv, nu se roteste nimic. Celelalte becuri sunt prinse in cleme metalice clasice. Verificati functionarea becurilor inainte de reasamblare.
Dupa acest schimb am purces la fixarea farurilor la loc in caroserie, replasarea tuturor suruburilor si a piulitei, fixarea mastii si gata.
Acum am becuri fitzoase pe masina, inca nu ma pot pronunta dar in principiu si din experienta sigur se va vedea diferenta.
In alta ordine de idei B 98 RMX sade atat pe bara din fata cat si pe cea din spate a masinii. Deci... am inmatriculat-o.
Multa bafta tuturor, astept invitatii la comparatii de becuri in Bucuresti pe seara.
Cee'd 1.4 BEST Neagra - B 98 RMX
ce ai scris mai sus se refera la randamentul becurilor, parerea mea ! nu ai spus ce putere consuma becurile astea..pls!mixer wrote:Vision Plus - cu pana la 50% mai luminoase decat becurile standard...X-Treme Power - cu pana la 80% mai luminoase decat becurile standard
daca au putere mai mare cred ca trebuie ajustata si valoarea sigurantelor....
PS: ...suparat ca nu gasesc masca RX
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?
becurile acelea nu consuma cu nimic in plus, fiind construite dupa standardul H7 si H1 trebuie sa aiba acelasi consum si aceleasi dimensiuni cu becurile originale. Totusi constructia filamentului si proprietatile gazului din interior pot diferi ca atare la aceeasi putere becurile sunt mai luminoase, lumina este mai alba. Fiind becuri Philips facute in Europa (Germania/Franta) ai garantia ca nu-ti strica nimic la masina.
Grila respectiva este xR, nu RX si se gaseste in catalogul de accesorii oficial de la orice dealer. Ca o aduc ei sau nu, asta e alta discutie, eu am ales s-o cumpar direct din Germania.
Grila respectiva este xR, nu RX si se gaseste in catalogul de accesorii oficial de la orice dealer. Ca o aduc ei sau nu, asta e alta discutie, eu am ales s-o cumpar direct din Germania.
Cee'd 1.4 BEST Neagra - B 98 RMX
xR !! da, scuze, ma gandeam aiurea!
am citit topicul tau si ...te invidiez ! felicitari/ xcum, si eu aveam de gand sa scot TOATE alea alea de la spate, dar nu am avut timp...
pare f ok cu becurile...mai ramane sa vedem fiabilitatea ! keep in touch...
am citit topicul tau si ...te invidiez ! felicitari/ xcum, si eu aveam de gand sa scot TOATE alea alea de la spate, dar nu am avut timp...
pare f ok cu becurile...mai ramane sa vedem fiabilitatea ! keep in touch...
cassa white & rainbow blue ceed 1,4 ltd edition + ceva optionale. BC 02YDA; ODO> 23 K
Dorele, ne mai tii mult ma?
Dorele, ne mai tii mult ma?