Pe scurt daca accelerezi lin si incet tot asa si raspunde, de nici nu obsevi cand ajungi la viteze mari. Daca esti oleaca mai "grabit" pe pedala asa e si masina. E perfect potrivita pentru cei ce vor sa conduca agresiv si sa fie primii in coloane.
Observatii dupa aproape 200km:
- Daca am motorul cald, de obicei trebuie sa-i astept pe aia din fata sa prinda viteza, sau ii las in urma binisor daca-s primul in coloana.
- In vitezele a II-a sau a III-a daca o scapi pe la 2700-3000 de ture te baga in scaun si efectiv sprinteaza . E capabila de sprint si in I-a. Evident vitezele muuult mai mari. (turbina ...

- Daca trebuie sa o iei repede la fuga, tre numai sa-i dai de inteles prin pedala. Efect aproape instantaneu.
- porneste numai din ambreiaj, putand chiar sa si urce pe pante usoare fara acceleratie.
- raspunde foarte rapid la solicitari, avand ocazii in care am sarit de la 40 la 70 km/h in catev )putine) secunde
- 2000-2100 de ture in viteza a III-a deja iti asigura un 55-65 km/h
De remarcat ca daca e subturata ptr viteza respectiva (adica pe la 1000-1300 ture fata de cele >1750 sa zicem acum, la "rodaj" ) are tostusi latente de 1-2 secunde pana sa tasneasca , dar in cazurile astea odata ajunsa in turatie de cca 2000, parca fuge de sub tine .
Sogu.