Oops ! Nu este 1.4 Best...

Totul despre al vostru Kia cee'd şi poze bineînţeles!
abulurd
Posts: 96
Joined: 09 Sep 2008, 17:01
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by abulurd »

In primul rand s-o stapanesti sanatos!

Apoi am o intrebare, eu "m-am jucat" cu configuratorul lor dar nu am reusit sa gasesc jante de 225/45 R17 ca si optionale, la ce pachet sau cum ai reusit sa le iei si cat te-au costat?
Pro_Cee'd 1.6 GSL MT CITY - KOMPASS BLUE

B 19 HKO

http://picasaweb.google.com/bogdn.dinca

catalin_ceed
Posts: 79
Joined: 22 Jun 2007, 22:20
Auto:

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by catalin_ceed »

jantele de 17 inch se gasesc la optionale (364 Euro) sau ca parte a pachetului Sport (455 Euro) impreuna cu faruri interior negru, pedale sport, volan si schimbator piele
http://picasaweb.google.com/floroiu.catalin/CEED#
1.6 Benzina Pewter Beige (B 91 NXV)
Cazut cu tronc Martie 2007
Comanda la sfarsit de Iunie 2008 - Primita la sfarsit de August 2008

catalin_ceed
Posts: 79
Joined: 22 Jun 2007, 22:20
Auto:

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by catalin_ceed »

apropo de jante 17 inch: mai mult ca sigur ti-ai configurat un 1.4 sau 1.6 Base: nu se accepta ca optionale jantele de 17 inch. Doar variantele Classic si Style au aceasta posibilitate.
http://picasaweb.google.com/floroiu.catalin/CEED#
1.6 Benzina Pewter Beige (B 91 NXV)
Cazut cu tronc Martie 2007
Comanda la sfarsit de Iunie 2008 - Primita la sfarsit de August 2008

rexpopuli
Rege al poporului
Posts: 216
Joined: 10 May 2008, 16:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by rexpopuli »

acum, nu vreau sa fiu rau cu tine, dar parca o ceri, cu titlul topicului...e cam rautacios cu cei care au Best... nu cred ca e frumos sa faci caz de faptul ca ti-ai permis altceva decat Best... [-X
sunt sigur ca multi dintre cei care au luat Best si-ar fi pus si ei pachetul sport sau alte alea...e ca si cum ar veni unul si ar zice: "Sic! eu mi-am luat Lexus!" (sau ca sa te parafrazez: Ooops! nu e 1.4 Best! e Lexus!)
Cee'd SW 1.4 GSL Classic cu ESP,senzori parcare,jante 16 tip A,cheie pliabila, climatronic, pachet piele,Rainbow Blush,geamuri fumurii,hidrofobic, antiUV,plasa bagaje,oglinzi pliabile,geamuri electrice spate...Dar cel mai important: PEWTER BEIGE! B 95 KOP
http://picasaweb.google.com/rexpopuli2008

User avatar
scubli
"ambiguus"
Posts: 3644
Joined: 16 Dec 2007, 14:56
Auto:
Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
Contact:

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by scubli »

@rexpopuli: De ce esti rau cu omul ? Mie unul mi se pare foarte ok titlul topicului, nu e unul banal cu modelul masinii ci unul mai "funny".
Pana la urma fiecare cu parerea lui, cea de mai sus este parerea mea. :)

rexpopuli
Rege al poporului
Posts: 216
Joined: 10 May 2008, 16:48
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by rexpopuli »

scubli wrote:@rexpopuli: De ce esti rau cu omul ? Mie unul mi se pare foarte ok titlul topicului, nu e unul banal cu modelul masinii ci unul mai "funny".
Pana la urma fiecare cu parerea lui, cea de mai sus este parerea mea. :)
nu sunt rau... era doar o observatie... oi fi eu mai morocanos din fire...
Cee'd SW 1.4 GSL Classic cu ESP,senzori parcare,jante 16 tip A,cheie pliabila, climatronic, pachet piele,Rainbow Blush,geamuri fumurii,hidrofobic, antiUV,plasa bagaje,oglinzi pliabile,geamuri electrice spate...Dar cel mai important: PEWTER BEIGE! B 95 KOP
http://picasaweb.google.com/rexpopuli2008

catalin_ceed
Posts: 79
Joined: 22 Jun 2007, 22:20
Auto:

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by catalin_ceed »

intr-adevar, titlul ales pentru jurnalul mei de bord se vrea a fi un "protest" sau o "dezamagire" pentru faptul ca din concurent al golfului, focusului si astrei (asa cum s-a prezentat pe piata europeana) cee'd-ul a ajuns un model low-cost pe piata Romaniei. Ca fosti proprietari de tico sau matiz (masini chele) au gasit alternativa la logan pe segmentul low-cost. "Domne', nu-mi iau logan, ca este facut prost, este masina romaneasca, vreau masina occidentala".
Durerea este si mai mare cand vad avalansa de procee'd-uri 1.4, unde nici macar o janta sport nu vezi... Pai asta-i model de masina cu care "sa te dai", un model sport in puterea cuvantului, si tot cu jenti de tabla ? Ba mai apoi, aceiasi useri de 1.4 umbla sa puna aftermarket jenti de 16 de pe mai stiu eu unde (wolfrace, dotz, bbs-uri), folii, senzori parcare... Pai n-aveam bani de masina dotata ca intr-adevar familia cee'd sa dea peste nas golfului, dar in schimb umblam cai verzi pe pereti dupa jante de performanta...
In aceeasi ordine de idei, cu avansul pe care l-am platit pentru acest cee'd, puteam bine mersi sa depun actele pentru o masina din segmentul D dar din nou cheala, ceea ce nu dorit din start.
http://picasaweb.google.com/floroiu.catalin/CEED#
1.6 Benzina Pewter Beige (B 91 NXV)
Cazut cu tronc Martie 2007
Comanda la sfarsit de Iunie 2008 - Primita la sfarsit de August 2008

Orlando_LR
Pro_ceed-ar
Posts: 203
Joined: 14 Jul 2008, 01:01
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by Orlando_LR »

Din afirmatia ta de mai sus ma simt lezat.
Eu mi-am comandat un Pro_ceed cu jante de tabla pentru ca asa am vrut...vad in fiecare zii gropi,adancituri in asfalt,si in ultima vreme din ce in ce mai multe canale fara capace,acest lucru m-a determinat sa imi iau un pro_ceed cu jante de tabla.
Mi-am luat varianta de 1.4 pentru ca am condus-o si in drive test si mi s-a parut la raportul calitate-pret foarte bun.
Eu acum detin un amarat de 1.3 cu care crede-ma pe cuvant,prin trafic am facut masini cu pretentii...
Mi-am achizitionat aceasta masina pentru ca ma reprezinta si pentru suspensia net superioara fata de golf sau i30(mie asa mi s-a parut) avand in vedere ca intru in depasiri bruste in bucuresti noaptea destul de des.
Daca tu vrei sa pui masina pe avarii in diferite locuri din bucuresti si sa mergi cu 30 ca sa nu iti faci jantele praf...eu vreau sa trec cu 50 fara stres.
O sa studiez si problema jantelor...
Am un prieten cu un fiesta cu jante de fabrica pe 15/50 si crede-ma daca ii vezi jantele te apuca plansul...
Nu prea merita la noi sa iti pui enormitati de jante,uite-te pe strada si iti vei da seama ce vreau sa iti spun.
Pro_ceed Classic+optionale.Comandata pe 10 iulie.Primita pe 29 septembrie.Mars red. 1.4 poze: http://gonzo.fotohost.ro/gonzo_pro_ceed_mars_red
R.I.P. Micutzu :cry:

catalin_ceed
Posts: 79
Joined: 22 Jun 2007, 22:20
Auto:

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by catalin_ceed »

nu ma convingi... gurile de canal nu le iei nici cu jenti de tabla. Unde mai pui ca la asa "viraje" sau "curbe" bruste, mai spargi o baie de ulei ceva... Referitor la cum iei gropile sau sinele de tramvai, sa ne mai aplecam odata asupra posturilor celor care se plang de suspensie, ca-i dau de tavan... sau ma inshel ? Daca tii la masina, orice carie din asfalt o iei la viteza moderata, pentru ca in afara de jante, ai bucsi, ai amortizoare sau mai shtiu eu ce.
Repet, ma asteptam ca posesorul de ceed sa aibe pretentii.
http://picasaweb.google.com/floroiu.catalin/CEED#
1.6 Benzina Pewter Beige (B 91 NXV)
Cazut cu tronc Martie 2007
Comanda la sfarsit de Iunie 2008 - Primita la sfarsit de August 2008

rayman
Posts: 522
Joined: 05 Jan 2008, 03:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by rayman »

Durerea este si mai mare cand vad avalansa de procee'd-uri 1.4, unde nici macar o janta sport nu vezi... Pai asta-i model de masina cu care "sa te dai", un model sport in puterea cuvantului, si tot cu jenti de tabla ?
Cu motorul de 1.4 sau 1.6 indiferent de jenti ori altceva, nu-i un model sport... hai sa nu ne amagim singuri. Pro_ceed-ul arata mai agresiv, but still... Daca ar fi venit si cu o varianta cu turbina poate situatia ar fi fost putin diferita (vezi TSI-urile de 1.4 de la VAG - 122/140/170CP, Fiat-ul de 1.5 150CP, etc).

Adevarul e ca in momentul in care astia le-au "dat in goarna" celorlalti cu pretul BEST-ului, au "furat" clienti nu doar de la constructorii de compacte consacrati, ci si de la "low-end-eri", fapt ce a dus la inmultirea asta a BEST-urilor. Si una peste alta, let's face it, foarte multi dintre noi am luat-o datorita scorului. Lucru perfect normal imho, ca viata asta "e pe bani".

Si mai stii ceva? :) nu TU neaparat, ci asa, in general. Hai sa recunoastem cu totii, cee'd-ul E alternativa la logan. OK? Si sa nu fim ipocriti, e alternativa la Logan tocmai datorita (sau din cauza, depinde de PDV) pretului cu care ne-am laudat la vecini pana acum.

Anyway, eu iti zic "welcome to teh club!11one" \:D/ si s-o stapanesti sanatos si fara incidente, si ne vedem in trafic, chiar daca am 1.4 cu jenti de tabla... si BEST pe deasupra :D Promit sa ma las vazut doar din spate, ca sa nu-mi vezi capacele...
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat

Orlando_LR
Pro_ceed-ar
Posts: 203
Joined: 14 Jul 2008, 01:01
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by Orlando_LR »

catalin_ceed wrote:nu ma convingi... gurile de canal nu le iei nici cu jenti de tabla. Unde mai pui ca la asa "viraje" sau "curbe" bruste, mai spargi o baie de ulei ceva... Referitor la cum iei gropile sau sinele de tramvai, sa ne mai aplecam odata asupra posturilor celor care se plang de suspensie, ca-i dau de tavan... sau ma inshel ? Daca tii la masina, orice carie din asfalt o iei la viteza moderata, pentru ca in afara de jante, ai bucsi, ai amortizoare sau mai shtiu eu ce.
Repet, ma asteptam ca posesorul de ceed sa aibe pretentii.
Daca tu din cauza unui viraj brusc sau a unei depasiri ai spart vreodata o baie de ulei...scuza-ma dar nu te cred.
Este adevarat ca bucsile si amortizoarele au de suferit...dar te-ai intrebat cat au de suferit cu jante pe 17/50 si cat au de suferit cu 15/70???Nu de alta da o luam pe principiile fizicii.
Daca am avea strazi ca in alte tari sigur s-ar merita...dar asa...sincer pana nici magheru nu mai este ce a fost...
Canalele le eviti dar sunt carii pe care le descoperi dintr-o data pe sosea...stai sa vina primavara sa vedem cine blesteama strazile mai mult...
Numai bine si bine ai venit in club!
Pro_ceed Classic+optionale.Comandata pe 10 iulie.Primita pe 29 septembrie.Mars red. 1.4 poze: http://gonzo.fotohost.ro/gonzo_pro_ceed_mars_red
R.I.P. Micutzu :cry:

catalin_ceed
Posts: 79
Joined: 22 Jun 2007, 22:20
Auto:

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by catalin_ceed »

informatii proaspete... cu ocazia concediului, masinutza ne-a transportat pana la Viena, 2100 km tur-retur. Traseul normal cunoscut de toata lumea, Buc-SB-Nadlac-Budapesta-Viena, resetare de trip computer in Bucuresti (unde consumul mediu indica 10-11%) iar la retur in Bucuresti arata 7%. Au fost facute 3 plinuri si 30 litri pe Austria (pentru a ajunge in siguranta la retur la Nadlac) pentru toata calatoria, 2 vignete de 6 Euro pe Ungaria ( o zi fiecare) si una de 10 zile pentru Austria (8 Euro).
http://picasaweb.google.com/floroiu.catalin/CEED#
1.6 Benzina Pewter Beige (B 91 NXV)
Cazut cu tronc Martie 2007
Comanda la sfarsit de Iunie 2008 - Primita la sfarsit de August 2008

SeKAh
Posts: 815
Joined: 03 Jun 2007, 16:37
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by SeKAh »

rayman wrote:
Durerea este si mai mare cand vad avalansa de procee'd-uri 1.4, unde nici macar o janta sport nu vezi... Pai asta-i model de masina cu care "sa te dai", un model sport in puterea cuvantului, si tot cu jenti de tabla ?
Cu motorul de 1.4 sau 1.6 indiferent de jenti ori altceva, nu-i un model sport... hai sa nu ne amagim singuri. Pro_ceed-ul arata mai agresiv, but still... ...
Stai mai putin!
@catalin_ceed are dreptate!
Ce mare smecherie era daca in oferta puneau jante aliaj ca OPTIONAL - CONTRA COST? :lol:

In fond si la Logan poti pune jante aliaj optional, ca tot spui ca e concurent, chiar daca si Logan vine in echipari prestabilite. :wink:

PS: sa nu vii cu argumentul ca Logan e mai sportiva! :lol:

rayman
Posts: 522
Joined: 05 Jan 2008, 03:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by rayman »

1st of all: catalin_ceed, welcome back!

hey hey... misunderstanding here... :) am zis ca o masina cu motor de 1.4 de 1.3 tone nu e sport - cel putin eu n-o vad ca pe una sport, chiar daca motorasul e vioi. N-am logan, nici macar nu-mi place de nicio culoare, ca plus fata de cee'd vad DOAR suspensiile mai moi pe drumurile proaste - atata timp cat sunt drepte :).

Loganul nu e concurentul cee'd-ului, ci invers :) e o chestie de perspectiva aici. Pentru ca doritorii initiali de cee'd n-o sa se avante la logan dupa ce afla ca e mai ieftin, ci invers, doritorii de logan 1.6 cu ceva optiuni o sa-si ia BEST pentru ca e cu doar vreo 2 mii si ceva mai scump. Asta e parerea mea.

Vis-a-vis de BEST-ul blocat, sincer sa fiu acum si eu regret ca n-am incordat putin buzunarele pt ceva mai cu aliaje in jenti + altele :) si cred ca la ce vanzari au avut si au, ar fi iesit in castig daca nu l-ar fi blocat.

Cheers!
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat

SeKAh
Posts: 815
Joined: 03 Jun 2007, 16:37
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Oops ! Nu este 1.4 Best...

Post by SeKAh »

rayman wrote: hey hey... misunderstanding here... :) am zis ca o masina cu motor de 1.4 de 1.3 tone nu e sport - cel putin eu n-o vad ca pe una sport,...
Clar nu e model sport, dar puteau sa bage la optiuni niste modele de jante aliaj.
Importatorul ar fi castigat din asta!
Dar ce ma bag eu, ca doar nu stau dealerii sa asculte niste neica-nimeni de clienti! :lol:

PS: totusi ar putea sa traga o fuga (un dealer KIA) pana la Porsche Bucuresti sa vada pereti intregi de jante care se pot comanda pentru orice model de Golf.

Post Reply

Return to “Jurnal de bord”