Jurnal de automata
Re: Jurnal de automata
Salut, ai putea sa ne spui ce turatie are motorul la o viteza de 110-120 km/h? Mersi.
Golf 7 1.5 Tsi
-
- Posts: 12
- Joined: 28 May 2010, 20:29
- Auto:
Re: Jurnal de automata
2800-2950 la 110km/h
Re: Jurnal de automata
E bine,la manuala la 3000 de ture am 100 km/h.Tare as vrea sa conduc o automata de la Kia, din pacate nu cunosc nici un detinator in zona Oradea. Se pare ca,daca are 4 trepte nu este mai dezavantajata de o manuala cu 5.Mersi mult.
Golf 7 1.5 Tsi
-
- Posts: 12
- Joined: 28 May 2010, 20:29
- Auto:
Re: Jurnal de automata
discutam de motoare diferite 1,6 este un pic mai puternic decat 1,4 desi, sincer, mi-a placut mai mult acel 1,4 pe care-l avem la cealalta KIA din familie; e mai nervos, mai decis cand il calci pe coada
- scubli
- "ambiguus"
- Posts: 3644
- Joined: 16 Dec 2007, 14:56
- Auto:
- Location: Oradea si/sau Sighetu Marmatiei
- Contact:
Re: Jurnal de automata
@rauwoitorul.ro: Eu nu sunt de aceeasi parere, cel de 1.6 e mai nervos si mai hotarat cand il calci decat cel de 1.4.
Poate e senzatia asta din cauza cutiei automate, dar eu am 1.6 cu manuala si am condus si 1.4 si se simte o diferenta intre cele doua in favoarea celui de 1.6
catalin are 1.4 si a condus-o si pe a mea, poate si el sa-ti confirme.
Poate e senzatia asta din cauza cutiei automate, dar eu am 1.6 cu manuala si am condus si 1.4 si se simte o diferenta intre cele doua in favoarea celui de 1.6

catalin are 1.4 si a condus-o si pe a mea, poate si el sa-ti confirme.
-
- Posts: 12
- Joined: 28 May 2010, 20:29
- Auto:
Re: Jurnal de automata
Am ajuns la 34.000 km. Trei caucioace sparte pana acum, toate trei pe asfalt si drumuri fara probleme in mod oficial. De fiecare data cuie de peste 4 cm lungime si 0,5 grosime. Oare cine le pierde fratele meu, taman in mijlocul soselei?
M-a invatat un sofer batran de la RATB ceva legat de cutia automata si de atunci nu am trecut de 10,1 consum in Bucuresti si asta numai cand este extrem de aglomerat. Altfel inregistrez un neverosimil 9,8 - 9,9. Uite, asta a fost o surpriza reala pentru mine. In continuare sunt extrem de nemultumit de pistoanele "meteodependente" de la haion si cred ca voi ordona schimbarea lor cu sau fara explicatii in engleza direct de la KIA. Masina a fost "internata" la Jilava pentru chestiuni de CASCO. Ca si in 2009 se dovedesc la inaltime cei de la Jilava. Nici nu se cunoaste interventia si le-au rezolvat mai repede decat estimam. In continuare, cam de 10.000 de km, inregistrez o vibratie aleatoare si discontinua in pedala de acceleratie care nu are legatura cu socurile din asfalt dar se simte ca acestea. Cei de la service sustin ca fieratania de la roti pana la directie este ok. Totusi fie ca rulez pe asfalt chiar neted fie pe hartoape, in mod aleator ceva imi bate usor transmitand acest soc in pedala. Nu l-am putut provoca la service, BINEINTELES
(.
Receptia radio mi se pare in continuare infecta mai ales ca la KIA nevestei radioul se aude ca si cum ar fi cel putin CD. Cam atat, daca face de interes pentru fratii si surorile Kii-sti
Apropo, la curierat am luat tot cateva Ceed si le-am pus camere video. Rezultatele pentru cine este curios le gasiti pe Youtube cautand Rauwoitorul. Toate bune!
M-a invatat un sofer batran de la RATB ceva legat de cutia automata si de atunci nu am trecut de 10,1 consum in Bucuresti si asta numai cand este extrem de aglomerat. Altfel inregistrez un neverosimil 9,8 - 9,9. Uite, asta a fost o surpriza reala pentru mine. In continuare sunt extrem de nemultumit de pistoanele "meteodependente" de la haion si cred ca voi ordona schimbarea lor cu sau fara explicatii in engleza direct de la KIA. Masina a fost "internata" la Jilava pentru chestiuni de CASCO. Ca si in 2009 se dovedesc la inaltime cei de la Jilava. Nici nu se cunoaste interventia si le-au rezolvat mai repede decat estimam. In continuare, cam de 10.000 de km, inregistrez o vibratie aleatoare si discontinua in pedala de acceleratie care nu are legatura cu socurile din asfalt dar se simte ca acestea. Cei de la service sustin ca fieratania de la roti pana la directie este ok. Totusi fie ca rulez pe asfalt chiar neted fie pe hartoape, in mod aleator ceva imi bate usor transmitand acest soc in pedala. Nu l-am putut provoca la service, BINEINTELES

Receptia radio mi se pare in continuare infecta mai ales ca la KIA nevestei radioul se aude ca si cum ar fi cel putin CD. Cam atat, daca face de interes pentru fratii si surorile Kii-sti

Apropo, la curierat am luat tot cateva Ceed si le-am pus camere video. Rezultatele pentru cine este curios le gasiti pe Youtube cautand Rauwoitorul. Toate bune!
Re: Jurnal de automata
Si nu ne impartasesti si noua ce ti-a zis acel sofer batran? Nu de alta, dar si eu tot 1.6 cu automata am ...
Kia Cee'd 5 usi 1.6 GSL, Classic, Oil Blue.
Re: Jurnal de automata
Da, ar fi interesant... sau e SECRET? Gaina batrana face supa buna.

► iPhone 3GS owner ► Sony VAIO owner ► Mitsu COLT owner
-
- Posts: 12
- Joined: 28 May 2010, 20:29
- Auto:
Re: Jurnal de automata
stati oameni buni, nu dati, ca nu aveam secrete fata de voi. dar sunt prudent pe forumuri caci daca anunti ceva, ti se reproseaza ca esti destept, de parca trebuie sa-ti fie rusine cu asta.
OK.
respectivul s-a asezat la "mansa" si a intepat pedala de acceleratie o singura data din prima chiar de pe loc cat sa tina turometrul la 1900-2000. odata ajuns acolo a lasat masina sa urce gradat la 50-60 km/h in Bucuresti. in timp ce viteza creste incet dar sigur spre aceasta valoare, cutia are un randament mecanic laudabil caci pe la 50 la ora circuli cam cu 1200-1300 rot/min (cel putin asta arata la mine). este adevarat ca nu mai demarezi in tromba pe la semafoare dar nici nu esti mai lent decat restul coloanei in care te afli. pastrand cat mai mult posibil constanta de 2000 pe turometru am realizat acest consum. nu mai putin adevarat, ai senzatia ca mergi cu un autobuz RATB din punct de vedere al dinamicii desi, asta nu este neaparat un disconfort ci numai o totala lipsa de adrenalina. masina asculta perfect de aceasta "clauza" de 2000 de turatii si ca sofer ma cam plictisesc ca nu prea mai am mare lucru de facut. am inteles de la respectivul sofer batran ca asta a fost o practia de antrenament la ITB pe vechile autobuze SKODA prin anii 70 pentru consum optim de motorina. nu am facut inca experimentul pe alta benzina decat 95CO asa ca nu-mi dau seama ce face pe alta valoare octanica sau pe motorina dar n-are cum sa fie mai rau.
cu acest exercitiu functionez de mai bine de 3 saptamani si abia azi am urcat la consum de 10,3 probabil din cauza frigului dar am si stat mai mult decat de obicei pe la semafoare (ceva cam ca in 2008 iarna).
la mine asta a mers pe verificatelea. incercati si voi si confirmati sau infirmati.
of, ma enerveaza rau pistoanele de la haion!
OK.
respectivul s-a asezat la "mansa" si a intepat pedala de acceleratie o singura data din prima chiar de pe loc cat sa tina turometrul la 1900-2000. odata ajuns acolo a lasat masina sa urce gradat la 50-60 km/h in Bucuresti. in timp ce viteza creste incet dar sigur spre aceasta valoare, cutia are un randament mecanic laudabil caci pe la 50 la ora circuli cam cu 1200-1300 rot/min (cel putin asta arata la mine). este adevarat ca nu mai demarezi in tromba pe la semafoare dar nici nu esti mai lent decat restul coloanei in care te afli. pastrand cat mai mult posibil constanta de 2000 pe turometru am realizat acest consum. nu mai putin adevarat, ai senzatia ca mergi cu un autobuz RATB din punct de vedere al dinamicii desi, asta nu este neaparat un disconfort ci numai o totala lipsa de adrenalina. masina asculta perfect de aceasta "clauza" de 2000 de turatii si ca sofer ma cam plictisesc ca nu prea mai am mare lucru de facut. am inteles de la respectivul sofer batran ca asta a fost o practia de antrenament la ITB pe vechile autobuze SKODA prin anii 70 pentru consum optim de motorina. nu am facut inca experimentul pe alta benzina decat 95CO asa ca nu-mi dau seama ce face pe alta valoare octanica sau pe motorina dar n-are cum sa fie mai rau.
cu acest exercitiu functionez de mai bine de 3 saptamani si abia azi am urcat la consum de 10,3 probabil din cauza frigului dar am si stat mai mult decat de obicei pe la semafoare (ceva cam ca in 2008 iarna).
la mine asta a mers pe verificatelea. incercati si voi si confirmati sau infirmati.
of, ma enerveaza rau pistoanele de la haion!
Re: Jurnal de automata
Aceasta metoda (putin modificata) se aplica si la cutia manuala: pisti putin pedala si cand a ajuns la turatia dorita schimbi treapta.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame
-
- Posts: 12
- Joined: 28 May 2010, 20:29
- Auto:
Re: Jurnal de automata
cel mai probabil da, dar din punct de vedere al mecanicii soferului nu sufera comparatie; absenta schimbatorului de viteze si a pedalei de ambreiaj schimba total tabloul.