Acum haideti sa va povestesc ce sa intamplat.
Am plecat din Craiova pe la ora 14 si am ajuns in bucuresti la 18.05 direct in fata reprezentantei KIA cu ajutorul GPS-ului de pe aviatorilor.
La sosire usa KIA era inchisa , nimeni nu se vedea prin geam, sun pe agent si nu raspunde. Primul gand care imi vine in minte este ca mi-am luat teapa si ca tre sa dorm 1 noapte in bucuresti.
La al 3-lea apel dealerul raspunde.
Era in spate in service, vine frumos si deschide prin fatza.
Il rog sa facem actele cat mai repede de predare primire.
El ma invita intai sa vad masina.
Intru pe usa, vad o dihanie mare si neagra cu urechi cromate si roti de tractor, arata bestial (IMG:
http://forum.softpedia.com/style_emotic ... /smile.gif) ) Zic asta e frumoasa neagra.
Il rog pe dealer sa o scoata din service ca nu aveai loc nici de un ac acolo si o lasa drept in fatza pe o stradutza aglomerata langa un S class.
Cu mare frica ca nu am mai condus automate pana acum decat a test drive , plec de pe loc si reusesc sa ma strecor, aveam senzatia ca sigur lovesc ceva.
Ramas socat de cat de usor se misca Haragaia ce fina poate sa fie si ce plecare de pe loc fara sfortari.
Vreau sa va spun ca motorul si masina sant un tot una, cel putin asa le simt eu. Se completeaza reciproc.
La masina mea anterioara, Fiat Linea 1.3 multijet 90 cai se simtea ca e submotorizxata masina.
Ma asteptam la acelasi lucru de la Sorento pentru ca totusi are 2 tone aproape dublu cat Linea.
Realitatea insa a sfidat parerile mele, totul era radical diferit.
O suplete si usurintza in deplasare ceva de nedescris.
Am luat masina pe autostrada pana m-am obijnuit cu optiunile a durat ceva.
Pana acum nu am ce sa reprosez masinii, decat 2 lucruri:
1.CHEIA DE CONTACT ORIBILA cat si BRELOCUL zici ca e dacie de 2 lei.
2. Becurile din interior care nu se sting automat ca la alte masini dupa 10-20-30 min
E in totala discrepantza interiorul din piele si crom cu acele chei InFECTE de zici ca sant ca sa deschizi Lacate ruginite sau Dacii terminate, deci oribila.
In rest nu cred ca am ce sa ii reprosez, am un consum de 8% la drum lung si in oras nu am observat, ideea e ca i-am facut deja rodajul , deci in 3 zile jumate am bagat 1000 km.
Am testat tractiunea pe 4x4, trage bestial.
Am testat cruise control, e o optiune excelente, poti accelera din buton, poti intervenii in procesul de cruise control cum vrei
Am testat aderentza 4x4 pe iarba uda, piatra cubica, drum cu namol, am trecut si printr-o balta de 50 cm.
Este o masina perfecta, totul functioneaza ireprosabil, inclusiv incalzirea in scaune care nu functiuneaza decat daca cineva sta pe scaun, altfel nu se incing.
Trasul este extraordinar.
La 100 km/h sant in viteaza a 5-a la 2000 turatii, asta insemna ca exceptand aerodinamismul la 4000 turiatii s-ar duce in 200 la ora