TREBUIE SA FACEM O SCHIMBARE [va rog cititi si participati]

Întîlnirile clubului, activităţi (mai mult sau mai puţin organizate), pe cine am mai văzut...
catalin1984

TREBUIE SA FACEM O SCHIMBARE [va rog cititi si participati]

Post by catalin1984 »

Am un prieten care sa zicem ca are o anume intrare la unul din oamenii importanti pentru kia in Romania, anume, dir general MIT MOTORS.

Am sa analizez weekendul acesta problemele care s-au sesizat la ceed de cand a aparut el, si am sa intocmesc cu voia voastra o scrisoare catre Domnul director, in care voi mentiona pe rand problemele si dupa care voi scrie numele titularului semnatura si seria masinii. Din nou cu voia voastra intro intalnire de mare anvergura.


Am spus ca ne vom adresa Directorului pentru ca mi se pare o decizie pripita sa ne adresam momentan direct catre Kia Coreea.

Astept parerile voastre.

Sper in acest fel sa solutionam unele probleme aparute, si poate chiar sa impulsionam producatorul sa si recunoasca greselile facute si eventual sa inceapa o campanie de rechemari pentru remedierea defectelor evidente.

Nu este nici o rusine din pc meu de vedere atata timp cat marci de renume au facut si inca fac asta.

AMIN!

P.S: Nu am stat sa mai analizez ortografia asa ca sa imi fie cu iertare va rog.

gogu
Moderator General
Posts: 439
Joined: 02 Jun 2007, 01:47
Auto:
Location: New York

Post by gogu »

si eu aveam in cap ceva asemanator, dar nu aveam aceasta intrare.

eu as propune mai degraba o intalnire face to face. deja forumul nostru are foarte multi membri, si ar trebui se ne organizam un pic.

intr-o scrisoare lucrurile sunt mai impersonale, si e mai usor pentru cineva sa fie evaziv.

la o intalnire face to face, putem sa ne sustinem mai bine punctul de vedere. asta nu inseamna sa mergem toti acolo, ca nu ar iesi nimic bun din asta, ci doar 2-3 reprezentanti.
LX 1.4 GSL OilBlue/Rainbow Blue cu varii optiuni
>>Poze cu masina mea<<
Image

Andreotti78
Posts: 34
Joined: 27 Sep 2007, 20:38
Auto:

Post by Andreotti78 »

Prezentati greselile, unii nu sunt asa vechi pe aici, eu de exemplu as putea sa anulez comanda in baza a ce o sa aud pe aici...
Kia Cee'd 1.4 piston grey ... bara fatza crapata - 1 dog killed...usa spate stanga - atacked by a "bucurestean" vw golf5

gogu
Moderator General
Posts: 439
Joined: 02 Jun 2007, 01:47
Auto:
Location: New York

Post by gogu »

nu cred ca e vorba de ceva asa de grav incat sa ajungi la o anulare a comenzii - vezi jurnalele de bord mai intai.

e mai mult vorba de balbele dealerilor si de lipsa de comunicare importator - dealeri - clienti. probleme mari nu s-au descoperit. (gen problemele de directie de pe accent)
LX 1.4 GSL OilBlue/Rainbow Blue cu varii optiuni
>>Poze cu masina mea<<
Image

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

Cu 20~30 de masini poti sa blochezi activitatea la Mit Motors pina vine domn'director sa ne bage in seama :P
Cu 50 de masini ne vedem la stiri la ora 19:00.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

User avatar
GOvidiu
Posts: 330
Joined: 20 May 2007, 08:30
Auto:
Location: Constanta

Re: Cum sa ne facem auziti, rezolvarea problemelor cu Cee'd

Post by GOvidiu »

catalin1984 wrote: Sper in acest fel sa solutionam unele probleme aparute, si poate chiar sa impulsionam producatorul sa si recunoasca greselile facute si eventual sa inceapa o campanie de rechemari pentru remedierea defectelor evidente.
Da exemplu de defect evident, care sa necesite rechemarea masinilor in service.
Kia Cee'd 1,4 base+ Piston grey
Dauna totala 2010

bosch
Posts: 621
Joined: 23 Jun 2007, 22:29
Auto: Cee`d, 1.6 GSL, vCity
Location: Iasi
Contact:

Post by bosch »

Este o idee buna , caci stiti vorba - copilul care nu plinge nu-i da mama tita ! Si apoi daca nu ar strica sa o avem pe stirista TV printre noi...asa ...la un miting ...
KIA CEE'D 1.4 GSL, KOMPASS BLUE -comanda 4.08.2007 / seria 15.10.2007 / LIVRARE 12.11.2007 R.I.P.
KIA CEE`D 1.6 GSL, CASSA WHITE

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM »

Era un topic facut de tcapote parca, in care trebuia sa inventariem problemele intalnite. Faceti-l sticky caci s-a pierdut si lumea deschide mereu alte topicuri. Astfel nu vom avea o evidenta cum trebuie a belelelor.

User avatar
dbajan123
Posts: 320
Joined: 12 Aug 2008, 14:58
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

TREBUIE SA FACEM O SCHIMBARE [va rog cititi si participati]

Post by dbajan123 »

dragi si respectati colegi, dupa ce imi venea sa plang de nervi de cate probleme intampin cu o masina de enspemii de euro, dupa numai 3000 de Km iar acesti nervi fiind alimentati de numaru de plangeri dupa acest forum si de incompetenta si lipsa de "serviabilitate" ale dealarilor/servicurilor din Romania mai alalteieri am compus frumos un mail in engleza catre kia.com unde mi-am prezentat toate problemele + cateva impresii lasate de experienta cu oameni kia din romania.

Aceasta plangere cred ca a avut un efect pentru ca azi dupa amiaza in timp ce stateam eu ofticat la birou hop un mare pop up pe ecran... era un mail de la un oficial KIA Roamania.

Mai jos aveti raspunsul lui la reclamatia mea, unde eu ma plangeam de 3 lucruri:
- problema mea cu caseta de directie dupa numai 3000 de KM
- problema cu suspensia spate
- POLITETEA SI PROFESIONALISMUL servicurilor si serviviilor oferite in Romania

Haideti sa ne unim ca sunt mai mult ca sigur ca vom reusi un lucru MARE

Raspuns primit la reclamatie:

From: XXX
Sent: Thursday, January 08, 2009 4:57 PM
To: Iulian Bajan
Subject: Reclamtie zgomote suspensie



Buna ziua domnule Bajan,



In urma reclamatiei dvs. am luat legatura cu service-ul Kia, din Baneasa, de unde am aflat ca ati fost rechemat pentru inlocuirea unei piese, presupusa, responsabila pentru zgomotul aparut la rotirea volanului.Piesa se afla la dispozitia service-ului.

Va confirm faptul ca, pentru modelul cee’d, zgomotele aparute la trecerea peste obstacole, au fost eliminate printr-o modificare, in regim de rechemare.In cazul autovehiculului dvs.acesta a fost livrat modificat din fabrica.Oricum dupa inlocuirea piesei, ceruta de service, vom monitoriza impreuna zgomotele aparute.

Legat de comportamentul si modul de tratare al dvs, ca si client, seful de service m-a asigurat ca s-a comportat normal si ca n-ati avut nici o remarca atunci cand ati vizitat service-ul.Mecanicii folosesc materiale de protectie a scaunului si volanului .

Verificand documentele pe care dvs. le-ati semnat, fisa de calitate si precomanda, nu am putut observa vre-o observatie, scrisa, de dvs.V-am atasat copiile scanate ale acestor documente.

Va rog sa-mi comunicati, inca odata daca nu va deranjeaza, ce anume v-a nemultumit la prima vizita in service.

Astept cu interes raspunsul dvs.

Cu stima.


Raspuns la mailu oficialului:


From: Iulian Bajan
Sent: Thursday, January 08, 2009 5:47 PM
To: XXX
Subject: RE: Reclamtie zgomote suspensie



Buna Ziua,



In primul rand ma bucur foarte mult sa aflu ca reclamatiile noastre sunt luate in considerare [sunt sigur ca mai multi membri ai comunitati KIA vor fi la fel de bucurosi si mai mult decat atat vor allege aceasta cale pentru a-si exprima nemultumirile sau deopotriva multumirile]



Sa incepem cu inceputul:


Ø “In urma reclamatiei dvs. am luat legatura cu service-ul Kia, din Baneasa, de unde am aflat ca ati fost rechemat pentru inlocuirea unei piese, presupusa, responsabila pentru zgomotul aparut la rotirea volanului.Piesa se afla la dispozitia service-ului”.

Intradeva azi am fost sunat de catre un angajat al servicului MIT motors care mi-a comunicat ca pe data de 15 ale acestei luni am fost programat pentru schimbarea piesei care cauza acele zgomote la volan




Ø “Va confirm faptul ca, pentru modelul cee’d, zgomotele aparute la trecerea peste obstacole, au fost eliminate printr-o modificare, in regim de rechemare.In cazul autovehiculului dvs.acesta a fost livrat modificat din fabrica.Oricum dupa inlocuirea piesei, ceruta de service, vom monitoriza impreuna zgomotele aparute.”

Dc va referiti la punctual “Suspension issue” din reclamatia mea initiala catre Kia.com,dati-mi voi sa aduc cateva completari:

Aceste sunete/”troncanituri” care, dumneavostra sugerati ca au fost remediate direct din fabrica, sunt prezente la mai multe personae utilizatoare de autoturisme kia ceed [pro’ceed] fabricate in aceeasi perioada cu mine…deci inclin, defapt nu inclin, ci sunt sigur ca aceasta problema este inca nerezolovata si mai mult ca sigur una generala.

Mai mult decat atat imi permit, cu voia dumneavoastra, sa trag cateva concluzii, care sper sa va ajute [Step to reproduce]:

§ Aceste sunete + multe altele au aparut cu preponderenta spre unanimitate in perioada de iarna deci odata cu aparitia gerului. Tocmai de aceea mai multi utilizatori de Ceed care au fost si au reclamat acest sunet la servicuri nu au reusit sa il reproduca [datorita climatului mult mai calduros].

§ La viteze de peste 60 km /h sunetele sunt din ce in ce mai sesizabile.

§ Dc pe bancheta din spate se afla 1 sau 2 persoane sunetele tind sa nu mai fie reproduce.

§ Aceste sunete apar chiar si in momentul in care puntea din fata intalneste un obstacol.

Tin sa preizez ca masina mea are doar 3500 km dar probleme asemanatoare au fost intalnite si pe masini cu Km mai putini sau mai multi.

Oricum aceasta problema o voi sesiza si celor de la MIT tinundu-va la current.




Ø “Legat de comportamentul si modul de tratare al dvs, ca si client, seful de service m-a asigurat ca s-a comportat normal si ca n-ati avut nici o remarca atunci cand ati vizitat service-ul.Mecanicii folosesc materiale de protectie a scaunului si volanului “.

Mai mult ca sigur seful de service v-a asigurat ca, comportamentul lui fata de mine sau eu stiu ce alt client este ireprosabil tocmai de aceea nu voi comenta nimik atat timp cat negarea lui mai mult ca sigur v-a intrece ca valoare de incredere spusele mele.

Totusi as dori sa va transmit ca voi tine cont de sfatul domnului sef de service si aici citez “…ce noi suntem singuru service” si mai mult decat atat cand o sa mi se ceara parerea despre acesta masina, care tin sa va zic nu o mai conduc cu asa mare placere, am sa-l amplific si voi spune “…ce e singura masina pe care poti sa ti-o achizitionezi”.

Tin sa precizez ca pana la data de astazi 8 Ianuarie 2008 am convins sa achizitioneze aceasta masina 4 persoane [la cerere voi dovedi prin nume si serii]. La un cel mai mic calcul de 12500E in medie pe masina am adus un profit de circa 50 000E trustului KIA + nu stiu si nici nu ma intereseaza cat commission angajatilor dealarilor KIA.

Asa ca va rog la un alt mic calcul imaginar sa va imaginati de cel putin 5 ori numarul acestor persoane [straine sau cunoscute] care imi vor cere referinte despre masina si o vor primi negative ce deficit o sa rezulte.




Ø “Va rog sa-mi comunicati, inca odata daca nu va deranjeaza, ce anume v-a nemultumit la prima vizita in service”


Va rog cititi mai sus…



O zi cat mai buna si am sa va “narez” impresiile mele dupa vizita de Joi 15 Ianuarie 2008 la servicul autorizat KIA motors MIT


P.S. Va rog sa confirmati primirea acestui mail si tot odata, numai daca este posibil, sa imi permiteti pe viitor comunicarea, catre dumneavoastra, problemelor majore, si fara raspuns din partea servicurilor, intalnite de utilizatori KIA CEED.


P.S.2 scuzati eventualele greseli de ortografie dar tin sa va asigur ca au fost cauzate ori de autocorrector-ul Outlook-ului ori de graba de a pleca acasa la bordul autoturisumlui meu KIA Pro’ceed [3500 km la bord] unde pot asculta si ma linisti in simfonia minunata a greierasilor oferiti de oglinda retrovizoare la turatii mai mari.
PROceed [Piston Grey] B - 41 - W U M

WUM de la vuuuuum:)
Image

shpid3r
The One
Posts: 569
Joined: 02 Aug 2008, 21:14
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: TREBUIE SA FACEM O SCHIMBARE [va rog cititi si participati]

Post by shpid3r »

imi place nota satirica/ironica a mailului :)
explica-i mai clar omului cum a decurs discutia cu seful service-ului, ca nu ai avut ocazia sa scrii nicaieri..
Eu unul nu am deocamdata nicio problema la masina, nici experiente neplacute cu service-ul IMG, asadar nu te pot ajuta cu interventii.. dar sa mai fac si eu km, si cine stie (deja incep sa aud zgomotele specifice suspensiei spate)
KIA Cee`d 1.4 GSL BEST - Kompass Blue. B - 04 - YEH (Oh Yeah!). || 20.000 km
---- [LINK - jurnal de bord]

User avatar
dbajan123
Posts: 320
Joined: 12 Aug 2008, 14:58
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: TREBUIE SA FACEM O SCHIMBARE [va rog cititi si participati]

Post by dbajan123 »

ma bucur ca toata lumea vb de bine de IMG...de acum incolo acolo voi merge si eu
PROceed [Piston Grey] B - 41 - W U M

WUM de la vuuuuum:)
Image

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: TREBUIE SA FACEM O SCHIMBARE [va rog cititi si participati]

Post by Ogy »

Felicitari pentru realizare. In momentul in care o sa fiu tratat la img ca la mit ai tot suportul meu. Momentan acei oameni m-au facut sa cred ca eu conduc o bijuterie de masina. Eu am doar problema cu oglinda o sa o spun la revizie cu toate ca m-am invatat cu ea...
Cand te saturi de mit da o fuga si pe la ceilalti. Succes.

User avatar
Radoo
as himself
Posts: 271
Joined: 15 Sep 2008, 22:06
Auto:
Location: Baia Mare
Contact:

Re: TREBUIE SA FACEM O SCHIMBARE [va rog cititi si participati]

Post by Radoo »

Te sustin din toate punctele de vedere. Super tare raspunsul tau la mail, ironic :mrgreen: si totodata la subiect. Si eu am probleme cu bataile pe spate dreapta, cu care am fost la service, aia mi-au dat dreptate, dar au zis ca nu stiu de unde provin, si ca sa ma mai plimb cu ea pana se aude mai tare sau mai des, adica pana vine caldura si nu se mai aude. Sunt foarte curios ce va raspunde oficialul.

User avatar
marius01
Posts: 232
Joined: 02 Aug 2008, 22:10
Auto:
Location: craiova

Re: TREBUIE SA FACEM O SCHIMBARE [va rog cititi si participati]

Post by marius01 »

@dbajan123
salut!
te rog sa-mi spui si mie decand ai masina?
KIA Cee`d 1.4 BEST

User avatar
dbajan123
Posts: 320
Joined: 12 Aug 2008, 14:58
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: TREBUIE SA FACEM O SCHIMBARE [va rog cititi si participati]

Post by dbajan123 »

sfarsitul lu' sept ...
PROceed [Piston Grey] B - 41 - W U M

WUM de la vuuuuum:)
Image

Post Reply

Return to “Întâlniri şi activităţi”