tin sa continui acest topic:
Am avut si eu o avarie la masina.
Totul bine si frumos, am fost la asigurator, mi-am luat materialele necesare, dupa care m-am dus la Mit Motors
Tot acest Bogdan m-a primit si pe mine. (super OK omul)
Imi zice: Trebuie sa desfacem masina, sa vedem ce mai trebuie scris in cererea de despagubire, si sa vedem ce comandam. Avand in vedere ca inspectorii de la Asigurari, nu-i intereseaza si trec asa doar ce vad ei in mare ca este avariat.
Ok... totul bine si frumos pana acum. Ma programeaza - 2 SAPTAMANI!!!
Vin in 2 sapt in ziua in care eram programat (miercuri)
Il sun pe om vineri - Imi spune ca a intrat in service
Trec sambata pe langa (pana in Ikea)
SURPRIZA !!!! - masina in fata showroom-ului (plin de nervi)
ajung abea marti - masina intra in service pana atunci
Vb cu Bogdan (vestea proasta) - Sti... cand s-a facut inspectia (inainte cu 2 sapt si ceva) nu s-a vazut o piesa rupta. Din cauza aceasta o sa mai dureze inca o sapt pana vine piesa asta
Intre timp circul cu un Matiz amarat fara AC
Deci.... baieti buni, incercati sa evitati MIT MOTORS

- incopetenti
Uite cum din cauza unor handicapati stau fara sidulica al meu 3 sapt
(termen initial 2 sapt - cica sunt ocupati...) termen final (eu zic ca nu e final) 3 sapt....
Cred ca ar trebui facut ceva in legatura cu asta.... prea ne iau peste picior...
Cu stima, Mihai