Se vad niste indoituri doar in locul unde fusese infundata o data cu accidentul.
Ar fi cam mare coincidenta.
Nu m-a prins vreo grindina sau altceva.
Service MIT- cum il combatem?
Re: Service MIT- cum il combatem?
Kia Cee'd 1.4 black
Re: Service MIT- cum il combatem?
Am fost la MIT cu masina, dl. Alen Ion mi-a aratat destul de clar ca plafonul a fost schimbat; cred ca a fost doar o coincidenta.
Kia Cee'd 1.4 black
Re: Service MIT- cum il combatem?
holden wrote:in rol principal nemuritorul Bogdan Negre, inca se mai comanda piese.
Domnul Bogdan mi-a tinut masina in sevice 7 luni spunandu-mi din 2 in 2 sapt k e gata peste 2 saptamani

Re: Service MIT- cum il combatem?
Imi pare rau sa aud asta, recunosc stilul d-lui Negre 

Kia Cee'd 1.4 black
Re: Service MIT- cum il combatem?
@Came: e bine ca inca mai reusesti sa razi
...pe mine m-ati fi vazut la stirile de la ora 5 


Kia Cerato 1.6 crdi rosu








Intalnirea Nationala ClubKIA.ro 2010 click aici
Intalnire ClubKIA.ro la Ploiesti - grataaaaaaaar click aici
1 Mai cu surprize la BRASOV click aici
Vrei sa comanzi sau vrei sa devii reprezentant Avon? - 0721 706 008








Intalnirea Nationala ClubKIA.ro 2010 click aici
Intalnire ClubKIA.ro la Ploiesti - grataaaaaaaar click aici
1 Mai cu surprize la BRASOV click aici
Vrei sa comanzi sau vrei sa devii reprezentant Avon? - 0721 706 008
-
- Posts: 39
- Joined: 29 Sep 2007, 15:17
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Service MIT- cum il combatem?
Salutare,
Ca tot vorbim de PROBLEME CREATE de Mit sa va povestesc si aventura mea cu ei.
Undeva la sfarsitul lui iunie am prins o grindina in afara tarii. Dupa lungi tratative cu asiguratorul BCR reusesc sa imi accepte reparatia pe casco. Pe parcursul anului am mai capatat mici zgarieturi asa ca am introdus masina in service cu 2 dosare casco si un dosar RCA OMNIASIG. Ce era de facut la masina:
1. Indreptare si vopsire plafon, capota si usa stanga spate pentru avarii provocate de grindina;
2. Schimb bara spate, stop ceata stanga, stop stanga
3. indreptare si vopsire aripa dreapta fata + vopsire bara fata;
Ei bine din tot ce a fost de facut mai sus doar aripa si barele le-au reusit. Altfel problemele au fost si sunt in continuare urmatoarele:
1. Plafonul si capota nu au fost bine finisate de kit, ca urmare lucrarea a iesit de 2 bani.
2. Parbrizul si aripa stanga spate au fost gazate
3. Vopseaua pe aripa spate a fost aplicata peste o scama de 5-6 mm in zona manerului si se vedea de la o posta.
Cand am preluat masina aceasta era proaspat spalata (sau mai bine zis udata) cu broboane de apa pe ea [plafon si capota] de marimea unui capac de cola si ca urmare nu am vazut problemele.
Dupa ce am spalat masina a doua zi, am constatat mizeria si le-am comunicat celor de la service, m-au programat pt rezolvare ... si ce credeti ca au facut??? ... ei bine au dat un polish mai puternic si au atenuat o parte din problemele plafonului [sunt curios cata vopsea o mai fi ramas pe plafon in zona polishata]. Capota a ramas la fel iar in urma polish-ului aplicat usii pt scoaterea scamei a rezultat un un fel de zgarietura puternica (de fapt era santul lasat de scama in vopsea).
Ar mai fi multe de spus legat de sictirul maxim cu care esti tratat dupa ce iti sunt preluate dosarele, si de calitatea in general a lucrarii, dar cum deja am scris o adevarata poveste, poate o sa continui intr-un post viitor.
Ca tot vorbim de PROBLEME CREATE de Mit sa va povestesc si aventura mea cu ei.
Undeva la sfarsitul lui iunie am prins o grindina in afara tarii. Dupa lungi tratative cu asiguratorul BCR reusesc sa imi accepte reparatia pe casco. Pe parcursul anului am mai capatat mici zgarieturi asa ca am introdus masina in service cu 2 dosare casco si un dosar RCA OMNIASIG. Ce era de facut la masina:
1. Indreptare si vopsire plafon, capota si usa stanga spate pentru avarii provocate de grindina;
2. Schimb bara spate, stop ceata stanga, stop stanga
3. indreptare si vopsire aripa dreapta fata + vopsire bara fata;
Ei bine din tot ce a fost de facut mai sus doar aripa si barele le-au reusit. Altfel problemele au fost si sunt in continuare urmatoarele:
1. Plafonul si capota nu au fost bine finisate de kit, ca urmare lucrarea a iesit de 2 bani.
2. Parbrizul si aripa stanga spate au fost gazate
3. Vopseaua pe aripa spate a fost aplicata peste o scama de 5-6 mm in zona manerului si se vedea de la o posta.
Cand am preluat masina aceasta era proaspat spalata (sau mai bine zis udata) cu broboane de apa pe ea [plafon si capota] de marimea unui capac de cola si ca urmare nu am vazut problemele.
Dupa ce am spalat masina a doua zi, am constatat mizeria si le-am comunicat celor de la service, m-au programat pt rezolvare ... si ce credeti ca au facut??? ... ei bine au dat un polish mai puternic si au atenuat o parte din problemele plafonului [sunt curios cata vopsea o mai fi ramas pe plafon in zona polishata]. Capota a ramas la fel iar in urma polish-ului aplicat usii pt scoaterea scamei a rezultat un un fel de zgarietura puternica (de fapt era santul lasat de scama in vopsea).
Ar mai fi multe de spus legat de sictirul maxim cu care esti tratat dupa ce iti sunt preluate dosarele, si de calitatea in general a lucrarii, dar cum deja am scris o adevarata poveste, poate o sa continui intr-un post viitor.
Kia Ceed 1.6 HP LX BASE 115 HP + Optionale