Creion corector,vopsea,lac kia

Spălare, ceruire, polish...
Post Reply
andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Eh, fiecare'o bibileste in felul lui ...
Iar la frati'miu se vedea chiar nasol cu alea 2 puncte negre pe bara. Acum nu s'a acoperit k lumea, daca te uiti si cunoaste, insa la prima vedere nu mai sare in ochi.
La fel si cu janta ... o s'o fac cat sa nu se vada decat daca te uiti atent :)
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. »

De ce nu va duceti voi in serviceul Kia unde stiu aia ce sa faca si preferati sa o peticiti de diversi?

marius_gl
Posts: 269
Joined: 15 May 2007, 15:21
Auto:
Location: Galati
Contact:

Post by marius_gl »

@.indie.

Pai cea mai mare problema e ca si la service Kia gasesti aceiasi carpaci, dar pe bani mai multi!

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. »

Iti faci CASCO la ea si nu te mai costa nimic sa repari micile `accidente`

Ma indoiesc totusi ca cei de la service sunt atat de prosti.

Cand ma gandesc la carpeala ma gandesc la dacii unde diversi gospodari dau cu vopsea si se vad 1001 nuante pe masina.

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM »

Eu din nefericire am trecut pe la multe vopsitorii: Augsburg, MG Vega, Fiat Imola, Bosch Marasesti si nici unii nu au respectat reteta. Ba inca vopsitoria cu care lucra Augsburga la vremea aia, vopsea direct pe tabla. Astfel ca dupa un timp incepe cojirea, mai ales pe capota aripi si spoiler unde dau o mana de ajutor si impuritatile de pe sosele. In plus, lasata masina la vopsit poate insemna gazarea geamurilor, umplerea interiorului de praf, fumat in masina, lasat casetofonul sa mearga zile intregi si alte magarii. Asa ca, din pacate CASCO nu inseamna niciodata readucerea la starea initiala. Exista mereu si un aspect negativ. Sau mai multe, pe langa timpul pierdut.

crispisu
Membru Fondator
Posts: 1630
Joined: 31 May 2007, 22:01
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by crispisu »

De acord cu tine MihaiM! Si eu incerc sa stau cat mai departe de service-uri, indiferent daca platesc eu sau plateste asigurarea. Am avut niste experiente urate cu un Opel Astra la Di Bas...de atunci fug cat pot de service :!:

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. »

CASCO nu reprezinta readucerea la starea initiala, insa reprezinta scutirea de multi bani.

Serviceurile reprezinta (sau ar trebui sa reprezinte) readucerea la starea initiala, dar depinde si de service. La ATS nu sunt probleme, lucreaza aia foarte bine.

Oricum, daca ai CASCO te apuci si iei ciocanul astfel incat usa sa aiba nevoie de inlocuire totala.
E o metoda barbara, dar daca ai un service prost asta e solutia.

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM »

Asadar nu insemana nici ca nu te costa nimic sa repari. Iar o usa noua are si ea nevoie de vopsire ca si una reparata.

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. »

Nu te costa nimic pentru ca ai CASCO. Ma rog, te costa CASCO, dar merita sa iti faci, mi se pare o prostie sa nu ai.

O usa noua vine nevopsita.
Ea se grunduieste si vopseste in vopseaua dorita.
Daca nici o piesa nevopsita si apoi vopsita nu iese ca noua atunci acea vopsitorie are mari mari probleme.
E imposibil ca o usa noua sa iasa prost.

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM »

Te faci ca nu pricepi in legatura cu CASCO si vrei sa ne convingi ca rata impunge in legatura cu vopsitul. Dar noi stim ca ea macane.

Si ca sa-ti zdruncin lumea ideala in care traiesti :D , uite aici:

http://img216.imageshack.us/my.php?imag ... 046ul8.jpg

compara ce sub vopsea la capota(tabla) cu ce e sub vopsea la aripi (grund si alte chestii).

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. »

Nu inteleg ce vrei sa spui.

Intr-o vopsitorie buna o piesa noua vopsita nu are cum sa nu iasa ca precedenta asa cum ai cumparat-o cu masina.
Punct.

Ca unii inca mai dau cu pensula e fix problema lor.

Daca ai patit cazuri din astea te duci frumos la OPC si le faci scandal.

Cu alte cuvinte ce imi arati tu pare (mai mult ca sigur ca si ESTE) un caz de vopsitorie de `meserias`.
Insa eu vorbeam de vopsitorie adevarata.

Daca ce imi arati tu este o capota vopsita din fabrica FIAT (desi nu cred) atunci ar trebui ca persoana respectiva sa le intenteze proces.

sonty
incercator
Posts: 734
Joined: 02 Jun 2007, 14:25
Auto:
Location: craiova

Post by sonty »

.indie. wrote:La ATS nu sunt probleme, lucreaza aia foarte bine.
esti cu siguranta primul pe care il 'aud' zicand asta pe un forum.
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.

.indie.
Posts: 332
Joined: 25 Oct 2007, 17:55
Auto:

Post by .indie. »

Ma refeream la vopsirea unei piese noi.

Din pacate nici un service romanesc oficial nu e lipsit de probleme overall.

tipitip
Admin
Posts: 1463
Joined: 04 May 2007, 16:25
Auto:
Location: Bucureşti
Contact:

Post by tipitip »

Păi aia vorbea omul, că nu te poate scăpa casco de faze d-astea! Lasă că la un service autorizat durează un vopsit o săptăm?nă ?n care...ce se ?nt?mplă cu maşina ta... Sincer eu prefer un nea ariciu care o c?rpeşte ?n faţa ta! Acum fiecare...
Pentru orice informaţie legată de forum clubkia@clubkia.ro
Pentru oferte pentru membri click aici

MihaiM
Posts: 871
Joined: 04 Jun 2007, 10:11
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by MihaiM »

Capota nu este din fabrica ci e vopsita de Augsburg. Vopsitul original FIAT avea, orientandu-ma dupa o ciobitura si numarand straturile dupa nuante, vreo 5 randuri de diverse chestii. Ceea ce nu s-a mai intamplat dupa revopsire, la nici un service, fie el si Fiat (cel de romania evident).
Parbrizul gazat a fost un alt downside.

Post Reply

Return to “Întreţinere”