Creion corector,vopsea,lac kia
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Eh, fiecare'o bibileste in felul lui ...
Iar la frati'miu se vedea chiar nasol cu alea 2 puncte negre pe bara. Acum nu s'a acoperit k lumea, daca te uiti si cunoaste, insa la prima vedere nu mai sare in ochi.
La fel si cu janta ... o s'o fac cat sa nu se vada decat daca te uiti atent
Iar la frati'miu se vedea chiar nasol cu alea 2 puncte negre pe bara. Acum nu s'a acoperit k lumea, daca te uiti si cunoaste, insa la prima vedere nu mai sare in ochi.
La fel si cu janta ... o s'o fac cat sa nu se vada decat daca te uiti atent
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
Eu din nefericire am trecut pe la multe vopsitorii: Augsburg, MG Vega, Fiat Imola, Bosch Marasesti si nici unii nu au respectat reteta. Ba inca vopsitoria cu care lucra Augsburga la vremea aia, vopsea direct pe tabla. Astfel ca dupa un timp incepe cojirea, mai ales pe capota aripi si spoiler unde dau o mana de ajutor si impuritatile de pe sosele. In plus, lasata masina la vopsit poate insemna gazarea geamurilor, umplerea interiorului de praf, fumat in masina, lasat casetofonul sa mearga zile intregi si alte magarii. Asa ca, din pacate CASCO nu inseamna niciodata readucerea la starea initiala. Exista mereu si un aspect negativ. Sau mai multe, pe langa timpul pierdut.
CASCO nu reprezinta readucerea la starea initiala, insa reprezinta scutirea de multi bani.
Serviceurile reprezinta (sau ar trebui sa reprezinte) readucerea la starea initiala, dar depinde si de service. La ATS nu sunt probleme, lucreaza aia foarte bine.
Oricum, daca ai CASCO te apuci si iei ciocanul astfel incat usa sa aiba nevoie de inlocuire totala.
E o metoda barbara, dar daca ai un service prost asta e solutia.
Serviceurile reprezinta (sau ar trebui sa reprezinte) readucerea la starea initiala, dar depinde si de service. La ATS nu sunt probleme, lucreaza aia foarte bine.
Oricum, daca ai CASCO te apuci si iei ciocanul astfel incat usa sa aiba nevoie de inlocuire totala.
E o metoda barbara, dar daca ai un service prost asta e solutia.
Nu te costa nimic pentru ca ai CASCO. Ma rog, te costa CASCO, dar merita sa iti faci, mi se pare o prostie sa nu ai.
O usa noua vine nevopsita.
Ea se grunduieste si vopseste in vopseaua dorita.
Daca nici o piesa nevopsita si apoi vopsita nu iese ca noua atunci acea vopsitorie are mari mari probleme.
E imposibil ca o usa noua sa iasa prost.
O usa noua vine nevopsita.
Ea se grunduieste si vopseste in vopseaua dorita.
Daca nici o piesa nevopsita si apoi vopsita nu iese ca noua atunci acea vopsitorie are mari mari probleme.
E imposibil ca o usa noua sa iasa prost.
Te faci ca nu pricepi in legatura cu CASCO si vrei sa ne convingi ca rata impunge in legatura cu vopsitul. Dar noi stim ca ea macane.
Si ca sa-ti zdruncin lumea ideala in care traiesti , uite aici:
http://img216.imageshack.us/my.php?imag ... 046ul8.jpg
compara ce sub vopsea la capota(tabla) cu ce e sub vopsea la aripi (grund si alte chestii).
Si ca sa-ti zdruncin lumea ideala in care traiesti , uite aici:
http://img216.imageshack.us/my.php?imag ... 046ul8.jpg
compara ce sub vopsea la capota(tabla) cu ce e sub vopsea la aripi (grund si alte chestii).
Nu inteleg ce vrei sa spui.
Intr-o vopsitorie buna o piesa noua vopsita nu are cum sa nu iasa ca precedenta asa cum ai cumparat-o cu masina.
Punct.
Ca unii inca mai dau cu pensula e fix problema lor.
Daca ai patit cazuri din astea te duci frumos la OPC si le faci scandal.
Cu alte cuvinte ce imi arati tu pare (mai mult ca sigur ca si ESTE) un caz de vopsitorie de `meserias`.
Insa eu vorbeam de vopsitorie adevarata.
Daca ce imi arati tu este o capota vopsita din fabrica FIAT (desi nu cred) atunci ar trebui ca persoana respectiva sa le intenteze proces.
Intr-o vopsitorie buna o piesa noua vopsita nu are cum sa nu iasa ca precedenta asa cum ai cumparat-o cu masina.
Punct.
Ca unii inca mai dau cu pensula e fix problema lor.
Daca ai patit cazuri din astea te duci frumos la OPC si le faci scandal.
Cu alte cuvinte ce imi arati tu pare (mai mult ca sigur ca si ESTE) un caz de vopsitorie de `meserias`.
Insa eu vorbeam de vopsitorie adevarata.
Daca ce imi arati tu este o capota vopsita din fabrica FIAT (desi nu cred) atunci ar trebui ca persoana respectiva sa le intenteze proces.
esti cu siguranta primul pe care il 'aud' zicand asta pe un forum..indie. wrote:La ATS nu sunt probleme, lucreaza aia foarte bine.
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
Capota nu este din fabrica ci e vopsita de Augsburg. Vopsitul original FIAT avea, orientandu-ma dupa o ciobitura si numarand straturile dupa nuante, vreo 5 randuri de diverse chestii. Ceea ce nu s-a mai intamplat dupa revopsire, la nici un service, fie el si Fiat (cel de romania evident).
Parbrizul gazat a fost un alt downside.
Parbrizul gazat a fost un alt downside.