Jante pentru cee'd
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Stai linistit ca cine se aseamana se aduna si raspunsuri la intrebarile tale le poti pune si gasi acolo ca pe reno.ro nu iti duce nimeni dorul.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
re
deci, nu vad cum o janta mai mare poate avea efect asupra peformantelor motorului. in general este mai grea, insa nesemnificativ, incat sa se puna vorba de demaraj. circumferinta roatei ramane la fel, prin micsorarea talonului.
Iar referitor la latime, cu cat roata este mai lata, forta de frecare este mai mare, implicit aderenta, deci teoretic, demarajul ar trebui sa fie mai bun. Ca sa nu mai vb de frane.
Daca vine vorba de Bucuresti, sincer nici eu nu recomand 17. Eu am 17, am deja 2 galme mici la 2 din cauciucuri, deci o sa trebuiasca sa le schimb, ce e drept am deja 26k de km, insa ar fi trebuit sa tina mai mult. Iar gropile se simt mai tari cu cele de 17, implicit uzura amortizoarelor.
Insa una peste alta, in viata nu exista nimik frumos fara sacrificii. deci, daca ai posibilitati financiare, si vrei sa ai o masina cu un look mai misto, i-ati niste jante mari de 17.
Cat vine vorba de talon. Eu am rotile de 17 din fabrica, si in talon mi-au scris ca maxim 16 am voie, asa ca nu te lua dupa talon. Vezi ce scrie in cartea de identitate a masinii, acolo teoretic ar trebui sa scrie maxim 225/45R17 (sau 55 - nu stiu sigur acum, si mi-e lene sa ma uit la mine )
Oricum bafta in alegerea jantelor, si a gumelor, recomand Vredestein la gume - raport calitate pret, foarte bun. Importatorul este pe la romexpo, intreaba la intrare. Acolo mi-am luat setul de iarna si am fost multumit...
Daca vrei PM pentru un numar de tel, sa te interesezi de preturi. (au si jante acolo)
Iar referitor la latime, cu cat roata este mai lata, forta de frecare este mai mare, implicit aderenta, deci teoretic, demarajul ar trebui sa fie mai bun. Ca sa nu mai vb de frane.
Daca vine vorba de Bucuresti, sincer nici eu nu recomand 17. Eu am 17, am deja 2 galme mici la 2 din cauciucuri, deci o sa trebuiasca sa le schimb, ce e drept am deja 26k de km, insa ar fi trebuit sa tina mai mult. Iar gropile se simt mai tari cu cele de 17, implicit uzura amortizoarelor.
Insa una peste alta, in viata nu exista nimik frumos fara sacrificii. deci, daca ai posibilitati financiare, si vrei sa ai o masina cu un look mai misto, i-ati niste jante mari de 17.
Cat vine vorba de talon. Eu am rotile de 17 din fabrica, si in talon mi-au scris ca maxim 16 am voie, asa ca nu te lua dupa talon. Vezi ce scrie in cartea de identitate a masinii, acolo teoretic ar trebui sa scrie maxim 225/45R17 (sau 55 - nu stiu sigur acum, si mi-e lene sa ma uit la mine )
Oricum bafta in alegerea jantelor, si a gumelor, recomand Vredestein la gume - raport calitate pret, foarte bun. Importatorul este pe la romexpo, intreaba la intrare. Acolo mi-am luat setul de iarna si am fost multumit...
Daca vrei PM pentru un numar de tel, sa te interesezi de preturi. (au si jante acolo)
Kia Cee'd 1,6 HP 115 -> 143 (realy HP), full+xenoane
Re: re
Umfl?-?i gumele peste limite, vezi c?nd demarezi mai bine, cu ele balon sau lipite de asfalt! Nu ai experien?a pegas? ?ntr-adev?r, la gume late scade posibilitatea...ruperii aderen?ei cum se zice dar motorul transpir? ?i..casc? ochiii! Sunt aspecte diferite!mihai_u wrote:... forta de frecare este mai mare, implicit aderenta, deci teoretic, demarajul ar trebui sa fie mai bun.
Pt cei ce vor sa simta diferenta pot sa faca un mic experiment.mihai_u wrote:Iar referitor la latime, cu cat roata este mai lata, forta de frecare este mai mare, implicit aderenta, deci teoretic, demarajul ar trebui sa fie mai bun.
1. te duci la vulcanizare si bagi in anvelopa 1,8
2. testezi demarajul si incerci sa mergi normal
3. te intorci la vulcanizare si bagi 2,5
4. testezi demarajul
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
ciprianeagu wrote:Eu am pus Inter Action...sunt muuult mai usoare...le-am umplut si cu azot...are vreo legatura cei 2 factori pt faptul ca nu mai simt asa de rau opritoarele alea inainte de trecerile de pietoni ????....sau e doar efectul placebo?
Zi-mi si mie ce tip de Inter Action ti-ai luat la ce pret si daca le-ai luat de la AutoSoft (www.vanzarianvelope.ro).
In alta ordine de idei, te rog sa-mi spui cum se comporta in trafic si daca esti multumit de ele si ce garantie ti-au dat.
BTW: opritoarele se numesc "spinari de magar" in limbajul militienilor de la circulatie
-
- Posts: 94
- Joined: 26 Dec 2007, 03:40
- Auto:
- Location: Constanta
Pt toti cei care vor sa-si schimbe jantele cititi acest articol
Road Wheel Weights Can Affect Your Vehicle's Show...and Go
http://www.tirerack.com/wheels/tech/tec ... ntpage=101
Road Wheel Weights Can Affect Your Vehicle's Show...and Go
http://www.tirerack.com/wheels/tech/tec ... ntpage=101
KIA Cee'd 1.4 GLS, Mars Red, BEST ODO141000km
cer o parere
Aceste jenti
http://www.magazinuldejante.ro/products ... _yamato_17
credeti k merge pe o un ceed alb ?
acum nu stiu dak prezoanele se potrivesc dak stie cineva si poate sa ma ajute il cinstesc
thx
http://www.magazinuldejante.ro/products ... _yamato_17
credeti k merge pe o un ceed alb ?
acum nu stiu dak prezoanele se potrivesc dak stie cineva si poate sa ma ajute il cinstesc
thx
I`m just a toy so ...don`t play with me !
pai sunt 130 de EUR fara tva...618 cu totu
ideea e k io am kia alba si vreau sa o tin in maxim 3 culori .. alb negru si rosu
1. contrast mare intre stopuri spate si alb
2. mi`am comandat grila xR care are rosu si apare contrast in partea din fata a masinii si da continuitate cu spatele
3. jentile astea contin negru si rosu (la emblema)
a) rosul emblemei merge cu grila si stopuri
b) negru mizez pe faptul ca ii trag folie si merge bine janta cu folia
cam atat k nu vreau sa o impopotzonez....
ar fi ok ?
ideea e k io am kia alba si vreau sa o tin in maxim 3 culori .. alb negru si rosu
1. contrast mare intre stopuri spate si alb
2. mi`am comandat grila xR care are rosu si apare contrast in partea din fata a masinii si da continuitate cu spatele
3. jentile astea contin negru si rosu (la emblema)
a) rosul emblemei merge cu grila si stopuri
b) negru mizez pe faptul ca ii trag folie si merge bine janta cu folia
cam atat k nu vreau sa o impopotzonez....
ar fi ok ?
I`m just a toy so ...don`t play with me !
....am fost mai devreme si mi`am ridicat grila .... sunt EXTREM DE DEZAMAGIT de cei de la KIA pt k nu are emblema xR pe ea. cik nu se mai fabrica cu xR....
rugamintea mea este daca stie cienva de unde as putea face rost de emblema xR i`as ramane profund indatorat.
aveti grija cu ce mai comandati de la ei ca nu e totul asa roz cum pare...
thx
rugamintea mea este daca stie cienva de unde as putea face rost de emblema xR i`as ramane profund indatorat.
aveti grija cu ce mai comandati de la ei ca nu e totul asa roz cum pare...
thx
I`m just a toy so ...don`t play with me !
Jucarieee wrote:....am fost mai devreme si mi`am ridicat grila .... sunt EXTREM DE DEZAMAGIT de cei de la KIA pt k nu are emblema xR pe ea. cik nu se mai fabrica cu xR....
thx
trage si tu o poza cu grila sa stim ce ......... putem sa patim ............
sincer .... chiar vreau si eu una dar daca ...... nu arata bine ...........end
apropo nu ai vazut-o inainte sa o comanzi ...........
CEED "neagra" 1.4
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km