tunning motor 1.4
-
- Posts: 30
- Joined: 14 Nov 2007, 13:25
- Auto:
- Location: Galati
- Contact:
[/quote]catcher_silviu wrote:In legatura cu motorul stors de putere...nici pe departe cu cheltuieli semnificative sunt aproape sigur ca se pot scoate si 160cp din 1.4 benzina(investitie peste 4000 euro)[/list][/list]
Cred ca te referi la turbina si compresor,nu?

Cine s-ar baga la asa ceva?

cee'd 1.4 cvvt , best , kompass blue
-
- Posts: 30
- Joined: 14 Nov 2007, 13:25
- Auto:
- Location: Galati
- Contact:
la motorul de 1,6 GSL o fi facut cineva remapare?
CEE'D 1,6 GSL BASE Piston Grey + 2-3 optionale;
poze: http://picasaweb.google.com/adrianstefa ... bilicaCeeD
jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=2692
ODO 18000km
poze: http://picasaweb.google.com/adrianstefa ... bilicaCeeD
jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=2692
ODO 18000km
dupa discutiile avute astazi la intlanire cu Dl Popa Directorul de vanzari Kia Pitesti ... spunea ceva de o resoftare in mai multe trepte : pt motorul de 1,4 -109 cai :resoftarea 1 se pot obtine pana la 120 cp si o alta resoftare care nu este recomandata ce ajunge pana la 140 cp. WOW
este destul de mult !!! deci se poate !!! fara nici un fel de alte modificari(galerie, filtre,admisie ,esapament.. etc ) ...
Cred ca am retinut bine datele
P.s ! I-am spus Dl-ui Popa ca mi-am dat comanda de filtru KN si nu a avut o parare prea buna despre aceasta alegere a mea .. zicand ca nu recomanda(si atat)

Cred ca am retinut bine datele

P.s ! I-am spus Dl-ui Popa ca mi-am dat comanda de filtru KN si nu a avut o parare prea buna despre aceasta alegere a mea .. zicand ca nu recomanda(si atat)
doar eram curios daca a incercat cineva...BAU wrote:Am 1,6 GSL dar crede-ma ca nu este cazul .
Poate la 2,0 GSL /144 CP

de ce nu ar fi cazul? vrei sa zici ca nu se merita?
...ai mers si cu 1,4 GSL? poti te rog sa descrii diferenta?

CEE'D 1,6 GSL BASE Piston Grey + 2-3 optionale;
poze: http://picasaweb.google.com/adrianstefa ... bilicaCeeD
jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=2692
ODO 18000km
poze: http://picasaweb.google.com/adrianstefa ... bilicaCeeD
jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=2692
ODO 18000km
Resoftare
Am spus ca nu se merita dar nu stiu ptr ce ai luat tu masina .
1,6 GSL la 122 CP este suficient de puternica si rapida ptr a cere mai mult de la o masina de sosea.,familiala .(Am mers cu un leon 1,6 )-putin mai slabut parca la demaraje peste 3500 rot/min.
Daca vrei sa alergi la curse ,DA ai nevoie de un motor din care sa storci cit mai mult.-In acest caz de ce sa pleci de la 1,4 ca dupa o cursa sa-i desfaci motorul ?
Cred ca la o resoftare de 2,0 l ai putea scoate 160 CP dar depinde de tine si de investitia ceruta .
Si atunci :MERITA ???
1,6 GSL la 122 CP este suficient de puternica si rapida ptr a cere mai mult de la o masina de sosea.,familiala .(Am mers cu un leon 1,6 )-putin mai slabut parca la demaraje peste 3500 rot/min.
Daca vrei sa alergi la curse ,DA ai nevoie de un motor din care sa storci cit mai mult.-In acest caz de ce sa pleci de la 1,4 ca dupa o cursa sa-i desfaci motorul ?
Cred ca la o resoftare de 2,0 l ai putea scoate 160 CP dar depinde de tine si de investitia ceruta .
Si atunci :MERITA ???
Modelele cu motor de 2 l sunt prea scumpe ptr bugetul meu.
In plus de asta cred ca daca as ajunge pe la 140CP cu motorul de 1.6 GSL ar fi perfect. Peste valoarea astat cred ca implica si alte modificari pe care nu as fi dispus sa le fac.
Asa la ochi, un filtru sport+bujii jmechere+remapare ar ajunge aproape de 140...si de-aia intrebam. Iar la valoarea asta chiar mi se pare superdecenta treaba
.
In plus de asta cred ca daca as ajunge pe la 140CP cu motorul de 1.6 GSL ar fi perfect. Peste valoarea astat cred ca implica si alte modificari pe care nu as fi dispus sa le fac.
Asa la ochi, un filtru sport+bujii jmechere+remapare ar ajunge aproape de 140...si de-aia intrebam. Iar la valoarea asta chiar mi se pare superdecenta treaba

CEE'D 1,6 GSL BASE Piston Grey + 2-3 optionale;
poze: http://picasaweb.google.com/adrianstefa ... bilicaCeeD
jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=2692
ODO 18000km
poze: http://picasaweb.google.com/adrianstefa ... bilicaCeeD
jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=2692
ODO 18000km
stie cineva ceva despre box tuning? http://www.motortuning.ro/page.php?18
Din motorul de 122 cai, cu chiptuning mai mult de 135 Cp nu prea scoti.
Filtrul nu aduce nici un cal in plus, bujiile cu atat mai mult (nu stiu de unde ati scos-o voi)
Iar la stage 2 din motor de 109 cai -> 140 cai e deja forjare foarte mare de motor si scade considerabil durata de viata a motorului.
Tot ce poti sa faci safe la un motor pe benzina aspirat e un chiptuning (aprox + 10% putere si +20% cuplu daca e facut cum trebuie si un consum mai mic + o optimizare a cuplului la turatii mai joase daca hartile ECU pe care le pui sunt bine facute - se numeste ECOtuning), un filtru sport (KN de ex sunt excelente) pentru o optimizare a aerului admis, un set de bujii Iridium (nu dau nici o modificare sesizabila de tine dar stii ca pe termen lung fac bine sanatatii motorului, si nici nu sunt scumpe, 160 lei setul), si foarte important, sa bagi in el benzina cea mai buna (unii zic MOL EVO, rompetrol 99 si carrera 100) si uleiul cel mai bun (multi zic ca Castrol RS ar fi cel mai bun)
La un motor turbo cresterile de putere si cuplu prin chiptuning mai mari decat la cel aspirat.
Filtrul nu aduce nici un cal in plus, bujiile cu atat mai mult (nu stiu de unde ati scos-o voi)
Iar la stage 2 din motor de 109 cai -> 140 cai e deja forjare foarte mare de motor si scade considerabil durata de viata a motorului.
Tot ce poti sa faci safe la un motor pe benzina aspirat e un chiptuning (aprox + 10% putere si +20% cuplu daca e facut cum trebuie si un consum mai mic + o optimizare a cuplului la turatii mai joase daca hartile ECU pe care le pui sunt bine facute - se numeste ECOtuning), un filtru sport (KN de ex sunt excelente) pentru o optimizare a aerului admis, un set de bujii Iridium (nu dau nici o modificare sesizabila de tine dar stii ca pe termen lung fac bine sanatatii motorului, si nici nu sunt scumpe, 160 lei setul), si foarte important, sa bagi in el benzina cea mai buna (unii zic MOL EVO, rompetrol 99 si carrera 100) si uleiul cel mai bun (multi zic ca Castrol RS ar fi cel mai bun)
La un motor turbo cresterile de putere si cuplu prin chiptuning mai mari decat la cel aspirat.
citez din surse evident sigure:.indie. wrote: Filtrul nu aduce nici un cal in plus, bujiile cu atat mai mult (nu stiu de unde ati scos-o voi)
"K&N's air filter is an automotive air filter constructed of cotton gauze material sandwiched between aluminium wire mesh. [2] It allows more air to flow in freely while dirt and particles stick to the oil. K&N explains that this configuration is much more efficient than paper filters. As a result more oxygen gets into the engine, allowing vaporized fuel to burn more efficiently, thus increasing horse power and fuel economy."
si pentru cei care spala filtrele la 15000 de km o precizare

"The filter withstands repeated washings unlike paper filters, however, washing should be done only every 50,000 miles. [2] After washing, the filter is treated with an oil. Introduced in 1969 by K&N Engineering, Inc., the company states that owners can drive for 50,000 to 100,000 miles between cleaning and claims a million mile warranty.[2] [3] Carl Judice drove one million miles with a single K&N filter."
CEE'D 1,6 GSL BASE Piston Grey + 2-3 optionale;
poze: http://picasaweb.google.com/adrianstefa ... bilicaCeeD
jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=2692
ODO 18000km
poze: http://picasaweb.google.com/adrianstefa ... bilicaCeeD
jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=2692
ODO 18000km
O sa testez cand imi vine masina si te anunt in legatura cu 0,1HP ala
.
Poti sa fii mai putin vag?
...iar site-ul de pe care am citat este wikipedia.org

Poti sa fii mai putin vag?

...iar site-ul de pe care am citat este wikipedia.org
CEE'D 1,6 GSL BASE Piston Grey + 2-3 optionale;
poze: http://picasaweb.google.com/adrianstefa ... bilicaCeeD
jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=2692
ODO 18000km
poze: http://picasaweb.google.com/adrianstefa ... bilicaCeeD
jurnal de bord: viewtopic.php?f=5&t=2692
ODO 18000km