"GAURA" din bord !!!

Forum cu de toate despre Kia cee'd
gcristi
Posts: 140
Joined: 15 May 2007, 14:48
Auto:

Post by gcristi »

Senzor de temperatura, umiditate .... acum nu este inca clar daca si masinile fara clima automata il au.
CRDI 90LP Base+optionale(ESP, proiectoare ceata, etc) - pewter beige

ionut75
Posts: 377
Joined: 08 Jun 2007, 14:21
Auto: Ceed
Location: PITESTI

Post by ionut75 »

Nu cred ca este senzor de temperatura, umiditate, etc.
Eu zic ca pe acolo se aude sunetul cand nu ti-ai pus centura.
KIA CEE'D SW 1.6 GDI
Daca tot faci un lucru, atunci fa-l bine!

gcristi
Posts: 140
Joined: 15 May 2007, 14:48
Auto:

Post by gcristi »

vezi http://58.87.51.38/kme_viewer/ ---> Component -----> Humidity senzor
CRDI 90LP Base+optionale(ESP, proiectoare ceata, etc) - pewter beige

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Nu e exclus sa fie ambele. Asta cu sunetul se paote verifica usor, acoperind respectivul orificiu. Si sunetul ar trebui sa fie mai infundat
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

gcristi
Posts: 140
Joined: 15 May 2007, 14:48
Auto:

Post by gcristi »

Fratilor de cat sa credeti toate timpeniile debitate de altii verificati adresa de mai sus. Masinile fara clima automata nu au nimic, cele care au, este senzorul de temperatura interioara combinat cu cel de umiditate.
Subiect inchis. Nu mai dati atata credit dealerului, nu sunteti lamuriti pina acum de profesionalismul lor.
CRDI 90LP Base+optionale(ESP, proiectoare ceata, etc) - pewter beige

dyacos_13
Posts: 35
Joined: 22 Aug 2007, 20:00
Auto:
Location: timisoara

Post by dyacos_13 »

e putin off topik dar nu am vrut sa deschid altul nou
as vrea sa ma ajute cineva cu un raspuns,fara sa para prosteasca intrebarea:ce inseamna un motor turat??
eu si sotul meu avem pareri contradictorii in ceea ce priveste condusul unui cee"d,adica eu schimb vitezele ft repede (prea repede spune el ),la 50-60 sint in a 4-a,nu ca m-as uita la vitezometru,dar asa mi se pare mie ca toarce ok motorul.( el spune ca e subturat si nu e ok)El merge cu a 3-a pina la 60 si eu am impresia ca va zbura motorul de sub capota,ca-l chinuie.Subiect de disputa,nu alta.
Tine de stilul de condus al fiecaruia,are vreo importanta cit e de turata????
stiu ca masinuta "duce" turatii marii mari dar parca mi-e mila!!! :?:
1.4 Lx Best kompass blue comanda 26.06.2007--->seria 04.09.2007--->masina--->01.10.2007

L P
Posts: 156
Joined: 22 Sep 2007, 19:05
Auto:
Location: Bucuresti

Post by L P »

Acest lucru tine de ceea ce astepti de la masina.
Pentru motorul de 1.4 exista o turatie la care se obtine puterea maxima (la 6200 rot/min ) si cea de cuplu maxim (la 5000 rot/min) -cuplul maxim fiind mai important cind judeci un motor Diesel.
Bineinteles ca o turatie mare inseamna in primul rind un consum de benzina mai mare ,sa nu spunem de uzura cuzinetilor care este foarte accentuata in combinatie cu un ulei de slaba calitate Daca te uiti pe diagrama Cuplu ,Putere,Turatie , se poatte vedea ca acest motor se comporta aproape perfect in plaja de turatii 2500 - 3500 (fiind un compromis intre a avea putere mare la un consum cit mai mic)Inseamna ca ar fi indicat sa nu schimbi treapta superioara sub 3500 rot/ min dar nici sa mergi cu masina sub 2500 rot/min
In aceste situatii vom avea si cel mai mic consum la o viteza de cca 90 km/ora/
Sfatul meu este: In cazul mersului normal sa nu depasiti turatia de 4000 rot/min (desi motorul poat duce mai mult) decit in caz de forta majora :
Depasiri in forta sau in caz de nevoie de putere mare in timp scurt pentru a iesi din stiuatii periculoase.
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, ESP, CLIMATRONIC, 225/45 R17W, Piston Gray, 15.000 km

dyacos_13
Posts: 35
Joined: 22 Aug 2007, 20:00
Auto:
Location: timisoara

Post by dyacos_13 »

LP multumesc frumos m-ai lamurit,si daca nu ma intind,mai am o intrebare:am inteles ca se poate seta volumul cd-ului in functie de acceleratie,adica sa creasca de la sine cind accelerezi si sa se reduca la frinare.Am inteles gresit? pt ca eu nu gasesc functia asta?
pare un moft,odata ce ai comenzi pe volan,dar e util.
1.4 Lx Best kompass blue comanda 26.06.2007--->seria 04.09.2007--->masina--->01.10.2007

L P
Posts: 156
Joined: 22 Sep 2007, 19:05
Auto:
Location: Bucuresti

Volum

Post by L P »

Pe volan ai comenzi de setare -single (numai in stinga) sau dual (pe dreapta si stinga)
Din butonul de setare apesi pina la indicativul SVDC .
Aici din butonul cu sageti stinga- dreapta se poate ajusta cresterea volumului de la 1 la 5 (functie de zgomot si viteza de deplasare )
Daca setezi pe O ,dispozitivul este scos din functiune,

Asa am inteles eu din manualul de utilizare ,pag 125 (o sa verific si in practica ulterior)
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, ESP, CLIMATRONIC, 225/45 R17W, Piston Gray, 15.000 km

Dane
Posts: 19
Joined: 25 Aug 2007, 19:17
Auto:
Location: Sibiu

Post by Dane »

Cea mai buna este (ca de obicei) calea de mijloc. La turatii mari problema ar fi consumul crescut de carburant, in rest e OK. Eu m-as feri in primul rand de mersul cu motorul " subturat" (treapta superioara la viteza mica). In cazul asta fortele aplicate anumitor componente (in special arborele cotit) sunt foarte mari si nici consumul nu e foarte mic. In plus la turatii foarte mici ungerea motorului poate avea de suferit.
Succes!

dyacos_13
Posts: 35
Joined: 22 Aug 2007, 20:00
Auto:
Location: timisoara

Post by dyacos_13 »

merci la toti,se pare ca forumul e mai ok decat manualul,(sau decit dealerii :twisted: ) :lol: :lol:
1.4 Lx Best kompass blue comanda 26.06.2007--->seria 04.09.2007--->masina--->01.10.2007

L P
Posts: 156
Joined: 22 Sep 2007, 19:05
Auto:
Location: Bucuresti

Post by L P »

In llegatura cu volumul , aceleasi comenzi se afla si pe consola centrala.
Este un buton dreptunghiular (in centru ,pe care scrie SETUP) iar in lateral este un buton rotund cu sageti stinga dreapta de unde se seteaza valorile dorite din SETUP.(in acest caz cifrele de la 1 la 5 sau O -in caz de anulare, pentru modul SDVC)
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, ESP, CLIMATRONIC, 225/45 R17W, Piston Gray, 15.000 km

L P
Posts: 156
Joined: 22 Sep 2007, 19:05
Auto:
Location: Bucuresti

Post by L P »

Ai dreptate .
Acelasi lucru nu mi-a placut nici mie la dealer (de fapt la consultantul de vinzari )
Stapinea perfect tehnica de negociere si de vinzare (culmea ,am aflat ulterior ca facuse cursurile de vinzare chiar cu profesorul cu care le facusem si eu ) dar avea mari lacune in datele tehnice ale masinii.
(De neconceput ptr mine)
De aceea prefer sa ma documentez si sa invat singur (am fost mereu un auodidact)
Asa ca daca mai sint intrebari de orice fel ( de natura tehnica ) nu ezita sa intrebi pe forum sau chiar PM. Mi-a placut intotdeauna sa impartasesc si altora din experienta mea .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, ESP, CLIMATRONIC, 225/45 R17W, Piston Gray, 15.000 km

ION GABRIEL IONUT
Posts: 66
Joined: 31 Jul 2008, 08:38
Auto:
Location: Targoviste

"GAURA" din bord !!!

Post by ION GABRIEL IONUT »

Langa lacasul pt cheia de contact exista o "gaura" cam cat o moneda de 50 bani, cu un capac cu "gratele". Toata lumea ma intreaba ce reprezinta, insa nu stiu ce sa raspund, habar n-am!!
Stie cineva la ce foloseste?
Asa au toate modelele?
IGI SAN cu Cee'd 1.4 GSL MT LX BEST, Pewter beige.....peste 1000km (Full casco)
http://iongabrielionut.blogspot.com/

ION GABRIEL IONUT
Posts: 66
Joined: 31 Jul 2008, 08:38
Auto:
Location: Targoviste

Post by ION GABRIEL IONUT »

IGI SAN cu Cee'd 1.4 GSL MT LX BEST, Pewter beige.....peste 1000km (Full casco)
http://iongabrielionut.blogspot.com/

Post Reply

Return to “Generalităţi”