Dilema
Dilema
Dupa aproape 7 ani as vrea sa inlocuiesc KIA CEED , varianta BEST 2008 ( 59.035 km astazi ) . Se merita inlocuire sau sa o mai pastrez ? Masina nu are probleme , merge ca in prima zi .Ce masina noua imi recomandati in valoarea a 11.500 euro +un tichet RABLA ?Care ar fi un pret bun ce as putea obtine pe ea? Care este interesat, de cumparare, ma poate contacta -tel. 0722629739.Mai multe despre masina aici : viewtopic.php?f=5&t=2244
Multumesc!
Multumesc!
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Dilema
În suma respectivă nu găsești nouă decât clasa mică sau vreo compactă cheală și motor „economic”. Cee'dul nu-ți va aduce cine știe ce, oricum nu-ți fă planuri la mai mult de 4000€, cu mult noroc, dar la 15000+rabla ai ceva opțiuni. Dacă aș fi în locul tău aș merge pe la dealeri și aș încerca un buy back. Mie, la Opel mi-au oferit 1800€ pe Laguna (ținând cont că taxa e 1900€, nu e chiar atât de rău).
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Dilema
Pe masina am avut 5.000 euro.Pretentii mari nu am pentru o masina noua .
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Dilema
Honda Civic Sedan daca nu te deranjeaza plasticul tare de pe bord. In rest e o masina decenta..dar nu vad de ce ai schimba o masina ce merge bine cu una care e oarecum la acelasi nivel sau chiar sub Ceed doar de dragul ca e noua.
SAAB 9-5
Re: Dilema
Ma gandeam la faptul ca acum mai iau ceva pe masina , peste 2-3 ani valoarea acesteia va scadea foarte mult . Ma batea gandul la noul CEED.
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
- zaboss
- Posts: 1180
- Joined: 16 Sep 2010, 21:41
- Auto: Kodiaq 2.0 TSI, 4x4 DSG, Style
- Location: București
- Contact:
Re: Dilema
O ai cumva pe autovit la 5900? Că se potrivesc culoarea și numărul de kilometri.xp wrote:Pe masina am avut 5.000 euro.Pretentii mari nu am pentru o masina noua .
Din punctul meu de vedere merită schimbată, chiar dacă nu are mulți kilometri. Nu neapărat din punct de vedere economic - cât de mult te-ar costa eventualele probleme ale mașinii actuale pentru următorii 5-6 ani, chiar și în condiții de ghinion maxim, nu cred că acoperă diferența până la una nouă.
Cee'd e o variantă OK.
____________________________________
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Light travels faster than sound. That's why most people appear brighter untill you hear them speak.
Re: Dilema
Nu o am pe autovit.O am pe alte site-uri si nu la acest pret , care mi se pare si mie cam mare.Anunturile le am pe site-uri, la un pret de 5500 euro negociabil.
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
Re: Dilema
Marele avantaj a celui care o cumpara este ca nu mai plateste taxa de mediu + o masina buna. Daca te duci la ENA la buy back cred ca iti da 3.500 pe ea deci nu cred ca se merita.xp wrote:Pe masina am avut 5.000 euro.Pretentii mari nu am pentru o masina noua .
Din punctul meu de vedere daca esti multumit de masina eu zic sa o pastrezi. Daca cumperi o masina (12,000 eur) noua si presupunem ca dupa 2 ani o vinzi eu cred ca pierzi 3000 - 4000 eur.
Daca nu ai pretentii mari ce rost are sa dai bani pe o masina la care difere designul?
Si pe mine ma batea un gand sa o dau si sa iau o skoda octavia sh (2012-2013) sau un vw jetta sh (2012-2013) dar am facut o analiza si am zis decat sa iau o masina cu 200.000 -300.000 km reali si sa mai incep sa bag si bani in ea mai bine stau linistit.
KIA Cee`d 1.4 GSL BEST, red mars
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Dilema
Eu am zis asa: daca e sa o schimb macar sa simt ca am facut un salt- masina noua sa aiba xenon, pilot automat, scaune incalzite, portbagaj mai mare...altfel de ce sa schimb echipa castigatoare?
La Ceed ul asta pierzi cat din valoare... intre 500 si 1,000 EUR pe an?
Gandeste-te ca la o masina noua ai pierdut 20% cand ai scos-o de pe poarta dealerului- deci pierderile vor fi mult mai mari! Nu mai vorbesc de CASCO, revizii mai scumpe, suferinta provocata de prima zgarietura
La kilometri astia daca nu ai pretentii prea mari de la o masina noua- adica te lasa rece xenonul si cele de mai sus (plus ESP ul in cazul tau), mai bine pune-o pe actuala pe GPL si mergi ma ieftin decat cu autobuzul !
Eu oscilez intre o Skoda Octavia noua- cu ce vreau eu costa 21,500 EUR masina de test drive cu 4,000 km (TDI 150 cai); si ceva SH de prin 2011 cu maxim 60,000 km la bord: seria 3 cu XDrive, Passat, Superb. Dar fara sa aiba xenon scaune pilot nici nu iau in calcul schimbarea.
La Ceed ul asta pierzi cat din valoare... intre 500 si 1,000 EUR pe an?
Gandeste-te ca la o masina noua ai pierdut 20% cand ai scos-o de pe poarta dealerului- deci pierderile vor fi mult mai mari! Nu mai vorbesc de CASCO, revizii mai scumpe, suferinta provocata de prima zgarietura
La kilometri astia daca nu ai pretentii prea mari de la o masina noua- adica te lasa rece xenonul si cele de mai sus (plus ESP ul in cazul tau), mai bine pune-o pe actuala pe GPL si mergi ma ieftin decat cu autobuzul !
Eu oscilez intre o Skoda Octavia noua- cu ce vreau eu costa 21,500 EUR masina de test drive cu 4,000 km (TDI 150 cai); si ceva SH de prin 2011 cu maxim 60,000 km la bord: seria 3 cu XDrive, Passat, Superb. Dar fara sa aiba xenon scaune pilot nici nu iau in calcul schimbarea.
SAAB 9-5
Re: Dilema
Sa stii ca mi-ai dat o idee cu gpl-ul.Cam cat costa o instalatie de gpl ?
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
Re: Dilema
Vezi pe forum ca e un topic intreg - se invarte pe la 2500 - 3000 RON o instalatie de GPL ok
Daca te hotarasti sa o pastrezi GPL-ul este o varianta buna - desi la cati km faci nu o vei amortiza foarte repede
Sfatul meu ar fi sa te indrepti spre ceva sh mai bine dotat - o masina luata din Romania cu istoric aici si pana in 60.000 km. Gasesti variante ok pe benzina gen Mazda 6 ( un 2000 normnal aspirat ) si ii poti pune noii masini o instalatie GPL.
Diesel sunt mai scumpe si in general au mai multi km
E o decizie grea ... oricum daca nu gasesti sa o dai cu cel putin 5000 EURO mai bine o pastrezi
Daca te hotarasti sa o pastrezi GPL-ul este o varianta buna - desi la cati km faci nu o vei amortiza foarte repede
Sfatul meu ar fi sa te indrepti spre ceva sh mai bine dotat - o masina luata din Romania cu istoric aici si pana in 60.000 km. Gasesti variante ok pe benzina gen Mazda 6 ( un 2000 normnal aspirat ) si ii poti pune noii masini o instalatie GPL.
Diesel sunt mai scumpe si in general au mai multi km
E o decizie grea ... oricum daca nu gasesti sa o dai cu cel putin 5000 EURO mai bine o pastrezi
Kia Cee'd 1,4 GSL Piston Grey
Base + some stuff
B-04-AJX
Base + some stuff
B-04-AJX
Re: Dilema
Ma mai gandesc ce decizie sa iau. Sunt nehotarat. Poate daca as obtine un pret bun pe masina as fi mai hotarat sa o vand.
-Kia Ceed-1.4-BEST-so red-90.000 km
Re: Dilema
Am avut aceeasi discutie cu mine insumi in ultimele 3 primaveri. Cam tot de pe la 65.000 km: atunci pretul unei masini de 5 ani era cam 5500 euro.
Acum am gaz pe ea si 120.000 km iar pretul este cam de 4000 euro.
Deci o mai tin ca nu se pierd prea multi bani de acum in colo. Daca mai am discutia asta cu mine insumi peste inca 1.5 ani nu cred ca o mai vand: o tin ca masina de back-up a familiei extinse pt cand una din celelalte e in service. Pe masura ce trece timpul imi dau seama ca acest Ceed 1 este Golf IV / Octavia 1 al coreenilor.
Despre tine: daca nu vrei ceva din alta clasa nu o schimba. Masina merge bine, chiar daca multi spun diverse, nu merita schimbata cu altceva in aceeasi clasa. Fordul e mai fun to drive, la fel si Golf-ul dar doar cu motorizari mari, care sigur nu intra in 11500 euro + rabla.
Test drive cu Focus 1.5 benzina turbo (aprox 16500 euro + rabla, daca stii sa negociezi ca ei cer 23000 euro pe el). Doar de la nivelul acela in sus merita schimbat Ceed-ul. Altfel sunt degustibus: Octavia (mult titrata) cu motor mare trage bine in linie dreapta, dar pe curbe fuge de spate de nici un ESP n-o mai pune la loc. Civic-ul scurt ar merita dar doar cu 1.6 diesel, care e cam 20.000 euro. Nu stiu de Opel si de Mazda ca nu m-a preocupat ideea.
La 11.500 intra doar ceed-ul nou cu motorul cel mic pe benzina. sau fratele i30 cu acelasi motor.
Eu unul nu consider nimic second hand, desi chiar eu am vandut masini f bune la second hand.
Acum am gaz pe ea si 120.000 km iar pretul este cam de 4000 euro.
Deci o mai tin ca nu se pierd prea multi bani de acum in colo. Daca mai am discutia asta cu mine insumi peste inca 1.5 ani nu cred ca o mai vand: o tin ca masina de back-up a familiei extinse pt cand una din celelalte e in service. Pe masura ce trece timpul imi dau seama ca acest Ceed 1 este Golf IV / Octavia 1 al coreenilor.
Despre tine: daca nu vrei ceva din alta clasa nu o schimba. Masina merge bine, chiar daca multi spun diverse, nu merita schimbata cu altceva in aceeasi clasa. Fordul e mai fun to drive, la fel si Golf-ul dar doar cu motorizari mari, care sigur nu intra in 11500 euro + rabla.
Test drive cu Focus 1.5 benzina turbo (aprox 16500 euro + rabla, daca stii sa negociezi ca ei cer 23000 euro pe el). Doar de la nivelul acela in sus merita schimbat Ceed-ul. Altfel sunt degustibus: Octavia (mult titrata) cu motor mare trage bine in linie dreapta, dar pe curbe fuge de spate de nici un ESP n-o mai pune la loc. Civic-ul scurt ar merita dar doar cu 1.6 diesel, care e cam 20.000 euro. Nu stiu de Opel si de Mazda ca nu m-a preocupat ideea.
La 11.500 intra doar ceed-ul nou cu motorul cel mic pe benzina. sau fratele i30 cu acelasi motor.
Eu unul nu consider nimic second hand, desi chiar eu am vandut masini f bune la second hand.
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact: