Performante motor 1.4

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Performante motor 1.4

Post by virusvex »

Nu ma simt ofensat de nimeni , ba din contra am trecut prin IMINENT si stiu ce inseamna .
Idei generale :
1) am pro ceed ( mai usoara decat ceed si ceew sw )
2) am motor de 1.6 93 kw aka 126 cp
3) pun benzina doar de la rompetrol ca intamplarile toate le-am avut cu 95-ul de la petrom, mai degraba puenam motorina si creq tragea mai bine :)) , glumeam bineinteles
4) primu lucru achizitionat a fost MFS , un magnet care e numai mitul de el, dar VAI, am simtit diferenta chiar din primul drum de galati tecuci cum se infinge mai bine( mai dinamica )
5) apoi dupa ce am vazut ca magnetul ala face toti banii ( poate e placebo , dar e de 10 ori placebo) .ideea e sa stii cum sa-l montezi ;) . Apoi am dat comanda de filtru panel k&n. Nu va zic ca primul lucru a fost sa ma duc la rompetrol si sa pun niste gaz(aka efix) de vreo 50 de lei si sa-i dau niste ture prin oras sa vad , cum trage cum nu trage. Credeti-ma ca am simtit masina explodand la aprox 2200 rpm si nu glumesc sau sa ma dau eu mare acu ca nu stiu ce si nu stiu cum, dar ce simteam inainte la 3000 se simte acu pe la 2200 ( foarte serios vorbind ) .
6) am facut destule raliuri prin oras inainte si dupa achizitionarea filtrului si mai nou m-am dat si cu un 2.0 dsl ( stock)la deal dupa ce i-am facut modificarile si va spun sincer ca nu se ducea cine stie ce , tinand cont ca aveam acelasi numar de persoane in masina si eram acelasi tip de masina si aveam si aceleasi tipuri de cauciucuri. Nu mai zic ca am facut un 2.2 Diesel Opel signum de 120 si ceva de cai si credeti-ma ca omu ala e politist si stie sa-i dea la masina jar.

Una peste alta povestea care v-am spuso in postul de mai sus a fost pe la inceputul drumurilor mele de AFARA ca sa zic asa pentru a-mi da seama ce poate masina. Poate nu`s eu soferu lu peste dar sincer sa va zic la 55 km/ aveti aprox 2000 rpm cu tr a 4-a iar la 60 de km/h aveti peste 2000 asa ca de aia va zic ca acu depasirile de pe la 60 le fac si cu a 4-a ca merge si se duce vummm......... Cat despre ce-i care ii da-ti treapta a 2-a la depasirea cu 55 , nu va pot spune ca sunteti niste maniaci care ardeti uleiul degeaba si duceti motorul in suprasarcina tot degeaba. Daca rulezi la 5000 rpm si vrei sa depasesti poti sa zici ca te-ai "scuzati expresia " in ea de treaba .
1.pentru a efectua depasirea trebuie sa urci aprox 1000 rpm pana in curba de cuplu care se regaseste la 5200 RPM preteni, deci concret depasiti cand aveti 4000 ca asa obtineti cea mai buna combinatie de cuplu/forta pentru a depasi. Eu va zic din experienta pentru ca stiu cum trage motorul meu(1.6). Cel putin eu daca vreau sa fac depasire rapida si sunt singur in masina si cu 3500 rpm ma duc fulgerator dar cand e masina plina neaparat 4000 pentru ca orice sarcina in + peste sarcina normala a masinii te trage mai jos de asfalt si te tzine in loc la depasiri.

In primul rand vreau sa multumesc colegilor pentru remarci si argumentele acestora.
Vreau sa spun ca sunt cu totul in deacord cu colegii deoarece trebuie sa practicam un sofat cat mai in siguranta in primul rand pentru noi atat cat si pentru ceilalti participanti la trafic.

a, si era sa uit, am sa imi montenz un f-16 pulse king de la powertuning.cc la vara sa vad daca elimina makar 50% din taierea de putere a masinii in momentul in care actionez clima ;) ....see ya.....
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

sender78
Posts: 908
Joined: 10 Dec 2008, 12:39
Auto: Kia Ceed
Location: Cluj

Re: Performante motor 1.4

Post by sender78 »

nu vreau sa ofensez pe nimeni si imi cer scuze daca este cazul, dar sa stiti ca eu m-am lamurit, ard uleiul degeaba si duc motorul in "suprasarcina", si nu-s normal cand ma gandesc sa o duc mai sus in turatii in asa fel incat atunci cand schimb in treapta superioara sa cada tot in cuplu.

si doar mi-am spus cand am luat masina, depaseste din scurt cu a 4-a la 55-60km/h, dar eu nu, Batman, Batman

asta e, imi ard si eu uleiul, ce sa fac....
Kia Cee'd 1.4 GSL
Piston Grey


Image

matcs
Posts: 111
Joined: 14 Jan 2009, 00:28
Auto:

Re: Performante motor 1.4

Post by matcs »

:lol: tare! no comment

User avatar
Minu
Posts: 926
Joined: 26 Sep 2009, 13:30
Auto: Kia Ceed GT MY23
Location: Ploiesti

Re: Performante motor 1.4

Post by Minu »

Ogy wrote:
este destul de "chipuit" din fabrica, lucru care este confirmat si de faptul ca FL-ul a venit cu 90CP
Euro 4 vs Euro 5?


Euro 5,1.4 si 1.6GSL incepand cu luna de productie noiembrie vin Euro5
virusvex wrote:

1.pentru a efectua depasirea trebuie sa urci aprox 1000 rpm pana in curba de cuplu care se regaseste la 5200 RPM preteni, deci concret depasiti cand aveti 4000 ca asa obtineti cea mai buna combinatie de cuplu/forta pentru a depasi. Eu va zic din experienta pentru ca stiu cum trage motorul meu(1.6). Cel putin eu daca vreau sa fac depasire rapida si sunt singur in masina si cu 3500 rpm ma duc fulgerator dar cand e masina plina neaparat 4000 pentru ca orice sarcina in + peste sarcina normala a masinii te trage mai jos de asfalt si te tzine in loc la depasiri.
Lasand magentismul la o parte,cum adica faci o depasire cu 1000Rpm pana in curba de cuplu?Aaa,da,daca faci o depasire care nu e riscanta,merge,dar cand e una la mustata tu asa faci?Nu sunt eu mare "reisar"dar stiu dupa la "||" ,ca sa te duci mai bine cu masina,e bine sa treci peste curba de cuplu,automat cand dai "superioara" sa pici iar in curba de cuplu,daca tu depasesti cu 4000rpm,ii mai dai putina talpa,si schimbi treapta superioara,esti departe rau de curba de cuplu perfecta,nu vreau sa par mistocar sau mai stiu eu ce,dar mai gandeste-te si tu cand zici ceva,chiar daca nu ne pricepem prea mult,astea sunt chestii logice.
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Performante motor 1.4

Post by virusvex »

ptr minu.
1.6 benzina la 4000 rpm are 149,12 CUPLU din cei 154 disponibili. Cei 154 ii ai disponibili la 5200. Si ca sa o luam sistematizat faci asa....
la 1000 ai 132.43 N*m 32,5 CP
la 1500 ai 136.36 42,67
la 2000 ai 140.3 52.85
la 2500 ai 143.23 61.9
la 3000 ai 146.17 N*m 70.95
la 3500 ai 147.65 80.95
la 4000 ai 149.12 90.95
la 4500 ai 150.25 98.33
la 5000 ai 151,37 105.71
la 5200 ai 154 110 CP
la 5500 ai 150.25 ( cat ai si la 4500 )
la 6000 ai 149.12 ( cat ai si la 4000 )
la 6200 ai 147.15 ( cat ai si la 3450 rpm).
Aici e ce aveam eu prima data pe masina inainte sa ii pun filtru si magnet.Dupa ce le-am pus n-am mai testat dar cu siguranta voi testa dupa ce ies din criza de bani si timp.
Aveam calculat si la 1.4 dar nu mai stiu pe unde am pus-o.
Eu stiu ca multi de aici aveti destui Km incata sa sa aveti pareri pro sau contra dar unii dintre noi mai au si putina stiinta in cap ;)
Daca ii fac box tuning cuplul de 154 o sa il am la aprox 1000 rpm. Asa ca nu mai vorbiti aiurea de un filtru sport si de un magnet pentru ca NU STITI . Faceti teste apoi aruncati-va probele pe forum :P
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Performante motor 1.4

Post by virusvex »

ce ziceti, o duceti la 5000 si apoi cand faci depasirea te trezesti ca nu mai trage masina ca ajunge pe rosu ????
oricum fiecare are stiului lui ;)
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

User avatar
Minu
Posts: 926
Joined: 26 Sep 2009, 13:30
Auto: Kia Ceed GT MY23
Location: Ploiesti

Re: Performante motor 1.4

Post by Minu »

Ma rog,nu vreau sa o tot lungim,chestia era urmatoarea,atunci cand vrei sa obti performante MAXIME de la motor e bine sa o turezi bine,chiar daca iesi din plaja de cuplu putin,din moment ce tu schimbi,esti din nou in plaja de putere,ca daca esti sub plaja de cuplu,si schimbi...esti departe.Si apropo de box tuning,tu te referi la powerbox?Stiu ca aia merge doar pe diesel,si cum adica sa ai tot cuplul la 1000Rpm,pai ce e turbo,ca nici ala nu are cuplu de la zero :lol:
***Ceed GT MY23 Blue Flame
***Yamaha Tracer 9GT MY23

sender78
Posts: 908
Joined: 10 Dec 2008, 12:39
Auto: Kia Ceed
Location: Cluj

Re: Performante motor 1.4

Post by sender78 »

@virusvex
la 3500 ai 147.65 si 80.95 CP
la 5200 ai 154 si 110 CP
si cred ca ai spus tot, asa ca nu o mai tine cu 4000 de ture si mai mult decat atat nu mai spune ca la 3500 se duce mai bine ca la 5200 ca o dai in......Batman, Batman [-o<

daca ajungi la 5500, cand schimbi in viteza superioara o vei tine tot in cuplu.

eu zic ca mai bine incerci sa arzi si tu uleiul asa ca noi #-o (oare cine ti-a spus tie ca se arde uleiul asa de repede?) sa vezi ce face masina.

te asigur ca nu va "tusi"
Kia Cee'd 1.4 GSL
Piston Grey


Image

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Performante motor 1.4

Post by virusvex »

deci daca duci motorul peste cuplu maxim ( aka 5200 ) intervine suprasarcina si atunci e momentul potrivit in care ungerile nu`si mai au rostul asa de mult si acolo iti papa uleiul . Credeti-ma ca am verificat nivelul uleiului cand am ajuns acasa de la revizie si apoi am verificat dupa alti 5000 km de JAR ( ca sa-i zic asa ) unde skimbam numa la 6000 treptele , etc....SUrpriza a halit ulei deoarece nivelul a coborat sub max cu mult. Eu nu va zic ce sa faci cu masinile voastre dar va zic ce e mai bine, ca orice haleala de ulei e efectul unor frecari enorme pe care automobilul le face in sarcina.
Referitor la faza cu 3500 rpm cand am zis eu ca fuge de mama ...... , e adevarata , ia un motor de 1.6 de la un pro ceed si monteazai filtru panel si o cutiuta de aia si rezultatul o sa fie dinamism si consum pana in 10 in oras la un mers tip raliu :D
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

User avatar
Ogy
Cel mai ghinionist!
Posts: 5213
Joined: 29 Feb 2008, 16:06
Auto: Kia cee'd 1.4 base + opt.
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Performante motor 1.4

Post by Ogy »

1.un magnet care e numai mitul de el, dar VAI, am simtit diferenta chiar din primul drum de galati tecuci cum se infinge mai bine( mai dinamica )
2. m-am dat si cu un 2.0 dsl ( stock)la deal dupa ce i-am facut modificarile si va spun sincer ca nu se ducea cine stie ce
3. Nu mai zic ca am facut un 2.2 Diesel Opel signum de 120 si ceva de cai si credeti-ma ca omu ala e politist si stie sa-i dea la masina jar.
4.Daca ii fac box tuning cuplul de 154 o sa il am la aprox 1000 rpm
5.daca duci motorul peste cuplu maxim ( aka 5200 ) intervine suprasarcina si atunci e momentul potrivit in care ungerile nu`si mai au rostul asa de mult si acolo iti papa uleiul
1. Acel magnet cantareste mult? Ma gandesc sa nu iti i-a din dinamica ...
2. Este vorba de foarte multi factori aici printre care amintim greutatea. La vale nu ai incercat?
3. Este vorba din nou de greutate. Cu un tico ai incercat?
4. Poti sa-i faci si karate kid mai mult de 20-30cp nu ii dai fara turbo. La 1000rpm deabea daca apuci sa iei piciorul de pe ambreiaj si daca ar fii asa precum spui, ii dau 3 zile maxim acelui ambreiaj.
5. Daca duci motorul peste 5200 rpm ...poti sa-l duci asa pana aproape de 6500rpm unde ori schimbi ori risti sa intervina "suprasarcina" si "sa-ti dea in nas" (sa-ti taie alimentarea).

sender78
Posts: 908
Joined: 10 Dec 2008, 12:39
Auto: Kia Ceed
Location: Cluj

Re: Performante motor 1.4

Post by sender78 »

@virusvex

sa ma scuzi si crede-ma ca nu am nimic cu tine, dar legat de ideea ta, ai dreptate, chiar se arde uleiul, rau de tot, la 5500 rpm, iar ala din reclama chiar era Batman.....

redevenind serios, sugestia mea este sa schimbi uleiul

nu voi face reclama la ce am eu in motor, dar in 10.000 km de la ultimul schimb si nenumarate depasiri la peste 5200 ture, nu a scazut nivelul deloc, este pe full ca la inceput.

gata, nu mai polemizez in legatura cu arderi de ulei si depasiri la 3500 rpm, filtre sport, magneti ......si il las in pace si pe Batman
Kia Cee'd 1.4 GSL
Piston Grey


Image

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Performante motor 1.4

Post by virusvex »

Am mai zis si pe alte topicuri , nu vorbiti fara cunostinta de cauza si nu-l mai pomeniti domne pe batman ca el n-are nici o vina . Creq tot sughitza omu de vre-o 24 de ore incoace.
Am desfacut motoare la viata mea #-o , dar poate ca si voi ati desfacut , dar de la a fi inginer la misto si a-si face treaba serios e cale lunga .
Oricum eu va las sa faceti jocul vostru pentru ca nu-mi place sa fiu luat in ras si de aceea nici nu particip.
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

User avatar
Razvan_G
sultan of swing
Posts: 664
Joined: 01 Oct 2008, 20:14
Auto: KIA Cee'd City 1.4 GSL
Location: Oradea

Re: Performante motor 1.4

Post by Razvan_G »

Depasiri in a 4-a la 60 km/h... si-ai spus tot! :D Prietene eu intru cu a 4-a in depasiri la 120-130 de km/h si atunci pot sa vorbesc ca de performanta motorului.

Filtrele astea supersport si magneti pe care ii tot insisiri in absolut fiecare post nu crezi ca sunt niste iulzii? Oare "fraierii" de tehnicieni care construiesc motoare de ce nu le aplica? Din cate stiu eu tocmai inovatiile faca "pamantul sa se-nvarta". Sa ajungi sa afirmi ca merge "vum-vum" la depasiri in a 4-a la 55-60 km/h si ca (deduc) ai cuplu de diesel meriti cel putin un premiu. ;)) Ahhh, si toate astea sa nu uitam, pe motor 1.6 GSL. Neparat specificat. :mrgreen:
KIA Cee'd City 1.4 GSL, Oil Blue + senzori de parcare, scut motor

Dennis
Ghost
Posts: 690
Joined: 30 May 2007, 11:51
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Performante motor 1.4

Post by Dennis »

Discutia s-a cam incins =D> ...E bine ca sunt diverse pareri, e un lucru sanatos.
Totusi...nu ma pot abtine sa comentez putin legat de cele spuse de @virusvex...Rezumat: initial faceai depasiri in treapta a-IV-a ci 55 km/h (motor de 1.6 benzina!!!), dupa care ai descoperit minunile tehnicii (filtru si magnet),dupa care brusc urmeaza o perioada (5000 km) de forja numai la 6000 rpm, dupa care mananca ulei, dupa care explodeaza la 2200 rpm, dupa care la 3500rpm e deja masina de raliu.Totul impanat cu calcule de cuplu si putere.Ma rog poate am amestecat putin cronologia evenimentelor dar deja ne-ai dat o multime de informatii.
Nu spune nimeni ca trebuie sa-ti "omori" masina schimband vitezele mereu aproape de zona rosie a turometrului.Dar asta nu inseamna ca trebuie sa distrugi motorul mergand subturat.Spui ca ai ceva cunostinte despre stiinta si ca desfaci motoare.Felicitari, dar nu toata lumea trebuie sa desfaca motoare pentru a sti cum sa conduca o masina.Apropo, cred ca dupa ce ai desfacut acele motoare le-ai si montat la loc,nu?!Sper ca dupa remontare n-au ramas piese in plus... :twisted:
Din putinele mele cunostinte in materie stiu ca motoarele de generatie noua (tip Cee'd) sunt motoare de turatie.Este reconfortant sa stii ca ai o suficienta rezerva de putere de care poti uza fara probleme in situatii de urgenta.
Lasa-ne pe noi sa "ardem" uleiul...in schimb tu poti sa-l faci mamaliga in continuare.
LX Best 1.4 + GPL, machine silver, IF-07-SBI

User avatar
virusvex
Posts: 627
Joined: 29 Jul 2008, 02:03
Auto:
Location: Galati
Contact:

Re: Performante motor 1.4

Post by virusvex »

nu au ramas piese in plus , dar ideea ca generatia de ceed au facut motoare care la o anumita turatie ( aka 4000 rpm ) compresia in camera de admisie a motorului e mai mare .( traducandu-se in cvvt ). ;)
Anyway have a nice day and a long trip
Kia Pro Ceed 1.6 GSL CITY- Machine Gray , GL 28 REF , odo 65.500 km . Chestii adaugate/modificate : filtru panel K&n,inlocuit traseu gaze carter>admisie cu 2 mini filtre conice aftermarket de un capat si de altul , magnet MFS, bujii ngk iridium ix ,becuri H7, H1 ( NightGuide= s-au ars dupa juma de an urmeaza kit bixenon cu angeleye si leduri ) si W5W ( blue vision= s-a ars unul chiar inainte sa ma duc la ITP :)) ) , sticker "clubkia.ro" pe luneta si "coastra de est" pe usa sofer ( mai am ink vre-o 3 stikere pe usa la sofer) . Urmeaza METABOND in ulei si benzina, apoi CHIPTUNING la TCM TURBO ,aprox 200euro .
http://picasaweb.google.com/virusvex
sau http://picasaweb.google.com/virusvex6 ->>INTALNIRI CLUBKIA
Filmulet cu masina http://www.youtube.com/watch?v=oRyiiwNmEic

Post Reply

Return to “Generalităţi”