Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by quelloo »

la 0-100 6 viteze te incurca mai mult. aia cu 5 viteze era mai bine etajata pentru asa ceva.
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

rrich
Febra Rosie
Posts: 457
Joined: 16 Apr 2009, 09:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by rrich »

Apropo la plecare de pe loc o dati cu ESP sau fara?
Pro'ceed 1,6 DSL 115cp, with STYLE
cateva poze: refereshing... Poze

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by FLOPY »

Centura de E este cea care da spre Buzau ? Aia pe care o luam noi cand mergem de la Bucuresti spre Sinaia este centura de V, nu?
quelloo wrote:la 0-100 6 viteze te incurca mai mult. aia cu 5 viteze era mai bine etajata pentru asa ceva.
Te contrazic, o cutie cu rapoarte mai scurte scoate timpi mai buni pe acceleratie ( daca esti un sofer bun ).
Dar nu cred sa fie diferenta intre cutia cu 5 trep[te si cea cu 6, poate foarte mici.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by eugenflorinmanea »

Diferenta de turatii intre 5 trepte si 6 trepte (daca va ajuta cu ceva):
la 130 la ora intr-a 5 a
- cutia 5 trepte : 3,800 turatii
- cutia 6 trepte: 4,000 turatii
SAAB 9-5

quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by quelloo »

pai lasa ca sunt rapoartele mai scurte dar daca la 5 viteze schimbi odata si ajungi la suta si la aia cu 6 tre sa schimbi de 3 ori atunci e mare diferenta.
ca nu poate motorul sa duca intr-o treapta mai lunga e altceva.
la mine a 2-a ajunge la 70 - 4500 de ture.
nush cum e la benzina 5 trepte dar daca poti sa ajungi la 100 intr-a 2-a io cred ca ai avea avantaj? nu?
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

rrich
Febra Rosie
Posts: 457
Joined: 16 Apr 2009, 09:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by rrich »

Aici tin sa te contrazic Floppy.. Parerea mea este ca cutia in 6 trepte este setata mai mult pt confort si pt un consum cat mai redus si cred ca se potriveste mai bine pe un 2.0 dsl sau gsl decat pe 1.6 (avand putere si cuplu mai mare) .

As fi foarte curios de un test drive cu un benzinar de 1.6 sau 2 sa imi dau seama cat de sportive sunt. Oricum nu sunt adeptul (in cazul benzinarelor) schimbarea treptelor cat mai aproape de zona rosie..(poate doar daca ar fi vreun evo 10 :)) )

O sa incerc si eu sa filmez reprizele astea , ca un 1.6 dsl stock vad ca nu aveti...(in curand )
Pro'ceed 1,6 DSL 115cp, with STYLE
cateva poze: refereshing... Poze

catalin4u24
Posts: 402
Joined: 11 Jul 2010, 02:56
Auto: '22 Xceed City 1.5T
Location: Ploiesti

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by catalin4u24 »

FLOPY wrote:Centura de E este cea care da spre Buzau ? Aia pe care o luam noi cand mergem de la Bucuresti spre Sinaia este centura de V, nu?
Da, aia e.
'22 Xceed 1.5T City

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by FLOPY »

quelloo wrote:pai lasa ca sunt rapoartele mai scurte dar daca la 5 viteze schimbi odata si ajungi la suta si la aia cu 6 tre sa schimbi de 3 ori atunci e mare diferenta.
ca nu poate motorul sa duca intr-o treapta mai lunga e altceva.
la mine a 2-a ajunge la 70 - 4500 de ture.
nush cum e la benzina 5 trepte dar daca poti sa ajungi la 100 intr-a 2-a io cred ca ai avea avantaj? nu?
Nu ajunge la 100km/h in tr. a II-a nici 1.6 GSL si nici 2.0 GSL, deci tot de 3 ori schimbi tr. de viteza. Treapta mai scurta inseamna Cuplu Motor mai mare la roata=> acceleratie mai buna. De ce crezi ca la 1.4 treptele I si a II-a sunt mai scurte decat la 1.6 ? iti spun eu, pt. a compensa cat de cat diferenta de cuplu dezvoltata de motor.
Cuplu la roata = Cuplu motor la X rotatii/min x raport demultiplicare treapta de viteze x raport final
rrich wrote:Aici tin sa te contrazic Floppy.. Parerea mea este ca cutia in 6 trepte este setata mai mult pt confort si pt un consum cat mai redus si cred ca se potriveste mai bine pe un 2.0 dsl sau gsl decat pe 1.6 (avand putere si cuplu mai mare) .

As fi foarte curios de un test drive cu un benzinar de 1.6 sau 2 sa imi dau seama cat de sportive sunt. Oricum nu sunt adeptul (in cazul benzinarelor) schimbarea treptelor cat mai aproape de zona rosie..(poate doar daca ar fi vreun evo 10 :)) )

O sa incerc si eu sa filmez reprizele astea , ca un 1.6 dsl stock vad ca nu aveti...(in curand )
Nu ai de ce sa ma contrazici, pt. ca o cutie in 6 trepte de obicei este mai sport decat una in 5 trepte ( teoretic ar trebui sa aiba primele 5 rapoarte mai scurte ) si tot odata confera mai mult confort la viteze de autostrada gen 130-150km/h. Si mie mi-ar placea sa am tr. a VI ( un pic mai lunga decat a V-a ) la 1.4 al meu ca la 130km/h sa nu mai am 4000 rpm ci undeva pe la 3500rpm. Dar avand in vedere ca 1.4 este entry level ( cel mai ieftin ), din considerente de cost au pus doar 5 trepte.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by quelloo »

Hmm ce-ar fi sa facem aici un top in functie de masina si per total cu timpii scosi pe 0-100, 60-100, 80-120 si alte masuratori pe care le credeti relevante sa vedem cum sta fiecare :p
Flopy le cronometreaza si le pune pe categorii...
tre sa mai fac si eu 0-100 sa-mi intre un timp mai bun. abia astept sa trec si la rotile de vara. (cu alea am aderenta mult mai buna)
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

Xtremeboy
Posts: 179
Joined: 12 Jan 2009, 00:47
Auto: Kia cee`d & pro cee`d
Location: TG-Jiu
Contact:

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by Xtremeboy »

catalin4u24 wrote:Este pe centura de est a Ploiestiului... spre Manastirea Ghighiu daca stii.
Poate timpii astia care zici tu suspecti, poate sunt ajutati de cutia in 6 trepte?! Nu stiu.... zic...
Poate este mai eficienta, mai bine etajata decat cea in 5 trepte... sincer, nu am mers cu alt Ceed niciodata ca sa pot face o comparatie.
Poate tu iti cunosti asa bine masina incat stii sigur ca bati timpii prescrisi (undeva) ... trebuie sa ne gandim si la varianta asta nu? ...
cee`d 1.4 GSL Best kompass blue
pro_cee`d 1.4 GSL Best mars red

catalin4u24
Posts: 402
Joined: 11 Jul 2010, 02:56
Auto: '22 Xceed City 1.5T
Location: Ploiesti

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by catalin4u24 »

nu stiu cat de bine o pot cunoaste in 4000 de km dar e loc de mai bine. ideea e ca videoclipurile sunt cat se poate de reale si nu sunt facute la vale sau mai stiu eu ce magarie. si eu sunt de acord cu quello pentru un top. as zice ca un top 0-100 este cel mai concludend :D. Pe motorizari, bineinteles
'22 Xceed 1.5T City

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by FLOPY »

Faceti ce videoclipuri vreti voi, dar veniti si cu reprize de elasticitate, gen 60-100km/h in tr. III, apoi IV si 80-120km/h in tr. III, apoi IV si in cele din urma tr. IV si VI cine are. Faceti-le pe toate ca sa avem o baza de date completa pt. toate motorizarile.
Succes si aveti grija la radare cei care le faceti prin localitati!
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by FLOPY »

quelloo wrote:Hmm ce-ar fi sa facem aici un top in functie de masina si per total cu timpii scosi pe 0-100, 60-100, 80-120 si alte masuratori pe care le credeti relevante sa vedem cum sta fiecare :p
Flopy le cronometreaza si le pune pe categorii...
tre sa mai fac si eu 0-100 sa-mi intre un timp mai bun. abia astept sa trec si la rotile de vara. (cu alea am aderenta mult mai buna)
Si eu astept sa trec la caucioacele de vara si sa refac in primul rand 0-100km/h, pt. ca acolo cred ca pot scoate mai bine. Celelalte reprize sunt foarte bune pt. un motor de 1.4, care se dovedeste a fi destul de elastic.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by FLOPY »

Am facut un tabel in Excel in care am tercut totii timpii obtinuti de noi pe diferite reprize in diferite trepte de viteze. Am trecut numai valorile cronometrate pe filmuletele postate de noi.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

FLOPY
Posts: 621
Joined: 01 Sep 2009, 12:15
Auto:
Location: Bucuresti

Re: Reprize 60-100km/h si 80-120km/h

Post by FLOPY »

Pe masura ce mai apar filmulete il voi aduce la zi.
Asa ca, cei care detineti motorizari care nu au aparut pe aici, puneti mana si faceti filmulete, iar cei care au facut deja cateva filmulete, sa completeze tacamul cu reprizele care lipsesc.
Succes!
Kia Cee'd 1.4 Best Kompass Blue
Kia Ceed 1.5 TGDI Best Blue Flame

Post Reply

Return to “Generalităţi”