Este normal sa fie asa.....

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
gogu
Moderator General
Posts: 439
Joined: 02 Jun 2007, 01:47
Auto:
Location: New York

Post by gogu »

da, e normal. se stie ca motoarele diesel se incalzesc mai greu decat cele pe benzina.

nu va faceti griji referitor la temperatura motorului - functioneaza optim doar atunci cand e cald. trebuie sa va faceti griji daca temperatura apei (aveti indicator pe bord) creste peste 90-95 grade celsius. daca se intampla asta, trageti pe dreapta.
LX 1.4 GSL OilBlue/Rainbow Blue cu varii optiuni
>>Poze cu masina mea<<
Image

t_florin
Posts: 57
Joined: 29 Sep 2007, 17:34
Auto:

Post by t_florin »

M-am mai linistit ..............dar parca vroiam ceva mai R/D caci e cam frig si ma gandesc pt cand o fi mai frig.
Carton in fata nu pot sa pun nu????????? :D :D :D

gogu
Moderator General
Posts: 439
Joined: 02 Jun 2007, 01:47
Auto:
Location: New York

Post by gogu »

LOL... poti sa incerci, dar nu prea e loc... LOL
LX 1.4 GSL OilBlue/Rainbow Blue cu varii optiuni
>>Poze cu masina mea<<
Image

t_florin
Posts: 57
Joined: 29 Sep 2007, 17:34
Auto:

Post by t_florin »

Daca nu un carton macar un celofan legat cu sarma :D :D

Cipp
Posts: 40
Joined: 19 Nov 2007, 12:47
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Cipp »

Mai trebuie adaugat ca motorul, fiind in rodaj se incalzeste mai puternic si consuma mai mult! Sa tii minte cat de tare frigea acum, sa faci comparatie peste 20.000 de km! O sa fie la fel de incins! Ce te-a speriat a fost mirosul, care e posibil sa fie si de la ceara de protectie aplicata pe galeria de admisie sau pe diverse componente ale motoruli. E din categoria "asa faci toati"
FIAT Albea 2006
Grigio Underground

shumilica
Posts: 63
Joined: 12 Oct 2007, 23:34
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by shumilica »

Cei cu CRDI 1,6 LP, dup? ce se ?nc?lze?te ma?ina, s? zicem dup? 20-30 de km, unde este acul de temperatura? la mine este cu c??iva milimetri mai jos de 90 indiferent de ce fac cu ma?ina..., nu a ajuns niciodat? perpendicular la 90. ?i nu am scaun reglabil pe ?n?l?ime ca s? v?d prea de jos :P
Nu e o problem? pentru mine ?i nici nu o v?d ca fiind una, doar pur? curiozitate.
Astazi daca nu esti confuz inseamna ca nu gandesti clar!

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

Si la mine la fel daca te ajuta cu ceva. :lol:
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

gogu
Moderator General
Posts: 439
Joined: 02 Jun 2007, 01:47
Auto:
Location: New York

Post by gogu »

rapidel, no offense, dar nu toti au experienta in utilizarea unei masini. zilele trecute am avut nesansa sa primesc o intrebare ciudata: ce rol are antigelul? la ce e bun la o masina? de ce e necesar lichidul de racire? sa raceasca radiatorul? si intrebarea era de la un tip, care aveam pretentia sa inteleaga cu merge un motor cu ardere interna.

PS. am sters mesajul tau.
LX 1.4 GSL OilBlue/Rainbow Blue cu varii optiuni
>>Poze cu masina mea<<
Image

Rapidel
Posts: 229
Joined: 28 Aug 2007, 12:22
Auto:
Location: Ploiesti

Post by Rapidel »

gogule, ma bucur ca l-ai sters .Eu sunt mai putin familiarizat cu un astfel de forum si probabil am exprimari neconforme cu "statutul "Important este sa ne ajutam intre noi cu anumite sfaturi care pot fi sau nu reale.Acum descopar si eu ca un moderator pe acest forum poate fi conciliant si trimite forumisti pe o linie de plutire corecta,Scuze pentru comentarii oftopic.

sonty
incercator
Posts: 734
Joined: 02 Jun 2007, 14:25
Auto:
Location: craiova

Post by sonty »

culmea e ca motorul de pe ceed e cu evacuarea spre spate asa ca in mers toata caldura se disipeaza in jos pe sub masina. majoritatea celorlalte motoare au evacuarea in fata in ideea de-a incalzi in mers galeria de admisie. asta creaza insa o caldura mai mare in zona motorului si de-aia mai turbeaza racirea in conditii de trafic intens. la ceed e putin probabil sa avem vreodata probleme de racire.
for reference: gazele de evacuare in zona supapelor au undeva intre 600-800 de grade celsius, iar rolul chestiei aleia mari de aluminiu pe care scrie HOT este sa reduca aceasta temperatura pana pe la 300 de grade. apoi traseul pana la teava de esapament trebuie sa aduca gazele la o temperatura inofensiva de 30-40 de grade.
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.

NoKs
Posts: 56
Joined: 04 Oct 2007, 17:26
Auto:
Location: CONSTANTA

E normal sa friga motorul cand functioneaza!

Post by NoKs »

:lol: :lol: gogu super tare faza cu antigelul si mai ales cu tipul de care spuneai ca are pretentii de genul "cum functioneaza un motor" bine ca nu l-a folosit sa faca o garagara cu el :lol: . offtopic. referitor la antigel (fac si eu pe interesantul) gustati atunci cand completati (puneti o picatura pe limba si apoi scuipati) nici-o grija, nu va omoara :) decat in cazul in care beti o sticla :) si o sa constatati ca o sa vreti sa mai gustati si data viitoare senzatia pe care vo ofera in momentul in care aveti pe limba picatura respectiva de antigel, preferabil concentrat :) (numai sa nu va faceti un obicei si sa vreti sa-l folositi ca sirop la prajituri sau ca topping la inghetata :)) ) . cat despre cat de tare tre sa se incinga motorul.......... topicul asta este ca unul mai vechi in care se intreba cat de tare tre sa se incinga o roata in momentul in care merge masina (si sa pus mana pe disc :)) ) no offence please :P . bafta to all
VISEZ LA SAMANTA KIA :D

scosmin
Killed In Action
Posts: 371
Joined: 20 Jul 2007, 22:04
Auto:
Location: Focsani/Iasi
Contact:

Post by scosmin »

Apropo de zgomote la stationare. Cand apas ambreiajul (schimbatorul pe liber), am senzatia ca motorul se aude mai tare. Se intampla doar la mine?

Faptul ca se aude mai tare nu pare a fi datorat unei cresteri a turatiei ci mai degraba a slabirii antifonarii :) la apasarea pedalei.
Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017

michelangelo
norocosul
Posts: 58
Joined: 01 Dec 2007, 18:59
Auto:
Location: Bucuresti

Post by michelangelo »

si eu credeam ca se incalzeste prea tare.ma uitam cum ies aburi de sub capota si incepusem sa ma uit si la alte masini de pe langa mine in trafic sa vad la ei ies aburi la fel ca la mine?! pana la urma m-am linistit fiindca mi-am zis ca nu trebuie sa fiu paranoic. :D
kia cee'd 1,6 best culoare pewter beige

synoby
Posts: 20
Joined: 25 Nov 2007, 14:32
Auto:

PROBLEME FRANA DE PICIOR

Post by synoby »

SALUT.
AM LUAT UN KIA CEE'D LX BEST DE 2 SAPTAMANI.
AM FACUT PANA ACUM 400 KM.
AM SI EU O PROBLEMA. CAND PUN FRANA, SE AUDE UN PAKANIT LA PEDALA DE FRANA (CA SI CUM AR LOVI FIER PE FIER).
NU STIU CE AR PUTEA FI.
PAKANITUL A INCEPUT SA SE AUDA DIN SEARA ASTA.
NU STIU CE AR PUTEA FI. O SA MERG LA SERVICE CU EA SI O SA VAD CE ARE.
DAR VREAU SA STIU SI PAREREA VOASTRA.

SeKAh
Posts: 815
Joined: 03 Jun 2007, 16:37
Auto:
Location: Bucuresti

Post by SeKAh »

Pacanitul asta de care spui se aude la toate franarile, inclusiv cele f. usoare sau doar la cele puternice?
Esti sigur ca se aude de la pedala de frana?

Post Reply

Return to “Generalităţi”