[INFO] Kia cee'd, pro cee'd, cee'd sw in mass-media

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
catalin2804
Posts: 241
Joined: 16 May 2007, 00:09
Auto:
Location: Suceava

Post by catalin2804 »



super tare acest filmulet. Cred ca reno viseaza la o asa fabrica. Sunt curios cati angajati are. Probabil are multi soferi ca sa scoata masinile din fabrica. :)
Cee'd 1.4 So Red Ltd. Edition

catalin2804
Posts: 241
Joined: 16 May 2007, 00:09
Auto:
Location: Suceava

Post by catalin2804 »

si am mai gasit ceva interesant. Acuma citez de pe un alt forum.

"In Quattroroute din luna iulie exista un test de "Siguranta activa" in care se testeaza
- franarea pe uscat
- franarea pe piatra cubica
- franarea pe asfalt umed si gheata
- stabilitatea in curbe
- stabilitatea in linie dreapta pe uscat si umed

Au participat la test 10 compacte:
Alfa 147 - 1.9 Mjet Q2
BMW - 118d
C4 - 2.0 HDi
Honda Civic - 2.2 i-CTDi
Mazda 3 - 2.0 TD
Peugeot 307
Seat Leon - 2.TDI DSG
VW Golf - 2.0 GTD
Volvo C30 - 2.0D
Kia Ceed - 1.6 CRDI

La o prima vedere m-as intreba ce naiba cauta Cee'd-ul de 1.6 diesel intre toate motorizarile astea de 2.0 si cum e posibil sa-l compari cu masini setate chiar pentru un regim mai sportiv.

Rezultatele i-au surprins si pe realizatorii testului, din 10 pozitii Kia Cee'd a iesit pe locul 6 ... blush (no comment)
Clasamentul arata astfel:
1. Alfa 147 ........ 9.06
2. Honda Civic ..... 8.96
3. Seat Leon ....... 8.89
4. vw Golf ......... 8.56
5. volvo C30 ....... 8.50
6. Kia Cee'd ....... 8.32
7. BMW 118 ......... 8.26
8. Citroen C4 ...... 8.01
9. Mazda 3 ......... 7.82
10. Peugeot 307 .... 7.56

Citat:
"Dintre toate modelele aflate in teste, kia cee'd are configuratia cea mai turistica cu jante "cuminti" de 16 inch. In ciuda acestui fapt, cee'd se comporta destul de bine in toate testele"


Concluzia autorilor: Kia cee'd - ce surpriza placuta de la aceasta coreeana !

Ca sa nu spun ca la testul franarii de la 100km/h pe sosea jumatate umeda si jumatate gheata a obtinut cea mai buna distanta de franare dintre toate participantele:

Distanta franare de la 100 km/h, asfalt jumatate umed jumatate gheata:

kia cee'd ......98.8m
volvo c30 ......101.3m
honda civic.....113.9m
bmw 118d........114.5m
mazda 3.........115.8m
seat leon ......118.2m
peugeot 307.....119m
c4 .............120.6m
vw golf.........130m
alfa 147 Q2.....141.7m

Sa fiu sincer pana acum am auzit numai de bine despre masina asta, astept sa vad ce spune si testul EuroNCAP si sa testez si modelul 2.0 l diesel care a aparut de curand.
Pacat ca nu au inclus in acest test si Toyota Auris"
Cee'd 1.4 So Red Ltd. Edition

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Ce unitate de masura este pentru primul clasament, cel in care Cee'd iese pe locul 6 cu 8.32? Ce anume s'a masurat acolo?
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

catalin2804
Posts: 241
Joined: 16 May 2007, 00:09
Auto:
Location: Suceava

Post by catalin2804 »

sincer nu stiu, dar presupun ca este o medie a notelor obtinute pe o scara de la 1-10.
Cee'd 1.4 So Red Ltd. Edition

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Aaa, da ... ar fi logic. Eu nu reuseam sa inteleg ce unitate de masura ar fi din moment ce cifra cea mai mare e pe primul loc :P
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

User avatar
Vietnam
Skywalker
Posts: 653
Joined: 23 May 2007, 21:23
Auto: Sportage 2.0 DSL AT AWD HP
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Vietnam »

.
..ia uite ce "buna" :? este masinuta noastra pe apa!!! Cred ca masina testata sigur nu avea ESP. Oricum aviz amatorilor de senzatii tari ....
CEE'd 1.4 Base GSL LX MT Abyss Blue 2007-2014
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Sa reamintesc de testul Logan'ului? Care pana la urma s'a dovedit a fi fost aranjat?

In filmuletz se vede clar ca la prima derapare soferul a luat invers de volan cand deja se intorsese 60 de grade fata de directia initiala. Iar la a doua situatie nici nu reusesc sa'mi dau seama ezac cum de'a intors'o asa repede.

Oricum, testul e complet neconcludent fara o comparatie cu comportamentul in aceleasi situatii ale altei masini.

Pe jos se vede clar ca e un asfalt f fin ... mai degraba un ciment ca textura decat asfalt. Iar cu apa aia normal ca acvaplanarea e la ea acasa.

Deci ... in afara de faptul ca am revazut un Cee'd ... pentru mine nu inseamna nimic filmuletzul

Iar masina sigur nu are ESP activat ...
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

vlad2215
Posts: 67
Joined: 26 Jun 2007, 18:15
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by vlad2215 »

Se vede clar ca ala a intors-o cu frana de mana....asa ca nu prea e concludent...
Cee'd 1.4. LX Best... SO RED...B-46-CER

User avatar
Vietnam
Skywalker
Posts: 653
Joined: 23 May 2007, 21:23
Auto: Sportage 2.0 DSL AT AWD HP
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Vietnam »

Indiferent ca a fost aranjat sau nu ... fiind o masina destul de grea este clar ca in anumite situatii cand fuge de fund este cam greu sa o mai redresezi. Traiasca ESP-ul!!!! :P
CEE'd 1.4 Base GSL LX MT Abyss Blue 2007-2014
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -

Pasha
Posts: 181
Joined: 18 May 2007, 23:11
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Pasha »

de 10 ani conduc doar mashini fara esp, una dintre ele cu tractziune spate. nu neg c-ar fi util in anumite situatzii, dar de ce oare nu am derapat nici macar o data ? nici macar iarna... n-o sa-i duc dorul, asta e clar :lol:
Kia Cee'd base LX 1.4 GSL plus citeva optzionale - piston grey

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Vietnam, pe gheata sau apa cum era in filmuletzul de mai sus ... nici mama, tata si bunicii ESP'ului nu aveau ce sa faca.

Plus ca greutatea banuiesc ca este distribuita cat de cat egal, deci nu vad de ce ar pleca spatele mai repede, pentru ca si fata este mai grea decat la alte masini mai usoare
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

User avatar
Vietnam
Skywalker
Posts: 653
Joined: 23 May 2007, 21:23
Auto: Sportage 2.0 DSL AT AWD HP
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Vietnam »

He he eu cu Tico ..... m-am invartit, am redresat-o pe drum alunecos cand dadea din fund ca fetele de pe centura, e drept o data nu am reusit sa o redresez, frane bruste datorate "iubitilor" mei Cap_PDT_01_15 - soferii de taxi in care de multe ori fundul vroia sa depaseasca botul masinii, alte frane bruste la treceri de pietoni nesemnalizate corespunzator - fara dungi pe carosabil vizibile iar semnul ascuns in copaci :evil: la un moment dat in urma unei astfel de frane, masina a oprit cu botul cam la 2 cm de laterala unei Skoda iar soferul deja se crispase in asteptarea POC-ului corespunzator...iar fundul se daduse binisor pe linga bordura .... De 9 ani de cand conduc am avut doua accidente din vina mea (80% ) si alea in primul an de condus. CEED -ul l-am dotat cu ESP pentru ca stiu cum conduc si un ajutor in plus nu-mi strica.

Scuze pentru off topic .... 8-[

On topic ... crezi tu Andrei? Stii filmuletul de pe youtube cu tirul pe lacul inghetat? O sa -l pun aici...


sau

sau
CEE'd 1.4 Base GSL LX MT Abyss Blue 2007-2014
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -


andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Eu o sa ma refer doar la filmuletzele puse de Vietnam, textele nu am avut timp sa le citesct. Poate maine ...


In primul rand vreau sa punctez faptul ca sunt convins ca ESP este de ajutor, insa numai pana la anumite limite.
Despre primul filmuletz, cu TIR'ul. Ce se vede acolo? Ezac ce am zis si eu ... functioneaza ESP'ul pana la un punct. La sf TIR'ul tot se duce aiurea ... si e si normal
Al doilea filmuletz e pe asfalt uscat, aici diferentele sunt clare
In al treilea filmuletz, in primele cadre (Chrysler Pacfica, daca nu ma insel) masina cu ESP are clar viteza mai mica decat cea fara ESP. In momentul in care cea din stanga derapeaza, era inaintea jalonului nr5. Iar cea din dreapta, cu ESP activat, era abia in dreptul jalonului nr4. Iar la ultima proba, daca soferul masinii fara ESP ar fi redresat cu volan invers, sigur nu pleca asa aiurea.
Oricum, alea's masini cu tractiune RWD sau chiar AWD, difera un pic situatia fata de FWD
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

User avatar
Vietnam
Skywalker
Posts: 653
Joined: 23 May 2007, 21:23
Auto: Sportage 2.0 DSL AT AWD HP
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Vietnam »

Cand tirul se duce aiurea ESP-ul este dezactivat!!!! Prima parte este cu ESP activat apoi ESP dezactivat. Cand se duce cu vacile pe camp tirul nu avea ESP-ul activat.

ESP-ul actioneaza secvential asupra rotii franand cand computerul ii da comanda.De aceea viteza celor doua masini in paralel nu este egala.
CEE'd 1.4 Base GSL LX MT Abyss Blue 2007-2014
Sportage 2.0 DSL AT AWD HP ( 184 CP) SAND TRACK 2014 -

Post Reply

Return to “Generalităţi”