Am fost cu masina la service la IMG si am profitat sa ma urc in toate masinile noi din showroom.
Trec peste faptul ca unele nu mai aveau baterie si desi aveam timp de un test drive baiatul din showroom nu s-a obosit sa se desparta de YMSGul lui sa ma ajute cu nimic.
Impresiile fizice din masina fara sa fi facut un test drive.
- cursa schimbatorului de viteze e mai aproape de era noastra, ghidata.
- pedala de acceleratie din podea iarasi e o solutie mai buna.
- Noul Ceed este si mai joasa decat vechiul: cam cu 1 cm spun hartiile, mie mi s-a parut si mai joasa de atat.
- au gresit un pic in dreptul genunchiului drept de la sofer. Acum un om mai inalt si mai solid se loveste cu genunchiul de axul central. E fix ce imi placea la cea veche.
- nu imi place solutia cu scrumiera plimbatoare si pusa undeva in spatele campului de vizibilitate. Ori stii ca e acolo si o nimeresti, ori intorci gatul ca sa stingi tigara. In plus ajunge si copilul la ea din spate.
- ca si la Noul i30 mi se pare ca materialele au involuat un pic.
- Sistemul audio stock e mai bun decat precedentul. Desi parca vad ca se va degrada in timp. Schimbarea lui va fi o comedie la cum e facuta masca.
Sper ca la un test drive masina sa convinga mai mult pt ca doar vizual nu vad de ce costa mai mult decat cea veche! Poate ca este configurabila.
Offtopic:
Mi-a placut mult la interior Optima. Mi-a adus aminte de Volvo S60 generatia anterioara: cu tot bordul catre sofer.
O duda au facut cu scaunul de la sofer: la minim in jos la 1.85 dadeam cu capul de sus. Fiecare bumper probabil ar echivala cu un cucui.

Mai reusita la interior decat i40 (oricum am inteles ca nu sunt surori deloc ca fratii mai mici) dar pt oameni scunzi.
Placuta si noul Sportage. Mai ales ca aveau o dotare mai scumpa probabil. Tapiteria era jumatate piele - cu un aer foarte modern.