
Coreeana si-a primit toate 5 stele la Euroncap
Pai pt uni asta nu conteaza.
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
-
- Killed In Action
- Posts: 371
- Joined: 20 Jul 2007, 22:04
- Auto:
- Location: Focsani/Iasi
- Contact:
Daca masina oricum va fi irecuperabila macar poti sa vinzi parbrizu ala 

Kia Cee'd 1.6 CRDi LX BEST PewterBeige(TM) C:19.07.07, S:03.10.07, L:20.10.07. T3h album
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
Kia Sportage 1.6 T-GDI GT-LINE MT CanyonSilver(TM) C: 30.06.2017 L:09.09.2017
dupa parerea mea nu conteaza cum reactioneaza tabla..daca face sau nu cute sau alte valuri.Vietnam wrote:hmmm intradevar apare o cuta in tabla acoperisului la Ceed... dar la 308 nu vede nimeni ca dupaimpact, capul manechinului se loveste de stalpul din lateralul masinii?
importanta este 'cusca'- in caz de ceva sa pleci pe picioare!
senzorii masoara presiunea exercitata asupra manechinelor nu asupra masinii...
Cee'd 1.4 GSL LX MT Machine Silver ."Ltd. Edition"
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km
--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km

--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
corect, nu conteaza cum reactioneaza tabla, dupa un astfel de accident, cred ca se lasa cu dauna totala.
problema, in opinia mea, e ca tabla pare subtire si in timpul coliziunii din test, tabla de pe plafon se valurea si se tensiona cam ciudat (comparat cu alte masini din clasa). deci ori tabla e subtire (mare atentie daca e grindina) ori fortele care actioneaza asupra plafonului sunt mari si habitaclul e gandit sa preia o parte din forta accidentului in felul asta.
in orice caz, masina are 5 stele si e un rezultat foarte bun pentru KIA.
problema, in opinia mea, e ca tabla pare subtire si in timpul coliziunii din test, tabla de pe plafon se valurea si se tensiona cam ciudat (comparat cu alte masini din clasa). deci ori tabla e subtire (mare atentie daca e grindina) ori fortele care actioneaza asupra plafonului sunt mari si habitaclul e gandit sa preia o parte din forta accidentului in felul asta.
in orice caz, masina are 5 stele si e un rezultat foarte bun pentru KIA.