Instalatie GPL !?!
-
- Posts: 166
- Joined: 29 Aug 2007, 21:46
- Auto: Kia Cee'd 1.4 Best So Red
- Location: Bucuresti (originar din Fetesti)
- Contact:
Re: Instalatie GPL !?!
Înainte de a da banii pe schimbat membrană, schimbați benzina. Își pierde proprietățile pentru că e recirculată permanent în rezervor și devine o substanță departe de proprietățile inițiale iar calculatorul nu mai știe să gestioneze pornirea.
Trimis de pe al meu Nokia 6.1 folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu Nokia 6.1 folosind Tapatalk
Kia Cee'd 1.4 GSL BEST So Red din aprilie 2008 (~200 000 km); instalație GPL STAG montată la Progaz Vernești; nr 6 in coloana de la BV 21.02.2009, nr 44 in Marea Coloana de la BV 10.10.2009
Canal Telegram Kia Cee'd România
Probleme Kia Cee'd
https://t.me/Kia_Ceed_Romania
Canal Telegram Kia Cee'd România
Probleme Kia Cee'd
https://t.me/Kia_Ceed_Romania
Re: Instalatie GPL !?!
Eu am tot schimbat benzina dar inainte sa ajunga pe galben ,am zis sa nu traga depuneri dar intradevar la pornire are un miros oribil de diesel.
In rest la kia mi au aratat ca pompa are 3.8 presiune ceea ce e max.As fi schimbat filtrul totusi dar nu aveau chef ,au insistat" ca motorul de kia nu prea e bun pt gpl si oricum va avea probleme ,cu toate ca eu il vad ca trage si merge f bine .
Voi care aveti multi km ati schimbat filtru benzina ,pompa benzina?La mine filtrul este posibil sa fi fost schimbst o data in garantie pana la 150 de mii.
In rest la kia mi au aratat ca pompa are 3.8 presiune ceea ce e max.As fi schimbat filtrul totusi dar nu aveau chef ,au insistat" ca motorul de kia nu prea e bun pt gpl si oricum va avea probleme ,cu toate ca eu il vad ca trage si merge f bine .
Voi care aveti multi km ati schimbat filtru benzina ,pompa benzina?La mine filtrul este posibil sa fi fost schimbst o data in garantie pana la 150 de mii.
-
- Posts: 166
- Joined: 29 Aug 2007, 21:46
- Auto: Kia Cee'd 1.4 Best So Red
- Location: Bucuresti (originar din Fetesti)
- Contact:
Re: Instalatie GPL !?!
Eu cred că am vreo 100.000 km cu filtrul actual. Parcă l-am schimbat o dată la 45.000 și a doua oară la 90.000 dar nu bag mâna în foc. Mă gândeam să îl schimb la următoarea revizie dar doar așa... Să fie... 
Trimis de pe al meu Nokia 6.1 folosind Tapatalk

Trimis de pe al meu Nokia 6.1 folosind Tapatalk
Kia Cee'd 1.4 GSL BEST So Red din aprilie 2008 (~200 000 km); instalație GPL STAG montată la Progaz Vernești; nr 6 in coloana de la BV 21.02.2009, nr 44 in Marea Coloana de la BV 10.10.2009
Canal Telegram Kia Cee'd România
Probleme Kia Cee'd
https://t.me/Kia_Ceed_Romania
Canal Telegram Kia Cee'd România
Probleme Kia Cee'd
https://t.me/Kia_Ceed_Romania
Re: Instalatie GPL !?!
Mersi pt sfaturi ,se pare ca dupa ce am mers si consumat mai multa benzina pana au aparut liniutele --- am realimentat si apoi mers iar ,acum porneste ok.
-
- Posts: 166
- Joined: 29 Aug 2007, 21:46
- Auto: Kia Cee'd 1.4 Best So Red
- Location: Bucuresti (originar din Fetesti)
- Contact:
Re: Instalatie GPL !?!
Cu plăcere! Ideea e să consumi cât mai multă benzină veche pentru că atunci când o pui pe cea nouă, proporția de veche să fie mică.
Trimis de pe al meu Nokia 6.1 folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu Nokia 6.1 folosind Tapatalk
Kia Cee'd 1.4 GSL BEST So Red din aprilie 2008 (~200 000 km); instalație GPL STAG montată la Progaz Vernești; nr 6 in coloana de la BV 21.02.2009, nr 44 in Marea Coloana de la BV 10.10.2009
Canal Telegram Kia Cee'd România
Probleme Kia Cee'd
https://t.me/Kia_Ceed_Romania
Canal Telegram Kia Cee'd România
Probleme Kia Cee'd
https://t.me/Kia_Ceed_Romania
Re: Instalatie GPL !?!
@emanuel
Confirm cu benzina puturoasa.
De cum au venit diminețile reci, ce sa vezi, nu pornea neam la prima cheie. La a 2-a cheie pornea la sfert, dar pana sa trec pe GPL, ma brusca rau de tot, nu avea vlaga la plecare in treapta 1. După ce trecea pe GPL, zbarnaia, era iute, nu se mai poticnea deloc.
Am dat comanda de filtre aer rezervor si combustibil, de o baterie noua caci cea actuală care a inlocuit original e sub specificații. M-am luat cu altele si nu am mai insistat cu programare la inginerul meu mecanic. În schimb am mers vreo 30 km sub indicatorul de 50 km ramasi (Km _ _ _ _ _ ), am alimentat de 50 lei (parca 2 liniute jumate din rezervor) si am deja 2 saptamani in care la 11-12 grade porneste dimineata la prima cheie. Mâine o consum iar, mai arată Km 90.
Problema e ca desi porneste la prima cheie (benzina in rezervor e la 1 liniuta jumate), se poticneste rău de tot pana trec pe GPL. Merge sacadat, ma termina la cervicala. Treapta 1 și 2.
Aveti idee ce lipseste totusi din ecuatie?
Multumesc
Confirm cu benzina puturoasa.
De cum au venit diminețile reci, ce sa vezi, nu pornea neam la prima cheie. La a 2-a cheie pornea la sfert, dar pana sa trec pe GPL, ma brusca rau de tot, nu avea vlaga la plecare in treapta 1. După ce trecea pe GPL, zbarnaia, era iute, nu se mai poticnea deloc.
Am dat comanda de filtre aer rezervor si combustibil, de o baterie noua caci cea actuală care a inlocuit original e sub specificații. M-am luat cu altele si nu am mai insistat cu programare la inginerul meu mecanic. În schimb am mers vreo 30 km sub indicatorul de 50 km ramasi (Km _ _ _ _ _ ), am alimentat de 50 lei (parca 2 liniute jumate din rezervor) si am deja 2 saptamani in care la 11-12 grade porneste dimineata la prima cheie. Mâine o consum iar, mai arată Km 90.
Problema e ca desi porneste la prima cheie (benzina in rezervor e la 1 liniuta jumate), se poticneste rău de tot pana trec pe GPL. Merge sacadat, ma termina la cervicala. Treapta 1 și 2.
Aveti idee ce lipseste totusi din ecuatie?
Multumesc
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
-
- Posts: 166
- Joined: 29 Aug 2007, 21:46
- Auto: Kia Cee'd 1.4 Best So Red
- Location: Bucuresti (originar din Fetesti)
- Contact:
Re: Instalatie GPL !?!
Păi... Nu mă pricep să dau foarte multe detalii tehnice dar o să încerc să explic fenomenul cu cuvintele mele...
Când motorul funcționează pe GPL (care are cifră octanică undeva la 110-115), pompa de benzină recirculă combustibilul din rezervor care este în permanență pregătit să comute în caz de nevoie (o depășire cu pedala la fund, GPL terminat în butelie).
Din cauza acestei recirculări proprietățile benzinei scad destul de repede, ea fiind o substanță de așa natură, volatilă. Își schimbă și culoarea, nu doar proprietățile de aprindere, din roșiatică devine gălbuie.
La fiecare pornire, calculatorul mașinii ține cont de mai mulți parametri cum ar fi temperatura exterioară, temperatura motorului. În funcție de asta el dozează benzina în funcție de programarea făcută din fabrică. Când benzina își pierde din proprietăți din cauza amintită anterior, motorul nu mai poate porni din prima mai ales la rece.
Șocurile prezente în primele 2-3 trepte când motorul merge cu benzină sunt din cauza... Benzinei care e altceva, o substanță nedefinită cu proprietăți pierdute. Când comută pe GPL motorul merge brusc normal pentru că gazul are proprietățile relativ constante fiind ținut sub presiune în butelie.
Care ar fi soluția? Păi alimentarea din când în când cu câțiva litri sau când nu mai pornește din prima, consumarea aproape totală (fără a rămâne în pana prostului) și realimentarea. Prima metodă nu știu cât va da roade pentru că la 10 litri de benzină proastă se adaugă 5 litri bună, proporția de benzină slabă fiind mare nu va ajuta prea multă vreme.
E un fenomen asumat al celor cu GPL dar care probabil mulți nu știu asta înainte de a monta instalația. Mie mi s-a explicat fenomenul înainte de montaj la Vernești.
Numai bine tuturor!
P. S.: în ultimele 3 zile nu-mi mai pornea din prima. Azi am terminat benzina veche și în seara asta am pus proaspătă de 98. A pornit la sfert și merge brici. Vreo 3000 km cel puțin nu mai am treabă.
Trimis de pe al meu Nokia 6.1 folosind Tapatalk
Când motorul funcționează pe GPL (care are cifră octanică undeva la 110-115), pompa de benzină recirculă combustibilul din rezervor care este în permanență pregătit să comute în caz de nevoie (o depășire cu pedala la fund, GPL terminat în butelie).
Din cauza acestei recirculări proprietățile benzinei scad destul de repede, ea fiind o substanță de așa natură, volatilă. Își schimbă și culoarea, nu doar proprietățile de aprindere, din roșiatică devine gălbuie.
La fiecare pornire, calculatorul mașinii ține cont de mai mulți parametri cum ar fi temperatura exterioară, temperatura motorului. În funcție de asta el dozează benzina în funcție de programarea făcută din fabrică. Când benzina își pierde din proprietăți din cauza amintită anterior, motorul nu mai poate porni din prima mai ales la rece.
Șocurile prezente în primele 2-3 trepte când motorul merge cu benzină sunt din cauza... Benzinei care e altceva, o substanță nedefinită cu proprietăți pierdute. Când comută pe GPL motorul merge brusc normal pentru că gazul are proprietățile relativ constante fiind ținut sub presiune în butelie.
Care ar fi soluția? Păi alimentarea din când în când cu câțiva litri sau când nu mai pornește din prima, consumarea aproape totală (fără a rămâne în pana prostului) și realimentarea. Prima metodă nu știu cât va da roade pentru că la 10 litri de benzină proastă se adaugă 5 litri bună, proporția de benzină slabă fiind mare nu va ajuta prea multă vreme.
E un fenomen asumat al celor cu GPL dar care probabil mulți nu știu asta înainte de a monta instalația. Mie mi s-a explicat fenomenul înainte de montaj la Vernești.
Numai bine tuturor!
P. S.: în ultimele 3 zile nu-mi mai pornea din prima. Azi am terminat benzina veche și în seara asta am pus proaspătă de 98. A pornit la sfert și merge brici. Vreo 3000 km cel puțin nu mai am treabă.
Trimis de pe al meu Nokia 6.1 folosind Tapatalk
Kia Cee'd 1.4 GSL BEST So Red din aprilie 2008 (~200 000 km); instalație GPL STAG montată la Progaz Vernești; nr 6 in coloana de la BV 21.02.2009, nr 44 in Marea Coloana de la BV 10.10.2009
Canal Telegram Kia Cee'd România
Probleme Kia Cee'd
https://t.me/Kia_Ceed_Romania
Canal Telegram Kia Cee'd România
Probleme Kia Cee'd
https://t.me/Kia_Ceed_Romania
Re: Instalatie GPL !?!
E f corect ceea ce spui,asta am patit si eu dar ce ne facem cu taximetristii ....crezi ca aia fac asa ceva ,tin cont ,sau pur si simplu motoarele Renault sunt mai bune pt gpl.
Si eu merg zilnic cu masina.
Si eu merg zilnic cu masina.
Re: Instalatie GPL !?!
@emanuel
Interesanta explicația.
Merg de 2 zile pe benzina. Încă porneste la prima cheie, dar mai greu.
În treapta 1-2 bruscheaza, mai puțin ce-i drept, daca ii dau talpa se dezmeticeste.
O sa mai fac un test.
Mai arata km _ _ 85
Merg pe benzina pana ajunge la km_ _ _ si după aia încă 30. Apoi dau pe GPL (tre sa realimentez, am consumat tot GPL-ul, am mers pe rosu inclusiv 415 km mixt).
Cand ma întorc în oraș realimentez cu benzina. Problema e ca daca pun doar de 30 lei in loc de 50, CB va arata in continuare km_ _ _ , va trebui să gestioneze foarte bine situația. Dar o sa fac asa, sa vad daca amorseaza bine pompa benzina.
În principiu după pornire comuta foarte repede pe gaz, chiar si la temperaturi scăzute.
Revin cu noutăți
Week-end placut in continuare
Interesanta explicația.
Merg de 2 zile pe benzina. Încă porneste la prima cheie, dar mai greu.
În treapta 1-2 bruscheaza, mai puțin ce-i drept, daca ii dau talpa se dezmeticeste.
O sa mai fac un test.
Mai arata km _ _ 85
Merg pe benzina pana ajunge la km_ _ _ si după aia încă 30. Apoi dau pe GPL (tre sa realimentez, am consumat tot GPL-ul, am mers pe rosu inclusiv 415 km mixt).
Cand ma întorc în oraș realimentez cu benzina. Problema e ca daca pun doar de 30 lei in loc de 50, CB va arata in continuare km_ _ _ , va trebui să gestioneze foarte bine situația. Dar o sa fac asa, sa vad daca amorseaza bine pompa benzina.
În principiu după pornire comuta foarte repede pe gaz, chiar si la temperaturi scăzute.
Revin cu noutăți
Week-end placut in continuare
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: Instalatie GPL !?!
Partea cu mersul balbait pe benzina apare, in opinia mea din alte motive, nefiind de la recircularea benzinei si alte aspecte prezentate.
ECU inregistreaza niste parametrii cand mergeti pe GPL. La prima cheie pe benzina ECU inca gandeste in parametrii ramasi de la GPL si pana isi "revine" si intelege ca e pe benzina iii ia putin timp.
Solutiile sunt 2:
- inainte de oprire faceti ultimii 500 m pe benzina, ma rog, nu in frana de motor ci accelerand putin masina
- solutia nr 2, dimineata dupa ce ati pornit masina, nu plecati in primele 30 de sec cu ea, lasati-o la relanti pana ajunge la 1000 turatii, ii dati 2-3 acceleratii asa in gol pe loc fara deplasare sa se tureze putin motorul, lasati iarasi vreoi 10 sec si vedeti daca mai face asa de rau cand plecati de pe loc. Daca la cele doua trei acceleratii simtiti miros mai puternic de benzina atunci e clar ca masina e "supra-alimentata" din cauza faptului ca ECU inca gandeste in parametrii GPL. Lasati-l sa-si revina si e ok
Remedierea acestor balbaieli, fara a trebui sa mai aplicati metodele de mai sus e una singura : remaparea instalatiei GPL in functie de mersul pe benzina. Remapare nu pe loc in service ci in mers, asa vreo 2-3 km cu acceleratii, frana de motor, bruscata putin masina si mers lin, normal.
In realitatea zilnica, instalatia nu va ramane sincronizata la fix cu ECU benzina, iar desincronizarea se va vedea cand porniti masina, pana calculatoarele isi fac treaba si inteleg ca sunteti pe alt combustibil. De aceea cand trece pe GPL masina merge "brici" pt ca ECU are in "cap" parametrii de GPL. Daca mergeti 10 km cu ea pe benzina nu se va mai balbai pt ca are in "cap" parametrii benzina
Legat de proprietatile benzinei, fara suparare dar nu isi pierde calitatile asa cum ziceti voi. Ganditi-va ca dupa ce iese din rafinarie benzina e depozitata, transportata la alt depozit, din nou transportata la benzinarii, lasata cateva zile in tancurile de depozitare de la benzinarie, circulata prin pompa, etc. Nu se "strica" chiar asa de usor de cum ajunge in rezervor.
ECU inregistreaza niste parametrii cand mergeti pe GPL. La prima cheie pe benzina ECU inca gandeste in parametrii ramasi de la GPL si pana isi "revine" si intelege ca e pe benzina iii ia putin timp.
Solutiile sunt 2:
- inainte de oprire faceti ultimii 500 m pe benzina, ma rog, nu in frana de motor ci accelerand putin masina
- solutia nr 2, dimineata dupa ce ati pornit masina, nu plecati in primele 30 de sec cu ea, lasati-o la relanti pana ajunge la 1000 turatii, ii dati 2-3 acceleratii asa in gol pe loc fara deplasare sa se tureze putin motorul, lasati iarasi vreoi 10 sec si vedeti daca mai face asa de rau cand plecati de pe loc. Daca la cele doua trei acceleratii simtiti miros mai puternic de benzina atunci e clar ca masina e "supra-alimentata" din cauza faptului ca ECU inca gandeste in parametrii GPL. Lasati-l sa-si revina si e ok
Remedierea acestor balbaieli, fara a trebui sa mai aplicati metodele de mai sus e una singura : remaparea instalatiei GPL in functie de mersul pe benzina. Remapare nu pe loc in service ci in mers, asa vreo 2-3 km cu acceleratii, frana de motor, bruscata putin masina si mers lin, normal.
In realitatea zilnica, instalatia nu va ramane sincronizata la fix cu ECU benzina, iar desincronizarea se va vedea cand porniti masina, pana calculatoarele isi fac treaba si inteleg ca sunteti pe alt combustibil. De aceea cand trece pe GPL masina merge "brici" pt ca ECU are in "cap" parametrii de GPL. Daca mergeti 10 km cu ea pe benzina nu se va mai balbai pt ca are in "cap" parametrii benzina
Legat de proprietatile benzinei, fara suparare dar nu isi pierde calitatile asa cum ziceti voi. Ganditi-va ca dupa ce iese din rafinarie benzina e depozitata, transportata la alt depozit, din nou transportata la benzinarii, lasata cateva zile in tancurile de depozitare de la benzinarie, circulata prin pompa, etc. Nu se "strica" chiar asa de usor de cum ajunge in rezervor.
Re: Instalatie GPL !?!
@sender78
Azi am mers pe benzina prin oras pana mai arata km _56 si am turat-o extraurban vreo 30 km sub limita de km _50 . Asta ca sa consum chipurile benzina alimentată acum 2 saptamani. Am facut 2 opriri pe traseu la întoarcere după ce am mers vreo 10 km pe GPL si la repornire a luat cam greu prima cheie.
Ajuns în oraș am alimentat aproape 10 litri (de 45 lei OMV 95). A pornit la sfert de cheie.
M-am gândit totusi si la pompa benzina, nu prea e in regula sa stea cu niste litri pe fundul rezervorului.
O sa incerc a 2-a varianta, având în vedere că uneori oscilează acul turometru (o ia razna în sus spre 2000 rpm pret de cateva secunde), sa vedem cum se comporta. De la servici inapoi spre casă, traseul e foarte scurt, 1 km si 200 metri.
Revin maine cu impresii.
O seara buna.
Azi am mers pe benzina prin oras pana mai arata km _56 si am turat-o extraurban vreo 30 km sub limita de km _50 . Asta ca sa consum chipurile benzina alimentată acum 2 saptamani. Am facut 2 opriri pe traseu la întoarcere după ce am mers vreo 10 km pe GPL si la repornire a luat cam greu prima cheie.
Ajuns în oraș am alimentat aproape 10 litri (de 45 lei OMV 95). A pornit la sfert de cheie.
M-am gândit totusi si la pompa benzina, nu prea e in regula sa stea cu niste litri pe fundul rezervorului.
O sa incerc a 2-a varianta, având în vedere că uneori oscilează acul turometru (o ia razna în sus spre 2000 rpm pret de cateva secunde), sa vedem cum se comporta. De la servici inapoi spre casă, traseul e foarte scurt, 1 km si 200 metri.
Revin maine cu impresii.
O seara buna.
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
- ionutp
- Admin
- Posts: 999
- Joined: 22 Aug 2019, 12:14
- Auto: Sportage 2014 2.0 DSL AT
- Location: Bucharest
Re: Instalatie GPL !?!
Stiu ca ma abat putin de la discutie, insa am o curiozitate referitoare la subiect: ce economii (financiar) se fac la 10.000 de km daca se foloseste GPL? La un consum de benzina mediu de 10L/100km sa zicem (4.5 RON L benzina, 2.5 RON L GPL).
Kia Sportage 2014 2.0 DSL 136CP AT AWD
Re: Instalatie GPL !?!
O matematica simpla ne spune ca :
- 10000km pe benzina = 1000 l benzina = 4500 lei
- 10000km pe gpl la un consum de 12% = 1200 l gpl = 3000 lei
Diferenta este de 1500 de lei la 10000 km.
La 100000km pe gpl ajungi la aprox 12-13000 lei economie pentru ca vei mai merge si pe benzina nu exclusiv pe gpl.
Daca vrei si in EUR, aprox 2700 eur la 100000km.
Eu la aprox 200000 de km pe gpl estimez o economie de aprox 5000 EUR, in conditiile in care masina a costat 11300 EUR
P.S. toate astea puteai sa le calculezi singur fara nicio problema, nu-i asa?!
- 10000km pe benzina = 1000 l benzina = 4500 lei
- 10000km pe gpl la un consum de 12% = 1200 l gpl = 3000 lei
Diferenta este de 1500 de lei la 10000 km.
La 100000km pe gpl ajungi la aprox 12-13000 lei economie pentru ca vei mai merge si pe benzina nu exclusiv pe gpl.
Daca vrei si in EUR, aprox 2700 eur la 100000km.
Eu la aprox 200000 de km pe gpl estimez o economie de aprox 5000 EUR, in conditiile in care masina a costat 11300 EUR
P.S. toate astea puteai sa le calculezi singur fara nicio problema, nu-i asa?!
- ionutp
- Admin
- Posts: 999
- Joined: 22 Aug 2019, 12:14
- Auto: Sportage 2014 2.0 DSL AT
- Location: Bucharest
Re: Instalatie GPL !?!
Mersi frumos, nu stiam cam care e consumul real pe GPL, de aceea nu am calculat.
Pare ca merita, mai ales ca scade mult si factorul poluare.
Pare ca merita, mai ales ca scade mult si factorul poluare.
Kia Sportage 2014 2.0 DSL 136CP AT AWD
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Instalatie GPL !?!
Mai nasol e ca pe injectie directa, randamentul nu mai e la fel de ridicat si in plus, instalatia costa intre1500-2000 euro in functie de masina/motor.
Partea buna e ca producatorii scot masini direct pe GPL si nu te mai complici.
Partea buna e ca producatorii scot masini direct pe GPL si nu te mai complici.
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition