ITP = inspectia tehnica periodica
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
Eu am fost a doua oara in ITP-ul din IOR2, de pe Pallady. Sunt doi baieti care au ITP-ul si lucreaza foarte okay, curat. Am dat telefon, am facut programare, fix la ora respectiva am intrat pe rampa si am plecat dupa 30 minute (si asta fiindca a durat mult citirea seriei motor care era murdara).
Cu o saptamana inainte sa-mi expire ITP-ul mi-au dat un sms sa-mi aminteasca. Totul - 85 RON fara oferta sau alte nebunii.
Cu o saptamana inainte sa-mi expire ITP-ul mi-au dat un sms sa-mi aminteasca. Totul - 85 RON fara oferta sau alte nebunii.
KIA cee'd FL 1.6 DSL 6MT EX HP, Machine Silver
- Vincze Szilard
- Posts: 1641
- Joined: 23 Sep 2008, 13:43
- Auto:
- Location: Cluj
- Contact:
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
caz fericit, la mine prima data a blocat rar-ul masina, si dupa o ora jumate timp in care nu au aparut baietii de la rar, am stat cu masina pe stand si restu la coada,
deci rar-ul blocheaza masina noua de 2 ani in loc sa verifice mai atent cele care intradevar au probleme si iau itp-ul stiu ei cum.
deci rar-ul blocheaza masina noua de 2 ani in loc sa verifice mai atent cele care intradevar au probleme si iau itp-ul stiu ei cum.
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva
ODO: 110 000 + ceva
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
Mie nu mi se pare in regula asteptatul asta dupa rar. Ok, vrei sa faci un control, dar in maxim 15 minute esti acolo. Practic iti blocheaza masina si vine cand are chef, evident pe timpul si banii tai! Stau si ma intreb ce se intampla daca vrei sa pleci. Poti sa iti iei masina si actele de acolo in vreun fel?
Am mai inteles ca este bine sa faci itp-ul dupa ora 15...
Am mai inteles ca este bine sa faci itp-ul dupa ora 15...
Cee'd 1.4 best 2007 --> E neagra ... si a fost mea Jurnal de bord
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG
Acum: Skoda Karoq 2018 4x4 2.0 TDI DSG
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
Eu unu nu cred ca RAR-ul vine intamplator la masini mai noi.
Vezi pe strada o gramada de masini gen Dacia 1310 care deabia se misca. Se impart cotizatii.
Cum de nu ii opreste pe aia?!?
Chiar vorbeam cu un coleg azi ca din moment ce ti-ai luat masina sau esti la volan numai obligatii si responsabilitati ai: sa astepti RAR-ul, sa platesti accize,RCA,rovinieta, sa faci ITP,sa platesti impozit, sa feresti pietonii, etc.
Soferii sunt cei mai buni contribuabili.
In Olanda am inteles ca se merge mult cu bicicleta: sunt mai sanatosi, nu platesc toate daravelele. Nu sunt buni pentru economie.
Vezi pe strada o gramada de masini gen Dacia 1310 care deabia se misca. Se impart cotizatii.
Cum de nu ii opreste pe aia?!?
Chiar vorbeam cu un coleg azi ca din moment ce ti-ai luat masina sau esti la volan numai obligatii si responsabilitati ai: sa astepti RAR-ul, sa platesti accize,RCA,rovinieta, sa faci ITP,sa platesti impozit, sa feresti pietonii, etc.
Soferii sunt cei mai buni contribuabili.
In Olanda am inteles ca se merge mult cu bicicleta: sunt mai sanatosi, nu platesc toate daravelele. Nu sunt buni pentru economie.

Fratia Ceed-ului
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15
@gabi a eu am facut itp-ul pe la 15.30 si mi a blocat rar ul masina pt reverificare. Masina era noua atunci si era prima inspectie. Am mai stat dupa rar inca jumatate de ora. Si eu la fel cred ca sunt anuntate reverificarile astea sau cum se numesc
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
cee'd 1.6 crdi pewter beige
Hyundai I30 Facelift 1.6 GSL - ex
Ceed 1.4 TGDI
Hyundai I30 Facelift 1.6 GSL - ex
Ceed 1.4 TGDI
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
A mai trecut un ITP... 03.10.2015
Efectuat in Bacau si a costat 75 de lei. Se pare ca in Bacau RAR-ul este un mic bau-bau. Sunt multe verificari, dar cu toate astea vezi o gramada de masini pe strada care nu ar trece in veci si pururi.
Inafara de pus holograma si data mi-a dat si o hartie tiparita care face referire la inspectie. Zice ca impreuna cu certificatul de inmatriculare iti permite iesirea din tara.
Efectuat in Bacau si a costat 75 de lei. Se pare ca in Bacau RAR-ul este un mic bau-bau. Sunt multe verificari, dar cu toate astea vezi o gramada de masini pe strada care nu ar trece in veci si pururi.
Inafara de pus holograma si data mi-a dat si o hartie tiparita care face referire la inspectie. Zice ca impreuna cu certificatul de inmatriculare iti permite iesirea din tara.
Fratia Ceed-ului
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15
ODO 101800 km
BC-05-YSL Kia Ceed Best 1.4, 109CP, NGK Iridium, Jante aliaj Dezent F/L 15"
Cauciucuri iarna Nokian WR D3 185/65/R15
-
- Posts: 251
- Joined: 30 Sep 2009, 23:57
- Auto: Kia pro ceed fl 1.6 diesel
- Location: Bucuresti
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
A facut cineva Itp-ul la Augsburg Militari?Am vazut ca au un pret bun fata de alte statii ,70 de lei,si ma bate gandul sa ma programez la ei pentru Itp.
Kia pro_ceed Facelift 2010 ,1.6 CRDI 115 cp,6MT,Cassa white,143 000 km.
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
Joi am facut ITP-ul
Si pe benzina si pe GPL
Mai intai pe GPL si dupa aia pe benzina noxele
La GPL a dat cu 0 emisii cu exceptia hidrocarburilor, ceea ce confirma ca astia baga ceva uleiuri in GPL pentru protejarea motorului. Nu se pune insa la depunctare concentratia de hidrocarburi la GPL.
La benzina am iesit bine, desi in principiu motorul nu merge pe benzina decat la pornire. Ultima forjare a fost in August pe autostrada Simeria - Sibiu
Deci faza cu mersul periodic pe benzina in regim turat pica.
Sa auzim numai de bine
Drum bun fara incidente majore
Si pe benzina si pe GPL
Mai intai pe GPL si dupa aia pe benzina noxele
La GPL a dat cu 0 emisii cu exceptia hidrocarburilor, ceea ce confirma ca astia baga ceva uleiuri in GPL pentru protejarea motorului. Nu se pune insa la depunctare concentratia de hidrocarburi la GPL.
La benzina am iesit bine, desi in principiu motorul nu merge pe benzina decat la pornire. Ultima forjare a fost in August pe autostrada Simeria - Sibiu
Deci faza cu mersul periodic pe benzina in regim turat pica.
Sa auzim numai de bine

Drum bun fara incidente majore

Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
Felicitari.
Dar, "Deci faza cu mersul periodic pe benzina in regim turat pica." Asteapta sa nu iti mai porneasca dimineata. Sa vezi ce umbli prin service-uri, ca e senzorul, ca e injectia, pompa de benzina, sau sabia lui Damocles: distributia.
Dupa care nu e bun service-ul. O duci pe platforma la altii. Si cercul continua. Si mai grav: masina pleaca dar parca merge in 3 cilindrii, motorul care altfel toarce de nu il auzi, parca vrea sa isi ia zborul.
Inteleg ca nu crezi ca mersul pe benzina cand ai GPL nu ajuta. Daca esti norocos, din nou felicitari, dar suntem destui care au patit destule cat sa dea un sfat in eter. Caci in asta consta comunitatea. De aceea petrecem timp pe aici. Ajutam cu ce putem si noi.
Mai mult decat ce spun cei care sunt Stan Patitul, sfatul cu mersul pe benzina l-am auzit atat de la montatorul instalatiei cat si de la inginerul de service de la Kia. Or sti ei ce stiu, nu?
Dar, "Deci faza cu mersul periodic pe benzina in regim turat pica." Asteapta sa nu iti mai porneasca dimineata. Sa vezi ce umbli prin service-uri, ca e senzorul, ca e injectia, pompa de benzina, sau sabia lui Damocles: distributia.

Inteleg ca nu crezi ca mersul pe benzina cand ai GPL nu ajuta. Daca esti norocos, din nou felicitari, dar suntem destui care au patit destule cat sa dea un sfat in eter. Caci in asta consta comunitatea. De aceea petrecem timp pe aici. Ajutam cu ce putem si noi.
Mai mult decat ce spun cei care sunt Stan Patitul, sfatul cu mersul pe benzina l-am auzit atat de la montatorul instalatiei cat si de la inginerul de service de la Kia. Or sti ei ce stiu, nu?
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
@Panzer
Au trecut aproape 2 ani de la ultimele noastre postări.
Aveam programare pe 17 Ianuarie 2021, am făcut azi ITP-ul ca să mai beneficiez de valabilitate 2 ani (în cartea de identitate e trecut 2009, e model 2009 deși am achizitionat-o în toamna lui 2008).
Toate bune și frumoase, testele au ieșit ok, numai ca să vezi surpriza
Când sa dea cu spatele tipul de la ITP sa o scoată de pe tester, a murit motorul.
La prima cheie nu a mai pornit. Am încercat toate variantele, curent de la alta masina, scos bornele baterie, scos siguranțele de la panoul de bord din stânga volanului,etc. Am mutat-o în parcare . Am chemat inginerul mecanic, a verificat pompa de benzina. Diagnostic: pompa benzina nefunctionala(test cu cheia în contact, pe poziția pornit, am dat și start, nu se auzea motorasul, i-a desfacut capacul de sub bancheta spate).
Recunosc ca merg constant pe canistra pana alimentez, nu alimentez când se aprinde martorul combustibil. Asta e, cred ca am comis-o. În timp
Rezolvam Luni cu alta noua. Am postat pe topic GPL problema cu pornirea la rece și plecatul de pe loc cu bruscarea pana se încălzește motorul. Dacă nu mai apare la pornire în treapta 1 /2 înseamnă ca era de vina pompa benzina.
Dacă fenomenul nu dispare (am schimbat și filtrele combustibil / aer rezervor), atunci e o problema.
De mers pe benzina, merg constant 80 -100 km la 1000 km pe GPL. Alteori mai des ca să consum benzina. Vara.
Interesant, nu?
Au trecut aproape 2 ani de la ultimele noastre postări.
Aveam programare pe 17 Ianuarie 2021, am făcut azi ITP-ul ca să mai beneficiez de valabilitate 2 ani (în cartea de identitate e trecut 2009, e model 2009 deși am achizitionat-o în toamna lui 2008).
Toate bune și frumoase, testele au ieșit ok, numai ca să vezi surpriza
Când sa dea cu spatele tipul de la ITP sa o scoată de pe tester, a murit motorul.
La prima cheie nu a mai pornit. Am încercat toate variantele, curent de la alta masina, scos bornele baterie, scos siguranțele de la panoul de bord din stânga volanului,etc. Am mutat-o în parcare . Am chemat inginerul mecanic, a verificat pompa de benzina. Diagnostic: pompa benzina nefunctionala(test cu cheia în contact, pe poziția pornit, am dat și start, nu se auzea motorasul, i-a desfacut capacul de sub bancheta spate).
Recunosc ca merg constant pe canistra pana alimentez, nu alimentez când se aprinde martorul combustibil. Asta e, cred ca am comis-o. În timp
Rezolvam Luni cu alta noua. Am postat pe topic GPL problema cu pornirea la rece și plecatul de pe loc cu bruscarea pana se încălzește motorul. Dacă nu mai apare la pornire în treapta 1 /2 înseamnă ca era de vina pompa benzina.
Dacă fenomenul nu dispare (am schimbat și filtrele combustibil / aer rezervor), atunci e o problema.
De mers pe benzina, merg constant 80 -100 km la 1000 km pe GPL. Alteori mai des ca să consum benzina. Vara.
Interesant, nu?
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
PS:
OFF TOPIC
Care-i faza cu logarea, de câte ori incerc sa accesez un topic, încerc o postare, solicita din nou logare
Aveți idee ce se întâmplă?
Multumesc
OFF TOPIC
Care-i faza cu logarea, de câte ori incerc sa accesez un topic, încerc o postare, solicita din nou logare
Aveți idee ce se întâmplă?
Multumesc
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
bubumisu wrote: ↑31 Dec 2020, 00:04 @Panzer
Au trecut aproape 2 ani de la ultimele noastre postări.
Aveam programare pe 17 Ianuarie 2021, am făcut azi ITP-ul ca să mai beneficiez de valabilitate 2 ani (în cartea de identitate e trecut 2009, e model 2009 deși am achizitionat-o în toamna lui 2008).
Toate bune și frumoase, testele au ieșit ok, numai ca să vezi surpriza
Când sa dea cu spatele tipul de la ITP sa o scoată de pe tester, a murit motorul.
La prima cheie nu a mai pornit. Am încercat toate variantele, curent de la alta masina, scos bornele baterie, scos siguranțele de la panoul de bord din stânga volanului,etc. Am mutat-o în parcare . Am chemat inginerul mecanic, a verificat pompa de benzina. Diagnostic: pompa benzina nefunctionala(test cu cheia în contact, pe poziția pornit, am dat și start, nu se auzea motorasul, i-a desfacut capacul de sub bancheta spate).
Recunosc ca merg constant pe canistra pana alimentez, nu alimentez când se aprinde martorul combustibil. Asta e, cred ca am comis-o. În timp
Rezolvam Luni cu alta noua. Am postat pe topic GPL problema cu pornirea la rece și plecatul de pe loc cu bruscarea pana se încălzește motorul. Dacă nu mai apare la pornire în treapta 1 /2 înseamnă ca era de vina pompa benzina.
Dacă fenomenul nu dispare (am schimbat și filtrele combustibil / aer rezervor), atunci e o problema.
De mers pe benzina, merg constant 80 -100 km la 1000 km pe GPL. Alteori mai des ca să consum benzina. Vara.
Interesant, nu?
Tot ansamblul cu pompa de benzina sta in benzina si pentru a se racii pompa de benzina (mai ales vara), de aceea se zice sa nu mai mergi fara sa alimentezi in momentul cand se aprinde martorul de benzina din bord, pentru ca in timp se strica mai repede pompa de benzina.
Fost posesor KIA CEED 1.4 BEST - BLACK PEARL
Acum posesor KIA ProCeed City Cassa White 1.6 GSL
Acum posesor KIA ProCeed City Cassa White 1.6 GSL
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
Atașez o poza.
Arsa e puțin spus.
Efectiv topita.
Rezultatul a 12 ani de mers pe canistra și cu benzina full în rezervor doar în concedii.
În mod cert "cauza imediata" a decesului a fost mersul pe canistra încă 2 zile după schimbarea filtrelor rezervor.
Pana la urma trebuie sa schim tot subansamblul.
Una originala nu se merita ca preț.
Am găsit una after market made în Koreea.
Arsa e puțin spus.
Efectiv topita.
Rezultatul a 12 ani de mers pe canistra și cu benzina full în rezervor doar în concedii.
În mod cert "cauza imediata" a decesului a fost mersul pe canistra încă 2 zile după schimbarea filtrelor rezervor.
Pana la urma trebuie sa schim tot subansamblul.
Una originala nu se merita ca preț.
Am găsit una after market made în Koreea.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
@bubumisu : Acolo s-a intamplat altceva . Zona care este arsa este in partea de sus a pompei , in zona carbunilor motorului , zona contactelor . Pur si simplu cred ca un carbune a ramas blocat , nu a mai facut contact decat pe o suprafata mica , s-a incalzit pana s-a topit carcasa pompei .
Iti spun din experienta proprie. Sorbul pompei si turbina care trage benzina ( de fapt nu este o turbina , este o placa ceramica crestata ) se gasesc mereu un benzina , tocmai pentru a se raci si a nu se distruge .
Repet : iti spun din experienta proprie , am distrus o pompa de benzina pe care am pornit-o in aer . In zece secunde ( 10 secunde ) faptul ca s-a rotit pe uscat acea turbina s-a incalzit pana s-a distrus . Indiferent cat de putina benzina ai in rezervor , acea turbina este racita in benzina .
In momentul cand s-a golit tot rezervorul , si pompa nu mai poate trage benzina , atunci este pericol de distrugere a pompei . Dar si atunci pompa este inca protejata pentru ca motorul se opreste .
Iti spun din experienta proprie. Sorbul pompei si turbina care trage benzina ( de fapt nu este o turbina , este o placa ceramica crestata ) se gasesc mereu un benzina , tocmai pentru a se raci si a nu se distruge .
Repet : iti spun din experienta proprie , am distrus o pompa de benzina pe care am pornit-o in aer . In zece secunde ( 10 secunde ) faptul ca s-a rotit pe uscat acea turbina s-a incalzit pana s-a distrus . Indiferent cat de putina benzina ai in rezervor , acea turbina este racita in benzina .
In momentul cand s-a golit tot rezervorul , si pompa nu mai poate trage benzina , atunci este pericol de distrugere a pompei . Dar si atunci pompa este inca protejata pentru ca motorul se opreste .
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP
Re: ITP = inspectia tehnica periodica
@BAU
În mare parte inteleg ce zici, tehnic mai puțin.
După ce a curățat fundul rezervorului și a schimbat filtrele, a băgat câțiva litri de benzina. Am luat masina și am mers 2 dimineti asa. La ieșirea din parcare fără vlaga parca se poticnea. S-a și inecat motorul. Am rămas în drum, s-a făcut coada în spatele meu. Chiar și atunci tu consideri ca sorbul/mecanismul de aspirare erau protejate?
Deci practic am fost mai ghinionist eu?
În mare parte inteleg ce zici, tehnic mai puțin.
După ce a curățat fundul rezervorului și a schimbat filtrele, a băgat câțiva litri de benzina. Am luat masina și am mers 2 dimineti asa. La ieșirea din parcare fără vlaga parca se poticnea. S-a și inecat motorul. Am rămas în drum, s-a făcut coada în spatele meu. Chiar și atunci tu consideri ca sorbul/mecanismul de aspirare erau protejate?
Deci practic am fost mai ghinionist eu?
Ceed SW, 1,4 GSL MT, 109 CP, City, Black Pearl, 2009 ODO:190.000 km
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget
)
Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium
)
GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus
Anvelope iarna 195/65/R15:Diplomat Winter ST (naspa, nu achizitionati gama budget

Anvelope vara 205/55/R16: HANKOOK Ventus Prime 4 K135 205/55 R16 (midle range cu performante de premium

GPL Tomaseto STAG 4 Qbox plus