
Sa-mi mai cumpar CEE'D???
Aici, a si adauga ca si io sunt extrem de multumit de stergatoare, cel putin alea de ala parbriz 

KIA CEED 2.0 GSL-143CP- ESP,Clima,Jante17'',Senzori parcare,etc
http://www.youtube.com/watch?v=SlBAVJjTwVk
+++ASTRA GTC 1.6T-180CP-ROSU
http://www.youtube.com/watch?v=SlBAVJjTwVk
+++ASTRA GTC 1.6T-180CP-ROSU
mihai, atunci e cazul sa dai o fuga in service sa investighezi!
Cee'd 1,4 LX BEST black pearl IS-&9-MFM - 250000km
Opel Mokka 4x4, 1.4l 140CP
jurnal de bord: viewtopic.php?t=1126
Opel Mokka 4x4, 1.4l 140CP
jurnal de bord: viewtopic.php?t=1126
Si eu sunt multumit de stergatoare dar trebuie avut grija dimineata cand a inghetat, oricum evit sa activez stergatoarele pe uscat, intai stropesc cu lichid.
Pana acum sunt destul de multumit de masina.
Si la mine se aude haraitul de la frana cateodata dar asta cand intra ABS-ul , chiar si la franari scurte la viteza mica, asta pentru ca nu am cauciucuri de iarna
Pana acum sunt destul de multumit de masina.
Si la mine se aude haraitul de la frana cateodata dar asta cand intra ABS-ul , chiar si la franari scurte la viteza mica, asta pentru ca nu am cauciucuri de iarna
Kia Ceed 1.4 Best, Pewter Beige
ABS-ul NU intra numai in situatii mai de urgenta poate sa intre si la viteza mica daca se pierde aderenta( ex:cu anvelope de vara intra mai des iar cu cele de iarna mai rar)
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Corect.
Insa daca nu esti sigur, cel mai indicat ar fi sa te duci pana in service.
Insa daca nu esti sigur, cel mai indicat ar fi sa te duci pana in service.
KIA Cee'd 1,4 GLS, 07/07/07, Mars Red, Base + Cateva optionale ODO: 121.000+ Km///album\\\///JB\\\
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
DACIA Logan 1,4 MPI+GPL, 01/06/10, Bej Laureate ODO: 76.000+ Km
DACIA Duster 1,5 dCi 4X4, 11/12/13, Laureate, Gris Comete ODO: 0.050+ Km
Azi am fost pana in Bucuresti si inapoi. Am mers pe stradutele pline de zapada si gheata si ABS si ESP si-au facut simtite prezenta. Caldura era la minim si era foarte bine, in concluzie sunt foarte multumit. Acum ca s-a scumpit si motorina, sunt si mai multumit de 1.4. Sa le purtati sanatosi si fara probleme.
BZ-21-NBA, Sportage 1.6 TGDI 7DCT Gt-line black pearl sosit 07.11.2017, 50000 km
Bz-07-NBA, Xceed 1.5 TGDI 7DCT Style plus MY21, 25000 km
Bz-07-NBA, Xceed 1.5 TGDI 7DCT Style plus MY21, 25000 km
eu sunt doar incantata
asta pentru ca ma enerveaza cum se simte la gropi, si nu vorbesc de cratere ci de genul un canal situat un pic mai jos de nivelul carosabilului
in rest nu am ce sa comentez, nu aud greieri, se misca bine, interiorul, mai ales pt mine e spatios, dar daca stau in spate simt f bine denivelarile soselei
radioul nu l-am incercat, la masina veche aveam radio-cas asa ca m-amsturat de FM
asta pentru ca ma enerveaza cum se simte la gropi, si nu vorbesc de cratere ci de genul un canal situat un pic mai jos de nivelul carosabilului
in rest nu am ce sa comentez, nu aud greieri, se misca bine, interiorul, mai ales pt mine e spatios, dar daca stau in spate simt f bine denivelarile soselei
radioul nu l-am incercat, la masina veche aveam radio-cas asa ca m-amsturat de FM


kia 1.4 best / pewter beige - poze aici: http://picasaweb.google.com/catalinmarica
mercedes benz w203 2.2 elegance / Gri
mercedes benz w203 2.2 elegance / Gri
trebuie sa mentionez ca eu am vrut de la inceput o masina de 1.4, sunt incepator
kia 1.4 best / pewter beige - poze aici: http://picasaweb.google.com/catalinmarica
mercedes benz w203 2.2 elegance / Gri
mercedes benz w203 2.2 elegance / Gri
Masina e un vis...in clasa compacta nu cred ca era alta masina sa imi placa la fel de mult..
ODO : 40100 km
1.4 LX + scaune incalzite, jante 16, scaune inaltime si lombar, parasolar, proiectoare, volan in piele + maciulie cromata, presuri originale... Pewter beige + rainbow blush ; comandata in 25.08.2007 primita pe 18.11.2007
1.4 LX + scaune incalzite, jante 16, scaune inaltime si lombar, parasolar, proiectoare, volan in piele + maciulie cromata, presuri originale... Pewter beige + rainbow blush ; comandata in 25.08.2007 primita pe 18.11.2007
f multumit
Ce imi place (in afara de raportul pret/calitate,dotari care este cel mai tare din clasa ei)
-raspuns prompt la apasarea pedalei de acceleratie si frana (prea prompt pt mine
)
-spatiu interior+portbagaj mai mult decat suficient pt mine+sotie
-imi place la nebunie culoarea portocalie a intrumentelor de bord
-suspensia ferma (nu moale ca la logan)
-oglinzi mari
-comenzi volan
-cotiera care isi face toti banii
-tinuta de drum buna
Ce mi se pare un pic ciudat:
-inca nu m-am obisnuit cu dimensiunile masinii (sunt obisnuit sa vad botul masinii si in spate un portbagaj)
-faptul ca trebuie ambalata destul de mult pentru a o urca cu spatele pe bordura
-un pic cam zgomotoasa la denivelari(nu le poti avea pe toate
Ce imi place (in afara de raportul pret/calitate,dotari care este cel mai tare din clasa ei)
-raspuns prompt la apasarea pedalei de acceleratie si frana (prea prompt pt mine

-spatiu interior+portbagaj mai mult decat suficient pt mine+sotie
-imi place la nebunie culoarea portocalie a intrumentelor de bord
-suspensia ferma (nu moale ca la logan)
-oglinzi mari
-comenzi volan
-cotiera care isi face toti banii
-tinuta de drum buna
Ce mi se pare un pic ciudat:
-inca nu m-am obisnuit cu dimensiunile masinii (sunt obisnuit sa vad botul masinii si in spate un portbagaj)
-faptul ca trebuie ambalata destul de mult pentru a o urca cu spatele pe bordura
-un pic cam zgomotoasa la denivelari(nu le poti avea pe toate

2008 HB Best Kompass Blue 1.4 109
-
- Posts: 69
- Joined: 24 Jan 2008, 23:51
- Auto: Kia Ceed III 2018 1.4 100 Best
- Location: Alexandria
- Contact:
Re: Cat de multumit sunt de Cee'd-ul meu
Foarte multumit
buuuuun. s? o luam din?untru ?n afar?. spa?iul interior: ma...nu. Ma....MARE! nu exagerez, am mers cu un audi A4 si nu e, fra?ilor, la fel! nu e. audi-ul e mai ?nghesuit. ?n fa??, loc pentru picioare mai str?mt la audi, distan?a ?ntre cei doi ocupan?i ai locurilor din fa?? e mai mic?, distan?a ?ntre scaun ?i u?? e mai mic?, distan?a p?n? la plafon e mai mic?. (precizez c? nu sunt chiar modest pe verticala ?i pot s? afirm cu t?rie c? ?n Cee'd nu ai probleme de claustrofobie pe ?n?l?ime.) similar ?i pentru locurile din spate.
lumina portocalie: daca ai poten?iometru, e excelent. noaptea se v?d clar toate comenzile, chiar dac? uneori, la drum lung, bordul si computerul de bord devin obositoare. (?sta ar fi primul minus pe interior).
comenzile pe volan: o necesitate pentru un trafic aglomerat sau pentru viteze mari.
aerul condi?ionat: f?r? probleme iarna/vara. (daca facem un capitol mai mare, intitulat ?nc?lzire, atunci s? notam scaunele ?nc?lzite - mam?, ce bine era ast?-iarn?, la minus cin?pe grade afar? ?i plus 24 ?n?untru!!!
)
oglinzile enorme. s? vezi cam tot ce trebuie s? vezi ?n oglind?...nu ca la logan, unde p?n? ?i nevast?-mea are oglinzi mai mari ?n trusa de farduri!
finisajele: hai s? nu fim r?i, nu a?teptam prea mult de la o ma?in? de clas? compact?, segmentul "non-premium", nu? ei bine, mi-a ?nchis gura definitiv! finisaje f?cute cu bun-sim?. f?r? comentarii suplimentare.
portbagajul: deocamdat? suficient de mare pentru doi oameni...rectific: suficient de mare pentru ca doi pasageri (din care unul nevast?) s? plece lini?ti?i o lun? ?n concediu. (nu se pun vizitele la ?ar?, de m? miram cum am reu?it s? umplu ma?ina, inclusiv jum?tate din locurile din spate?!)
luminatul interior: po?i s? cite?ti lini?tit un ziar noaptea ?n?untru, deci nu m? pl?ng. deloc.
sonorizare: nu ?tiu la al?ii, dar eu mai mult de cinci nu dau volumul la radio, c? nu mai aud nimic din ce se petrece pe afar?. oricum, izolarea fonic? e de excep?ie. cel din?untru nu se aude cu cel de l?ng? el, aflat pe dinafar?, chiar dac? ar sta lipit de geam.
iar acum, hai afar?. faruri: nu mai ?n?eleg, de c?nd am ma?ina, de ce unii vor becuri cu halogen...proiectoare de cea??: da, extrem de utile, mai ales c?nd mergi prin cea??. noaptea, pe un drum necunoscut. jos p?l?ria!
?terg?toare de parbriz/lunet?: cur??? frumos, mai ales ?n combina?ie cu dou? lucruri: fie lichidul original de sp?lare a parbrizului, fie re?eta miraculoas? "patru litri de ap? distilat? cu un litru de spirt medicinal". v? spun eu, n-am v?zut ?n via?a mea geam mai curat! plus c?, ciudat? treab?, por?iunea astfel sp?lat? cap?t? un efect hidrofobic identic cu cel de pe geamurile laterale.
oglinzi pliabile/reglabile/ ?nc?lzite electric: ele sunt afar?, deci se pun la exterior, nu? (chiar dac? se pliaz?, se regleaz? ?i se ?nc?lzesc din interior). cum ziceam mai sus, bun? treab? oglinzile astea mari (de?i mi-a? fi dorit s? fie ambele oglinzi cu unghi mare de vedere - f?r? "unghi mort"). op?ional, s-ar fi putut ?i un senzor de luminozitate?! poftim, ?nc? dou? minusuri, s? nu zice?i s? sunt habotnic.
tren de rulare: motor: aici devin subiectiv. diesel de 1,6 cu 90 de cai-putere. cuminte, discret, silen?ios, ?ine "regim" de motorin?, f?r? preten?ii mari. nu-mi trebuie mai mult.
suspensii: ehe, eu ziceam c? de la clasa premium po?i avea parte de un asemenea tratament...iar m-am ?n?elat.
fr?ne: da.
asisten??: ABS, ESP etc
nu vreau s? m?nii pe Dumnezeu, dar au f?cut coreenii o ma?in? de te unge la inim?. mai mult de at?t e deja lux.
lumina portocalie: daca ai poten?iometru, e excelent. noaptea se v?d clar toate comenzile, chiar dac? uneori, la drum lung, bordul si computerul de bord devin obositoare. (?sta ar fi primul minus pe interior).
comenzile pe volan: o necesitate pentru un trafic aglomerat sau pentru viteze mari.
aerul condi?ionat: f?r? probleme iarna/vara. (daca facem un capitol mai mare, intitulat ?nc?lzire, atunci s? notam scaunele ?nc?lzite - mam?, ce bine era ast?-iarn?, la minus cin?pe grade afar? ?i plus 24 ?n?untru!!!

oglinzile enorme. s? vezi cam tot ce trebuie s? vezi ?n oglind?...nu ca la logan, unde p?n? ?i nevast?-mea are oglinzi mai mari ?n trusa de farduri!
finisajele: hai s? nu fim r?i, nu a?teptam prea mult de la o ma?in? de clas? compact?, segmentul "non-premium", nu? ei bine, mi-a ?nchis gura definitiv! finisaje f?cute cu bun-sim?. f?r? comentarii suplimentare.
portbagajul: deocamdat? suficient de mare pentru doi oameni...rectific: suficient de mare pentru ca doi pasageri (din care unul nevast?) s? plece lini?ti?i o lun? ?n concediu. (nu se pun vizitele la ?ar?, de m? miram cum am reu?it s? umplu ma?ina, inclusiv jum?tate din locurile din spate?!)
luminatul interior: po?i s? cite?ti lini?tit un ziar noaptea ?n?untru, deci nu m? pl?ng. deloc.
sonorizare: nu ?tiu la al?ii, dar eu mai mult de cinci nu dau volumul la radio, c? nu mai aud nimic din ce se petrece pe afar?. oricum, izolarea fonic? e de excep?ie. cel din?untru nu se aude cu cel de l?ng? el, aflat pe dinafar?, chiar dac? ar sta lipit de geam.
iar acum, hai afar?. faruri: nu mai ?n?eleg, de c?nd am ma?ina, de ce unii vor becuri cu halogen...proiectoare de cea??: da, extrem de utile, mai ales c?nd mergi prin cea??. noaptea, pe un drum necunoscut. jos p?l?ria!
?terg?toare de parbriz/lunet?: cur??? frumos, mai ales ?n combina?ie cu dou? lucruri: fie lichidul original de sp?lare a parbrizului, fie re?eta miraculoas? "patru litri de ap? distilat? cu un litru de spirt medicinal". v? spun eu, n-am v?zut ?n via?a mea geam mai curat! plus c?, ciudat? treab?, por?iunea astfel sp?lat? cap?t? un efect hidrofobic identic cu cel de pe geamurile laterale.
oglinzi pliabile/reglabile/ ?nc?lzite electric: ele sunt afar?, deci se pun la exterior, nu? (chiar dac? se pliaz?, se regleaz? ?i se ?nc?lzesc din interior). cum ziceam mai sus, bun? treab? oglinzile astea mari (de?i mi-a? fi dorit s? fie ambele oglinzi cu unghi mare de vedere - f?r? "unghi mort"). op?ional, s-ar fi putut ?i un senzor de luminozitate?! poftim, ?nc? dou? minusuri, s? nu zice?i s? sunt habotnic.
tren de rulare: motor: aici devin subiectiv. diesel de 1,6 cu 90 de cai-putere. cuminte, discret, silen?ios, ?ine "regim" de motorin?, f?r? preten?ii mari. nu-mi trebuie mai mult.
suspensii: ehe, eu ziceam c? de la clasa premium po?i avea parte de un asemenea tratament...iar m-am ?n?elat.
fr?ne: da.
asisten??: ABS, ESP etc

nu vreau s? m?nii pe Dumnezeu, dar au f?cut coreenii o ma?in? de te unge la inim?. mai mult de at?t e deja lux.
1,6 crdi TX Comfort Black Pearl
Nice, punctat la obiect 
Ca sa fiu carcotas, si daca design-ul interior/exterior tine de subiectiv, asa ca nu vreau sa-l comentez, totusi gasesc la modul obiectiv 2-3 mici probleme: confortul suspensiilor poate fi imbunatatit, iluminarea bordului cam deranjanta la drum lung si mufele AUX/iPod pot fi luminate ca la i30, nu sa bajbai prin intuneric dupa ele...

Ca sa fiu carcotas, si daca design-ul interior/exterior tine de subiectiv, asa ca nu vreau sa-l comentez, totusi gasesc la modul obiectiv 2-3 mici probleme: confortul suspensiilor poate fi imbunatatit, iluminarea bordului cam deranjanta la drum lung si mufele AUX/iPod pot fi luminate ca la i30, nu sa bajbai prin intuneric dupa ele...