fratele i30
-
- danezul
- Posts: 4480
- Joined: 26 Sep 2007, 21:08
- Auto: Cee'd LX Best 1,4 Benzina
- Location: Brasov
- Contact:
Perfect de acord cu @Sfinxul, KIA a avut si are personalitate, fatza de Hyundai in general. Si vorba lui @MihaiM, prea seamana cu Made in China.
Iar @scosmin apus punctul pe "I".
Enjoy! The best is cee'd.
Iar @scosmin apus punctul pe "I".
Enjoy! The best is cee'd.
Kia Ceed 1.4 T-GDi 6MT BEST Blue Flame
ODO: 1200
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=165&t=25685
Cee'd LX Best 1,4 Benzina Mars Red Siguranta in trafic prin respect
BV 77 SPD ODO 141.520
Jurnal de bord http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=5&t=704 Stiri auto moto
ODO: 1200
Jurnal de bord: viewtopic.php?f=165&t=25685
Cee'd LX Best 1,4 Benzina Mars Red Siguranta in trafic prin respect
BV 77 SPD ODO 141.520
Jurnal de bord http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?f=5&t=704 Stiri auto moto
Designul este o chestie de gustul fiecaruia. Marea problema, desi e posibil sa fie vina minunatilor de dealeri@RO, este ca nu poate fi configurat. Si deasemenea in afara de materialele folosite si de ansamblarea, un pic mai bune ca la kia - trebuie sa reconoastem, nu are nimic in plus fata de ceed. Diferenta de pret pare sa fie cauzata momentan de faptul ca e fabricat in coreea.
Oricum, daca nu ar fi existat ceed, mi-as fi luat hyundai-ul fara sa ma gandesc prea mult fata de Skoda Octavia, Citroen C4, Pejo 307, Opel astra, Fiat Bravo.
Oricum, daca nu ar fi existat ceed, mi-as fi luat hyundai-ul fara sa ma gandesc prea mult fata de Skoda Octavia, Citroen C4, Pejo 307, Opel astra, Fiat Bravo.
Kia Cee'd 1.4 Best, Pearl Black (2 oct 2007) 206.000KM -> vandut
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
stai asa, adica cum, mai bune ca la kia? chiar iti plac plasticele din i30? mie mi se par horror...asdfgh wrote:Si deasemenea in afara de materialele folosite si de ansamblarea, un pic mai bune ca la kia - trebuie sa reconoastem, nu are nimic in plus fata de ceed.
referitor la in plus, de fapt, chiar are in minus - spre exemplu, volanul e reglabil doar pe inaltime, garantia e mai mica, samd.
am vazut la intalnire i30-ul adus de robert de la turatii. frate, mare dezamagire la banii aia. kia e mai ieftina cu 2000 si arata, e dotata si o percepi muuuuult mai bine.
1.6 DSL LP Base Pewter Beige + optionale
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
vrrrrroooooommm !!!!!! vrrrrroooooommm !!!!!!
www.erepublik.com
la fel credeam si eu...ca ar avea finisaje mai bune i30 decat ceed.
din fericire pentru noi..nu avem de ce sa ne facem griji, pe langa spatele de punto si fata tipic coreana..interiorul e mult sub ceed...parerea mea.
GO cee'd...
din fericire pentru noi..nu avem de ce sa ne facem griji, pe langa spatele de punto si fata tipic coreana..interiorul e mult sub ceed...parerea mea.
GO cee'd...
Cee'd 1.4 GSL LX MT Machine Silver ."Ltd. Edition"
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km
--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
Jurnal de bord: http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=316
ODO 75000km
--------------------------
FOLOSESTE "SEARCH" INAINTE SA POSTEZI
POSTEAZA IN SECTIUNEA CORECTA
RESPECTA MEMBRII ACESTUI FORUM
--------------------------
Imi pare rau ca nu am reusit sa ajung la intalnire pana la urma, dar am vazut i30-ul la SIAB si m-am uitat destul de atent la detalii:
- in primul rand comparatul materialelor nu se poate face la fel de obiectiv ca si comparatul unor motoare de ex, dar daca te uiti cu atentie poti sa observi ca o parte din cotierele de pe usi la I30 sunt moi si plasticul din partea inferioara a usilor este mai de calitatate ca la kia.
- cadranele bordului sunt mult mai aratoase si mai scump de realizat
- calitatea fabricatiei, imbinari, nu sunt cu mult peste ceed, dar par un pic mai bune.
Oricum nu justifica o diferenta asa de mare de pret, asta e destul de clar.
http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... ndai%20i30
- in primul rand comparatul materialelor nu se poate face la fel de obiectiv ca si comparatul unor motoare de ex, dar daca te uiti cu atentie poti sa observi ca o parte din cotierele de pe usi la I30 sunt moi si plasticul din partea inferioara a usilor este mai de calitatate ca la kia.
- cadranele bordului sunt mult mai aratoase si mai scump de realizat
- calitatea fabricatiei, imbinari, nu sunt cu mult peste ceed, dar par un pic mai bune.
Oricum nu justifica o diferenta asa de mare de pret, asta e destul de clar.
http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp ... ndai%20i30
Kia Cee'd 1.4 Best, Pearl Black (2 oct 2007) 206.000KM -> vandut
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
Kia Sportage 2.0CRDI Style 136cp 4x2 (7 oct 2016) 75.000KM +
Kia Ceed 1.4TGDI 7DCT GTLine(7 feb 2020) 4000KM +
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Am trecut azi pe la reprezentanta Hyundai sa vad i30'ul. Aveau unul afara, un Vivid Blue, iar in interior un Indigo Blue. Ambele erau cu motor de 1.6 GSL 122CP, nivel de dotare Style.
Exterior: designul lateral'spate si al spatelui (care datorita stopurilor pare a fi mai abrupt decat la Cee'd) nu mi'a placut de nici un fel, iar partea frontala mi se pare prea ... bonoma. Jantele de 16" cu care vin in standard motorul de 1.6 GSL nu mi s'au parut prea frumoase (cele in genul lui Type-C de la Cee'd)
Interior: odata intrat in interiorul masinii, treburile se schimba. Nivelul de dotari Style vine cu tapiserie din piele+stofa, a carei culoare am inteles ca vine asortata in functie de culoarea exterioara. In afara de faptul ca oricum tapiseria mixta ofera o nota aparte, stofa mi'a placut mai mult, avand un model f reusit
Cat despre materialele dinauntru si calitatea lucrarii, mie mi s'au parut un pic peste Cee'd. Poate si unde culorile sunt mai sobre si tot bordul negru, lasa o alta impresie (plus ca masina era tocmai in fundul showroom'ului si lumina naturala nu ajungea pana acolo). Am butonat chestii p'acolo si singura care mi'a displacut de la inceput a fost amplasarea brichetei si a scrumierei. Scrumiera nu este mascata, ca la Cee'd, iar bricheta este pozitionata separat de aceasta. Nu am reusit sa'mi dau seama ezac unde este port'ul USB.
Am deschis cotiera si am observat ca atat la partea de sus, cat si la cea inferioara, se deschid mai usor si mai finutz decat la Cee'd.
Lumina pentru display'ul de pe consola centrala nu este bleu, asa cum apare in pozele de pe net, ci mai mult spre albastru. Ce mi'a placut insa, intr'adevar, este iluminarea cadranelor. O combinatie de albastru si alb, care m'a incantat imediat ... Are o nota de distinctie fata de Cee'd, trebuie sa recunosc
In portbagaj, am observat ca spatiul este altfel. Capitonajul de la pasajul rotilor este intrat mai mult inauntru, insa nu pe toata inaltime si cand am apasat pe portiunea intrata mai mult inauntru am vazut ca dedesubt nu este plin si mi'a lasat impresia ca daca pui ceva greu (un geamantan plin, de exemplu), s'ar indoi capitonajul ... si nu e deloc simplu sa'l readuci la forma initiala
Masina este fabricata la coreeni si dealer'ul mi'a spus ca perioada de asteptare este de 2 luni (insa termenul mi'a fost dat cam cu ezitare, cu jumatate de gura, deci posibil sa fie mai lung de fapt). Mi'a zis ca aveau insa comandat un Steel Grey care ar fi disponibil in ~2 saptamani.
In standard, 1.4 GSL este 13078 euro si are in plus fata de Cee'd LX Best roata de rezerva cu dimensiuni normale, scaun sofer reglabil pe inaltime si tetiere active fata, iar in minus nu are oglinzi electrice, computer de bord, cele 2 tweeter'e, geamurile fata nu sunt cu impuls si siguranta, volanul este reglabil doar pe inaltime si nici consola centrala cu cotiera nu exista, iar nivele de dotare sunt fixe, cum stiam si pana acum. Garantia la i30 este de 5 ani sau 100k km sau 3 ani fara limita de km
O alta diferenta intre Cee'd si i30 este ca la Hyundai se face la 1000km o revizie la care se schimba uleiu (probabil si filtrul) - iar costul ar fi de ~120 ron, iar urmatoarea este la 7500 (cand am inteles ca se face iar un schimb de ulei, insa si altele care nu mi s'au spus si nici eu nu am insistat) - costul fiind de ~400 ron. Urmatoarea revizie este la 15k km si apoi intervalul de revizii este de 15k km.
Deocamdata masinile care le aveau nu erau disponibile ptr drive'test ci abia de saptamana viitoare
La greutate am observat ca i30 e cu ~100kg mai grea, iar demarajul pana la 100km/h este de 12.6sec, fata de 11.6 la Cee'd
Exterior: designul lateral'spate si al spatelui (care datorita stopurilor pare a fi mai abrupt decat la Cee'd) nu mi'a placut de nici un fel, iar partea frontala mi se pare prea ... bonoma. Jantele de 16" cu care vin in standard motorul de 1.6 GSL nu mi s'au parut prea frumoase (cele in genul lui Type-C de la Cee'd)
Interior: odata intrat in interiorul masinii, treburile se schimba. Nivelul de dotari Style vine cu tapiserie din piele+stofa, a carei culoare am inteles ca vine asortata in functie de culoarea exterioara. In afara de faptul ca oricum tapiseria mixta ofera o nota aparte, stofa mi'a placut mai mult, avand un model f reusit
Cat despre materialele dinauntru si calitatea lucrarii, mie mi s'au parut un pic peste Cee'd. Poate si unde culorile sunt mai sobre si tot bordul negru, lasa o alta impresie (plus ca masina era tocmai in fundul showroom'ului si lumina naturala nu ajungea pana acolo). Am butonat chestii p'acolo si singura care mi'a displacut de la inceput a fost amplasarea brichetei si a scrumierei. Scrumiera nu este mascata, ca la Cee'd, iar bricheta este pozitionata separat de aceasta. Nu am reusit sa'mi dau seama ezac unde este port'ul USB.
Am deschis cotiera si am observat ca atat la partea de sus, cat si la cea inferioara, se deschid mai usor si mai finutz decat la Cee'd.
Lumina pentru display'ul de pe consola centrala nu este bleu, asa cum apare in pozele de pe net, ci mai mult spre albastru. Ce mi'a placut insa, intr'adevar, este iluminarea cadranelor. O combinatie de albastru si alb, care m'a incantat imediat ... Are o nota de distinctie fata de Cee'd, trebuie sa recunosc
In portbagaj, am observat ca spatiul este altfel. Capitonajul de la pasajul rotilor este intrat mai mult inauntru, insa nu pe toata inaltime si cand am apasat pe portiunea intrata mai mult inauntru am vazut ca dedesubt nu este plin si mi'a lasat impresia ca daca pui ceva greu (un geamantan plin, de exemplu), s'ar indoi capitonajul ... si nu e deloc simplu sa'l readuci la forma initiala
Masina este fabricata la coreeni si dealer'ul mi'a spus ca perioada de asteptare este de 2 luni (insa termenul mi'a fost dat cam cu ezitare, cu jumatate de gura, deci posibil sa fie mai lung de fapt). Mi'a zis ca aveau insa comandat un Steel Grey care ar fi disponibil in ~2 saptamani.
In standard, 1.4 GSL este 13078 euro si are in plus fata de Cee'd LX Best roata de rezerva cu dimensiuni normale, scaun sofer reglabil pe inaltime si tetiere active fata, iar in minus nu are oglinzi electrice, computer de bord, cele 2 tweeter'e, geamurile fata nu sunt cu impuls si siguranta, volanul este reglabil doar pe inaltime si nici consola centrala cu cotiera nu exista, iar nivele de dotare sunt fixe, cum stiam si pana acum. Garantia la i30 este de 5 ani sau 100k km sau 3 ani fara limita de km
O alta diferenta intre Cee'd si i30 este ca la Hyundai se face la 1000km o revizie la care se schimba uleiu (probabil si filtrul) - iar costul ar fi de ~120 ron, iar urmatoarea este la 7500 (cand am inteles ca se face iar un schimb de ulei, insa si altele care nu mi s'au spus si nici eu nu am insistat) - costul fiind de ~400 ron. Urmatoarea revizie este la 15k km si apoi intervalul de revizii este de 15k km.
Deocamdata masinile care le aveau nu erau disponibile ptr drive'test ci abia de saptamana viitoare
La greutate am observat ca i30 e cu ~100kg mai grea, iar demarajul pana la 100km/h este de 12.6sec, fata de 11.6 la Cee'd
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
Ma bucur ca si Andrei a observat ce am observat si eu referitor la bricheta (fie ca e ea mascata la cee'd ori expusa la i30), cadrane, etc. Usb-ul era din ce am vazut la intalnire, undeva jos in cotiera. Masina nu e rea per ansamblu si designul, e clar: tine de gust.
Kia Cee'd 1.6 CRDi Base - Oil Blue B 89 RYO
-
- Posts: 314
- Joined: 13 Jun 2007, 20:33
- Auto:
- Location: Iasi
- Contact:
Hai ca nu-i chiar asa,sa nu exageram.Nu locul de pozitionare al usb-ului este cel mai important lucru.Mai important ar fi daca tii tigarile cu cd-urile si alte chei in acelasi loc...Problema este de gust si de fidelitate,dar nu trebuie sa blamam fara sa cunoastem.Sper ca cee`d-ul sa fie peste i30 la cat mai capitole!?
Edited by andrei0241: Nu mai dati quote mesajului anterior!
Edited by andrei0241: Nu mai dati quote mesajului anterior!
ceed,1.4 best,so red
http://picasaweb.google.com/Rapidel.
http://picasaweb.google.com/Rapidel.
daca nu era ceedul imi luam masina asta....mie mi se pare cel putin la fel de reusita ca ceed...
oricum i am recomandat o unui amic..care vrea un motor pe motorina...
oare termenele de livrare sunt la fel?
oricum i am recomandat o unui amic..care vrea un motor pe motorina...
oare termenele de livrare sunt la fel?
Ex: Ceed 1.4 Best, Kompass Blue
Ex: Subaru Impreza 2.0S, Pearl White
Now: Subaru Impreza WRX STI 2.5T, Rally Blue & Ceed 1.4 City
Ex: Subaru Impreza 2.0S, Pearl White
Now: Subaru Impreza WRX STI 2.5T, Rally Blue & Ceed 1.4 City
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact: