[INFO] Reduceri la Kia cee'd(toata gama).

Forum cu de toate despre Kia cee'd
quelloo
Posts: 4408
Joined: 22 Oct 2008, 21:51
Auto: Kia Proceed 2.0 DSL
Location: Bucuresti - Dristor si ocazional Titan

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by quelloo »

Ca sa raspund eu la chestia asta cu City vs. una configurata.... reducerea e de aprox 2430 euro fara taxe la City (ProCeed 2.0 DSL City Vs. ProCeed 2.0 DSL clasic + optiuni de pe City).
Proceed Cassa White 2.0 DSL Style... + pachet sport (the works...)
http://picasaweb.google.com/quelloo69/Q ... directlink

patton
Posts: 647
Joined: 28 Sep 2008, 13:25
Auto:

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by patton »

ceed se vinde si in germania. avand in vedere ca acolo se circula mai mult ca in romania (cel putin masinile de firma) pe http://www.kia-board.de/forum/index.php probabil gasesti si informatii legate de fiabilitate peste 100k km.
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4

Sylver
Posts: 127
Joined: 20 May 2007, 01:43
Auto:

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by Sylver »

alexandruu wrote:dc fuge lumea de coreene si crede ca in cativa ani nu mai sunt bune de nimic, e clar ca alea germane sunt ceva mai durabile, dar multe cielo merg de 10 ani, la fel si f multe matizuri , asa ca nu ma astept la probleme deosebite de la ceed in urmatorii ani, ce parere aveti ?
E foarte simplu: cate masini kia sau hyundai vezi pe strazi, mai vechi de 7 ani sa spunem? Cate masini hyundai sau kia vezi cu mai mult de 150-200 mii la bord? Si cate vezi germane sau cu tehnologie germana (leon, focus) ? Aici nu ma refer la ceed ca e model nou, ma refer strict la branduri. De asta exista o reticenta pt coreeni.

Masinile Daewoo care mai sunt pe la noi acum au fost fabricate la noi, piesele se gasesc peste tot, sunt ieftine. Nu acelasi lucru il poti spune despre hyundai-kia, unde pt o piesa astepti enorm de mult, iar consumabilele de exemplu sunt extrem de scumpe. Kia e ok la revizii, hyundai pe de alta parte are preturi enorme, chiar si in provincie.

Ca sa raspund celui ce spunea de logan in Germania: ai fost acolo? stii ca peste 95% din loganurile vandute acolo sunt mcv-uri? Evident ca le iau germanii, ieftine, le folosesc pt diferite drumuri, pot cara marfa. Pana acum se prefera ford focus turnier, insa acela e aproape de 2 ori mai scump ca un mcv la ei.

LeCCa
Posts: 713
Joined: 23 Oct 2008, 17:10
Auto:
Contact:

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by LeCCa »

razvan are dreptate si n-are :lol: , ceed'ul e facut sa fure din clientii golfului si fura, fara doar si poate, pt ca sunt multe dotari de golf 1.4 si 1.6 la care kia sta mai bine, iar eu daca as avea 15.000 de euro fara doar si poate mi-as lua kia!
ai dreptate intr-un fel cand spui de paturile sociale, spre exemplu cineva care spune "am 20-25000 de euro pt masina" se gandeste la audi, vw golf ( golf 6 diesel 1.9 , dsg!... )
dar cei care au in jur de 15.000 se gandesc si la kia, si daca sunt destepti , aleg kia ceed, le ofera mai multe decat un golf sau astra la banii astia, si cam la fel ca focus'ul. deci fura de rupe clientii golfului!
la fel si pro'ceed, o masina absolut superba, care se misca f bine si ofera foarte multe, m-as fii uitat la concurenta (seat leon, fiat bravo, opel astra gtc) doar daca as fii avut 16, 17.000 si nu 14.000 trasi de par :lol: si chiar si asa cred ca as fii ales un proceed 2.0 dsl, care cu un tuning la motor ar manca soseaua....
KIA ProCeed 1.6 Black PH 22 LEK

MiticaKIA
Posts: 34
Joined: 18 Aug 2008, 22:29
Auto:
Location: Bucuresti TITAN

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by MiticaKIA »

Razvan_G wrote:. Asta era in vara anului 2005. Am fost prin toata Europa de Vest, nu am intalnit nicio KIA..
Tin sa te contrazic.. din primavara de cand ma gandeam sa iau kia m-am tot uitat sa vad pe afara daca sunt.. EI bine am vazut destule si la Munchen si la Dublin.
In Germania KIA CEED SW se vinde la preturi incepand cu 16.000.. bineinteles cu ceva mai multe dotari pe ea dar din moment ce au bagat-o la pretul asta inseamna ca au si piata pentru ea.

mikey_VS
Posts: 200
Joined: 22 Apr 2008, 19:13
Auto:
Location: in principiu din BN

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by mikey_VS »

@sylver - nu trebuie sa mergi in Germania ca sa stii ca loganurile de acolo sunt cumparate exclusiv pentru pretul mic! Nu am spus altceva, nu aveam cum. Imi amintesc perfect ce spunea presedintele dacia: logan a fost gandit - pentru pietele vestice, ca sa atraga clientii tineri (resurse financiare limitate) sau pe aceia care cumparau second hand, si care se vor putea trata cu o masina noua. Ca rezultatele i-au surprins si pe ei, e alta poveste, si nu insist, ca s-ar putea sa ma trezesc etichetat drept logan lover, dupa ce am fost etichetat drept cee'd lover. In principu, asa cum am spus, loganul se vinde pentru ca este ieftin, si, eventual corect la banii pe care ii dai (chestia cu "corect" iarasi nu-mi apartine mie).
In plus, prima mea masina a fost un cielo corean, fabricat in 1995, masina buna si de incredere... la nivelul anilor respectivi. Am cumparat-o second, cand avea 10 ani si 125.000 km. I-am facut distributia si, dupa doi ani am vandut-o in castig (nu mare, dar castig). Persoana care l-a cumparat il conduce in continuare, masina arata la fel de bine, nu stiu cati km a facut dar posesorul e fericit (sau multumit, mai degraba). Preturile la piese originale daewoo erau destul de mari, daca imi amintesc bine. Avantajul era ca se gaseau piese ieftine (asa zis de "opel", dar facute de tot felul de firme ciudate).
Despre masinile nemtesti s-au spus si se vor tot spune multe, si adevaruri, dar si mituri. Din intamplare stiu ca o schimbare de distributie pentru un golf4, intr-un service autorizat (Tg. Mures, de exemplu), cu piese de origine a fost cu mult peste cat isi inchipuie majoritatea celor care spun : la vw piesele si service-ul sunt ieftine.
Asta nu inseamna ca atac intr-un fel sau altul teutonele... doar ca, asa cum stie toata lumea, si nemtii traiesc tot intr-o mare piata de consum, unde calitatea automobilelor nu se mai masoara in anii indelungati de utilizare. Au mai schimbat si ei optica, au coborat preturile, au schimbat materiale... ma rog, tot ce a trebuit ca sa se pastreze competitivi.
@LeCCa - cand ai 20-25000 de euro de dat pe o masina, sigur ca te gandesti la marci consacrate. Dar parca inca esti la o anumita limita cu ... inca nu-ti poti permite sa "jonglezi" cu ofertele. Inca faci compromisuri, cred eu (asta daca vorbim de valoarea masinii, si achitarea cash a acesteia, nu de leasing). Abia de la 35 - 40.000 de euro in sus parca orizontul se largeste, poti sa alegi mai lejer intre masini bune. Scump al naibii, comparat cu acei 14.000, si aceia trasi de par, asa cum bine ai spus!
cee'd 1.4 sw, best in pearl black!

Sylver
Posts: 127
Joined: 20 May 2007, 01:43
Auto:

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by Sylver »

de acord cu ce ai zis mikey. Logan a fost gandit pt alt segment de pret. La fel si Ceed. Nu neaparat pt ca masinile sunt mult mai proaste, dar pt ca exista oameni de exemplu cu 12-13, chiar 14 mii de euro. In banii astia pana la ceed aveau 2 optiuni: logan sau o masina de cls mica. Acum au alternativa la o masina de cls compacta cu dotari bune. Eu nu contest ca Golful, Leon-ul sunt masini mai bune, pt ca sincer sunt, insa nu cu asa mult. Pt cine e foarte pretentios, cine vrea un confort extrem de sporit, scaune bine profilate, cutie de viteze scurta si exacta, cine vrea un model cu nume si o siguranta in ce priveste fiabilitatea, poate sa isi ia leon sau golf. Dar cine e pretentios, de obicei are si un buzunar mai adanc. Acum ramane problema ca sunt destui care nu dau 1000-2000 euro (sau chiar 3000 euro, in functie de motorizari) in plus pt asta pt ca pur si simplu nu mai au de unde! Daca au, probabil o vor face. Si atunci intra in scena ceed, care desi e model nou, desi e kia, iti ofera o garantie mare pt ca tu, cumparatorul sa te simti mai in siguranta in ce priveste fiabilitatea. Trebuie realism: am luat kia ceed pt ca e o masina frumoasa care isi merita banii pe variantele promotionale. Insa daca nu existau echiparile city si best, cred ca majoritatea se reorientau. Ceed e o masina buna, totusi are mai multe probleme decat majoritatea masinilor din cls compacta. Unele mari, altele mai mici. Dar exista acea garantie si e ok pe moment. Ca service-ul e plin de incompetenti, va garantez ca e ceva by "default" in tara noastra, indiferent de marca. Totusi dealerii KIA sunt cei ce ar trebui blamati pt ca aici sunt destule marci ce se comporta mult mai ok.

Cei de la KIA au fost constienti ca in cls compacta e o lupta foarte acerba iar ei, neavand in spate o istorie de fiabilitate, vanzari mari in Europa si nefiind un brand de renume, ar fi dat gres cu brio. Atunci au fost destepti si au lasat pret.

Daca va uitati in cls compacta, luati exemplul de la Toyota cu Auris: e marca de renume, e liderul mondial, are fiabilitate, insa raport pret/calitate destul de slab, masinuta e uratica si nu are suspensie independenta. Cu toate ca e Toyota, a fost mancat de viu modelul in lupta cu Golf, Astra, Leon, Focus. Dar Toyota insista sa tina preturile si stau cu masinile nevandute. KIA pe de alta parte au pus un pret mai mic, si au castigat cumparatori din 2 parti: pe de o parte cumparatorii de masini de cls mica, si pe de alta parte un procent probabil insemnat din cumparatorii de golf, leon de 1.4 aspirat si primul niv de echipare. Cumparatori care nu sunt deloc putini.

mikey_VS
Posts: 200
Joined: 22 Apr 2008, 19:13
Auto:
Location: in principiu din BN

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by mikey_VS »

@sylver, DA, si in plus, cred ca ai remarcat si tu asta, incetul cu incetul, lumea isi schimba perceptia despre teutone... ceea ce e bine, pentru ca diversitatea inseamna si concurenta sporita, si asta este in folosul consumatorului, in general. Nu stiu cum e situatia in zona unde locuiesti tu, dar la noi, in Ardeal, lucrul nemtesc era "de aur" dom'le! In 2006, cand mi-am luat un megan diesel adus din Franta (era din vara lui 2004 si avea 105.000km) toti cunoscutii mi-au spus: Bai, orice dar frantuzeasca NU! A fost al treilea megan (tip "fier de calcat"), din oras. Dupa nici un an, au mai aparut cateva (nu putine), - si m-am bucurat din acelasi motiv pe care l-am spus mai inainte: e bine cand vezi ca oamenii isi schimba mentalitatea, chiar daca schimbarea nu e mare. Cand am hotarat ca ne luam kia ("ne" adica sotia si subsemnatu'), la fel, multi imi spuneau tot felul de "argumente solide" ("mai bine fiat decat kia, de o mie de ori!" - scuze posesorilor de fiat, nu este si parerea mea). Incetul cu incetul, vad tot mai multe cee'd-uri. Au aparut chiar si doua kia rio noi (diesel, evident). Cat despre dealeri, ce sa mai vorbim, chiar daca Razvan_G nu a inteles asta, eu am scris si prin alte topicuri faptul ca ei reprezinta, probabil, cel mai mare minus al acestui brand. Din pacate, exemplele pot continua si cu alte branduri mai cu pretentii. Din punctul asta de vedere, cel putin in zona mea, nu eram cu mult mai castigat daca alegeam alta marca auto (sa nu mint, castigam benzina pe care trebuie sa o bag ca sa fug la Baia Mare, la noi neexistand si service... pana la anul, cel putin asa spun ei!)
E clar ca daca nu aveau best si city, cee'd ar fi ramas o chestie ciudatzica (sau frumusica, cum vrea fiecare dintre noi sa o vada), cu vanzari mult mai mici.
cee'd 1.4 sw, best in pearl black!

Sylver
Posts: 127
Joined: 20 May 2007, 01:43
Auto:

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by Sylver »

mikey, la mine in bucuresti e aceeasi situatie pe care ai prezentat-o tu. Varu-meu se ocupa cu adusul de masini din Germania, de cand a iesit asta la moda si-a luat trailer si vine cu cate 8 odata. Si castiga excelent pt ca romanii cred ca prin Germania umbla cainii cu covrigi in coada. eu am fost in nurnbeg si am vazut cum masinile intr-o stare deplorabila cu 250-300 mii la bord intra pe o parte intr-o hala, si ies pe partea opusa cosmetizate, manere schimbate, nuci la schimbator, o husa la volan si 60% mai putini km. Nu nemtii fac asta, ci turcii. Tot ce vine la noi in tara vine din sud: nurnberg, ingolstandt, frankfurt, augsburg. Masini care au fost daune (reparate pe filiera ungureasca), masini zgariate sau epave cu sute de mii de km la bord.Sau depinde de zona, prin zone de Est (Leipzig, Brenna) sunt ucrainieii si rusii. Si nici piesele nu sunt asa ieftine, ca sigur pica cate ceva. Dar exista aceasta fobie cu VW si nu va disparea prea curand. Eu unul prefer sa simt mirosul de nou cand ma urc intr-o masina, desi stiu ca masina e una din cele mai proaste investitii din cauza devalorizarii barbare.

Sunt sigur ca in Asia KIA e vazuta mult mai bine decat in Europa. Asa cum de pilda VW la noi e vazuta ca un fel de ultra super masina. Iar daca ii spui la un american sa isi ia un VW, ai noroc daca doar te scuipa in fata. VW sunt masini ok, dar nu mai sunt cum erau odata. Plus ca la fabrica lor principala din wolfsburg lucreaza mai multi turci decat nemti. Asa ca e germana doar in acte. Multe componente electronice, electrice sau audio sunt comune la majoritatea marcilor si de provenienta chinezeasca. Daca ar fi sa iau o masina din grupul VAG, Golf-ul l-as elimina primul. V-ul nu s-a dovedit extraordinar de fiabil oricum. In schimb leon-ul sau octavia 2, pe aceeasi platforma, sunt masini foarte reusite. bine, leon-ul are setarile de pe a3, mai sportive.

Si Ceed e pe aceeasi platforma cu I30, dar cel din urma are un succes mult mult mai redus din pricina designului dar si nesigurantei hyundai: de pilda cand la ceed au fost probleme, a venit comisie de la zilina. La hyundai sunt probleme la accent de ani de zile si nerezolvate. Lumea incepe sa priceapa ca ceed e o masina buna care isi merita banii. Pt cine nu e prea pretentios, e o alegere excelenta. Un singur lucru as schimba si anume iluminarea portocalie cu una alba cum e cea de pe leon sau de pe golf VI. Ceed e fost primul pas, o data cu facelift-ul sunt sigur ca vor mai urca un pas in calitate, deja incep sa prinda experienta in Europa si masinile KIA arata din ce in ce mai bine. Pacat ca la noi in tara nu prea au oameni competenti insa.

p.s: la partea cu fiat-ul aveau dreptate prietenii tai. Am 2 amici ce si-au luat cate un bravo nou: unul are 5 intrari in service in 2 luni si jumatate si celalalt 4 in aprox 4 luni. si probleme la planetare, la amortizoare, la compresorul de clima, la frane...deci chestii majore. Mie unul inca nu imi vine sa cred cate probleme pot sa aiba, pt o masina noua. Deci pt mine clar: Fiat nu imi iau niciodata.

patton
Posts: 647
Joined: 28 Sep 2008, 13:25
Auto:

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by patton »

Daca pe ceed scria Ford, Opel sau VW, multi carcotasi s-ar fi batut sa aiba una.
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4

Claw
C.R.E.A.M.
Posts: 189
Joined: 11 Sep 2008, 11:40
Auto:
Location: Bucharest
Contact:

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by Claw »

patton wrote:Daca pe ceed scria Ford, Opel sau VW, multi carcotasi s-ar fi batut sa aiba una.
mai bine de atat nu ai cum s-o spui :D

patton
Posts: 647
Joined: 28 Sep 2008, 13:25
Auto:

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by patton »

http://www.turatii.ro/index.php?func=ar ... rticol=797
mikey_VS, ai scris tu cumva articolul? sau ai influentat jurnalistii din cele 9 tari care au participat la teste?
KIA Cee`d Best Kompass Blue 1,4

mikey_VS
Posts: 200
Joined: 22 Apr 2008, 19:13
Auto:
Location: in principiu din BN

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by mikey_VS »

@patton :lol: Generale, am fost acolo, si i-am invatat pe jurnalistii din noua tari cum se bea palinca pe la noi (in bestul meu sw incap peste 500 litrii, iti dai seama? :wink: ) Pai cand au vazut ei cum curge palinca din cee'd, cum sa mai ocarasca frumusete de masina? :lol: Pe bune acuma, serios vorbind, toata articolele dedicate cee'd-ului au fost pozitive - e un lucru bun, dar mai bine ar fi, asa cum speram cu totii, sa ne fie masinile fiabile - ori, asta ramane de vazut... testul timpului, cum se spune. Si, mai speram sa se intrample ceva bun cu dealerii kia, macar pana o sa avem si in Romania asa, macar 900 km de autostrada.
@sylver - la faza cu Germania, mare dreptate ai - de fapt nu ai nevoie de "dreptatea mea", stii ca lucrurile sunt asa. Eu m-am saturat sa tot vad golf3 pe strada (de cand cu taxa de prima inm. scazuta, s-a umplut zona de ele) - au ajuns sa mi se para atat de placide, banale, chiar, incat cu greu o mai pot numi vw (in spiritul european). Am un prieten la un magazin de piese auto cu service "incorporat", omul e scarbit de ce se intampla, au ajuns sa urasca sa mearga la munca, desi sunt platiti din realizari (iau salarii mai mari, dar nu mai fac fata, au ajuns sa trimita clientii acasa, refuza sa ia lucrari), si toate astea de cand au permis intrarea in tara a generatiei golf3. Se tot strica cate ceva la ele, si mereu am spus: cand iei o masina care a rulat "numai" 100.000 km in conditiile de exploatare din Germanica (nu mai insist, le stim sau banuim cu totii), si-a format o uzura liniara, constanta, e, cu alte cuvinte, in graficul de exploatare normala (de aici le exceptez pe cele la care te refereai tu, care sunt majoritare, probabil). Ei, si, romanul nostru executa o operatie gen "transhumanta" cu acel golf3, si il aduce pe meleagurile mioritice, caracterizate de ... drumuri bune si dese. Atunci, se intampla un fenomen: curba de uzura liniara se termina brusc si incepe curba (aproape verticala) exponentiala care reprezinta uzura accelerata, caracterizata de probabilitatea tot mai mare de aparitie a defectiunilor de tot felul, si care precede "moartea" masinii.
Ma bucur ca ai spus de cum este privit vw in US - daca o faceam eu primul probabil ca iar mi se interpreta gresit. Bora (sau Jetta, in America)- un model care mie mi-a placut foarte mult, era considerat de americani una dintre cele mai proaste masini dpdv al fiabilitatii, cu mult in urma japonezelor (care sunt clar pe locul I acolo) si chiar in urma coreencelor - hyundai (modelul elantra, parca) este de exemplu o masina despre care se spune ca a crescut enorm de mult calitativ. Probabil, calitatea la hyundai se gaseste doar pe modele mai scumpe si/sau la alea de ajung in North America.
PS: referitor la fiat, am auzit si eu, ca noi toti, de problemele masinilor lor... dar nu am vrut sa le categorisesc nicicum, nu am condus niciodata, nu am avut si nici macar nu am facut drive-test cu vreuna. In showroom am urcat in albeea, in linea, in panda... dar atat. Nici nu m-am uitat foarte atent la ele, ca erau parcate langa doua alfa romeo "nebune"!
cee'd 1.4 sw, best in pearl black!

User avatar
amenutz
Posts: 30
Joined: 30 Sep 2008, 13:54
Auto:
Location: PLOIESTI

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by amenutz »

ca un sfat ptr toti cei care au in plan sa achizitioneze un cee'd sau un pro_cee'd...fratilor daca vreti intr-adevar cateva optionale pe ea si dispuneti de ceva mai multi banuti optati ptr nivelul de echipare City...nu o sa va mai doara capu ca ati vrut nush ce optional si nu l-ati primit etc...are extrem de multe dotari la un pret excelent
PRO_CEE'D 1.6GSL CITY DAKAR YELLOW PH-99-AME

harap09
Posts: 8
Joined: 09 Dec 2008, 01:49
Auto:

Re: PRET PROMOTIONAL

Post by harap09 »

Ma chinui de vreo saptamana sa caut o oferta valabila la vreo masina....si voi, posesori de kia sa ma iertati, dar nu prea sunt oferte faine, la Megane diesel este o reducere de 3800 euro, si ajunge undeva la 11000 si ceva.....Scuza celor de la Kia cand le-am zis si de alte oferte.....a fost modelul masinilor...ca era sub 2007.....
E drept....sunt mai frumusele ceed-urile si foarte accesorizate...dar una peste alta sunt nise amatori in comparatie cu alte marci la care, evident, revizia este mai scumpa! :D
Din fericire, cei de la kia, sau cel de la kia baneasa, despre care s-a mai tot zis pe acest site, a fost destul de receptiv, si momentan lucreaza la o oferta competitiva pentru un pro'ceed 1.6. Deci...the sun will shine on ceed's street!

Post Reply

Return to “Generalităţi”