din lateral dreapta chiaralcatraz wrote:sigur nu batea vintul din spate???
Performante motor 1.4
Ai grija cu "taiatul" Megidiei! Si eu am fost "inteligent" sa aleg stradutele mici si semnalizate prost ....si m-a 'taiat' o ambulanta in 2. A luat din plin Loganul in care eram.
De atunci, pt ca nu s-a faramat, am tot respectul pt Logan... care a rezistat la un impact destul de urat cu ambulanta.
Dar na, fiecare cu 'norocul' lui
De atunci, pt ca nu s-a faramat, am tot respectul pt Logan... care a rezistat la un impact destul de urat cu ambulanta.
Dar na, fiecare cu 'norocul' lui
taiatul medgidiei nu e atat de greu cum pare.
adica ai 2 variante in cazul asta: ori mergi cu una din cele 3 viteze : incet, foarte incet sau pe loc pe DN care ocoleste medgidia pana la "sens" ( ca este de fapt o simpla intersectie, nu un sens giratoriu propriu-zis - in alta ordine de idei, sensul giratoriu este si el intersectie in codul rutier ), ori , varianta a 2a :
buc - cta:
- se intra in oras
- se traverseaza podul
- cand se infunda, se vireaza stanga
- dupa o statie de microbuz care nu poate fi ratata, se vireaza dreapta pe o straduta nasoala, ingusta si in rampa care duce la posta. unde este o intersectie ciudata cu un ceas in mijloc
- se urmeaza traseul marcat cu rosu pana la iesirea din oras pana se intra pe DJ
* intr-adevar este plin de gropi, dar sunt portiuni in care se circula si cu 70-80
- drumul duce la basarabi (murfatlar) dupa care se reintra pe DN
p.s. - drumul nu este ocolitor, este chiar mai scurt decat poarta alba - castelu - medgidia
cta - buc
- cand ajungeti la intersectia din basarabi(murfatlar), faceti stanga, pe pod, in loc sa o luati inainte
- dupa ce treceti podul, sunt indicatoare pt drumul de mai sus
- cand intrati in medgidia, urmati traseul indicat de culoarea mov si parcurgeti etapele de mai sus in sens invers
ramane la latitudinea fiecaruia ce traseu alege.
drum bun si mers cu 10kmh sau chiar pe loc sau atentie sporita la gropi si mers cu 60-70kmh. repet, traseul nu este ocolitor, doar pare si este preferat de cei din judet in weekend
de asemenea, mai exista varianta cta - ovidiu - kogalniceanu - slobozia etc unde soseaua este buna si se merge cu 100kmh
puteti iesi in autostrada si de pe drumul acesta, insa intr-adevar este ocolitor, dar LIBER, in sensul ca oricat ati ocoli, cu siguranta ajungeti mai repede la autostrada decat pe traseul de mai sus, in special duminica, cu incepere de la orele 14-15 ( sunt indicatoare pt cernavoda - dupa localitatea crucea, daca nu ma insel - cu tranzit prin oras, dar cred ca va descurcati sa treceti podul si sa iesiti in autostrada )
adica ai 2 variante in cazul asta: ori mergi cu una din cele 3 viteze : incet, foarte incet sau pe loc pe DN care ocoleste medgidia pana la "sens" ( ca este de fapt o simpla intersectie, nu un sens giratoriu propriu-zis - in alta ordine de idei, sensul giratoriu este si el intersectie in codul rutier ), ori , varianta a 2a :
buc - cta:
- se intra in oras
- se traverseaza podul
- cand se infunda, se vireaza stanga
- dupa o statie de microbuz care nu poate fi ratata, se vireaza dreapta pe o straduta nasoala, ingusta si in rampa care duce la posta. unde este o intersectie ciudata cu un ceas in mijloc
- se urmeaza traseul marcat cu rosu pana la iesirea din oras pana se intra pe DJ
* intr-adevar este plin de gropi, dar sunt portiuni in care se circula si cu 70-80
- drumul duce la basarabi (murfatlar) dupa care se reintra pe DN
p.s. - drumul nu este ocolitor, este chiar mai scurt decat poarta alba - castelu - medgidia
cta - buc
- cand ajungeti la intersectia din basarabi(murfatlar), faceti stanga, pe pod, in loc sa o luati inainte
- dupa ce treceti podul, sunt indicatoare pt drumul de mai sus
- cand intrati in medgidia, urmati traseul indicat de culoarea mov si parcurgeti etapele de mai sus in sens invers
ramane la latitudinea fiecaruia ce traseu alege.
drum bun si mers cu 10kmh sau chiar pe loc sau atentie sporita la gropi si mers cu 60-70kmh. repet, traseul nu este ocolitor, doar pare si este preferat de cei din judet in weekend
de asemenea, mai exista varianta cta - ovidiu - kogalniceanu - slobozia etc unde soseaua este buna si se merge cu 100kmh
puteti iesi in autostrada si de pe drumul acesta, insa intr-adevar este ocolitor, dar LIBER, in sensul ca oricat ati ocoli, cu siguranta ajungeti mai repede la autostrada decat pe traseul de mai sus, in special duminica, cu incepere de la orele 14-15 ( sunt indicatoare pt cernavoda - dupa localitatea crucea, daca nu ma insel - cu tranzit prin oras, dar cred ca va descurcati sa treceti podul si sa iesiti in autostrada )
CT 11 ESN - revin dupa pauza
salutari.
legat de viteza maxima, am mers cu 140 km/h maxim, asta deoarece nu am avut drum ca sa ii dau talpa. si asa a trebuit sa tin putin mai bine de volan din cauza ca drumul era plin de denivelari. in schim am fost arad-timisoara-arad, si acolo am mai incercat 140, fiind curios sa vad cum se comporta pe un drum bun. nici o vibratie in volan, condus lejer cu o mana, si in cealalta mana, tigara. de consumul instantaneu nu stiu, ca nu mam uitat la cb, ptr ca eram ocupat cu idiotii din fata care accelereaza iar apoi in 5 metri franeaza. drum bun si fara reparatii majore.
legat de viteza maxima, am mers cu 140 km/h maxim, asta deoarece nu am avut drum ca sa ii dau talpa. si asa a trebuit sa tin putin mai bine de volan din cauza ca drumul era plin de denivelari. in schim am fost arad-timisoara-arad, si acolo am mai incercat 140, fiind curios sa vad cum se comporta pe un drum bun. nici o vibratie in volan, condus lejer cu o mana, si in cealalta mana, tigara. de consumul instantaneu nu stiu, ca nu mam uitat la cb, ptr ca eram ocupat cu idiotii din fata care accelereaza iar apoi in 5 metri franeaza. drum bun si fara reparatii majore.
hai noroc. am un best de doo saptamani si am reusit sa fac 1100km. i-am dat chiar din prima saptamana 185 la ora pe bucuresti-pitesti ca sa vad ce stie dumneaei. si stie, e infingareata. sunt novice, am carnetul de juma de an si am cam invatat condusu pe loganu tatii care m-a invatat sa merg cam subturat, realizez io. sper sa ma dau pe brazda, daca e reala chestia cu depunerea de calamina pe care-o pomenea cineva intr-un jurnal de bord. in rest, creca am si io greierasu de pe bord din dreapta, dar ma asteptam la ce drumuri am parcurs. sper sa functioneze si la mine sfanta radiera.
inca o chestie, chiar daca e off-topic, imi face niste probleme la citirea ipodului. cand vrea, cand ramane blocat pe reading si nu vrea. stiti ceva despre asta?
inca o chestie, chiar daca e off-topic, imi face niste probleme la citirea ipodului. cand vrea, cand ramane blocat pe reading si nu vrea. stiti ceva despre asta?
Am 1600 km parcursi numai in Bucuresti, cel mai mult i-am dat 120, d-abia astept vacanta la mare sa merg si eu klumea pe autostrada
Proud Owner of Kia Cee'd 1.4 16V ~120 HP BEST...ODO +68.000 km
Upgrades: Carbon Sport air-filter, Magnaflow exhaust, HID Xenon, Llumar all-around, Crunch GTR Bass Pack, Pager alarm, bad-boy look, black headlights, full red taillights, TCM Turbo remap, 17" OZ Racing, XR Body kit, Morimoto Bi-Xenon Lens + Angel Eyes
Upgrades: Carbon Sport air-filter, Magnaflow exhaust, HID Xenon, Llumar all-around, Crunch GTR Bass Pack, Pager alarm, bad-boy look, black headlights, full red taillights, TCM Turbo remap, 17" OZ Racing, XR Body kit, Morimoto Bi-Xenon Lens + Angel Eyes
@isidore
Eu zic sa-ti faci un pic de experienta si dupa aia sa mergi cu 180 km/h. Asta asa spre binele tau, dar mai ales al celorlalti.
Sincer m-ati innebunit cu viteze aberante pentru Romania, de la o masinuta care are si ea limitele ei. Draga Isidore macar nu ne mai spune ca esti novice.
Am carnet de 10 ani, am condus vreo 270 000 km, recunosc ca am si eu momentele mele de vitezoman (asa la bun simt 130 - 140 pe DN), dar ma ia cu friguri cand aud de 180 km/h in Romania (tara in care carutele si tractoarele merg cu 15 km/h).
Atentie in trafic!
Eu zic sa-ti faci un pic de experienta si dupa aia sa mergi cu 180 km/h. Asta asa spre binele tau, dar mai ales al celorlalti.
Sincer m-ati innebunit cu viteze aberante pentru Romania, de la o masinuta care are si ea limitele ei. Draga Isidore macar nu ne mai spune ca esti novice.
Am carnet de 10 ani, am condus vreo 270 000 km, recunosc ca am si eu momentele mele de vitezoman (asa la bun simt 130 - 140 pe DN), dar ma ia cu friguri cand aud de 180 km/h in Romania (tara in care carutele si tractoarele merg cu 15 km/h).
Atentie in trafic!
KIA CEE'D, 1.4 BEST, OIL BLUE
BV 11 GUI
BV 11 GUI
@poolshark: in mod normal ii dai talpa unde stii ca ai drum drept, de calitate, fara radar si la ore cu trafic redus, in niciun caz sa faci slalom la 180-200kmh la ore de varf ca nici nu ai cum.
cat despre viteza, e din categoria "sa vedem cat duce" sa nu crezi ca se merge constant cu peste 120kmh
eu cand am cel putin o persoana in masina, ma limitez la 120-130. daca sunt singura, mai fac teste si de obicei am o masina cunoscuta in spate.
cat despre viteza, e din categoria "sa vedem cat duce" sa nu crezi ca se merge constant cu peste 120kmh
eu cand am cel putin o persoana in masina, ma limitez la 120-130. daca sunt singura, mai fac teste si de obicei am o masina cunoscuta in spate.
CT 11 ESN - revin dupa pauza
@justevil
Poate ca am fost un pic acid in remarca mea, dar trebuie sa intelegi ca mai mult conjunctura asta viteza exagerata + sofer neexperimentat m-a frapat. Am spus chiar eu ca merg cu 130 - 140 pe DN dar macar eu am luat-o treptat. Dupa 6 luni de sofat 180 km/h si pe drum drept e o nebunie.
Adica toata lumea stie sa apese pedala de acceleratie dar mai sunt cate unii care dupa 6 luni de sofat inca mai confunda frana cu ambreiajul. Sigur poate ca nu e cazul la Isidore, ci era mai mult o remarca generalizata.
S in final hai sa fim sobrii si nu uitam ca la noi se ia carnetul in 30 de ore de condus (care de fapt cred ca-s 10 puse cap la cap) si dupa aia iesim pe strazi si credem ca suntem la Monte Carlo pe circuit.
Poate ca am fost un pic acid in remarca mea, dar trebuie sa intelegi ca mai mult conjunctura asta viteza exagerata + sofer neexperimentat m-a frapat. Am spus chiar eu ca merg cu 130 - 140 pe DN dar macar eu am luat-o treptat. Dupa 6 luni de sofat 180 km/h si pe drum drept e o nebunie.
Adica toata lumea stie sa apese pedala de acceleratie dar mai sunt cate unii care dupa 6 luni de sofat inca mai confunda frana cu ambreiajul. Sigur poate ca nu e cazul la Isidore, ci era mai mult o remarca generalizata.
S in final hai sa fim sobrii si nu uitam ca la noi se ia carnetul in 30 de ore de condus (care de fapt cred ca-s 10 puse cap la cap) si dupa aia iesim pe strazi si credem ca suntem la Monte Carlo pe circuit.
KIA CEE'D, 1.4 BEST, OIL BLUE
BV 11 GUI
BV 11 GUI
Hai sa nu exageram. Nici de o parte, nici de alta... Scoala in Romanica, in afara cazului cand ai ceva bani de aruncat pe geam o faci in 30 de ore... care-s de fapt 22,5 ore (ora didactica e de fapt 45 de minute ). Plus ca devine deja prohibitiv sa bagi 180 pe sosea mai mult de cateva momente ca sa iti vezi tu limita la masina, si asta din cauza pretului combustibilului. Nu vad nimic rau in a face asta atata timp cat se intampla pe o autostrada, preferabil libera, sau cel mult drum european bine intretinut, pentru ca la asemenea viteze o groapa e tot ce iti trebuie sa pui punct. Masinii si vietii...
Insa copii de parinti si alte specimene asemenea care isi permit a lua carnet fara a face o ora de scoala, sau parinti de copii care permit asemenea chestii, mi se par mult mai periculosi la orice viteza, mult mai mult decat cineva care isi incearca jucarica de 1,4/109CP pe autostrada. Aia o fac cu "gipane" si "esiuviuri" de fac prapad cand se intampla ceva... dar iar sunt offtopic. Ideea era ca daca omul doar incerca limita masinii si dupa aia reintra in normal, nu mi se pare ceva foarte gresit. Daca insa ala e un stil de condus... nu mi se pare in regula.
Pace voua!
Insa copii de parinti si alte specimene asemenea care isi permit a lua carnet fara a face o ora de scoala, sau parinti de copii care permit asemenea chestii, mi se par mult mai periculosi la orice viteza, mult mai mult decat cineva care isi incearca jucarica de 1,4/109CP pe autostrada. Aia o fac cu "gipane" si "esiuviuri" de fac prapad cand se intampla ceva... dar iar sunt offtopic. Ideea era ca daca omul doar incerca limita masinii si dupa aia reintra in normal, nu mi se pare ceva foarte gresit. Daca insa ala e un stil de condus... nu mi se pare in regula.
Pace voua!
Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
E suficient o sg data sa iti probezi skill-urile (sau lipsa lor) si sa o comiti definitiv ! Si nu trebuie sa ai 'scula' de masina !
Si poti sa scapi intreg dar poti sa nenorocesti multi alti oameni.
Si acum morala :
Atata timp cat libertate inseamna sa faci orice DAR sa nu ranesti pe cei din jur...atunci chiar poti face orice !
Realitatea :
90% prefera sa fie invidiati...si nu admirati (as in life model)... de unde prostia garla si motto-ul "Dupa mine potopul!".
Eu asta vad in general. Daca nu imi impartasiti punctul de vedere..atunci avem alte dioptrii .
Somn usor!
Si poti sa scapi intreg dar poti sa nenorocesti multi alti oameni.
Si acum morala :
Atata timp cat libertate inseamna sa faci orice DAR sa nu ranesti pe cei din jur...atunci chiar poti face orice !
Realitatea :
90% prefera sa fie invidiati...si nu admirati (as in life model)... de unde prostia garla si motto-ul "Dupa mine potopul!".
Eu asta vad in general. Daca nu imi impartasiti punctul de vedere..atunci avem alte dioptrii .
Somn usor!
, am carnet de 17 ani, comdus diverse tipuri de masini, mai mult de 120 km/h, nu am folosit , nu inncercati in Romania(nici macar pe autostrada) peste 160, drumurile sunt fffff proaste la noi, doar 1 data te asteapta greseala la cotitura. Fara suparare, e doar un sfat
Kia Ceed SW, SoRed, 1.4 GSL Start+optionale(ESP, Proiectoare, etc)
PH-13CML
PH-13CML