Pareri motor gsl 1.4

Forum cu de toate despre Kia cee'd
tomcat1974
Posts: 157
Joined: 08 Apr 2008, 12:27
Auto:
Location: Cluj Napoca
Contact:

Post by tomcat1974 »

Suzzy wrote:Motorul este ok, insa la munca mai conduc o Octavia 1,9 Diesel. E diferenta... :( .

Ma surprinde totusi cat de mult scade puterea motorului cand pornesti aerul conditionat.

Oricum, daca o turezi merge de rupe.

Bafta!

pai exact aia este diferenta .. tu vrei ca un GSL 1.4 de 109CP sa fie la fel ca un TDI 1.9 115 CP la turatii joase?
Ia vezi unde are cuplu maxim GSL 1.4 si TDI 1.9
GSL 1.4 la 5200rpm.
TDI 1.9 la 1900rpm.
Kia Sportage TGDI Style 1.6 - New Infrared

poolshark
ancutz&ionutza
Posts: 103
Joined: 04 Jun 2008, 21:58
Auto:
Location: Brasov
Contact:

Post by poolshark »

Parerea mea este ca motorul de 1.4 e compromisul ideal intre performanta, consum si pret de intretinere. In legatura cu sportivitatea, pot sa-ti spun ca nu o sa o gasesti prea mult la Cee'd de 1.4. E sprintena ea, dar in anumite limite de bun simt. Pentru uz de zi cu zi masina mi se pare SUPER. :D
Si apropos de comparatie dintre 1.4 si dieseluri de 1.9, cred ca ar fi intelept sa o lasam balta pentru ca sunt 2 lucruri total diferite ( vin si eu de pe un motor de 2 litri turbo pe diesel). :wink:
KIA CEE'D, 1.4 BEST, OIL BLUE
BV 11 GUI

CML13
Posts: 70
Joined: 31 Jan 2008, 21:34
Auto:
Location: ploiesti

Post by CML13 »

:lol: , nuuuu, putem sa comparam, care sunt mai gustoase perele sau merele?, mie imi plac capsunile :P . Se pot aduce niste argumente tehnice sau pur si simplu sentimentale despre care si cum ar fi mai bine sa fie folosite si in ce conditii, numai sa nu degenereze discutia.
Personal pe mine, pe SW meu ma satisface :lol: , pe deplin, GSL 1,4, chiar daca atunci cand este full are o mica latenta la accelerare, dar are multe alte bonusuri :), asa ca faceti dragilor tabele cu + si - si apoi hotarativa :)
Kia Ceed SW, SoRed, 1.4 GSL Start+optionale(ESP, Proiectoare, etc)
PH-13CML

Suzzy
Securistu
Posts: 259
Joined: 13 Oct 2007, 14:54
Auto:
Location: Oltenita, Bucuresti

Post by Suzzy »

@tomcat1974 Nu compar cele 2 motoare, doar spunem ca atunci cand am venit de pe 1,9 diesel am avut asa un soc, insa nu un soc mare :)

Ideea este ca sunt super multumit de motor si de masinuta.

Bafta!
Mandru posesor de Kia Cee'd 1,4 Best Abyss Blue

B 999 PNA

ODO: >100.000 Km

User avatar
mihaiolimpiu
Posts: 205
Joined: 12 May 2008, 12:46
Auto: Kia Cee'd SW 1.4 2008
Location: Suceava
Contact:

Post by mihaiolimpiu »

Eu sunt multumit.. in rodaj am mers 4000 ture -> fix 140 Km/h e sau nu ok... nu stiu! Mie mi se pare enorm sa conduci o masina cu mai mult de atat pe drumurile noastre.. cand o sa avem si noi autostrazi o sa schimb masina voi lua CEED EVO 3 de 300 de cai tot benzina... dar pana atunci cel de 1.4 GSL ma satisface intru totul... Aaa si cei ce veniti de pe Diesel-uri... nu mai subnutriti atat motorul... dati-i ture ca de aia e benzinar...

EXEMPLU: ma abordeaza unu si-mi spune:
- ma, ce motor nashpa are, am si eu nu trage deloc...
- La cat schimbi viteza?
- 2000!
- :shock:
Asta e mai rau ca in bancurile seci!
Kia Cee'd Sporty Wagon 1.4 GSL BEST Pewter Beige SV 81 MOC
Jurnal de bord viewtopic.php?t=2114

mariusant
Posts: 104
Joined: 12 Dec 2007, 19:18
Auto:

Post by mariusant »

Motorul de 1,4l pe SW se descurca mai mult decat onorabil. Am mai spus si alta data ca inginerii de la KIA au facut o minune scotand din 1400 de cm cubi 109 CP. Amintiti-va cat are Dacia de 1,4!!! Zicea cineva mai sus ca ii piere suflul motorului cand porneste AC-ul. Il contrazic. Diferenta cu compresorul de ac cuplat sau decuplat este foarte mica. Spun din experienta. Cei care inca se mai plang de motorul de 1,4 ca e lenes si fara vlaga nu stiu sa struneasca un motor pe benzina. Si cu asta am zis tot.
Cee`d SW 1.4 Classic Pewter Beige + ESP, geamuri fumurii, scaun sofer si pasager cu incalzire, oglida electrocromica+senzor de ploaie, plasa bagaje, presuri interioare tip carpeta, oglinzi ext. cu pliere, dispozitiv tip escorta, cheie de contact pliabila, sistem de control automat al luminilor, geamuri electrice spate si climatronic.

User avatar
mihaiolimpiu
Posts: 205
Joined: 12 May 2008, 12:46
Auto: Kia Cee'd SW 1.4 2008
Location: Suceava
Contact:

Post by mihaiolimpiu »

@mariusant Good point!
Diferenta AC?? unde, care, cum??? Vrei sa vezi diferenta AC porneste aerul pe un Cielo... in intersectii trebuie sa schimbi stilul de sofat! Vorbesc din experienta!!!
Kia Cee'd Sporty Wagon 1.4 GSL BEST Pewter Beige SV 81 MOC
Jurnal de bord viewtopic.php?t=2114

rayman
Posts: 522
Joined: 05 Jan 2008, 03:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by rayman »

Si eu simt diferenta in oras cand pornesc AC! in afara de micile trepidatii de la relanti, creste probabilitatea ca motorul sa trepideze la plecarea de pe loc.

Apropo de asta, cand plecati de pe loc pana la ce turatie urcati motorul? Ma refer fix la momentul plecarii de pe loc, cand masina se pune in miscare si pana cand nu mai e "riscul" ca motorul sa se opreasca, nu la turatia dinaintea schimbarii intr-a II-a.

Eu incerc sa o tin cat mai jos, adica sa plec fara sa turez motorul, pentru ca din propriile observatii cu tehnica asta si cea a franei de motor inainte de stop scot consum ceva mai mic in oras.

Inca o treaba, ma enerveaza ca intr-a I-a e cam "greu de controlat" acceleratia, mai ales pe drumuri hartopice :)
Incerc sa nu schimb pana in 3000 de ture (ca sa nu cada mai apoi mai jos de 2000), si intr-a-ntaia mi se pare acceleratia mult prea sensibila, mai ales cand trebuie controlata fin. Asta, cu tot cu "tinerea" din ambreiaj
Cee'd 1.4 Best, Piston Gray, codename BISISICA, ODO: >74 000 KM din 2.04.2008
clic aici sa vezi ce-am mai pozat

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

@mariusant ... din ce an e tehnologia motoruli de 1.4 de pe Dacia? Cel de 1.4 (E7J) a fost folosit de Renault prima oara in 1988 ;) Deci comparatia nu'si are rostul.
Intr'adevar, la momentul de fata, este cel mai puternic motor de 1.4 fara supraalimentare, insa nu cred ca poate fi considerat o minune :D

Mie nu mi s'a parut ca A/C ar lua simtitor din vlaga motorului, insa nici nu am mers f mult si nici nu am fost foarte atent la acest aspect (insa, cum zicea si cineva mai sus, la Cielo, de ex, cand aveai nevoie de putere intr'o depasire ... cel mai sigur era sa inchizi A/C - iar la Cee'd nu am simtit aceasta nevoie)

Motorul de 1.4 e unul corect, atata timp cat stii cat poti sa ceri de la el si mai ales cum. Ca are 109 CP nu inseamna ca e motor de liniutze si nici ca s'ar compara la senzatii cu un diesel. Insa daca ai nevoie de consum mic, il poti obtine, Daca ai nevoie de o viteza de deplasare mare, o poti obtine si pe aceasta...
E si normal ca se poate si mai bine, de aceea si exista 1.6 si 2.0, insa pentru cine nu vrea neaparat reprize fulminante, e un compromis f usor de acceptat
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

Suzzy
Securistu
Posts: 259
Joined: 13 Oct 2007, 14:54
Auto:
Location: Oltenita, Bucuresti

Post by Suzzy »

mariusant wrote:Amintiti-va cat are Dacia de 1,4!!! Zicea cineva mai sus ca ii piere suflul motorului cand porneste AC-ul. Il contrazic. Diferenta cu compresorul de ac cuplat sau decuplat este foarte mica.
Nu am mers cu foarte multe masini cu AC pornit,si de accea nu comparam cu alte masini. Pur si simplu facem o comparatie intre puterea motorului cu si fara AC. Astazi am venit la munca cu AC pornit si nu mai e aceeasi masina pe care te poti baza ca se infige. A nu se intelege ca critic motorul, insa inca ma surprinde cat scade puterea lui cand pornesc AC. Poate la alte masini scade si mi mult, habar nu am si nici nu ma intereseaza. Nu o compar cu altele si nici atat cu o DACIE - e mult prea fortata comparatia.

Bafta!
Mandru posesor de Kia Cee'd 1,4 Best Abyss Blue

B 999 PNA

ODO: >100.000 Km

igorr
Posts: 98
Joined: 19 Mar 2008, 11:23
Auto:
Location: Bucuresti

Post by igorr »

Mie mi se pare motorul de 1.4 foarte bun in oras, isi face treaba ca lumea.
Confirm si io faza cu sensibilitatea acceleratiei in treapta I, si un pic la faza cu aerul conditionat care ia din vlaga. Dar aici pot fi subiectiv ca am probat afara din oras, benzina de 95, conditii de trafic, etc. Observatia mea este afara din oras. Mi se pare ca in depasire e destul de lenta in plaja 80-110 km/h apoi dupa ce depaseste 4000 rpm merge glont. Acceleratia trebuie calcata treptat. Este clar ca performanta la Ceed de 1.4 se obtine la turatii mari ...insa mie nu prea-mi place sa urle motorul. (de la 4000 rpm in sus se aude destul de tare inauntru dar deh am io ureche muzicala sensibila)

Suzzy
Securistu
Posts: 259
Joined: 13 Oct 2007, 14:54
Auto:
Location: Oltenita, Bucuresti

Post by Suzzy »

igorr wrote:Mie mi se pare motorul de 1.4 foarte bun in oras, isi face treaba ca lumea.
Foarte de acord, nu am contestat lucrul asta. Eu sunt super incatntat si de masina si de motor.
...insa mie nu prea-mi place sa urle motorul. (de la 4000 rpm in sus se aude destul de tare inauntru dar deh am io ureche muzicala sensibila)
Atunci incepe sa sune cum trebuie....mor dupa sunetul ala, insa stiu ca nu e cel mai bine cand merg asa, nici pentru motor si nici pentru consum.

Bafta!
Mandru posesor de Kia Cee'd 1,4 Best Abyss Blue

B 999 PNA

ODO: >100.000 Km

andrei0241
3/E
Posts: 3087
Joined: 16 May 2007, 13:40
Auto:
Location: Constanta
Contact:

Post by andrei0241 »

Pentru consum clar nu e bine, pentru motor pana in 5000 rpm nu e nici o probl, ca altfel zona rosie incepea mai de jos ...
Ford - Fiesta - 1.4 tdci

PYFMAN
Posts: 305
Joined: 27 Aug 2007, 12:12
Auto:
Location: Bucuresti

Post by PYFMAN »

andrei0241 wrote:Pentru consum clar nu e bine, pentru motor pana in 5000 rpm nu e nici o probl, ca altfel zona rosie incepea mai de jos ...
Te inseli putin aici ... pt ca la un motor de turatie ....... si evident pe benzina ..... schimbatul vitezelor aproape de cuplul maxim da regim optim de exploatare si evident si de consum ............

la un ceed benzina cred ca un schimbat la peste 3.000 ...
DAR ATENTIE lasindu-l sa treaca de acest 3.000 nu-i dauneaza .... nici macar la sorbul din rezervor ... mai ales ca el are cuplul maxim ....... tocmai la 5.000
CEED "neagra" 1.4
filtru K&N - 109,99 CP
Mobil 1 ESP, NGK iridium, Dunlop,
ODO 120.000 km

malybe
alle
Posts: 290
Joined: 02 Dec 2007, 19:14
Auto:
Location: Bucuresti

Post by malybe »

mie mi se pare lenesa cand dau cu spatele sa urc ceva denivelat ..desi e destul de turata, iti moare usor.
kia cee'd best black

Post Reply

Return to “Generalităţi”