Este normal sa fie asa.....
Frige motorul :((
Am ridicat'o azi ...
Am ramas surprins ca nu are scut la motor ...dar nu asta e problema.
Am mers cam 10 Km mi'a aratat ca a consumat 16l/100
Iar cand am deschis capota aproape firgea motorul si cablaraia
L'am sunat pe dealer si zice ca e ok ....da stiu si eu ..asa de tare se incalzeste si la voi motoru?
Am ramas surprins ca nu are scut la motor ...dar nu asta e problema.
Am mers cam 10 Km mi'a aratat ca a consumat 16l/100
Iar cand am deschis capota aproape firgea motorul si cablaraia
L'am sunat pe dealer si zice ca e ok ....da stiu si eu ..asa de tare se incalzeste si la voi motoru?
1.4 BEST , machine silver
Comandata: 5.09.2007
Serrie sasiu: 15.10.207
O am din: 22.11.2007
Comandata: 5.09.2007
Serrie sasiu: 15.10.207
O am din: 22.11.2007
touche, daca nivelul lichidului din radiator e OK (din vasul de expansiune conectat la radiator) si indicatorul de temperatura din bord nu trece cu mult peste jumatate, nu cred ca e cazul sa-ti faci probleme. Mai toate masinile la inceput se incalzesc. De fapt, ai senzatia ca se incalzeste datorita mirosului degajat.
Mitsubishi Lancer 1,6 din 22.09.2007
http://www.mitsu.ro
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994



Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994
chiar nu vreau sa fiu rautacios - da asta e TARE RAU - ASA FACE MOTORU cand merge (benzina se arde in motor la niste temp f mari deci se incinge + frecari) si daca aia 10 km i-ai facut si in traficul super tare de la baneasa te-ai scos si de o omleta pe motor !
Banuiesc ca nu ieseau aburi din motor - atunci e o problema !
Banuiesc ca nu ieseau aburi din motor - atunci e o problema !
da, e normal. se stie ca motoarele diesel se incalzesc mai greu decat cele pe benzina.
nu va faceti griji referitor la temperatura motorului - functioneaza optim doar atunci cand e cald. trebuie sa va faceti griji daca temperatura apei (aveti indicator pe bord) creste peste 90-95 grade celsius. daca se intampla asta, trageti pe dreapta.
nu va faceti griji referitor la temperatura motorului - functioneaza optim doar atunci cand e cald. trebuie sa va faceti griji daca temperatura apei (aveti indicator pe bord) creste peste 90-95 grade celsius. daca se intampla asta, trageti pe dreapta.
Mai trebuie adaugat ca motorul, fiind in rodaj se incalzeste mai puternic si consuma mai mult! Sa tii minte cat de tare frigea acum, sa faci comparatie peste 20.000 de km! O sa fie la fel de incins! Ce te-a speriat a fost mirosul, care e posibil sa fie si de la ceara de protectie aplicata pe galeria de admisie sau pe diverse componente ale motoruli. E din categoria "asa faci toati"
FIAT Albea 2006
Grigio Underground
Grigio Underground
Cei cu CRDI 1,6 LP, dup? ce se ?nc?lze?te ma?ina, s? zicem dup? 20-30 de km, unde este acul de temperatura? la mine este cu c??iva milimetri mai jos de 90 indiferent de ce fac cu ma?ina..., nu a ajuns niciodat? perpendicular la 90. ?i nu am scaun reglabil pe ?n?l?ime ca s? v?d prea de jos
Nu e o problem? pentru mine ?i nici nu o v?d ca fiind una, doar pur? curiozitate.

Nu e o problem? pentru mine ?i nici nu o v?d ca fiind una, doar pur? curiozitate.
Astazi daca nu esti confuz inseamna ca nu gandesti clar!
Si la mine la fel daca te ajuta cu ceva. 

Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria
rapidel, no offense, dar nu toti au experienta in utilizarea unei masini. zilele trecute am avut nesansa sa primesc o intrebare ciudata: ce rol are antigelul? la ce e bun la o masina? de ce e necesar lichidul de racire? sa raceasca radiatorul? si intrebarea era de la un tip, care aveam pretentia sa inteleaga cu merge un motor cu ardere interna.
PS. am sters mesajul tau.
PS. am sters mesajul tau.
gogule, ma bucur ca l-ai sters .Eu sunt mai putin familiarizat cu un astfel de forum si probabil am exprimari neconforme cu "statutul "Important este sa ne ajutam intre noi cu anumite sfaturi care pot fi sau nu reale.Acum descopar si eu ca un moderator pe acest forum poate fi conciliant si trimite forumisti pe o linie de plutire corecta,Scuze pentru comentarii oftopic.
ceed,1.4 best,so red
http://picasaweb.google.com/Rapidel.
http://picasaweb.google.com/Rapidel.
culmea e ca motorul de pe ceed e cu evacuarea spre spate asa ca in mers toata caldura se disipeaza in jos pe sub masina. majoritatea celorlalte motoare au evacuarea in fata in ideea de-a incalzi in mers galeria de admisie. asta creaza insa o caldura mai mare in zona motorului si de-aia mai turbeaza racirea in conditii de trafic intens. la ceed e putin probabil sa avem vreodata probleme de racire.
for reference: gazele de evacuare in zona supapelor au undeva intre 600-800 de grade celsius, iar rolul chestiei aleia mari de aluminiu pe care scrie HOT este sa reduca aceasta temperatura pana pe la 300 de grade. apoi traseul pana la teava de esapament trebuie sa aduca gazele la o temperatura inofensiva de 30-40 de grade.
for reference: gazele de evacuare in zona supapelor au undeva intre 600-800 de grade celsius, iar rolul chestiei aleia mari de aluminiu pe care scrie HOT este sa reduca aceasta temperatura pana pe la 300 de grade. apoi traseul pana la teava de esapament trebuie sa aduca gazele la o temperatura inofensiva de 30-40 de grade.
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.