Este normal sa fie asa.....

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
touche
Posts: 128
Joined: 26 Aug 2007, 11:58
Auto:
Location: Brasov

Frige motorul :((

Post by touche »

Am ridicat'o azi ...
Am ramas surprins ca nu are scut la motor ...dar nu asta e problema.
Am mers cam 10 Km mi'a aratat ca a consumat 16l/100
Iar cand am deschis capota aproape firgea motorul si cablaraia
L'am sunat pe dealer si zice ca e ok ....da stiu si eu ..asa de tare se incalzeste si la voi motoru?
1.4 BEST , machine silver
Comandata: 5.09.2007
Serrie sasiu: 15.10.207
O am din: 22.11.2007

Sfinxul
Posts: 617
Joined: 15 May 2007, 10:00
Auto:
Location: Galati
Contact:

Post by Sfinxul »

touche, daca nivelul lichidului din radiator e OK (din vasul de expansiune conectat la radiator) si indicatorul de temperatura din bord nu trece cu mult peste jumatate, nu cred ca e cazul sa-ti faci probleme. Mai toate masinile la inceput se incalzesc. De fapt, ai senzatia ca se incalzeste datorita mirosului degajat.
Mitsubishi Lancer 1,6 din 22.09.2007
Imagehttp://www.mitsu.ro
Image Image
Kia Cee'd 1,6 DSL MT Base din 25.10.2007 http://www.clubkia.ro
Dacia LOGAN 1,4 din 28.06.2006
Dacia Berlina 1410 din 1994

touche
Posts: 128
Joined: 26 Aug 2007, 11:58
Auto:
Location: Brasov

Post by touche »

Nu a mirosit nimic ..am pus eu mana si stiu sigur. Frige.
1.4 BEST , machine silver
Comandata: 5.09.2007
Serrie sasiu: 15.10.207
O am din: 22.11.2007

corbu33
Posts: 65
Joined: 19 May 2007, 10:28
Auto:

Post by corbu33 »

chiar nu vreau sa fiu rautacios - da asta e TARE RAU - ASA FACE MOTORU cand merge (benzina se arde in motor la niste temp f mari deci se incinge + frecari) si daca aia 10 km i-ai facut si in traficul super tare de la baneasa te-ai scos si de o omleta pe motor !

Banuiesc ca nu ieseau aburi din motor - atunci e o problema !

t_florin
Posts: 57
Joined: 29 Sep 2007, 17:34
Auto:

Post by t_florin »

Am o intrebare pt cei cu crdi : este normal ca pe vremea asta (ma refer la cele cateva grade celsius peste sau sub zero) acul indicator al temperaturii motorului sa se ridice abia dupa 6-7 km sau dupa 10 minute? :shock: :?: :oops:

gogu
Moderator General
Posts: 439
Joined: 02 Jun 2007, 01:47
Auto:
Location: New York

Post by gogu »

da, e normal. se stie ca motoarele diesel se incalzesc mai greu decat cele pe benzina.

nu va faceti griji referitor la temperatura motorului - functioneaza optim doar atunci cand e cald. trebuie sa va faceti griji daca temperatura apei (aveti indicator pe bord) creste peste 90-95 grade celsius. daca se intampla asta, trageti pe dreapta.
LX 1.4 GSL OilBlue/Rainbow Blue cu varii optiuni
>>Poze cu masina mea<<
Image

t_florin
Posts: 57
Joined: 29 Sep 2007, 17:34
Auto:

Post by t_florin »

M-am mai linistit ..............dar parca vroiam ceva mai R/D caci e cam frig si ma gandesc pt cand o fi mai frig.
Carton in fata nu pot sa pun nu????????? :D :D :D

gogu
Moderator General
Posts: 439
Joined: 02 Jun 2007, 01:47
Auto:
Location: New York

Post by gogu »

LOL... poti sa incerci, dar nu prea e loc... LOL
LX 1.4 GSL OilBlue/Rainbow Blue cu varii optiuni
>>Poze cu masina mea<<
Image

t_florin
Posts: 57
Joined: 29 Sep 2007, 17:34
Auto:

Post by t_florin »

Daca nu un carton macar un celofan legat cu sarma :D :D

Cipp
Posts: 40
Joined: 19 Nov 2007, 12:47
Auto:
Location: Bucuresti

Post by Cipp »

Mai trebuie adaugat ca motorul, fiind in rodaj se incalzeste mai puternic si consuma mai mult! Sa tii minte cat de tare frigea acum, sa faci comparatie peste 20.000 de km! O sa fie la fel de incins! Ce te-a speriat a fost mirosul, care e posibil sa fie si de la ceara de protectie aplicata pe galeria de admisie sau pe diverse componente ale motoruli. E din categoria "asa faci toati"
FIAT Albea 2006
Grigio Underground

shumilica
Posts: 63
Joined: 12 Oct 2007, 23:34
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by shumilica »

Cei cu CRDI 1,6 LP, dup? ce se ?nc?lze?te ma?ina, s? zicem dup? 20-30 de km, unde este acul de temperatura? la mine este cu c??iva milimetri mai jos de 90 indiferent de ce fac cu ma?ina..., nu a ajuns niciodat? perpendicular la 90. ?i nu am scaun reglabil pe ?n?l?ime ca s? v?d prea de jos :P
Nu e o problem? pentru mine ?i nici nu o v?d ca fiind una, doar pur? curiozitate.
Astazi daca nu esti confuz inseamna ca nu gandesti clar!

Arnold12
Posts: 2774
Joined: 02 Jun 2007, 18:23
Auto:
Location: Bucuresti
Contact:

Post by Arnold12 »

Si la mine la fel daca te ajuta cu ceva. :lol:
Cee'd SW 2.0 CRDi 140CP~170CP 6MT TX pregatit sa frustreze...a different ONE
Kia Ceed SW 200Km/h - http://www.youtube.com/watch?v=tsQNcrqPImk
MAX 221km/h pe GPS/Autobahn Austria

gogu
Moderator General
Posts: 439
Joined: 02 Jun 2007, 01:47
Auto:
Location: New York

Post by gogu »

rapidel, no offense, dar nu toti au experienta in utilizarea unei masini. zilele trecute am avut nesansa sa primesc o intrebare ciudata: ce rol are antigelul? la ce e bun la o masina? de ce e necesar lichidul de racire? sa raceasca radiatorul? si intrebarea era de la un tip, care aveam pretentia sa inteleaga cu merge un motor cu ardere interna.

PS. am sters mesajul tau.
LX 1.4 GSL OilBlue/Rainbow Blue cu varii optiuni
>>Poze cu masina mea<<
Image

Rapidel
Posts: 229
Joined: 28 Aug 2007, 12:22
Auto:
Location: Ploiesti

Post by Rapidel »

gogule, ma bucur ca l-ai sters .Eu sunt mai putin familiarizat cu un astfel de forum si probabil am exprimari neconforme cu "statutul "Important este sa ne ajutam intre noi cu anumite sfaturi care pot fi sau nu reale.Acum descopar si eu ca un moderator pe acest forum poate fi conciliant si trimite forumisti pe o linie de plutire corecta,Scuze pentru comentarii oftopic.

sonty
incercator
Posts: 734
Joined: 02 Jun 2007, 14:25
Auto:
Location: craiova

Post by sonty »

culmea e ca motorul de pe ceed e cu evacuarea spre spate asa ca in mers toata caldura se disipeaza in jos pe sub masina. majoritatea celorlalte motoare au evacuarea in fata in ideea de-a incalzi in mers galeria de admisie. asta creaza insa o caldura mai mare in zona motorului si de-aia mai turbeaza racirea in conditii de trafic intens. la ceed e putin probabil sa avem vreodata probleme de racire.
for reference: gazele de evacuare in zona supapelor au undeva intre 600-800 de grade celsius, iar rolul chestiei aleia mari de aluminiu pe care scrie HOT este sa reduca aceasta temperatura pana pe la 300 de grade. apoi traseul pana la teava de esapament trebuie sa aduca gazele la o temperatura inofensiva de 30-40 de grade.
oltCEE'D 1.4 BEST, machine silver. cu roti si volan.
comanda 26.06. serie 4.09. achitat 7.09. livrare 20.09. toate in 2007.
DJ 50NTY
oltcit special, 0.652. de-o varsta cu mine.

Post Reply

Return to “Generalităţi”