Cutie manuala sau cutie automata pe Cee'd
Nu stiu cum e cutia automata de pe Cee'd, insa daca ar fi sa-mi iau masina noua cred ca m-as orienta catre ceva cu cutie automata. Si mie imi place sa am controlul cand conduc, dar din pacate m-am saturat sa schimb intre a-ntaia si a doua prin traficul din Bucuresti.
Si apropos de frana de motor, la o cutie secventiala (manuala robotizata) ai frana de motor la fel ca la orice cutie manuala.
Si apropos de frana de motor, la o cutie secventiala (manuala robotizata) ai frana de motor la fel ca la orice cutie manuala.



Dennis, „incercat kick-down”, evident! Si scris despre asta, atat pe topicul asta cat si pe cel de la jurnal de bord. Reiau, numai pentru tine: Cee'd AT face o frumuseste de kick-down, in momentul cand accelerezi brusc. Eu inca accelerez cu mila, pentru ca n-am parcurs decat 200 km.

Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .
mi-am dat seama, nu-i bai! 

Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .
Oameni buni! In sondajul asta a ajuns manuala la 67 la suta si automata la 30%, doar 2% fiind nehotarati?
Unde va treziti voi, in SUA? Poi in ritmul asta, pana la Craciun, ii depasim pe americani la AT!

Unde va treziti voi, in SUA? Poi in ritmul asta, pana la Craciun, ii depasim pe americani la AT!



Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .
-
- 3/E
- Posts: 3087
- Joined: 16 May 2007, 13:40
- Auto:
- Location: Constanta
- Contact:
Si dupa secunda aia ce se intampla? Ca din cum te'ai exprimat tu ... decelereaza pentru o secunde la 1800, apoi e inapoi la 2200. Sau sta cam o secunda la 1800 si abia dup'aia accelereaza cand accelerezi lent?vali40 wrote:Nu, andrei! Am spus ca AT, cand schimba, decelereaza de la 2200 la cca. 1800 cam pentru o secunda.andrei0241 wrote:Vali, tu vrei sa zici ca accelerezi de la 1800 la 2200 rpm intr'o secunda?
La kickdown ... pana la cat urca in treptele inferioare? Sau nu ai incercat sa vezi?
Ford - Fiesta - 1.4 tdci
Ca sa-i depasim pe americani la automate ar trebui sa fim 101% automate si -1% manuale.vali40 wrote:Oameni buni! In sondajul asta a ajuns manuala la 67 la suta si automata la 30%, doar 2% fiind nehotarati?
Unde va treziti voi, in SUA? Poi in ritmul asta, pana la Craciun, ii depasim pe americani la AT!![]()
![]()
Si dupa secunda aia ce se intampla? Ca din cum te'ai exprimat tu ... decelereaza pentru o secunde la 1800, apoi e inapoi la 2200. Sau sta cam o secunda la 1800 si abia dup'aia accelereaza cand accelerezi lent?
La kickdown ... pana la cat urca in treptele inferioare? Sau nu ai incercat sa vezi?[/quote]
Exact, Andrei: apreciez ca timpul in care decelereaza de la 2.200 la 1800 si accelereaza iar la 2.200 e de cca o secunda. NU sta la 1800 deloc, turometrul coboara pana la aceasta limita apoi urca iar la fel de brusc cum a coborat.
Repet: kickdown-ul l-am facut cu grija, sa nu turez mult motorul, iar la cat am accelerat, am vazut ca schimba pe la 2500-3000-3200, in functie de cum apesi acceleratia.
Ce se intimpla dupa ce ajunge iar la 2200: creste viteza de deplasare la acceasi accelerare (constanta!) si schimba iar in sus; dupa trei schimbari (1-2, 2-3, 3-4) cand ajunge intr-a patra, urca progresiv, cred ca indiferent daca mai accelerezi sau o tii asa. Asta nu mai e valabil, desigur, la kickdown...
Crede-ma ca mai multe nu am avut timp sa observ in 200 de km parcursi din bucati multe...
Dupa ce fac minim 1000 de km o sa apas acceleratia mai vioi si atunci imi fac o parere definitiva; deocamdata nu vreau sa o fortez, ca e sensibila, mititica de ea.
Edited by andrei0241: Nu este nevoie sa scrii cu bold
La kickdown ... pana la cat urca in treptele inferioare? Sau nu ai incercat sa vezi?[/quote]
Exact, Andrei: apreciez ca timpul in care decelereaza de la 2.200 la 1800 si accelereaza iar la 2.200 e de cca o secunda. NU sta la 1800 deloc, turometrul coboara pana la aceasta limita apoi urca iar la fel de brusc cum a coborat.
Repet: kickdown-ul l-am facut cu grija, sa nu turez mult motorul, iar la cat am accelerat, am vazut ca schimba pe la 2500-3000-3200, in functie de cum apesi acceleratia.
Ce se intimpla dupa ce ajunge iar la 2200: creste viteza de deplasare la acceasi accelerare (constanta!) si schimba iar in sus; dupa trei schimbari (1-2, 2-3, 3-4) cand ajunge intr-a patra, urca progresiv, cred ca indiferent daca mai accelerezi sau o tii asa. Asta nu mai e valabil, desigur, la kickdown...
Crede-ma ca mai multe nu am avut timp sa observ in 200 de km parcursi din bucati multe...
Dupa ce fac minim 1000 de km o sa apas acceleratia mai vioi si atunci imi fac o parere definitiva; deocamdata nu vreau sa o fortez, ca e sensibila, mititica de ea.
Edited by andrei0241: Nu este nevoie sa scrii cu bold

Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .
Evident, era o exagerare, care sa sublinieze un fapt: daca la inceput eram singurul din club kia (sectiunea cee'd) care si-a dorit automata, eram innebunit sa aflu ce si cum (in timp ce ma descurajau aproape toti), acum vad ca s-au mai schimbat lucrurile.Neros wrote:Ca sa-i depasim pe americani la automate ar trebui sa fim 101% automate si -1% manuale.vali40 wrote:Oameni buni! In sondajul asta a ajuns manuala la 67 la suta si automata la 30%, doar 2% fiind nehotarati?
Unde va treziti voi, in SUA? Poi in ritmul asta, pana la Craciun, ii depasim pe americani la AT!![]()
![]()



Cee'd 1,6 automatic cu esp 122HP (+ optionale) ...alerg (si) cu ea prin Valcea sa "construiesc" http://www.bibliotecivalcene.ro .
Incet incet romanul,
nu mai are idei asa preconcepute

KIA CEED 2.0 GSL-143CP- ESP,Clima,Jante17'',Senzori parcare,etc
http://www.youtube.com/watch?v=SlBAVJjTwVk
+++ASTRA GTC 1.6T-180CP-ROSU
http://www.youtube.com/watch?v=SlBAVJjTwVk
+++ASTRA GTC 1.6T-180CP-ROSU
Si eu am votat automatica pentru ca asta mi-ar placea sa am, daca mi-as permite... Dar probabil, ca marea majoritate de aici, ma voi mutumi cu un Best manualEvident, era o exagerare, care sa sublinieze un fapt: daca la inceput eram singurul din club kia (sectiunea cee'd) care si-a dorit automata, eram innebunit sa aflu ce si cum (in timp ce ma descurajau aproape toti), acum vad ca s-au mai schimbat lucrurile

Ex-Pro Cee'd 1,4 Best
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Actual Ford Focus mk4 1.0 125CP
Pentru Romanica cel putin cutia automata este sinucidere.
Intr-un trafic in care cel putin 80% din depasiri se fac "fortate" cutia manuala este vitala pentru a le putea efectua.
Poate in Germania, de exemplu, unde ai sansa sa circuli ore pe autostrazile lor fara a modifica viteza cutia automata poate reprezenta o optiune.
Intr-un trafic in care cel putin 80% din depasiri se fac "fortate" cutia manuala este vitala pentru a le putea efectua.
Poate in Germania, de exemplu, unde ai sansa sa circuli ore pe autostrazile lor fara a modifica viteza cutia automata poate reprezenta o optiune.
automata
Categoric cutie automata. Am condus 10 ani manuala si doar un an automata (o Kia Sephia) si voi alege intotdeauna automata pentru ca nu se compara confortul ei. Nu ma deranjeaza ca nu ajung in 2 secunde la 100km/h si nici nu am fantezii de genul "nu simt masina", din punctul meu de vedere o cutie automata se impaca mai bine cu motorul cand masina lucreaza pentru confortul soferului (mai ales in oras si tot ce inseamna asta). Nu vreau sa supar pe nimeni dar asta e parerea mea. Punct.