Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
- apachioara
- nicicum
- Posts: 421
- Joined: 24 May 2007, 22:11
- Auto:
- Location: Cluj Napoca
- Contact:
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
530 km cu 43 litri de gaz, aprox 8 L/100km (pe CB 6.8 L/100km), Cluj-Cisnadie-Venetia de Jos (BV) si retur, cost 136 lei.
- instalatie AG Compact Vito, rezervor de 52 litri.
- instalatie AG Compact Vito, rezervor de 52 litri.
-
- Posts: 64
- Joined: 27 Mar 2014, 16:08
- Auto: CEE`D, 1.4 + GPL, Black Pearl
- Location: Baia Mare
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
Cam aceleasi conditii ca mai sus cu 2 post-uri si acum am facut 470 Km cu 36 l gaz , in bord am 6.6 l/100 . Deci un consum de 7.66 l/100 gaz .
Deci se cam mentine consumul iar eu sunt multumit de el
Deci se cam mentine consumul iar eu sunt multumit de el

-
- Posts: 5
- Joined: 03 Apr 2014, 14:21
- Auto: GR10SRN
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
Va salut, fiti amabil, ce tip de instalatie aveti? Eu acum sunt in cautari si inca nu m-am hotarat de care sa montez. Va multumesc pentru raspuns. O zi buna in continuareGargoyle wrote:Cam aceleasi conditii ca mai sus cu 2 post-uri si acum am facut 470 Km cu 36 l gaz , in bord am 6.6 l/100 . Deci un consum de 7.66 l/100 gaz .
Deci se cam mentine consumul iar eu sunt multumit de el
GR10SRN
BLACK PEARL 1.4
BLACK PEARL 1.4
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
Ma bag si eu la un consum dupa o scurta vacanta: traseu Navodari-Bran-Brasov-Magura si retur, 970 km si 76 litri. Rezulta un consum undeva pe la 7.8 %. Instalatie Zenit Pro.
Kia Cee'd 1.4 GSL LX, Black Pearl + GPL
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
Eu in locul tau nu as lua in considerare consumul de GPL in alegerea instalatiei pentru simplu fapt ca orice instalatie ai avea, consuma cam la fel masina poate cu o abatere de 0.2%.sorrynellul wrote:Va salut, fiti amabil, ce tip de instalatie aveti? Eu acum sunt in cautari si inca nu m-am hotarat de care sa montez. Va multumesc pentru raspuns. O zi buna in continuareGargoyle wrote:Cam aceleasi conditii ca mai sus cu 2 post-uri si acum am facut 470 Km cu 36 l gaz , in bord am 6.6 l/100 . Deci un consum de 7.66 l/100 gaz .
Deci se cam mentine consumul iar eu sunt multumit de el
Consumul e in functie de talpa: mergi cu 80-90 ai consum sub 8%. Mergi cu 120 si peste- ai consum intre 9 si 10. Cu cat cresti viteza cu atat procentajul intre benzina pe care ai consuma o si GPL ul consumat creste ptr ca GPL ul are o putere calorica mai mica.
Eu zic sa alegi in functie de renumele producatorului, renumele montatorului, cati posesori mai detin respectiva instalatie si au avut/ n au avut probleme- nu sa te incante un consum mic obtinut in anumite conditii.
Daca ar fi sa alegi intre un Chery despre care iti spune cineva ca are un consum de 6% la mers cu 80 ; si o Kia Ceed care consuma 7.5% la 120- tu alegi Chery ca are consum mai scazut?

SAAB 9-5
-
- Posts: 5
- Joined: 03 Apr 2014, 14:21
- Auto: GR10SRN
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
eugenflorinmanea wrote:Eu in locul tau nu as lua in considerare consumul de GPL in alegerea instalatiei pentru simplu fapt ca orice instalatie ai avea, consuma cam la fel masina poate cu o abatere de 0.2%.sorrynellul wrote:Va salut, fiti amabil, ce tip de instalatie aveti? Eu acum sunt in cautari si inca nu m-am hotarat de care sa montez. Va multumesc pentru raspuns. O zi buna in continuareGargoyle wrote:Cam aceleasi conditii ca mai sus cu 2 post-uri si acum am facut 470 Km cu 36 l gaz , in bord am 6.6 l/100 . Deci un consum de 7.66 l/100 gaz .
Deci se cam mentine consumul iar eu sunt multumit de el
Consumul e in functie de talpa: mergi cu 80-90 ai consum sub 8%. Mergi cu 120 si peste- ai consum intre 9 si 10. Cu cat cresti viteza cu atat procentajul intre benzina pe care ai consuma o si GPL ul consumat creste ptr ca GPL ul are o putere calorica mai mica.
Eu zic sa alegi in functie de renumele producatorului, renumele montatorului, cati posesori mai detin respectiva instalatie si au avut/ n au avut probleme- nu sa te incante un consum mic obtinut in anumite conditii.
Daca ar fi sa alegi intre un Chery despre care iti spune cineva ca are un consum de 6% la mers cu 80 ; si o Kia Ceed care consuma 7.5% la 120- tu alegi Chery ca are consum mai scazut?
GR10SRN
BLACK PEARL 1.4
BLACK PEARL 1.4
-
- Posts: 64
- Joined: 27 Mar 2014, 16:08
- Auto: CEE`D, 1.4 + GPL, Black Pearl
- Location: Baia Mare
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
Sorin am Landi Renzo secvential (mai multe nu stiu daca vrei neaparat ma pot uita in acte ) a costat 2300 cu rezervor de de 43 toroidal montat in Baia Mare.eugenflorinmanea wrote:Eu in locul tau nu as lua in considerare consumul de GPL in alegerea instalatiei pentru simplu fapt ca orice instalatie ai avea, consuma cam la fel masina poate cu o abatere de 0.2%.sorrynellul wrote:Va salut, fiti amabil, ce tip de instalatie aveti? Eu acum sunt in cautari si inca nu m-am hotarat de care sa montez. Va multumesc pentru raspuns. O zi buna in continuareGargoyle wrote:Cam aceleasi conditii ca mai sus cu 2 post-uri si acum am facut 470 Km cu 36 l gaz , in bord am 6.6 l/100 . Deci un consum de 7.66 l/100 gaz .
Deci se cam mentine consumul iar eu sunt multumit de el
Consumul e in functie de talpa: mergi cu 80-90 ai consum sub 8%. Mergi cu 120 si peste- ai consum intre 9 si 10. Cu cat cresti viteza cu atat procentajul intre benzina pe care ai consuma o si GPL ul consumat creste ptr ca GPL ul are o putere calorica mai mica.
Eu zic sa alegi in functie de renumele producatorului, renumele montatorului, cati posesori mai detin respectiva instalatie si au avut/ n au avut probleme- nu sa te incante un consum mic obtinut in anumite conditii.
Daca ar fi sa alegi intre un Chery despre care iti spune cineva ca are un consum de 6% la mers cu 80 ; si o Kia Ceed care consuma 7.5% la 120- tu alegi Chery ca are consum mai scazut?
Eugen in ceea ce priveste consumul tu trebuie sa sti ca e un consum facut 70% extern si nu circul cu 80 ! Din punctul asta de vedere nu ai nimerit-o deoarece conduc chiar agresiv si tare de obicei. Sa nu mai zic ca nu am nici cauciucuri inguste cu jante de tabla. In plus eu am masina de 1.4 tu ai de 1.6 e normal sa ia mai mult cu ceva (iti marturisesc ca acum as vrea 1.6 pt. ca e clar mai puternica , la vremea respectiva vedeam altfel lucrurile ... ).
Acum daca recomand Landi o fac pt. ca de asta am si am deja 4k in 2 luni fara probleme. Nu o recomand pt. cei ce nu au un feeling asupra partii de mecanica-comportament masina deoarece unde am montat-o eu autocalibrarea s-a facut rau rezultand amestec sarac (probabil nu s-a folosit ultimul soft sau nu stiu de ce). Am fost sa mi-o regleze de 4 ori (gratis) pana mi-a placut cum functioneaza.
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
Nu o lua ca pe o insulta sau altceva- ceea ce vroiam sa subliniez este ca BRC, Prins, LR, Tomasetto sunt firme cu renume,iar fiabilitatea este dovedita. Nu prea m-as baga la nume exotice...ptr ca totusi e in joc o masina care a costat 11- 13K EUR.
Daca ai un amestec sarac si paradesti motorul...ce faci iti plangi in pumni ca te ai zgarcit la 300 lei ?
Depinde ce intelegi prin agresiv.La un consum de 7.66% inseamna app 6.38% pe benzina- ca e 1.4 sau 1.6 masina consuma 6- 6.5% la un mers de maxim 110 afara.
Sa stii ca la peste 100 km la ora 1.6 nu consuma mai mult fata de 1.4- diferenta e in oras si la viteze pana in 100.
Daca ai un amestec sarac si paradesti motorul...ce faci iti plangi in pumni ca te ai zgarcit la 300 lei ?
Depinde ce intelegi prin agresiv.La un consum de 7.66% inseamna app 6.38% pe benzina- ca e 1.4 sau 1.6 masina consuma 6- 6.5% la un mers de maxim 110 afara.
Sa stii ca la peste 100 km la ora 1.6 nu consuma mai mult fata de 1.4- diferenta e in oras si la viteze pana in 100.
SAAB 9-5
-
- Posts: 64
- Joined: 27 Mar 2014, 16:08
- Auto: CEE`D, 1.4 + GPL, Black Pearl
- Location: Baia Mare
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
O recomandare pt. toata lumea care are GPL ... :
- Verificati consumul instant la viteza constanta si conditii de drum aproximativ constante pe drum drept (aici ma refer la inclinatia drumului). Exemplu la 90 Km/h treceti pe benzina o tineti constant sa zicem 15 sec si urmariti in ce interval este consumul , faceti o medie si repetati aceeasi chestie pe gaz . Diferenta intre cele 2 trebuie sa fie de max. 0.5 l in plus pe gaz ! Acum o sa ma luati ca de unde am dedus asta ... ei bine am citit cate una alta despre diferentele dintre gaz si benzina iar rezultatul de +0.5 l/100 mi se pare admisibil. Ce garanteaza diferenta asta dintre gaz si benzina ? eu zic ca garanteaza un amestec de gaz-aer aproximativ egal valoric cu amestecul benzina-aer .
- Verificati in acelasi fel si pe o rampa (adica cand urcati undeva) in acest caz diferenta dintre consumurile instant va fi mai mare cam pana la 1 l .
Aceasta verificare o sa va spuna daca amestecul de gaz-aer este suficient pt. masina voastra , adica daca a fost calibrata corect instalatia GPL . Din cate stiu eu sonda lambda admite diferente cam ±10% la amestec ( adica mai sarac sau mai bogat ) asta fara sa dea eroare .
Daca masina ta are amestec mai sarac
consum real de combustibil mai mare [deoarece calculatorul masinii sesizeaza lipsa de putere si ajusteaza consumul (e ca si cum masina ta ar merge pe o rampa de ex. 2° -deci va consuma ceva mai mult- ; dar de fapt e pe 0°)]
temperaturi mai mari la ardere (un amestec sarac de benzina genereaza o temperatura mai mare la explozie , iar la gaz e chiar mai rau ; asta inseamna ca pe gaz daca vrei ca masina sa nu fie afectata ai avea nevoie de un amestec ceva mai bogat)
Eu zic ca nu doare acest test , e simplu de realizat (nu in oras , nu de alta da sigur te urci pe cel din fata) si chiar daca ce am prezentat eu nu e documentat aici cu formule , eu zic ca e cat se poate de plauzibil deoarece va zic din proprie experienta , si va ziceam ca am facut mai multe reglaje ale instalatiei ... tocmai pt. a-mi satisface cele 2 diferente de consum mai sus descrise.
Nu am 50k sau 80k cat are sender78 dar eu zic ca e ok reglajul asa cum v-am spus mai sus. As fi curios ce i-ar iesi la sender78 din acest test ....
Va rog sa nu-mi sariti in cap inainte de a face testul
reglajul daca este cazul
si sa reveniti cu impresii despre consum / comportament (parerea mea inbunatatite)
Drumuri bune la toate lumea ! (la propriu nu e cazul in Maramures
)
- Verificati consumul instant la viteza constanta si conditii de drum aproximativ constante pe drum drept (aici ma refer la inclinatia drumului). Exemplu la 90 Km/h treceti pe benzina o tineti constant sa zicem 15 sec si urmariti in ce interval este consumul , faceti o medie si repetati aceeasi chestie pe gaz . Diferenta intre cele 2 trebuie sa fie de max. 0.5 l in plus pe gaz ! Acum o sa ma luati ca de unde am dedus asta ... ei bine am citit cate una alta despre diferentele dintre gaz si benzina iar rezultatul de +0.5 l/100 mi se pare admisibil. Ce garanteaza diferenta asta dintre gaz si benzina ? eu zic ca garanteaza un amestec de gaz-aer aproximativ egal valoric cu amestecul benzina-aer .
- Verificati in acelasi fel si pe o rampa (adica cand urcati undeva) in acest caz diferenta dintre consumurile instant va fi mai mare cam pana la 1 l .
Aceasta verificare o sa va spuna daca amestecul de gaz-aer este suficient pt. masina voastra , adica daca a fost calibrata corect instalatia GPL . Din cate stiu eu sonda lambda admite diferente cam ±10% la amestec ( adica mai sarac sau mai bogat ) asta fara sa dea eroare .
Daca masina ta are amestec mai sarac


Eu zic ca nu doare acest test , e simplu de realizat (nu in oras , nu de alta da sigur te urci pe cel din fata) si chiar daca ce am prezentat eu nu e documentat aici cu formule , eu zic ca e cat se poate de plauzibil deoarece va zic din proprie experienta , si va ziceam ca am facut mai multe reglaje ale instalatiei ... tocmai pt. a-mi satisface cele 2 diferente de consum mai sus descrise.
Nu am 50k sau 80k cat are sender78 dar eu zic ca e ok reglajul asa cum v-am spus mai sus. As fi curios ce i-ar iesi la sender78 din acest test ....
Va rog sa nu-mi sariti in cap inainte de a face testul


Drumuri bune la toate lumea ! (la propriu nu e cazul in Maramures

-
- Posts: 64
- Joined: 27 Mar 2014, 16:08
- Auto: CEE`D, 1.4 + GPL, Black Pearl
- Location: Baia Mare
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
Tocmai pt. aceasta acum as vrea un 1.6 ! pt. ca la viteze mai mari de fapt consumul la 1.6 e mai mic decat la 1.4 ! Si daca zic asta probabil iti dai seama ce inseamna agresiv pt. mine ...eugenflorinmanea wrote:Depinde ce intelegi prin agresiv.La un consum de 7.66% inseamna app 6.38% pe benzina- ca e 1.4 sau 1.6 masina consuma 6- 6.5% la un mers de maxim 110 afara.
Sa stii ca la peste 100 km la ora 1.6 nu consuma mai mult fata de 1.4- diferenta e in oras si la viteze pana in 100.
In alta ordine de idei LandiRenzo nu este tocmai o firma exotica , are 60 de ani de activitate BRC e de vreo 37 doar .
Cu toate astea eu nu zic ca e mai buna careva dintre cele 2 sau 3 cate marci s-or fi montat pe Kia Cee'd (dintre forumisti) .
Din lipsa de informatii (o fi din soft-ul care s-a folosit la mine sau nu stiu) referitor la autocalibrare LandiRenzo sta mai prost la Cee'd (pt. ca tatal meu are pe Kia Sportag din 96' cam aceeasi instalatie ca mine si nu a avut probleme in 4 ani si cam 100k pe gaz - deci tind sa cred ca are probleme cu calibrarea la modelele mai noi ) decat BRC si Tomasetto care se pare (din cate ziceti voi) ca s-au autocalibrat bine . Eu zic ca BRC e normal sa se comporte nativ mai bine cu Kia deoarece au si un campionat "GreenHibrid Cup" unde participa modele Kia Rio deci cei de la BRC au toate datele tehnice posibile ale motoarelor Kia . Dar eu zic cu o reglare potrivita niciuna dintre celelalte instalatii nu e mai prejos , daca e mai ieftina cu atat mai bine .
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
In mare e ok ce ai zis tu acolo, cu mentiunea ca ECU benzina admite diferente de ±25% la amestec. Testat la mine pe masina(am avut eroare in bord dupa ce amestecul a fost cu 25% mai mic decat normal). ±10% ar insemna sa fii in normalitate cu amestecul (admisibil).Gargoyle wrote:O recomandare pt. toata lumea care are GPL ... :
- Verificati consumul instant la viteza constanta si conditii de drum aproximativ constante pe drum drept (aici ma refer la inclinatia drumului). Exemplu la 90 Km/h treceti pe benzina o tineti constant sa zicem 15 sec si urmariti in ce interval este consumul , faceti o medie si repetati aceeasi chestie pe gaz . Diferenta intre cele 2 trebuie sa fie de max. 0.5 l in plus pe gaz ! Acum o sa ma luati ca de unde am dedus asta ... ei bine am citit cate una alta despre diferentele dintre gaz si benzina iar rezultatul de +0.5 l/100 mi se pare admisibil. Ce garanteaza diferenta asta dintre gaz si benzina ? eu zic ca garanteaza un amestec de gaz-aer aproximativ egal valoric cu amestecul benzina-aer .
- Verificati in acelasi fel si pe o rampa (adica cand urcati undeva) in acest caz diferenta dintre consumurile instant va fi mai mare cam pana la 1 l .
Aceasta verificare o sa va spuna daca amestecul de gaz-aer este suficient pt. masina voastra , adica daca a fost calibrata corect instalatia GPL . Din cate stiu eu sonda lambda admite diferente cam ±10% la amestec ( adica mai sarac sau mai bogat ) asta fara sa dea eroare .
Daca masina ta are amestec mai saracconsum real de combustibil mai mare [deoarece calculatorul masinii sesizeaza lipsa de putere si ajusteaza consumul (e ca si cum masina ta ar merge pe o rampa de ex. 2° -deci va consuma ceva mai mult- ; dar de fapt e pe 0°)]
temperaturi mai mari la ardere (un amestec sarac de benzina genereaza o temperatura mai mare la explozie , iar la gaz e chiar mai rau ; asta inseamna ca pe gaz daca vrei ca masina sa nu fie afectata ai avea nevoie de un amestec ceva mai bogat)
Eu zic ca nu doare acest test , e simplu de realizat (nu in oras , nu de alta da sigur te urci pe cel din fata) si chiar daca ce am prezentat eu nu e documentat aici cu formule , eu zic ca e cat se poate de plauzibil deoarece va zic din proprie experienta , si va ziceam ca am facut mai multe reglaje ale instalatiei ... tocmai pt. a-mi satisface cele 2 diferente de consum mai sus descrise.
Nu am 50k sau 80k cat are sender78 dar eu zic ca e ok reglajul asa cum v-am spus mai sus. As fi curios ce i-ar iesi la sender78 din acest test ....
Va rog sa nu-mi sariti in cap inainte de a face testulreglajul daca este cazul
si sa reveniti cu impresii despre consum / comportament (parerea mea inbunatatite)
Drumuri bune la toate lumea ! (la propriu nu e cazul in Maramures)
E si putin superficiala metoda ta, intrucat nu ai cum sa afli daca in acceleratie ai amestec ok. Unele calculatoare de gaz au si compensari numai pentru acceleratie, in sensul ca imbogateste amestecul numai cand accelerezi, apoi se revine la harta normala. (E SF pentru majoritatea montatorilor din RO)
Cel mai bine e sa verifici amestecul cu o interfata obdII, in timp real, nu sa stai sa comuti intre gaz si benzina de 10k ori. In felul asta iti dai seama aproape perfect la ce sarcina si turatie motorul nu are amestecul optim.
ODO: 100000km din 06.2008
-
- Posts: 64
- Joined: 27 Mar 2014, 16:08
- Auto: CEE`D, 1.4 + GPL, Black Pearl
- Location: Baia Mare
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
Dox metoda e pt. noi muritorii de rand , sigur nu este cea mai precisa [am vrut si eu sa imi iau o interfata pt. GPL dar dupa mai multe incercari de a cauta programul pt. Landi (cu crack-cod) am renuntat , nereusind decat sa ma aleg cu cativa virusi pe calc ... In acest sens daca careva stie cum as putea sa imi instalez acest program pls postati ! ] si cea cu acceleratia o stiam ... de aceea ziceam sa fie constanta viteza ...dox wrote: In mare e ok ce ai zis tu acolo, cu mentiunea ca ECU benzina admite diferente de ±25% la amestec. Testat la mine pe masina(am avut eroare in bord dupa ce amestecul a fost cu 25% mai mic decat normal). ±10% ar insemna sa fii in normalitate cu amestecul (admisibil).
E si putin superficiala metoda ta, intrucat nu ai cum sa afli daca in acceleratie ai amestec ok. Unele calculatoare de gaz au si compensari numai pentru acceleratie, in sensul ca imbogateste amestecul numai cand accelerezi, apoi se revine la harta normala. (E SF pentru majoritatea montatorilor din RO)
Cel mai bine e sa verifici amestecul cu o interfata obdII, in timp real, nu sa stai sa comuti intre gaz si benzina de 10k ori. In felul asta iti dai seama aproape perfect la ce sarcina si turatie motorul nu are amestecul optim.
Am zis 10% deoarece mie montatorul mi-a spus ca a mai pus pe Kia Cee'D GPL si a avut aceeasi problema cu amestec sarac , concluzia lui fiind ca sonda de pe Cee'd e mai sensibila ... acum daca stau sa ma gandesc mai bine, din cate zici tu se pare ca permite lejer un 20%

-
- Posts: 64
- Joined: 27 Mar 2014, 16:08
- Auto: CEE`D, 1.4 + GPL, Black Pearl
- Location: Baia Mare
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
Poti eventual sa confirmi ca ai avut si un consum mult mai mare cu acel amestec sarac ? (Eu asa am patit)dox wrote:In mare e ok ce ai zis tu acolo, cu mentiunea ca ECU benzina admite diferente de ±25% la amestec. Testat la mine pe masina(am avut eroare in bord dupa ce amestecul a fost cu 25% mai mic decat normal). ±10% ar insemna sa fii in normalitate cu amestecul (admisibil).
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
Cel putin iti poti verifica singur parametrii amestecului cu ajutorul interfetei obdII. E pana in 200 lei una, iar softuri gasesti pe internet, free sau paid.Gargoyle wrote:Dox metoda e pt. noi muritorii de rand , sigur nu este cea mai precisa [am vrut si eu sa imi iau o interfata pt. GPL dar dupa mai multe incercari de a cauta programul pt. Landi (cu crack-cod) am renuntat , nereusind decat sa ma aleg cu cativa virusi pe calc ... In acest sens daca careva stie cum as putea sa imi instalez acest program pls postati ! ] si cea cu acceleratia o stiam ... de aceea ziceam sa fie constanta viteza ...dox wrote: In mare e ok ce ai zis tu acolo, cu mentiunea ca ECU benzina admite diferente de ±25% la amestec. Testat la mine pe masina(am avut eroare in bord dupa ce amestecul a fost cu 25% mai mic decat normal). ±10% ar insemna sa fii in normalitate cu amestecul (admisibil).
E si putin superficiala metoda ta, intrucat nu ai cum sa afli daca in acceleratie ai amestec ok. Unele calculatoare de gaz au si compensari numai pentru acceleratie, in sensul ca imbogateste amestecul numai cand accelerezi, apoi se revine la harta normala. (E SF pentru majoritatea montatorilor din RO)
Cel mai bine e sa verifici amestecul cu o interfata obdII, in timp real, nu sa stai sa comuti intre gaz si benzina de 10k ori. In felul asta iti dai seama aproape perfect la ce sarcina si turatie motorul nu are amestecul optim.
Am zis 10% deoarece mie montatorul mi-a spus ca a mai pus pe Kia Cee'D GPL si a avut aceeasi problema cu amestec sarac , concluzia lui fiind ca sonda de pe Cee'd e mai sensibila ... acum daca stau sa ma gandesc mai bine, din cate zici tu se pare ca permite lejer un 20%montatorul se inselase , singura problema de fapt era ca programul de test nu se intelegea prea bine cu Kia mea ... - PLAUSIBLE -
Da, consumul a fost mai mare cu amestec sarac, intrucat masina se 'chinuia' sa urce in ture (desi nu era sesizabil).
ODO: 100000km din 06.2008
Re: Consum GPL - Kia Cee'd 1.4
@Gargoyle - adevar graiesti
La mine, chiar si dupa cei peste 110.000 km pe gaz, diferenta dintre gpl si benzina, verificat cu acel consum instant in mers, este de 0.4 la drum drept si de aprox 0.8 la urcare. Daca merg cu 120 diferenta este alta, aici facand referire la 90-95 km/h

La mine, chiar si dupa cei peste 110.000 km pe gaz, diferenta dintre gpl si benzina, verificat cu acel consum instant in mers, este de 0.4 la drum drept si de aprox 0.8 la urcare. Daca merg cu 120 diferenta este alta, aici facand referire la 90-95 km/h