Domne' exact cum ai zis: fiecare cu parerile lui. Eu nu incerc sa conving pe nimeni de nimic. Butonul de comutare si eu l-am lasat p-afara si nu mi se pare deloc oribil. Mi se pare mai oribil sa-mi decupez bordul pentru un butonas care sta foarte bine si p-afara langa butonul de reglare a farurilor (e teapan si mititel, si nu ma deranjeaza cu nimic). Eu doar am zis ca am montat instalatia asta la baietii astia in Bucuresti si e totul bine. Fiecare sa se duca sa monteze unde o vrea. Am venit si eu cu o parere. Acuma toata lumea cu Kia Ceed sa se duca la Vernesti ca aia sunt cei mai cei... mi se pare cam absurd si e reclama pe fata. Si Ceed-ul e o masina ca oricare alta. N-am vazut nimic iesit din comun la montajul asta. Nu e bomba nucleara - ci doar o amarata de instalatie pt GPL. Iar asta cu ce pun unii si altii din fabrica, ma lasa rece. In fine, fiecare cu ideile lui.eugenflorinmanea wrote:@ares tu mergi dupa principiul La pomul laudat sa nu te duci cu sacul
Eu merg dupa alt principiu: drumul cunoscut e cel mai scurt.Adica...
Din punct de vedere BRC
- Subaru Kia si Opel monteaza din fabrica BRC si cred ca asta spune totul
- Am citit cred toate forumurile din RO si BRC- Vernesti ies pe departe castigatori
- BRC e o firma de renume cu multa experienta in domeniu si cu f multi bani pentru cercetare.
Din pct de vedere Vernesti
-Oamenii sunt cei mai buni pe BRC fara doar si poate- dovada toate forumurile de masini care ii lauda
- Au mai montat GPL pe minim 20 Kia Ceed- deci nu fac experimente pe masina mea si nici nu isi dau 'corijenta' (apropo de asta tot cautand montaje pe ceed am vazut un montaj in care butonul de comutare era iesit in afara in loc sa fie incastrat- oribil)
Fiecare cu parerile lui- dar ce ai zis tu eu traduc prin:
'nu lua cauciucuri Michelin ca nu stiu ce lot acum nu stiu cati ani a avut probleme; ia mai bine Tiger Made in Serbia ca eu sunt super multumit dupa 1,000 km'
Ia zii inainte sa montezi GPL te-ai interesat pe cate Ceed uri au mai montat GPL baietii aia?
Instalatie GPL !?!
Re: Instalatie GPL !?!
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Instalatie GPL !?!
Langa butonul de reglat faruri sunt niste bucatele de plastic detasabile- deci nu iti gaureste bordul.
Multi km fara probleme- pana la urma fiecare face cum considera ca e mai bine.
Multi km fara probleme- pana la urma fiecare face cum considera ca e mai bine.
SAAB 9-5
Re: Instalatie GPL !?!
Pai si bacatelele alea de plastic tot din bord fac parte.eugenflorinmanea wrote:Langa butonul de reglat faruri sunt niste bucatele de plastic detasabile- deci nu iti gaureste bordul.
Multi km fara probleme- pana la urma fiecare face cum considera ca e mai bine.
Multumesc. Asemenea.
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Instalatie GPL !?!
Plasticul ala il poti schimba cand vrea muschiul tau cu unul nou... daca era gaura in bord si la un moment dat sa zicem ca vroiai sa scoti instalatia- iti ramanea gaura in bord.
Uite ce zic- cum mi se pare un montaj sexy:
http://www.instalatii-gpl-auto.ro/monta ... e-gpl.html
Tie totusi nu ti-au dat gaura ca sa iti traga firele?
Uite ce zic- cum mi se pare un montaj sexy:
http://www.instalatii-gpl-auto.ro/monta ... e-gpl.html
Tie totusi nu ti-au dat gaura ca sa iti traga firele?
SAAB 9-5
Re: Instalatie GPL !?!
Nu au dat nicio gaura. De fapt mint - au dat gaura la rezervor ca sa moteze busonul de alimentare. L-au aranjat ei inainte sa ma cheme si apoi m-au intrebat daca vreau sa-mi decupeze plasticul cu pricina si sa-l puna exact cum e in imaginea mentionata de tine. Mi-a placut cum l-au aranjat si le-am zis sa il lase asa. E fix si aproape lipit de plastic. Nici nu zici ca e prins doar in fire. O sa revin maine cu niste foto.eugenflorinmanea wrote:Plasticul ala il poti schimba cand vrea muschiul tau cu unul nou... daca era gaura in bord si la un moment dat sa zicem ca vroiai sa scoti instalatia- iti ramanea gaura in bord.
Uite ce zic- cum mi se pare un montaj sexy:
http://www.instalatii-gpl-auto.ro/monta ... e-gpl.html
Tie totusi nu ti-au dat gaura ca sa iti traga firele?
-
- Posts: 2798
- Joined: 25 Aug 2008, 20:23
- Auto: Saab 9-5 Aero
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: Instalatie GPL !?!
Am avut o discutie pe logan club cu un montator BRC foarte apreciat in pe acest club.
Mai jos discutia si lamuririle cu precizarea ca el a crezut ca vreau sa montez pe Logan.
Nu m-am prins ce e cu reglajul ala care se face la Logan- la noi nu cred ca e cazul.
Sursa: logan club
@Alexys multam fain pentru precizari- am citit cu mult interes cam tot ce ai scris tu si se vede ca stii f bine cu ce se mananca.
Poti sa ma (ne ajuti) cu cateva mici nelamuriri te rog?
1. Flash Lube- merita sa iti montezi, te ajuta cu ceva- e adevarat ca sistemul 'raceste' arderea si ajuta la supape?
2. Din ce am gasit eu pe net:
Butanul are o temperatura maxima de ardere de 1991 Celsius
Propanul are o temperatura maxima de ardere de 1980 Celsius
Benzina are o temperatura maxima de ardere de 1977 Celsius
GPL este combinatie de propan si butan, astfel incat nu vad cum ar putea sa arda cu mai mult de 1990 Celsius.
Stii ceva despre aceste valori- sunt adevarate? Daca ar fi asa- nu cred ca o crestere de temperatura de 0.65% ar fi prea daunatoare (ma gandesc ca exista totusi o marja de rezistenta a materialelor)
3. Este adevarat mitul ca nu e bine sa depasesti 4.500 ture pe gaz- si de aici setarea instalatiei ca peste 4,500 ture sa treaca pe benzina?
4. Dupa ce montezi instalatia (ma refer la BRC MY11) e bine ca o bucata de drum sa mergi pe benzina- si asta cam in toate conditiile de turatie- pentru ca ECU de gaz sa 'invete' parametrii?
5. E bine ca inainte sa opresti motorul sa treci pe benzina cam cu 30 secunde inainte?
6. Pentru a mentine parametrii instalatiei pe benzina in bune conditii-Cam care trebuie sa fie raportul de mers GPL- benzina? E ok ka 1,000 km gaz sa mergi 100 pe benzina sau trebuie mai mult?
7. Din experienta ta personala ce ai montat tu - cam cati km (o medie) tin injectoarele de
BRC
LR
Tomasetto
Si cam care e cea mai stabila instalatie (in sensul sa nu trebuiasca sa stai toata ziua in service pentru reglaje)
Multumesc anticipat pentru raspunsuri
Raspuns:
@eugenmanea, din punctul meu de vedere:
1,2 Flashlube sau orice alt "valve & valveseat saver" nu renteaza pe Logan, deoarece, desi evacuarile "migreaza" (chiar si la renumitele chiulase "ranforsate" de pe GPL OEM), costul reglajului jocului termic este mai mic, de fapt e recomandat sa reglezi din 30 000 in 30 000 km fata de 60 000 km la rularea pe benzina. Iar marja de reglaj este destul de mare incat sa renunti la masina inainte de a nu mai avea ce regla. - Partea cu temperatura de ardere nu prea conteaza, spre exemplu la un amestec sarac (poate fi el si de benzina) - gazele de evacuare vor avea o temperatura mult mai mare, deci un amestec sarac de benzina poate provoca probleme mai mari decat un amestec corect pe GPL. Durerea e ca un reglaj la GPL dupa ureche va fi spre amestec sarac in sarcina mare in ideea ca probabil asa se va realiza un consum mai mic - idee gresita, fiindca daca mergi vreodata in sarcina maxima, probabil nu te va interesa consumul.
3. Personal nu am sisteme GPL montate care sa fie reglate sa comute pe benzina la turatii mari. La Tomassetto, deoarece are valoarea de 6000 presetata, am grija sa o ridic mai sus la motoarele de turatie. Insa am activat-o la reglarea unor sisteme alese de altii gresit sau care din anumite motive nu furnizau gaz suficient peste o anumita putere. Pai daca te iei dupa unii si pui o rampa Valtek sau Landi J la peste 30 CP/cilindru risti sa parlesti supapele, iar la Euro5 chiar catalizatorul (mi-a venit o Toyota RAV4 cu catalizator prajit - montat cu L.R. la un atelier superconcurent si un Ford Mondeo de 2000 cc tot cu L.R. la acelasi atelier, un Ford Mondeo de 1800 cc montat cu duze de 1,5 mm cu Tomassetto la alt atelier) etc. La Toyota era deranjant ca eroarea bloca toate sistemele de stabilitate, control tractiune, etc si catalizatorul chiar era scump. Un alt exemplu Opel Astra, client grabit, reductor limitat-probabil infundat - avea presiune buna doar pana in 4500 rpm.
4 BRC-ul respectiv nu invata nimic si nici nu trebuie, singurul moment in care trebuie sa mergi pe benzina este atunci cand se verifica/corecteaza calibrarea initiala si partea frumoasa e ca toate componentele sunt stabile, daca se respecta reviziile si peste 100 000 km tot reglajul ala ramane (poate si daca nu se respecta, dar la alea nu am de unde sa stiu - nu le-am vazut).
5 Nu e bine, pana la urma se strica swich-ul, daca ai o problema e mai bine sa o rezolvi.
6 Nu cred ca in mod inevitabil vor aparea probleme daca nu rulezi si pe benzina la un interval de timp. Oricum motorul porneste si merge pe benzina pana e incalzeste. Raportul in timpi este de 1/10. In km este mult mai putin deoarece pleci de pe loc pe benzina, schimbi treptele , etc si de obicei esti pe GPL inainte de a ajunge la viteza de croaziera.
7 In momentul de fata nu e corect sa mai ne ghidam dupa cat tin injectoarele la alegerea instalatiei GPL, in principiu, indiferent cat vor tine poti folosi o rampa de injectoare ieftina gen Valtek sau Rail la toate sistemele pomenite.
In primul rand injectoarele INO3 de BRC chiar nu am schimbat, nici in garantie, nici in afara ei, desi am avut ocazia - Taxi, montat la concurenta, probleme la pornire/mers neregulat pe GPL, iesit din garantie - propunerea lor a fost schimbarea partii fata cu Landi Renzo ca aia e mai buna fiindca oricum injectoarele BRC sunt scumpe, etc, din nefericire pentru ei, clientul a avut 3 comentarii:
- Cand mi-ati montat-o ati spus ca asta e cea mai buna, am dat 33 mil. pe ea, in rate m-a dus real cam pe la 60 mil.
- Am facut reviziile la voi, gratuite ce-i drept, ca am bagat GPL tot de la voi, ca e mai curat si aveti si filtru special de impuritati.
- Cand am intrebat daca ar trebui sa imi iau alta masina fiindca asta e destul de "purtata", ati zis ca nu are nici o problema, mai tine.
I-am schimbat furtunul de vacuum si am refacut reglajul, plus reglaj culbutori si nu am profitat desi venise hotarat sa cumpere injectoarele, oricum aveau cam 180 000 km in conditii de taxi.
Rampele de Landi Renzo actuale "NU SE STRICA NICODATA" -alminteri e de rau, doar se lipesc, le cureti, iar se lipesc, le mai cureti odata - iarna si sunt produse de Lovato, nu au treaba cu injectoarele MED de pe Logan GPL OEM, astea MED se strica cu precizie de ceas elvetian, nu trec de 100 000 km indiferent ce ai face, in realitate cred ca o iau razna dinainte de a fi fabricate, asa ca le-am acordat 100 000 km cu marja dubla de eroare ). Tot pe Landi Renzo se mai gasesc injectoarele Rail de 1 Ohm, care ajuta la scaderea pretului initial la montaj, dar le repari la maxim 30 000 km - nu recomand - probabil la astea se refera moog in postul sau.
Rampele Valtek sau Rail de 3 ohmi - Tomassetto sau BRC Valle - tin in conditii de revizii corecte cel putin 100 000 km. E destul de bine as zice, important e sa nu te joci la reglajul lor.
Si ultimul raspuns, ca stabilitate e logic ca daca ai senzorii stabili, injectoarele fara deviatii de debit, reductorul suficient de fiabil, nu ai de ce sa umbli la reglaje. Nu am schimbat injectoare BRC, nu am schimbat injectoare Keihin, nu am reparat reductoare PRINS VSI dar nici BRC Genius Max - deci PRINS si BRC au castig de cauza. Ar trebui sa tinem cont ca PRINS este destul de rara si probabil posesorul apeleaza direct la importator, ia ca pret e undeva cam foarte sus...
Mai jos discutia si lamuririle cu precizarea ca el a crezut ca vreau sa montez pe Logan.
Nu m-am prins ce e cu reglajul ala care se face la Logan- la noi nu cred ca e cazul.
Sursa: logan club
@Alexys multam fain pentru precizari- am citit cu mult interes cam tot ce ai scris tu si se vede ca stii f bine cu ce se mananca.
Poti sa ma (ne ajuti) cu cateva mici nelamuriri te rog?
1. Flash Lube- merita sa iti montezi, te ajuta cu ceva- e adevarat ca sistemul 'raceste' arderea si ajuta la supape?
2. Din ce am gasit eu pe net:
Butanul are o temperatura maxima de ardere de 1991 Celsius
Propanul are o temperatura maxima de ardere de 1980 Celsius
Benzina are o temperatura maxima de ardere de 1977 Celsius
GPL este combinatie de propan si butan, astfel incat nu vad cum ar putea sa arda cu mai mult de 1990 Celsius.
Stii ceva despre aceste valori- sunt adevarate? Daca ar fi asa- nu cred ca o crestere de temperatura de 0.65% ar fi prea daunatoare (ma gandesc ca exista totusi o marja de rezistenta a materialelor)
3. Este adevarat mitul ca nu e bine sa depasesti 4.500 ture pe gaz- si de aici setarea instalatiei ca peste 4,500 ture sa treaca pe benzina?
4. Dupa ce montezi instalatia (ma refer la BRC MY11) e bine ca o bucata de drum sa mergi pe benzina- si asta cam in toate conditiile de turatie- pentru ca ECU de gaz sa 'invete' parametrii?
5. E bine ca inainte sa opresti motorul sa treci pe benzina cam cu 30 secunde inainte?
6. Pentru a mentine parametrii instalatiei pe benzina in bune conditii-Cam care trebuie sa fie raportul de mers GPL- benzina? E ok ka 1,000 km gaz sa mergi 100 pe benzina sau trebuie mai mult?
7. Din experienta ta personala ce ai montat tu - cam cati km (o medie) tin injectoarele de
BRC
LR
Tomasetto
Si cam care e cea mai stabila instalatie (in sensul sa nu trebuiasca sa stai toata ziua in service pentru reglaje)
Multumesc anticipat pentru raspunsuri
Raspuns:
@eugenmanea, din punctul meu de vedere:
1,2 Flashlube sau orice alt "valve & valveseat saver" nu renteaza pe Logan, deoarece, desi evacuarile "migreaza" (chiar si la renumitele chiulase "ranforsate" de pe GPL OEM), costul reglajului jocului termic este mai mic, de fapt e recomandat sa reglezi din 30 000 in 30 000 km fata de 60 000 km la rularea pe benzina. Iar marja de reglaj este destul de mare incat sa renunti la masina inainte de a nu mai avea ce regla. - Partea cu temperatura de ardere nu prea conteaza, spre exemplu la un amestec sarac (poate fi el si de benzina) - gazele de evacuare vor avea o temperatura mult mai mare, deci un amestec sarac de benzina poate provoca probleme mai mari decat un amestec corect pe GPL. Durerea e ca un reglaj la GPL dupa ureche va fi spre amestec sarac in sarcina mare in ideea ca probabil asa se va realiza un consum mai mic - idee gresita, fiindca daca mergi vreodata in sarcina maxima, probabil nu te va interesa consumul.
3. Personal nu am sisteme GPL montate care sa fie reglate sa comute pe benzina la turatii mari. La Tomassetto, deoarece are valoarea de 6000 presetata, am grija sa o ridic mai sus la motoarele de turatie. Insa am activat-o la reglarea unor sisteme alese de altii gresit sau care din anumite motive nu furnizau gaz suficient peste o anumita putere. Pai daca te iei dupa unii si pui o rampa Valtek sau Landi J la peste 30 CP/cilindru risti sa parlesti supapele, iar la Euro5 chiar catalizatorul (mi-a venit o Toyota RAV4 cu catalizator prajit - montat cu L.R. la un atelier superconcurent si un Ford Mondeo de 2000 cc tot cu L.R. la acelasi atelier, un Ford Mondeo de 1800 cc montat cu duze de 1,5 mm cu Tomassetto la alt atelier) etc. La Toyota era deranjant ca eroarea bloca toate sistemele de stabilitate, control tractiune, etc si catalizatorul chiar era scump. Un alt exemplu Opel Astra, client grabit, reductor limitat-probabil infundat - avea presiune buna doar pana in 4500 rpm.
4 BRC-ul respectiv nu invata nimic si nici nu trebuie, singurul moment in care trebuie sa mergi pe benzina este atunci cand se verifica/corecteaza calibrarea initiala si partea frumoasa e ca toate componentele sunt stabile, daca se respecta reviziile si peste 100 000 km tot reglajul ala ramane (poate si daca nu se respecta, dar la alea nu am de unde sa stiu - nu le-am vazut).
5 Nu e bine, pana la urma se strica swich-ul, daca ai o problema e mai bine sa o rezolvi.
6 Nu cred ca in mod inevitabil vor aparea probleme daca nu rulezi si pe benzina la un interval de timp. Oricum motorul porneste si merge pe benzina pana e incalzeste. Raportul in timpi este de 1/10. In km este mult mai putin deoarece pleci de pe loc pe benzina, schimbi treptele , etc si de obicei esti pe GPL inainte de a ajunge la viteza de croaziera.
7 In momentul de fata nu e corect sa mai ne ghidam dupa cat tin injectoarele la alegerea instalatiei GPL, in principiu, indiferent cat vor tine poti folosi o rampa de injectoare ieftina gen Valtek sau Rail la toate sistemele pomenite.
In primul rand injectoarele INO3 de BRC chiar nu am schimbat, nici in garantie, nici in afara ei, desi am avut ocazia - Taxi, montat la concurenta, probleme la pornire/mers neregulat pe GPL, iesit din garantie - propunerea lor a fost schimbarea partii fata cu Landi Renzo ca aia e mai buna fiindca oricum injectoarele BRC sunt scumpe, etc, din nefericire pentru ei, clientul a avut 3 comentarii:
- Cand mi-ati montat-o ati spus ca asta e cea mai buna, am dat 33 mil. pe ea, in rate m-a dus real cam pe la 60 mil.
- Am facut reviziile la voi, gratuite ce-i drept, ca am bagat GPL tot de la voi, ca e mai curat si aveti si filtru special de impuritati.
- Cand am intrebat daca ar trebui sa imi iau alta masina fiindca asta e destul de "purtata", ati zis ca nu are nici o problema, mai tine.
I-am schimbat furtunul de vacuum si am refacut reglajul, plus reglaj culbutori si nu am profitat desi venise hotarat sa cumpere injectoarele, oricum aveau cam 180 000 km in conditii de taxi.
Rampele de Landi Renzo actuale "NU SE STRICA NICODATA" -alminteri e de rau, doar se lipesc, le cureti, iar se lipesc, le mai cureti odata - iarna si sunt produse de Lovato, nu au treaba cu injectoarele MED de pe Logan GPL OEM, astea MED se strica cu precizie de ceas elvetian, nu trec de 100 000 km indiferent ce ai face, in realitate cred ca o iau razna dinainte de a fi fabricate, asa ca le-am acordat 100 000 km cu marja dubla de eroare ). Tot pe Landi Renzo se mai gasesc injectoarele Rail de 1 Ohm, care ajuta la scaderea pretului initial la montaj, dar le repari la maxim 30 000 km - nu recomand - probabil la astea se refera moog in postul sau.
Rampele Valtek sau Rail de 3 ohmi - Tomassetto sau BRC Valle - tin in conditii de revizii corecte cel putin 100 000 km. E destul de bine as zice, important e sa nu te joci la reglajul lor.
Si ultimul raspuns, ca stabilitate e logic ca daca ai senzorii stabili, injectoarele fara deviatii de debit, reductorul suficient de fiabil, nu ai de ce sa umbli la reglaje. Nu am schimbat injectoare BRC, nu am schimbat injectoare Keihin, nu am reparat reductoare PRINS VSI dar nici BRC Genius Max - deci PRINS si BRC au castig de cauza. Ar trebui sa tinem cont ca PRINS este destul de rara si probabil posesorul apeleaza direct la importator, ia ca pret e undeva cam foarte sus...
SAAB 9-5
Re: Instalatie GPL !?!
Salut!
Am ramas dator cu niste imagini:








Am ramas dator cu niste imagini:








- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: Instalatie GPL !?!
Frumos intradevar, dar nu am putut sa nu remarc poza cu polistirenul.
Nu te freaca la creieri zgomotul produs?
Nu te freaca la creieri zgomotul produs?
EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: Instalatie GPL !?!
de ce ai 2 chei de roti? ai schimbat prezoanele? 

- _devilson_
- Posts: 469
- Joined: 26 Mar 2012, 19:50
- Auto:
- Location: Bucuresti
Re: Instalatie GPL !?!
nu prezoanele le-a schimbat. alea le schimbi daca se rup. are 2 seturi de piulite, probabil la jantele de aluminiu si de tabla.
Kia Ceed 1.4 - CITY
J.B. http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=3240
Hyundai Elantra 1.6 - highway +
J.B. http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=3240
Hyundai Elantra 1.6 - highway +
Re: Instalatie GPL !?!
Am doua randuri de chei pentru ca mi-am pus antifurt (mi-au furat nista baieti binevoitori o roata si-am gasit-o pe butuci - macar au fost de treaba si mi-au lasat prezoanele
) pe roti si nu se potrivea capul de la antifurt cu cheia masinii. A trebuit sa cumpar o cheie cu diametrul mai mic. Nu face niciun zgmot. Sunt destul de fixe toate.

Re: Instalatie GPL !?!
da ai roti de aliaj?
sa o lase pe butuci? doamne ce oameni.
devilson vorbeam la modu general. noi avem piulite, altii au direct prezoane.
tu la adidasii puma le zici incaltaminte sport?
nu is expert in domeniu, ca de altfel restu de 90% din soferi.

devilson vorbeam la modu general. noi avem piulite, altii au direct prezoane.
tu la adidasii puma le zici incaltaminte sport?
nu is expert in domeniu, ca de altfel restu de 90% din soferi.
- _devilson_
- Posts: 469
- Joined: 26 Mar 2012, 19:50
- Auto:
- Location: Bucuresti
Re: Instalatie GPL !?!
pai tot la modul general, noi avem kia..si altii au altceva. daca kia are piulite..si stiu ca are piulite, de ce sa zic ca are prezoane ca la alte masini?
asemanarea cu adidas nu o vad...dar ma rog
iar ca o diversitate, am mai auzit pe langa mine spunandu-se "nike-urile", "pumetii", "reebok_cii"....ca si "adidas-ii". preluarea cu adidashi am preluat-o noi ca romanii...precum am preluat si denumirea imbracamintii sportive cunoscuta la noi sub numele de "trening"...preluat din "training".
dar batem campii si o dam in offtopic.
asemanarea cu adidas nu o vad...dar ma rog

dar batem campii si o dam in offtopic.
Kia Ceed 1.4 - CITY
J.B. http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=3240
Hyundai Elantra 1.6 - highway +
J.B. http://www.clubkia.ro/viewtopic.php?t=3240
Hyundai Elantra 1.6 - highway +
Re: Instalatie GPL !?!
Ai dreptate - sunt piulite nu prezoane. Greseala mea.kiaalba wrote:da ai roti de aliaj?sa o lase pe butuci? doamne ce oameni.
devilson vorbeam la modu general. noi avem piulite, altii au direct prezoane.
tu la adidasii puma le zici incaltaminte sport?
nu is expert in domeniu, ca de altfel restu de 90% din soferi.

Am roti de tabla, dar pe la mine prin spatele blocului trec baietii colorati la fiecare 10 minute in cautare de fier vechi. Or fi avut comanda de roata kia... Si inca ceva, asta cu furtul rotii s-a petrecut acum vreo 2 ani; Am fost in iarna sa-mi pun anvelopele de iarna si ce sa vezi, s-au chinuit o gramada baietii sa dea antifurtul jos de la o roata ca era lovit intr-o parte. Nenorocitii au incercat sa slabeasca antifurtul cu dalta si ciocanul dar n-au reusit. In schimb aproape mi-au stricat mie antifurtul.. Au trebuit baietii de la vulcanizare sa ia la pila antifurtul de pe roata ca nu intra sub nicio forma cheia. Sunt ciorile astea care trec spre Baicului ceva de speriat... Foame mare!
Re: Instalatie GPL !?!
ares stai linistit ca toata lumea zice prezoane. vezi ca am auzit de multe persoane care au avut probleme cu antifurturile.
is curios ce face devilson cand vrea sa isi cumpere jeans. sper ca nu zice blugi (adaptare de la blue jeans).
la jantele care nu sunt de tabla, sper ca nu le zice de aluminiu.... corect e de aliaj (din aluminiu si magneziu)
sa incercam sa nu mai fim mai catolici ca papa.... uite asa se strica topicuri.....

is curios ce face devilson cand vrea sa isi cumpere jeans. sper ca nu zice blugi (adaptare de la blue jeans).
la jantele care nu sunt de tabla, sper ca nu le zice de aluminiu.... corect e de aliaj (din aluminiu si magneziu)
sa incercam sa nu mai fim mai catolici ca papa.... uite asa se strica topicuri.....