echilibrare roti

Forum cu de toate despre Kia cee'd
Post Reply
eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

echilibrare roti

Post by eugenflorinmanea »

Salutare. Am si eu o intrebare- voi ce greutate aveti la plumbii de la roti?
Azi am trecut la sandalele de vara si am si verificat rotile. La una din roti mi-a pus 5 gr, iar la cealalta 30 gr.
Am vazut ca la una din rotile din fata aveam foarte multi plumbi. Am numarat cu mecanicul si aveam 60 grame. L-am intrebat daca e OK sa fie asa mult si mi-a spus ca e maximul, dar e ok.
Eu habar nu am...o fi bine...o fi rau...ce as putea face ca sa mai scap din plumbi?
Mentionez ca sunt jantele originale ale masinii (tipA) + cauciucurile originale (au cam 40,000) iar schimbarea a fost facuta la Autosoft.
SAAB 9-5

J0hn D0e
Posts: 108
Joined: 16 Oct 2007, 20:07
Auto:
Location: Bucuresti

Re: echilibrare roti

Post by J0hn D0e »

Datorita drumurilor noastre "bune", jantele se mai indoaie. Jantele de aliaj se indreapta cu un ciocan special, dar am inteles ca nu prea e OK pentru lacul protector.

La tine nu cred ca e ceva nasol. Si o janta noua si fara cauciuc, daca o pui pe aparatul de echilibrat, o sa vezi ca nu o sa arate 0 - 0. Am testat 4 jante noi originale Kia si una cerea vreo 30g parca, dar era ok. Asta dupa ce mai testasem 4 jante Team Dynamics noi cica (luate de la baietii aceia din Iasi care aduc din UK) si 2 din ele erau asa de strambe ca s-au mirat si cei de la Autosoft (se stransesera ca la circ).
Kia Cee'd 5 usi 1.6 GSL, Classic, Oil Blue.

bodo
Posts: 209
Joined: 06 May 2009, 16:38
Auto:
Location: Mangalia

Re: echilibrare roti

Post by bodo »

in mod normal o roata se echilibreaza in primul rand din anvelopa si apoi se adauga plumbi;
dar ce sa le spui lucratorilor nostrii din vulcanizari care mai mult de 4 clase nu au....
pt cei ce au luat cee'd-ul de nou au putut observa pe toate anvelopele o bulina portocalie, ei bine acea bulina pt echilibrare era(atunci cand montezi anvelopa de noua); dc meseriasul nu reuseste sa contrabalanseze intai janta cu anvelopa atunci te umpli de plumbi mai ceva ca un soldat din primul razboi mondial
am prins eu un meserias d'asta si m-a umplut de plumbi la jante si anvelope noi, ce sa-i faci, romania....
CT 22 BOF cee'd HB - mai negru ca dracu'
"daca vine apocalipsa nu disperati!, veniti in Romania caci noi suntem cu 50 de ani in urma"

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: echilibrare roti

Post by eugenflorinmanea »

Ok si cum se face aceasta echilibrare din anvelopa, se roteste anvelopa pe janta? Adica...o umfla, vede ca nu e echilibrata, apoi o desumfla si roteste anveopa? De unde stie cat sa o roteasca? Sau cum se procedeaza?

Stie cineva vreo vulcanizare profi in Bucuresti? Chiar daca e mai scumpa..
Ca eu unu m-am convins: Autosoft= preturi mari si calitate aproape 0!
SAAB 9-5

J0hn D0e
Posts: 108
Joined: 16 Oct 2007, 20:07
Auto:
Location: Bucuresti

Re: echilibrare roti

Post by J0hn D0e »

@bodo: jantele le-au pus fara cauciuc ca sa-mi arate ca sunt ovalizate. Initial incaltasera una, dar la echilibrare, roata cerea foart mult plumb si cand se invartea, partea exterioara nu era in acelasi plan.
Kia Cee'd 5 usi 1.6 GSL, Classic, Oil Blue.

BAU
Moderator General
Posts: 3381
Joined: 24 Jan 2008, 00:25
Auto:
Location: Bucuresti

Re: echilibrare roti

Post by BAU »

@eugenflorinmanea: Vad ca esti din Bucuresti ,nu stiu in ce cartier stai .
Ti-as recomanda o vulcanizare de care eu sint extrem de multumit. (Nu vreau sa para reclama ,nu am nici un interes aici dar ii cunosc de peste 20 ani ) . Aici a lucrat un meserias in virsta care a invatat pe multi . Mi s-a intimplat sa mai repar anvelope si prin alte parti (fiind nevoit ) ,am fost nemultumit si am rectificat reparatiile la ei , fara cusur . Iar la echilibrari sint foarte buni .
La anvelopele mele de 225 am reparat pina acum la ei trei pene . Chiar daca mi le-au echilibrat cu mai multi plumbi , am alergat ulterior masina cu 190 km/h si echilibrarea era perfecta .Si nici nu au preturi prea mari .
Vulcanizarea este pe Bulevardul Brincoveanu, cum intri dinspre Sos. Oltenitei spre Spitalul Budimex , la cca. 100 m pe partea stinga.
Sper sa-ti fie de folos , Week- end placut si tie !i
1.6 GSL EX, MT, 122 CP, 225/45 R17W, 142.000 km
SUZUKI VITARA , MHEV,129 CP

eugenflorinmanea
Posts: 2798
Joined: 25 Aug 2008, 20:23
Auto: Saab 9-5 Aero
Location: Bucuresti
Contact:

Re: echilibrare roti

Post by eugenflorinmanea »

Merci mult! Sunt in Dristor- dar nu e problem sa vin pana in Brancoveanu. Stai linistit cu reclama nu cred ca e cazul
SAAB 9-5

User avatar
Vincze Szilard
Posts: 1641
Joined: 23 Sep 2008, 13:43
Auto:
Location: Cluj
Contact:

Re: echilibrare roti

Post by Vincze Szilard »

si pana la urma care e smecheria cu bulinele rosii de pe cauciuc?
Kia CEED SW 1.4 BEST
ODO: 110 000 + ceva

d3xt3r
Posts: 224
Joined: 15 Oct 2009, 08:52
Auto: Cee'D GT
Location: Bucharest

Re: echilibrare roti

Post by d3xt3r »

Din ce am inteles de AICI , sunt folosite pentru balansarea/alinierea cauciucului cu janta , inainte de a aplica plumbi. Pe scurt, puctul rosu trebuie sa fie in dreptul supapei , daca nu sunt alte marcaje pe janta.

Post Reply

Return to “Generalităţi”