prea multe probleme
prea multe probleme
sa va explic succint:
Toate problemele au fost de cand am cumparat masina de la mit baneasa.
La revizia de un an foarte greu i-am convins pe cei de la IMG Jilava ca masina are joc in rulmentii de pe fata de la ambele roti, roata miscand-se cand trageam de ea si se si auzea un zgomot anormal la trecerea peste denivelari(foarte greu de convins insa in final mi-au dat dreptate si i-au schimbat-- zgomote si jocul au disparut.Tot la revizia I-a schimbat cupla coloana directie. Deasemena am sesizat instabilitatea masini la viteze mici si medii la trecerea peste denivelari mici (ex. guri de canale foarte putin pronuntate )- raspuns IMG: asa fac toate din cauza suspensiilor rigide. de unde si pana unde suspensiile rigide arunca masina de pe asfalt nu stiu, din contra rolul lor este sa o tina pe asfalt. Frumos face pe zapada sau polei cand mergi in linie dreapta cu a doua sau a treia si constati cum te pui de-a latul soselei.
Revizia II-a MIT BANEASA: expun aceeasi problema cu instabilitatea spate a masinii ('' fuge spatele''). Raspuns dupa verificare si test de drum: masina nu are nimic.Pe langa aceasta problema dupa inlocuirea lichidului de frana instalatie neaerisita si pedala de frana fleasca, ulei motor schimbat partial astfel ca mi-au mai ramas 1 litru si 200 mililitri din cei 4 litri cu care venisem si nivelul era la maxim (la revizia I a luat 3,300 si era la maxim).
Pe 18 oct 2010 ma programez pt aceeasi problema cu instabilitatea spate a masinii dupa ce am mers cu multe ceed-uri si proceed-uri si care nu aveau nici o probema in acest sens. PENTRU PRIMA DATA IN 2 ANI SI 6 LUNI, LA A III-A INCERCARE - DA ESTE O PROBLEMA CU MASINA DVS. Trebuie teste directie, geometrie roti, teste suspensie, teste frana. Mergem la SAMA SERVICE Pipera unde se efectueaza aceste teste.Aici la geometrie roti se face verificarea, mici abateri.Se face reglarea si la listarea valorilor se iese din program.Se reface masurarea cu masina acum cica reglata .La aceasta remasurare alte valori, alte reglaje,cand de fapt ea fusese reglata.Daca mai facea o noua msurare probabil avea alte valori din nou.Anm ttrecut peste. Restul testelor foarte bune.Ne intoarcem la mit,se manifesta si acum instabilitatea spatelui masinii si se hotareste schimbarea amortizoarelor spate in ziua urmatoare.Alt drum la marele MIT SERVICE BANEASA sichimbat amortizoarele spate- nici o schimbare.Se decide inlocuirea arcurilor spate dar pentru ca nu erau pe stoc trebuiau comandate din germania si ca dureaza o saptamana pana vin si ca ma vor contacta telefonic. Dupa doua saptamani dau telefon si surpriza:au sosit arcurile.Ma programez pentru ziua urmatoare pentru inlocuire arcuri spate.Ma prezint sa schimbam arcurile spate, se ia masina,o duc undeva in spateunde nu se vedea prin acele ferestre din receptia servicelui, ca dupa inlocuire sa mergem in teste.Dupa trei ore de asteptare sa fie schimbate arcurile si sa mergem in probe, mi se spune ca arcurile au fost inlocuite si ca sa plecat in teste si masina face la fel si ca le-au montat pe cale vechi inapoi.Cu greu am acceptat si aceasta treaba,urmand sa ma programez pentru teste pe robot auto.Ma programez si dau sa plec spre masina dar mai intai m-am aplecat sa ma uit sub masina:arcurile spate neatinse de mana, de carpa fara nici cea mai mica urma de demontare ca sa nu mai zic si de remontare.Ma intorc la receptie service si isi recunosc minciuna. Ma intreb ca prostul pentru ce a trebuit sa astept 2 saptamani sa vina arcurile, pentru ce mi-am facut probleme la servici.
Concluzia trageti-o voi.
PS: am fost foarte sintetic pentru ca au mai fost si alte probleme.De mentionat ca masina nu a fost lovita niciodata, nu a urcat nici macar o bordura.Deasemenea mi-au julit toate jantele,pragurile uleioase si slinoase,volanul la fel.
Toate problemele au fost de cand am cumparat masina de la mit baneasa.
La revizia de un an foarte greu i-am convins pe cei de la IMG Jilava ca masina are joc in rulmentii de pe fata de la ambele roti, roata miscand-se cand trageam de ea si se si auzea un zgomot anormal la trecerea peste denivelari(foarte greu de convins insa in final mi-au dat dreptate si i-au schimbat-- zgomote si jocul au disparut.Tot la revizia I-a schimbat cupla coloana directie. Deasemena am sesizat instabilitatea masini la viteze mici si medii la trecerea peste denivelari mici (ex. guri de canale foarte putin pronuntate )- raspuns IMG: asa fac toate din cauza suspensiilor rigide. de unde si pana unde suspensiile rigide arunca masina de pe asfalt nu stiu, din contra rolul lor este sa o tina pe asfalt. Frumos face pe zapada sau polei cand mergi in linie dreapta cu a doua sau a treia si constati cum te pui de-a latul soselei.
Revizia II-a MIT BANEASA: expun aceeasi problema cu instabilitatea spate a masinii ('' fuge spatele''). Raspuns dupa verificare si test de drum: masina nu are nimic.Pe langa aceasta problema dupa inlocuirea lichidului de frana instalatie neaerisita si pedala de frana fleasca, ulei motor schimbat partial astfel ca mi-au mai ramas 1 litru si 200 mililitri din cei 4 litri cu care venisem si nivelul era la maxim (la revizia I a luat 3,300 si era la maxim).
Pe 18 oct 2010 ma programez pt aceeasi problema cu instabilitatea spate a masinii dupa ce am mers cu multe ceed-uri si proceed-uri si care nu aveau nici o probema in acest sens. PENTRU PRIMA DATA IN 2 ANI SI 6 LUNI, LA A III-A INCERCARE - DA ESTE O PROBLEMA CU MASINA DVS. Trebuie teste directie, geometrie roti, teste suspensie, teste frana. Mergem la SAMA SERVICE Pipera unde se efectueaza aceste teste.Aici la geometrie roti se face verificarea, mici abateri.Se face reglarea si la listarea valorilor se iese din program.Se reface masurarea cu masina acum cica reglata .La aceasta remasurare alte valori, alte reglaje,cand de fapt ea fusese reglata.Daca mai facea o noua msurare probabil avea alte valori din nou.Anm ttrecut peste. Restul testelor foarte bune.Ne intoarcem la mit,se manifesta si acum instabilitatea spatelui masinii si se hotareste schimbarea amortizoarelor spate in ziua urmatoare.Alt drum la marele MIT SERVICE BANEASA sichimbat amortizoarele spate- nici o schimbare.Se decide inlocuirea arcurilor spate dar pentru ca nu erau pe stoc trebuiau comandate din germania si ca dureaza o saptamana pana vin si ca ma vor contacta telefonic. Dupa doua saptamani dau telefon si surpriza:au sosit arcurile.Ma programez pentru ziua urmatoare pentru inlocuire arcuri spate.Ma prezint sa schimbam arcurile spate, se ia masina,o duc undeva in spateunde nu se vedea prin acele ferestre din receptia servicelui, ca dupa inlocuire sa mergem in teste.Dupa trei ore de asteptare sa fie schimbate arcurile si sa mergem in probe, mi se spune ca arcurile au fost inlocuite si ca sa plecat in teste si masina face la fel si ca le-au montat pe cale vechi inapoi.Cu greu am acceptat si aceasta treaba,urmand sa ma programez pentru teste pe robot auto.Ma programez si dau sa plec spre masina dar mai intai m-am aplecat sa ma uit sub masina:arcurile spate neatinse de mana, de carpa fara nici cea mai mica urma de demontare ca sa nu mai zic si de remontare.Ma intorc la receptie service si isi recunosc minciuna. Ma intreb ca prostul pentru ce a trebuit sa astept 2 saptamani sa vina arcurile, pentru ce mi-am facut probleme la servici.
Concluzia trageti-o voi.
PS: am fost foarte sintetic pentru ca au mai fost si alte probleme.De mentionat ca masina nu a fost lovita niciodata, nu a urcat nici macar o bordura.Deasemenea mi-au julit toate jantele,pragurile uleioase si slinoase,volanul la fel.
Re: prea multe probleme
concluzia...!!!
tot in spatele blocului la garaj la nea vasile o faci .... parerea mea... de ce sa dai pe reviziii o caruta de bani.... si sa nu te ajute la nimic... cand le poti face la garaj la un mecanic priceput !!!! pe bani putini ..si el iti va spune intodeauna ce are masina...ce trebuie inlocuit... schimbat... iar schimbul de ulei tot in spate la garaj parerea mea...in caz ca ai ceva probleme la motor... cu 25euro se da kilometraju inapoi ...fara erori fara nimic... si ai rezolvat problema...
or fi ei hoti dar si noi
... daca ai nevoie de ceva ajutor...pareri ...probleme... ma poti contacta.... stiu si eu cate ceva despre kia pro ceed 
tot in spatele blocului la garaj la nea vasile o faci .... parerea mea... de ce sa dai pe reviziii o caruta de bani.... si sa nu te ajute la nimic... cand le poti face la garaj la un mecanic priceput !!!! pe bani putini ..si el iti va spune intodeauna ce are masina...ce trebuie inlocuit... schimbat... iar schimbul de ulei tot in spate la garaj parerea mea...in caz ca ai ceva probleme la motor... cu 25euro se da kilometraju inapoi ...fara erori fara nimic... si ai rezolvat problema...

or fi ei hoti dar si noi


[color=#FF0000]KIA pro_ceed 1.4 Best[/color]
[color=#00FF00]GPL[/color] , [color=#00FFFF]Jante OZ ultraleggera 16"
[/color]
[color=#00FF00]GPL[/color] , [color=#00FFFF]Jante OZ ultraleggera 16"
[/color]
-
- F.B.I
- Posts: 778
- Joined: 12 Nov 2008, 22:08
- Auto:
- Location: Bucuresti
- Contact:
Re: prea multe probleme
cu ce il ajuta pe el in problema de mai sus sa dea kilometrii inapoi??
Re: prea multe probleme
simplu, la vanzare 

cee'd 1.4 base, oil blue, proiectoare, cotiera, cheie 2 butoane
golf 4, benzina 1.4
www.instructiunissm.com
golf 4, benzina 1.4
www.instructiunissm.com
-
- Posts: 402
- Joined: 11 Jul 2010, 02:56
- Auto: '22 Xceed City 1.5T
- Location: Ploiesti
Re: prea multe probleme
Ti-au julit jantele, te-au pus sa astepti ore intregi cum ca-ti schimba arcuri care nici nu s-au uitat la ele... nici nu imi vine sa cred ce citesc. Cum e frate posibil asa ceva, cred ca inebuneam p-acolo, faceam crize de nervi.
Doamne fereste
Atata bataie de joc ...
Ce se alege de tara asta nu stiu, o sa revenim la legea junglei, altfel nu merge cu astfel de "oameni".

Doamne fereste


Ce se alege de tara asta nu stiu, o sa revenim la legea junglei, altfel nu merge cu astfel de "oameni".
'22 Xceed 1.5T City
-
- Posts: 226
- Joined: 22 Oct 2008, 08:09
- Auto:
- Location: Husi --> Vaslui
- Contact:
Re: prea multe probleme
Salut.
Imi pare rau pentru ceea ce ai patit. O intamplare asemenea am avut si eu intr-un service cu amortizorul dreapta spate. Dupa vreo 2 ore de asteptat sa fie schimbat, vine omu de la service imi da masina ( cica cu amortizor nou), cand ma uit la amortizor nici macar sters de praf nu era.
Acu nu mai vorbim ca de la inceputul anului vreau sa fac un test de amortizoare si de cate ori ajung eu pe acolo niciodata nu merge testerul.
Legat de instabilitatea masinii pe puntea spate mergi la un mecanic ( sau service) si verifica bieletele (cred ca se numesc tot bielete antiruliu)de pe puntea spate cu masina pe roti. ( Masina nu trebuie urcata pe elevator pentru ca nu se mai simte nimic la bielete.)
Am avut si eu o problema cu instabilitatea , adica la viteze relativ mici daca aveam macar o persoana in spate pe bancheta, incepea masina sa fuga stanga - dreapta pe asfalt drept, o senzatie foarte urata.
S-a schimbat recent acea bieleta de pe partea dreapta ( dupa vreo 2 teste efectuate pe drumurile noastre si dupa vreo 2 ore de stat prin service). S- a imbunatatit stabililtatea, la mine ramanand sa reusesc sa fac un test de amortizoare si sa le dovedesc ca cele de pe spate sunt varza si necesita inlocuire.... cine stie ......... poate la anu.
Toate cele bune
Imi pare rau pentru ceea ce ai patit. O intamplare asemenea am avut si eu intr-un service cu amortizorul dreapta spate. Dupa vreo 2 ore de asteptat sa fie schimbat, vine omu de la service imi da masina ( cica cu amortizor nou), cand ma uit la amortizor nici macar sters de praf nu era.
Acu nu mai vorbim ca de la inceputul anului vreau sa fac un test de amortizoare si de cate ori ajung eu pe acolo niciodata nu merge testerul.

Legat de instabilitatea masinii pe puntea spate mergi la un mecanic ( sau service) si verifica bieletele (cred ca se numesc tot bielete antiruliu)de pe puntea spate cu masina pe roti. ( Masina nu trebuie urcata pe elevator pentru ca nu se mai simte nimic la bielete.)
Am avut si eu o problema cu instabilitatea , adica la viteze relativ mici daca aveam macar o persoana in spate pe bancheta, incepea masina sa fuga stanga - dreapta pe asfalt drept, o senzatie foarte urata.
S-a schimbat recent acea bieleta de pe partea dreapta ( dupa vreo 2 teste efectuate pe drumurile noastre si dupa vreo 2 ore de stat prin service). S- a imbunatatit stabililtatea, la mine ramanand sa reusesc sa fac un test de amortizoare si sa le dovedesc ca cele de pe spate sunt varza si necesita inlocuire.... cine stie ......... poate la anu.
Toate cele bune
cee'd sw 1.4 GSL BEST-black pearl + opt + stiker + cheie briceag
ODO 151000 +
VS-04-ASF
http://picasaweb.google.com/ddirectorul ... birx4e6sQE#
ODO 151000 +
VS-04-ASF
http://picasaweb.google.com/ddirectorul ... birx4e6sQE#
Re: prea multe probleme
Situatia expusa aici, cat si altele asemanatoare traite de clienti ceed, poate fi o explicatie la scaderea dramatica de ceed-uri, din ultimul an . Oamenii sunt iconstienti si nu realizeaza ca tragand in teapa un client, pierd alti 4 sau 5.
Cee'd 1.4 best,kompass blue din februarie 2008
Re: prea multe probleme
Va salut
Sunt nou in forum, m-am decis sa ma abonez tocmai sa vad daca mai sunt si altii cu patanii la Ceed si constat ca eu sunt chair un caz fericit pe langa Bog. Ce sa va zic... eu de cand am luat-o in 2008 si am vazut cum troncane din toate incheieturle (cica suspensia rigida) m-am speriat. AM mai mers si eu cu alte masini straine , cred ca peste 30 de modele, unele cu peste 200 cp, suspensii sport, dar mai rigida ca a mea nu e niciuna.... troncane in gropi marunte, mici denivelari , pietris etc de zici ca-i o caruta...daca mai tin cont de faptul ca in Buzau toate strazile sunt praf , credeti-ma ca e un chin sa merg cu masina....
Am fost la service , mi s-au schimbat amortizoarele o data (asa zic ei), au venit pana si coreenii si cehii (de la fabrica de amortizoare) , mi-au facut niste teste/masuratori...n-am primit niciun raspuns de atunci...
Intre timp troncanelile au devenit dn ce in ce mai mari , mai ales pe fata - dreapta, pana la urma am fost la service in Aviatorilor si cei de acolo au fost draguti (spre deosebire de Mit Motors din Baneasa) si mi-au spus ca am probleme la caseta de directie....mi-au fost comandate piesele, scimbate si intradevar acele troncaneli pe fata - dreapta au disparut.
Acum troncane ca inainte, adica toata masina din toate incheieturile....asa-i suspensia nu?! s-o ia dracu.....
Intrebarea mea la voi este, am avut eu ghinion cu masina sau toate Ceed-urile sunt la fel?
Exista vreo rezolvare, stie cineva daca se pot schimba amortizoarele cu altele mai moi? Am inteles ca modelul cu facelift ar avea alte tipuri de amortizoare, daca are cineva imi poate spune daca deficientele au disparut???
Si ca sa nu spun numai de rau de Ceed, taica-miu si-a luat Megane nou hatchback de 1.6 benzina 110 cp, ceed-ul este mult peste megane la toate capitolele (exceptand troncanelile si rigiditatea) , deci e mult mai agila, nici nu se compara la demaraj si cat de repede raspunde cand calci acceleratia, spatiul interior este mult mai mare la ceed (porbagajul la fel), calitatea materialelor nici nu mai vorbesc ...meganul are niste plastice ordinare in bord si usi, ceedu-ul sta mult mai bine in curbe, consumul este cu cel putin 1 litru mai mic la ceed, si altele pe care nu le mai enumar.....Totusi daca ar fi sa aleg intre cele doua as alege meganul pt ca degeaba ai celelalte avantaje daca atunci cand mergi cu masina nu ai pic de confort cum e cazul ceedului meu, cand iti vine sa injuri tot timpul din cauza troncanelilor de cum ai iesit cu masina din parcare ... Recunosc, e vina e si orasul unde stau...dar cum spuneam am mers si cu alte masini...niciuna nu e caruta ca a mea!!! Am uitat sa spun, eu am Ceed hatchback modelul baza cu motorul de 1.4 benzina, 109 cp.
Sunt nou in forum, m-am decis sa ma abonez tocmai sa vad daca mai sunt si altii cu patanii la Ceed si constat ca eu sunt chair un caz fericit pe langa Bog. Ce sa va zic... eu de cand am luat-o in 2008 si am vazut cum troncane din toate incheieturle (cica suspensia rigida) m-am speriat. AM mai mers si eu cu alte masini straine , cred ca peste 30 de modele, unele cu peste 200 cp, suspensii sport, dar mai rigida ca a mea nu e niciuna.... troncane in gropi marunte, mici denivelari , pietris etc de zici ca-i o caruta...daca mai tin cont de faptul ca in Buzau toate strazile sunt praf , credeti-ma ca e un chin sa merg cu masina....
Am fost la service , mi s-au schimbat amortizoarele o data (asa zic ei), au venit pana si coreenii si cehii (de la fabrica de amortizoare) , mi-au facut niste teste/masuratori...n-am primit niciun raspuns de atunci...
Intre timp troncanelile au devenit dn ce in ce mai mari , mai ales pe fata - dreapta, pana la urma am fost la service in Aviatorilor si cei de acolo au fost draguti (spre deosebire de Mit Motors din Baneasa) si mi-au spus ca am probleme la caseta de directie....mi-au fost comandate piesele, scimbate si intradevar acele troncaneli pe fata - dreapta au disparut.
Acum troncane ca inainte, adica toata masina din toate incheieturile....asa-i suspensia nu?! s-o ia dracu.....

Intrebarea mea la voi este, am avut eu ghinion cu masina sau toate Ceed-urile sunt la fel?
Exista vreo rezolvare, stie cineva daca se pot schimba amortizoarele cu altele mai moi? Am inteles ca modelul cu facelift ar avea alte tipuri de amortizoare, daca are cineva imi poate spune daca deficientele au disparut???
Si ca sa nu spun numai de rau de Ceed, taica-miu si-a luat Megane nou hatchback de 1.6 benzina 110 cp, ceed-ul este mult peste megane la toate capitolele (exceptand troncanelile si rigiditatea) , deci e mult mai agila, nici nu se compara la demaraj si cat de repede raspunde cand calci acceleratia, spatiul interior este mult mai mare la ceed (porbagajul la fel), calitatea materialelor nici nu mai vorbesc ...meganul are niste plastice ordinare in bord si usi, ceedu-ul sta mult mai bine in curbe, consumul este cu cel putin 1 litru mai mic la ceed, si altele pe care nu le mai enumar.....Totusi daca ar fi sa aleg intre cele doua as alege meganul pt ca degeaba ai celelalte avantaje daca atunci cand mergi cu masina nu ai pic de confort cum e cazul ceedului meu, cand iti vine sa injuri tot timpul din cauza troncanelilor de cum ai iesit cu masina din parcare ... Recunosc, e vina e si orasul unde stau...dar cum spuneam am mers si cu alte masini...niciuna nu e caruta ca a mea!!! Am uitat sa spun, eu am Ceed hatchback modelul baza cu motorul de 1.4 benzina, 109 cp.
-
- Posts: 402
- Joined: 11 Jul 2010, 02:56
- Auto: '22 Xceed City 1.5T
- Location: Ploiesti
Re: prea multe probleme
Mai, de rigida e rigida, nu stiu ce sa zic cu troncanelile, a mea nu troncane nimic pe ea. Merg prin gropi, le simt dar nu bate nimic ... am face-lift, n-ar mers cu una ante facelift pana acum sa fac o diferenta...
'22 Xceed 1.5T City
Re: prea multe probleme
cati km ai cu ea?catalin4u24 wrote:Mai, de rigida e rigida, nu stiu ce sa zic cu troncanelile, a mea nu troncane nimic pe ea. Merg prin gropi, le simt dar nu bate nimic ... am face-lift, n-ar mers cu una ante facelift pana acum sa fac o diferenta...
-
- Posts: 402
- Joined: 11 Jul 2010, 02:56
- Auto: '22 Xceed City 1.5T
- Location: Ploiesti
- Nesta3
- Moderator General
- Posts: 5248
- Joined: 17 Mar 2009, 05:31
- Auto: Kia Sportage QL
- Location: Bucharest
Re: prea multe probleme
mai ai de "mancat"catalin4u24 wrote:Am 1400km

EX : 2008 Kia Proceed 1.4MPI Best
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
EX : 2016 KIA SPORTAGE 1.6GDI STYLE
2021 Peugeot E-2008 GT LINE
2013 Nissan Qashqai+2 Techview Edition
Re: prea multe probleme
si eu am FL si am 37000km si nu am greieri, nu troncane si se tine bine .... deocamdata. Si am alergat-o, nu gluma...
Cred (si sper) ca la FL au rezolvat toate acele probleme amintite prin topicuri: plastice dezlipite, amortizoare care troncane, etc.
Cred (si sper) ca la FL au rezolvat toate acele probleme amintite prin topicuri: plastice dezlipite, amortizoare care troncane, etc.
Re: prea multe probleme
Salut din nou
Eu eram reclamantul cu troncaneli, a mea e din ianurie 2008, am 39000 km acum dar a troncanit de prima data, cum spuneam in mesajul anterior, cand merg prin drumuri cu mici denivelari sau pietris zici ca se rupe masina in doua si nu exagerez cu nimic... De la inceput a fost asa masina, din cate citesc la voi insemna ca s-au remediat aceste deficiente , asa auzisem si eu ca la modelul cu facelift sunt alte amortizoare.
Sunt curios daca aceste noi amortizoare de pe Ceed FL se potrivesc si la modelul precedent?! Are cine idee despre acest lucru, macar sa stiu ce firma si ce model sunt ca sa le pot cauta? O sa deschid si un topic despre acest subiect , poate aflu mai multe...
Eu eram reclamantul cu troncaneli, a mea e din ianurie 2008, am 39000 km acum dar a troncanit de prima data, cum spuneam in mesajul anterior, cand merg prin drumuri cu mici denivelari sau pietris zici ca se rupe masina in doua si nu exagerez cu nimic... De la inceput a fost asa masina, din cate citesc la voi insemna ca s-au remediat aceste deficiente , asa auzisem si eu ca la modelul cu facelift sunt alte amortizoare.
Sunt curios daca aceste noi amortizoare de pe Ceed FL se potrivesc si la modelul precedent?! Are cine idee despre acest lucru, macar sa stiu ce firma si ce model sunt ca sa le pot cauta? O sa deschid si un topic despre acest subiect , poate aflu mai multe...